Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

הרכב המדובר - קליאו RSI שנת 94

לרכב הוחלף קלאץ' לפני 68K ק"מ, יש לי את כל החשבוניות מיום רכישת הרכב כחדש ובחשבונית של החלפת הקלאץ' לא מצוין כי הוחלף מיסב לחץ.

המיסב המדובר עושה רעש של חריקה ושריקה בכל פעם שהאוטו בניוטרל,בעבר הרעש לא היה נורא ולכן נאמר לי לא לגעת במיסב....

בימים אלו ממש המיסב מרעיש בצורה רצינית ואינו מתנהג כתמול שלשום...

יש לציין כי הקלאץ' מפריד בצורה נורמאלית ולא עושה בעיות מיוחדות.

נשאלת השאלה: האם לפתוח קלאץ' ולהחליף מיסב לחץ?

אם כבר פותחים קלאץ' לא עדיף לעשות את כולו וגמרנו?

אם כבר עושים קלאץ' אז אני צריך המלצות לגבי סוג הקלאץ' ואיפה לעשות

את הטיפול הנ"ל (אולי חזי וכריסי?) וכמו כן מה העלות של הסיפור.

 

תודה מראש לכל העוזרים...

אייל

BMW M135I

פורסם

(1)עם מיסב לחץ רועש אפשר להמשיך "לחיות".

(2)במידה וזה אינו נסבל והנך רוצה בהחלפה, אזי כמובן רצוי להחליף מצמד קומפלט.

 

לגבי סוג המצמד והיכן לבצע תצטרך לחכות לחבר'ה ה"משופרים".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

(2)במידה וזה אינו נסבל והנך רוצה בהחלפה, אזי כמובן רצוי להחליף מצמד קומפלט.

 

:mm_yeah:

עיקר העלות סביב החלפת המייסב מתמקדת בעבודה המרובה ולכן כדאי להחליף גם את הדיסק והפלטה בנוסף למיסב, אם כבר בחרת לתקן...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בפונטו שלי היה מיסב לחץ רועש ודוושה קשה למשך חצי שנה,

עד שביום נחמד הדוושה לא חזרה למקומה והקלאץ' נשבר..

לא נעים אבל תדע שזה אחד מאותות המוות של הקלאץ' כנראה.

×
×
  • תוכן חדש...