Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי החליט שלמנוע אסור לעבור את קו 90 המעלות? אפשר לחשוב שבאירופה אין ימים בהם הטמפרטורות דומות לאלו שאצלנו.

 

הטרמוסטט נפתח ב-88 מעלות.

המזגן מפסיק לעבוד ב-112 מעלות.

נורת אזהרה נדלקת ב-118 מעלות.

מאוורר אחד מתחיל לעבוד ב-96 מעלות במהירות נמוכה וב-101 בגבוהה.

מאוורר שני מתחיל ב-97 מעלות וב-101 בהתאמה.

 

אם PSA לא תכננו שהמנוע יעבוד מעל 90 מעלות אזי כל נושא המאווררים הוא תיאורטי? נו באמת...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כנראה שדור אלון מזייפים בגדול. גם לאחר שהנורה נדלקת אצלי לא הצלחתי עדיין למלא יותר מ-42 ליטר. מוזר.

 

בנוגע למנוע - TU5JP4 הוא מנוע ה-1587 סמ"ק 16V שקיים, ובכן, אצלי באוטו. הקוד שלו NFX ויחס הדחיסה 10.8. מינימום לחץ שמן ב-90 מעלות הוא 4 באר ב-4000 סל"ד. (ויש עוד שלל פרטים מגניבים כאלו שכתובים שם בהיינס :wink: )

 

דרך אגב, מוזר אך בסאקסו נכתב שנכנס 6.1 ליטר למערכת הקירור ולא 4.8.

 

יש עוד המון פרטים בסגנון כמות נוזל בלמים עם ABS (שהיא 0.36 ליטר) או בלי (0.45 ליטר)

 

סל"ד סרק בלי מזגן 850+-50 (לא מתכוונן, נשלט בעזרת מחשב)

או 900+-50 עם מזגן (אצלי הוא על 1000 :? )

 

הטרמוסטט נפתח ב-88 מעלות.

המזגן מפסיק לעבוד ב-112 מעלות.

נורת אזהרה נדלקת ב-118 מעלות.

מאוורר אחד מתחיל לעבוד ב-96 מעלות במהירות נמוכה וב-101 בגבוהה.

מאוורר שני מתחיל ב-97 מעלות וב-101 בהתאמה.

 

 

ואני יכול להמשיך עוד הרבה... :wink:

 

רוני

 

TU5JP4? אני כתבתי TU5J4 (האם יש הבדל?)

 

וכן אתה צודק אין טעם להעתיק עכשיו את כל ההיינס לפורום :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אישית אין לי הרבה המלצות חוץ ממוסך מורשה של פיג'ו, מרום צמרת. עושה עבודה טובה, אבל טוחן בכסף.

לא מנסה לגנוב יותר מדיי, ועל בעיות קטנות ממליץ איך לתקן בזול.

אבל יקרן האכול בלוע.

 

גם לי נראה שיש לי בעיה בחיישן למבדה. לפי מה שהבנתי זו בעייה אופיינית לכל סוגי הפיג'ו. הטורים אצלי באוטו אם אני עומד ברמזור, לא עומדים רגועים ולא זזים כמו בכל אוטו רגיל, אלא הם זזים מילימטר למעלה, מילימטר למטה וכל זה....לא משהו קריטי, לא משהו ששווה להתאמץ בגללו, אבל לפי מה שהבנתי זה גם חיישן למבדה ולא שווה לי עכשיו 350 שקל לתקן את זה, כמו שעלה לשלומי.

 

אגב, אם אני לא טועה, הנוזל קירור הוא באמת 4 ליטר.

Back to the original - NC again.

פורסם

אז ככה, קודם כל אני חייבת תיקון. כרגע אין שום דבר לא תקין שנגרם מפעולת מוסך "חוצה ישראל".

לגבי הבעיה שהייתה לי עם הקלאץ'- טעות שלי. חד פעמי עקב גורם זר שהפריע.

לגבי הבעיה עם האזעקה- גם נראה שזה חד פעמי.

לגבי ההערות של כמה לגבי קיבולת המים ירוקים- יש לי מנוע 1400 TU (להזכירכם- XR) ולפי הציטוט של רוני (אם אני לא טועה מהיינס), הם מילאו רק קצת יותר ממה שצריך. הם הסבירו זאת בכך שיש חשש לנזילה. כשעמית בדק את המים, גם ראינו שיש כחצי ליטר- ליטר מעל הקו העליון והמים אמורים לצאת לבד.

לגבי ההערה של ג'רמי על מספר הדסקיות- אני אבדוק שוב בקבלה בדיוק מה רשום.צריך להיות 4, כן?

 

 

עכשיו, לעיקר.

 

עקב הדאגה הרבה והלחץ שנגרם מהרגע שבו שמעתי ממנהל מוסך חוצה ישראל (גדעון) על הסבירות הגבוהה מאד לחור בבלוק המנוע וצורך בהחלפת מנוע, התחלתי לפעול.

 

שלשום צלצלתי לעמית ממוסך קומפיוטסט שעשה לי את הבדיקה לפני הקניה, והוא אמר לי לבוא מיד.

באתי באותו יום, והוא בדק את האוטו טוב טוב ולא הייתה שום נזילה. הוא הפעיל לחץ, בדק היטב ולא היו שום ממצאים.

הוא אמר לי לעקוב אחרי המים ולחזור אליו למעקב.

 

לאחר התייעצויות רבות, אתמול צלצלתי לגדעון וביקשתי שיוציא לי מכתב למכון בדיקה ובו יכתוב בדיוק מה גילו, ציון של דחיפות הבעיה וכו' לצורך תביעה של מכון הבדיקה (במידה וכמובן יהיה חור). כמו כן, ביקשתי ממנו לבדוק לי במחשב של לובינסקי האם יש הערות שמראות שהבעלים הקודמים של הרכב סירב להחליף מים ירוקים בטיפול 60K שבוצע במורשה. זאת עקב העובדה שהאחריות על האוטו מותנית בטיפול לפי הוראות היצרן. גדעון לא מצא שום הערה כזו, ולכן ניתן להטיל את הרשלנות על לובינסקי.

הסברתי לגדעון גם שבוחן ראשי לא מצא שום עדות לבעיה.

שאלתי במה כרוכה בדיקה מקיפה, והוא אמר ש- 600 ¤.

 

בכל אופן, גדעון אמר לי לבוא גם כן שוב למוסך באותו יום, ושנדבר על הכל.

 

דיברתי אחר כך עם יוסי מליטל, והוא אמר שיבדוק לפי ההסטורית טיפולים של האוטו ויראה מה אפשר לעשות (בינתיים לא חזר אלי אגב).

 

באתי אתמול בשעות הערב למוסך, דיברנו על זה והוחלט לכתוב מכתב.

 

גדעון התחיל לנסח מכתב כולל ההצעות שלי והתזכורות שלי לגבי העובדה שהוא ציין את חומרת הבעיה ואת הצורך הדחוף לפרק גיר על מנת לבדוק את וודאות הבעיה. אמרתי לו שאם צריך לפרק גיר וכו', שהמכון ישא בעלות של ה- 600 ¤ (ואז התחלתי לשחק אותה שגם ככה קשה לי, סטודנטית, חצי משרה וכל מיני בולשיט...)

 

אחרי שגדעון התחיל לחשוב פתאום על ההשלכות של המכתב שהוא כותב, הוא פתאום נזכר שהוא בכלל לא בדק את הבעיה בעצמו.

 

הוא החליט לבדוק את הנזילה והבעיה בעצמו. יצאנו אל האוטו, וגדעון הפעיל לחץ על המים. שום נזילה ושום דבר.

חיכיתי שם כשעה מרגע תחילת הבדיקה עד שגדעון היה בטוח שאין שום נזילה למרות הלחץ הכבד שהפעיל, והזכרתי לו גם את העובדה שעמית אמר שהקורוזיה יכלה להגיע מבית הטרמוסטט (הקורוזיה הייתה אחד הגורמים לטענה שלהם על החור והנזילות).

 

 

אחרי שהבדיקה של גדעון נגמרה, הוא התנצל רבות על הטעות ואמר כמה פעמים שאפוצה. הוא אמר לי לחזור עוד שבוע לבדוק שוב שהכל בסדר, ואם כן- תמחק ההערה שנכתבה במחשב ואפוצה כמובן.

 

סך הכל הנזק מבחינתי הוא נסיעות (פעמיים מיותרות למוסך, פעם לקומפיוטסט), הפסד שעות עבודה, עוגמת נפש רבה, מיליון טלפונים וצורך בתמיכה (נפשית וטכנית) ממבינים.

מצד שני, למרות כל הטענות על המוסך- כל העובדים היו מאד אדיבים.

 

מה הייתם דורשים לקבל כפיצוי? התיקונים במוסך עלו לי 1,550 ¤ (ששולמו רובם במזומן).

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
אז ככה, קודם כל אני חייבת תיקון. כרגע אין שום דבר לא תקין שנגרם מפעולת מוסך "חוצה ישראל".

לגבי הבעיה שהייתה לי עם הקלאץ'- טעות שלי. חד פעמי עקב גורם זר שהפריע.

לגבי הבעיה עם האזעקה- גם נראה שזה חד פעמי.

לגבי ההערות של כמה לגבי קיבולת המים ירוקים- יש לי מנוע 1400 TU (להזכירכם- XR) ולפי הציטוט של רוני (אם אני לא טועה מהיינס), הם מילאו רק קצת יותר ממה שצריך. הם הסבירו זאת בכך שיש חשש לנזילה. כשעמית בדק את המים, גם ראינו שיש כחצי ליטר- ליטר מעל הקו העליון והמים אמורים לצאת לבד.

לגבי ההערה של ג'רמי על מספר הדסקיות- אני אבדוק שוב בקבלה בדיוק מה רשום.צריך להיות 4, כן?

 

 

עכשיו, לעיקר.

 

עקב הדאגה הרבה והלחץ שנגרם מהרגע שבו שמעתי ממנהל מוסך חוצה ישראל (גדעון) על הסבירות הגבוהה מאד לחור בבלוק המנוע וצורך בהחלפת מנוע, התחלתי לפעול.

 

שלשום צלצלתי לעמית ממוסך קומפיוטסט שעשה לי את הבדיקה לפני הקניה, והוא אמר לי לבוא מיד.

באתי באותו יום, והוא בדק את האוטו טוב טוב ולא הייתה שום נזילה. הוא הפעיל לחץ, בדק היטב ולא היו שום ממצאים.

הוא אמר לי לעקוב אחרי המים ולחזור אליו למעקב.

 

לאחר התייעצויות רבות, אתמול צלצלתי לגדעון וביקשתי שיוציא לי מכתב למכון בדיקה ובו יכתוב בדיוק מה גילו, ציון של דחיפות הבעיה וכו' לצורך תביעה של מכון הבדיקה (במידה וכמובן יהיה חור). כמו כן, ביקשתי ממנו לבדוק לי במחשב של לובינסקי האם יש הערות שמראות שהבעלים הקודמים של הרכב סירב להחליף מים ירוקים בטיפול 60K שבוצע במורשה. זאת עקב העובדה שהאחריות על האוטו מותנית בטיפול לפי הוראות היצרן. גדעון לא מצא שום הערה כזו, ולכן ניתן להטיל את הרשלנות על לובינסקי.

הסברתי לגדעון גם שבוחן ראשי לא מצא שום עדות לבעיה.

שאלתי במה כרוכה בדיקה מקיפה, והוא אמר ש- 600 ¤.

 

בכל אופן, גדעון אמר לי לבוא גם כן שוב למוסך באותו יום, ושנדבר על הכל.

באתי אתמול בשעות הערב למוסך, דיברנו על זה והוחלט לכתוב מכתב.

 

גדעון התחיל לנסח מכתב כולל ההצעות שלי והתזכורות שלי לגבי העובדה שהוא ציין את חומרת הבעיה ואת הצורך הדחוף לפרק גיר על מנת לבדוק את וודאות הבעיה. אמרתי לו שאם צריך לפרק גיר וכו', שהמכון ישא בעלות של ה- 600 ¤ (ואז התחלתי לשחק אותה שגם ככה קשה לי, סטודנטית, חצי משרה וכל מיני בולשיט...)

 

אחרי שגדעון התחיל לחשוב פתאום על ההשלכות של המכתב שהוא כותב, הוא פתאום נזכר שהוא בכלל לא בדק את הבעיה בעצמו.

 

הוא החליט לבדוק את הנזילה והבעיה בעצמו. יצאנו אל האוטו, וגדעון הפעיל לחץ על המים. שום נזילה ושום דבר.

חיכיתי שם כשעה מרגע תחילת הבדיקה עד שגדעון היה בטוח שאין שום נזילה למרות הלחץ הכבד שהפעיל, והזכרתי לו גם את העובדה שעמית אמר שהקורוזיה יכלה להגיע מבית הטרמוסטט (הקורוזיה הייתה אחד הגורמים לטענה שלהם על החור והנזילות).

 

 

אחרי שהבדיקה של גדעון נגמרה, הוא התנצל רבות על הטעות ואמר כמה פעמים שאפוצה. הוא אמר לי לחזור עוד שבוע לבדוק שוב שהכל בסדר, ואם כן- תמחק ההערה שנכתבה במחשב ואפוצה כמובן.

 

סך הכל הנזק מבחינתי הוא נסיעות (פעמיים מיותרות למוסך, פעם לקומפיוטסט), הפסד שעות עבודה, עוגמת נפש רבה, מיליון טלפונים וצורך בתמיכה (נפשית וטכנית) ממבינים.

מצד שני, למרות כל הטענות על המוסך- כל העובדים היו מאד אדיבים.

 

מה הייתם דורשים לקבל כפיצוי? התיקונים במוסך עלו לי 1,550 ¤ (ששולמו רובם במזומן).

 

אני הייתי מתייעץ טוב טוב עם נמרוד_פוקוס, יש לו לפי הבנתי נסיון רב במקרים כאלה.

פני אליו ולא תצטערי.

 

בכל מקרה, פיצוי על נסיעות והפסד ימי עבודה יהיה מצוין.

:-)

פורסם

1] נושא טורים עולים ויורדים בראלי - עוד לא נתקלתי במנוע ראלי שעובד חלק לכן כל עוד אין סימנים לזלילת דלק מוגברת ,נפילות טורים קריטיות [התכבות לפני החלפת הילוכים,עצירותלפני רמזורים ועצירות חירום] שגורמים להתכבות מנוע - אין צורך לדאוג.

2]נושא חורים בבלוק מנוע - כידוע האיזור הפגיע במנוע מבחינת אכילת חומר הבלוק הוא איזור צילינדר מס 3 של המנוע ושם צריכה להתבצע בדיקה מקיפה.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
1] נושא טורים עולים ויורדים בראלי - עוד לא נתקלתי במנוע ראלי שעובד חלק.

 

אתה מוזמן לבוא לראות 8) ,אוטוטו סרק לא סדיר אבל מסיבות טובות.

 

בדיוק רציתי לדבר איתך על זה. מאז שהוחלף לי ריילי משאבת דלק האוטו כבר לא נכבה, אבל הסל"ד סרק עדיין לא יציב במיוחד. המנוע נשמע עולה ויורד בעמידה ברמזור, והסל"ד מטייל מילימטר למעלה ולמטה כל מספר שניות. הוא גם גבוה יותר ממה שצריך, כנראה, ועומד על טיפה מעל 1000 סל"ד. (בספר של היינס כתוב שצריך להיות 900+-50)

 

מה אפשר יהיה לעשות אם ה"אוטוטו" הזה באמת יפגום בסל"ד סרק? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני התכוונתי לזה, על מה שאתה חשבת אין השפעה על הסרק.

camshafts.gif

 

מוט גדול שעליו מלופפות גומיות שחורות?

 

אה, ברור. עכשיו הבנתי. :wink:

 

ולי דווקא אמרו שיש, אבל אני סומך עליך :wink::D

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...