Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא הייתי כל כך ממהר לכריסי... לחזי כן אבל לכריסי... חושב עשרים פעם.

 

מה שכן,אבי:054816186, יושב בפ"ת , רחוב היצירה 17 קרית אריה.

השם : מוסך התלתן, הבחור היה הבוס של חזי .

תגידו שנשלחתם דרך הפורום ע"י שגיאWRX , תהיה הנחה מיוחדת.

יהיה טוב!

:-)

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה סוג של משהו שלא שמים בו את האוטו.

קומבינה רעה של מחיר גבוה, זמן עבודה א ר ו ך מ א ד :mad: , יחס לא טוב, והכי חשוב:

כמה חודשים אחרי טימינג (פיז'ו 306 96 1600 ידני) שנעשה בפוספלד , הגיע זמנו של האלטרנטור. מוסך אחר שבדק , ומוסכניק עם אוזן ששמע רעשים אחרי שהאלטרנטור הוחלף, מצא שהרצועת טיימינג הורכבה באופן רשלני והייתה משוחררת מאד (מה שיכל להביא לנזק רב....). האוטו נסע הרבה יותר טוב אחרי החיזוק.

לא נראה לי שכדאי לטפל במוסך כמו פוספלד :!:

פורסם
גם על הדקל יש הרבה דברים רעים להגיד, אם הם רועים טרף, הם לא חוסכים.

 

 

מה אתם אומרים על המחיר הבא :

 

הרכבת חיישן למבדה (רק ההרכבה, לא החיישן עצמו) 340 שקל.

 

מי שלא מאמין, אני יראה לו קבלה.

 

דין גנב שייכתבו עליו בפורום ! .

 

לכי לחזי וכריסי או אחד מהמוסכים האלה .

 

אתה הסכמת לשלם את המחיר הזה ?

לי היה מקרה דומה ופשוט לא הסכמתי לשלם את הסכום ולאחר צעקות הם וויתרו ושילמתי מחיר שלדעתי היה נורמלי .

פורסם

לקחתי את הבייבי בסוף לחוצה ישראל בראש העין.

 

היא עשתה שם את הלילה וכנראה תהיה מוכנה היום בצהריים.

 

בינתיים הוחלפו טיימינג, פילטר דלק, מים ירוקים ובלמים קדמיים.

 

נראה שהם לא כל כך יקרים+ יש הנחת למי שמגיע דרך יוגב :)

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
לקחתי את הבייבי בסוף לחוצה ישראל בראש העין.

 

היא עשתה שם את הלילה וכנראה תהיה מוכנה היום בצהריים.

 

בינתיים הוחלפו טיימינג, פילטר דלק, מים ירוקים ובלמים קדמיים.

 

נראה שהם לא כל כך יקרים+ יש הנחת למי שמגיע דרך יוגב :)

 

אלוהים ,

את כל כך תסבלי על הבחירה שלך ...

ליאור מנהל העבודה הוא בחור סבבה ומקצוען אבל המוסך הוא מושחת מיסוד ,

תחפשי ת'רד שלי ושל DAVID בנושא .

פורסם
לקחתי את הבייבי בסוף לחוצה ישראל בראש העין.

 

היא עשתה שם את הלילה וכנראה תהיה מוכנה היום בצהריים.

 

בינתיים הוחלפו טיימינג, פילטר דלק, מים ירוקים ובלמים קדמיים.

 

נראה שהם לא כל כך יקרים+ יש הנחת למי שמגיע דרך יוגב :)

 

אלוהים ,

את כל כך תסבלי על הבחירה שלך ...

ליאור מנהל העבודה הוא בחור סבבה ומקצוען אבל המוסך הוא מושחת מיסוד ,

תחפשי ת'רד שלי ושל DAVID בנושא .

 

אלי , מה זה ??

תגיד : "אני מקווה שלא תתחרטי שבחרת לטפל שם" או משהו בסגנון ...

זה נשמע די רע מה שאמרת :twisted:

 

טל.

פורסם

חוצה ישראל מיסודו הוא מוסך מושחת ומסריך ,

מוסך שגנב ממני אלף שקל על עבודה שהוא לא עשה בכלל ,

מוסך שדפק ל - DAVID את מערכת הבלמים .

 

אני מעדיף אונס קבוצתי מקבוצת ערבים חרמנים(אך נחמדים ושרמנטיים ) מאשר טיפול בחוצה ישראל .

פורסם

אתמול מנהל המוסך הודיע לי על נזילה ברדיאטור וחשד לחור בבלוק המנוע.

 

לאחר ששמעתי דעתם של רבים על המוסך והחשד, הוחלט לקחת את האוטו בבוקר. מנהל המוסך (גדעון) ניסה להראות דאגה רבה למכונית, אך אני לא יודעת אם אפשר לסמוך עליו.

 

להלן הפירוט בחשבונית:

 

עבודות-

בד' בלמים 4 גלגלים+ ניקוי+ כיוון

החלפת מסנן דלק הזרקה

שטיפת מערכת הקירור

החלפת דיסקים קדמיים

הסרה והרכבת מותח ורצועת תזמון

 

חלקים-

1 מכסה לגלגל אחורי

1 אום לגלגל אחורי (אשמח לשמוע למה שני הדברים הנ"ל מיועדים)

1 מסנן דלק

1 נוזל קירור 5 ליטר

1 נוזל קירור 1 ליטר

2 גומיה לדוושה (לבקשתי הוחלפה דוושת הקלאץ'. משום מה עכשיו הקלאץ' נתקע לפעמים. מה מקור הבעיה ומה עושים?)

1 סט צלחות בילום

1 בורג 6 12

6 דיסקיות בלם קדמ

1 רצועה (טיימינג)

1 גלגלת מתיחה

1 רצועה למדחס

1 תפס (מה זה שלושת הדברים האחרונים?)

 

הנזק- 1550 ש"ח.

 

נסעתי לעמית מקומפיוטסט (שאצלו גם עשיתי את הבדיקת קניה) לגבי הנזילה והחור, ולא נמצאו על ידו שום עדויות לנ"ל. הוא המליץ לי לעקוב אחר המים לעיתים קרובות.

מה דעתכם?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
גם על הדקל יש הרבה דברים רעים להגיד, אם הם רועים טרף, הם לא חוסכים.

 

 

מה אתם אומרים על המחיר הבא :

 

הרכבת חיישן למבדה (רק ההרכבה, לא החיישן עצמו) 340 שקל.

 

מי שלא מאמין, אני יראה לו קבלה.

 

דין גנב שייכתבו עליו בפורום ! .

 

לכי לחזי וכריסי או אחד מהמוסכים האלה .

 

אתה הסכמת לשלם את המחיר הזה ?

לי היה מקרה דומה ופשוט לא הסכמתי לשלם את הסכום ולאחר צעקות הם וויתרו ושילמתי מחיר שלדעתי היה נורמלי .

 

מבחינתי, אני לא אלך להתווכח עם מישהו שבא ומשקר לי בפרצוף, אני יעניש אותו בצורה אחרת.

 

כמה אנשים שקראו את זה ולא יילכו לשם , זה עדיף לי מאשר להתווכח איתו.

פורסם
אתמול מנהל המוסך הודיע לי על נזילה ברדיאטור וחשד לחור בבלוק המנוע.

 

לאחר ששמעתי דעתם של רבים על המוסך והחשד, הוחלט לקחת את האוטו בבוקר. מנהל המוסך (גדעון) ניסה להראות דאגה רבה למכונית, אך אני לא יודעת אם אפשר לסמוך עליו.

 

להלן הפירוט בחשבונית:

 

עבודות-

בד' בלמים 4 גלגלים+ ניקוי+ כיוון

החלפת מסנן דלק הזרקה

שטיפת מערכת הקירור

החלפת דיסקים קדמיים

הסרה והרכבת מותח ורצועת תזמון

 

חלקים-

1 מכסה לגלגל אחורי

1 אום לגלגל אחורי (אשמח לשמוע למה שני הדברים הנ"ל מיועדים)

1 מסנן דלק

1 נוזל קירור 5 ליטר

1 נוזל קירור 1 ליטר

2 גומיה לדוושה (לבקשתי הוחלפה דוושת הקלאץ'. משום מה עכשיו הקלאץ' נתקע לפעמים. מה מקור הבעיה ומה עושים?)

1 סט צלחות בילום

1 בורג 6 12

6 דיסקיות בלם קדמ

1 רצועה (טיימינג)

1 גלגלת מתיחה

1 רצועה למדחס

1 תפס (מה זה שלושת הדברים האחרונים?)

 

הנזק- 1550 ש"ח.

 

נסעתי לעמית מקומפיוטסט (שאצלו גם עשיתי את הבדיקת קניה) לגבי הנזילה והחור, ולא נמצאו על ידו שום עדויות לנ"ל. הוא המליץ לי לעקוב אחר המים לעיתים קרובות.

מה דעתכם?

 

הבן אדם היחידי שניתן לסמוך עליו במוסך הזה זה ליאור שהוא בן אדם באמת נהדר אבל הבעיה היא שהוא רק המנהל עבודה והוא לא מנהל את המוסך ,

המוסך מושחת וגנב ...

כמה פעמים אני צריך עוד להגיד את זה , הם ימציאו לך תקלות , יחייבו אותך ולא יתקנו כלום ( מניסיון !!! ) .

פורסם

אני מאד :x

 

1) היום בבוקר גיליתי שהקלאץ' שלי נתקע (ולא רק מרגיש שהולך להתקע כמו אתמול) בזמן שלוחצים אותו!!! פשוט סכנת נפשות לסוע ככה!

נאלצתי ללחוץ אותו חצי דרך בהחלפת הילוכים.

 

אין לי מושג מה מקור הבעיה- אולי החלפת הגומיה של הקלאץ', אבל מה שבטוח הוא שזה לא היה לפני שהאוטו היה במוסך.

 

 

2) האזעקה שלי התחילה לצפצף מיליון פעם באמצע הלילה ולעשות צפצופים מיותרים בזמן נעילת ופתיחת הדלקות. יתכן שהם גרמו לתקלה בזמן שעשו לי קידוד במפתחות או משהו כזה.

 

 

יש למישהו מושג לגבי גורמים ופתרונות לבעיות הנ"ל?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
יש למישהו מושג לגבי גורמים ופתרונות לבעיות הנ"ל?

הפתרון פשוט ביותר:

לחזור אליהם, להראות שאת כן מבינה משהו בנושא ולא לזוז משם

עד שמסדרים לך את הדברים לשביעות רצונך המלאה :!:

שילמת כסף אז הם חייבים להשביע את רצונך :!:

 

וכמובן, לא לחזור לשם אח"כ... :roll:

MCS 2008

פורסם

תסלחו לי, אבל בדיוק בגלל הדברים האלו אני הולך לליטל. את חזי וכריסי ושאר מוסכים לא מורשים - לא בדקתי, אז אני לא יודע עליהם דבר מלבד שהם זולים יותר, אבל לא נמצא מוסך אחד לפז'ו שלא שמעתי עליו דברים רעים, ואתם רק מאוששים את הבחירה שלי לנסוע לת"א בכל פעם שיש בעיה ולא לטפל בהדקל, פוספלד, בראל וכולי - שהם קרובים אלי יותר.

 

המחירים בליטל לא זולים והם בהחלט עושים טעויות (למרות שאצלי כמו שכבר ציינתי בפני הרבה אנשים - עוד לא נתקלתי בשום נזק קריטי או טעות רצינית שלהם). אבל יוסי אדם ישר ובעל ידע רב, ואני מוכן לשלם קצת יותר (למרות שמקבלים הנחה אז אני בטוח שזה לא יוצא יותר משום מוסך מורשה אחר) בשביל ראש שקט.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תסלחו לי, אבל בדיוק בגלל הדברים האלו אני הולך לליטל. את חזי וכריסי ושאר מוסכים לא מורשים - לא בדקתי, אז אני לא יודע עליהם דבר מלבד שהם זולים יותר, אבל לא נמצא מוסך אחד לפז'ו שלא שמעתי עליו דברים רעים, ואתם רק מאוששים את הבחירה שלי לנסוע לת"א בכל פעם שיש בעיה ולא לטפל בהדקל, פוספלד, בראל וכולי - שהם קרובים אלי יותר.

 

המחירים בליטל לא זולים והם בהחלט עושים טעויות (למרות שאצלי כמו שכבר ציינתי בפני הרבה אנשים - עוד לא נתקלתי בשום נזק קריטי או טעות רצינית שלהם). אבל יוסי אדם ישר ובעל ידע רב, ואני מוכן לשלם קצת יותר (למרות שמקבלים הנחה אז אני בטוח שזה לא יוצא יותר משום מוסך מורשה אחר) בשביל ראש שקט.

 

רוני

 

לדעתי המסקנה מכל הת'רד הזה ובכלל - שאין מקום מניח את הדעת לטפל בו ב פז'ו - סיטרואן. צרפו לזה את האמינות המחורבנת של הרכבים, והנה בעיה.

לפחות ההגה עפיץ וההיגוי נשלט.

zx וולקן

פורסם

רוני, אני פספסתי איזו חוויה רעה שהיתה לך אצל בראל?

 

ולרחלי - לא הבנתי למה 6 דיסקיות בלמים קדמיות? יש רק 4.

ולמה 6 ליטר נוזל קרור? נדמה לי שגם כאן צריך רק 4 (או אולי 5)

 

ולגבי החור בבלוק מנוע - ייתכן שיש משהו באזהרות שקיבלת? שמנסים להפיל עליך תקלות שבעצם אין?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...