טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלי (שחצא בחוץ מי שלא יודע שמדובר בקליאו 1.4 (-: ). הטיפול הוא טיפול בינוני (מה שנקרא טיפול "כסף" ע"פ ספר הטיפולים של רנו). בקיצור - יש דברים שכדאי לבקש מהם שישימו עליהם את הדגש? דברים שכדאי לבדוק/להחליף בנוסף לדברים הרגילים? טיפים נוספים? דברים שכדאי לשים אליהם לב לפני/במהלך/אחרי הטיפול?
הודעה אחרונה מאת יוסי®, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
יש לי על החלון מדבקות ישנות איך אני יכול להוריד אותם יש למישהו מושג ?
הודעה אחרונה מאת jayלא, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שאלה, בבעלותי פג'ו 205, שנת 94, גיר ידני ברצוני לדעת מה בערך אורך חיים של גיר ?... האם 60K לגיר זה נורמלי ?... מעט מידי ??... האוטו עומד לסגור 120K, והוחלף פעם אחת גיר .... תודנ.
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
-
איך אפשר להוריד זפת שנדבק לפגוש??
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
- 3 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
איך אני מנקה את הקרבורטור? הבנתי שיש ספרי מיוחד לעניין אך איך אני משתמש בו? האם אני צריך לפרק את הקרבורטור? או לרסס לחור שלו כמו אינפוזיה ב k44 ? שאלה שניה: כיצד עושים אינפוזיה ברכב הזרקת דלק? לא קרבורטור. אצלי (קרבורטור) פתחתי את פילטר האויר ועשותי אנפוזיה ישירות לתוך הקרבורטור איך זה נעשה בהזרקה? נגיד ב קאווליר? * להבא - לא לרשום בכותרת יש לי 2 שאלות אלא תמצית של 2 השאלות. *
הודעה אחרונה מאת darkstar, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
לאחרונה ישנה במערכת הבלמים שלי, התגובה בלחיצה על דוושת הבלם היא גרועה ! כלומר ... צריך ללחוץ בעוצמה על הדוושה על מה שהאוטו יבלם ... התגובה לא חדה מספיק !... מה יכול לגרום לזה ? אגב, לפנות פחות מ 10K הוחלפו משאבת בלם מרכזית, דיסקים ורפידות. תודה.
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יודע ? או מכיר אתר שניתן לבדוק צריכות דלק ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חבר'ה כאשר אני נוסע ברכב(סיטרואן BX GTI 1600 מודל 90) אחרי כמה זמן הרכב מתחיל כאילו להחנק ולשתחרר (יש מאין קפיצה כזו בנסיעה) הדבר קורה בדר"כ בנסיעה ממושכת ובדר"כ בטורים גבוהים. בדקתי את מפלס המים והשמן והם שניהם תקינים. מה זה יכול להיות ומה אני יכול לעשות לטפל בזה?
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחים שלי אני צריך עזרה דחוף היום ניקיתי את האוטו ובטעות עשיתי כמה שריטות ממש שטחיות על השמשה עם הצמיד ואני חייב להוריד אותם כי הם כאלה לבנות מה אני יכול לעשות תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן , חבר'ה ... אבא שלי שאל אותי אם תוכלו לעזור בבעיה קלה בנוגע לרכב שלו (מאחר ואני לא הבאתי יותר מדי תועלת ... ) , אז אנא להתייחס ברצינות ותודה מראש : כיום יש ברשותו וולוו S40T . עכשיו , קיימת באוטו נורית התרעה אשר נדלקת כאשר הרכב מגיע לקילומטרז' שבו הוא נזקק לטיפול ורק לאחר שהאוטו מטופל במוסך ושם הם מאפסים משהו במחשב - היא נכבית . עכשיו , אבא שלי רוצה לעשות את הטיפול בעצמו ושואל איך הוא מביא לכיבוי הנורה באופן עצמאי , ואם בכלל זה אפשרי ??? זהו . הבמה לרשותכם ... תודה . עידו ( ואבא ...) .
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרבה זמן מעסיקה אותי ואחרים מחברי הפורום בעיה , שאין לה בינתיים פתרון פרקטי. הרי מכיוון שכולנו מטורפים לחלוטין ומחזיקים 90 סוגי ווקסים 12 סוגי פוליש 412 סוגי שמנים ועוד ועוד , הבגאז' נראה כמו מחסן. וכמובן, מכיוון שחובבי סיבובים אנו, כל הציוד הזה אוהב לשייט לו תוך כדי נסיעה. השאלה היא , האם קיים פתרון כלשהו , או רעיון כלשהו לשמירת כל מיני הבקבוקים ושאר הציוד. כמובן שאני לא מדבר על פתרונות כגון ארגז או תיק. שמעתי על מין משהו עם כיסים שמתחבר למושב האחורי ואפשר לשים בו את כל הדברים, אבל לא מצאתי כזה באף אחד מרשתות עשה זאת בעצמך או אוטו דיפו... בתודה אייל.
הודעה אחרונה מאת mat@n, -
מצבר לפאגז'
מאת BLUE-R-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 969 צפיות
מה המצב אני רוצה להעביר את המצבר אחורה כי אין לי מקום אני שם את הפילטר קדימה מאיפה אני מביא חוטים למצבר כאלה ארוכים מה המחיר ואם זה סיפור לעשות את זה? ואם זה גם יוצר בעיות? תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לא הצלחתי להבין איך לפרק את הקליפר מהדיסק, אני לא רוצה לנסות בכוח כדי לא לגרום לנזק אם מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה או לשלוח לי קישור לאתר או משהו כזה אני יודה לכם מאוד תודה מראש - יניב
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי קורוזיה במצבר רק בצד של המינוס, ניקיתי את זה איזה 4 פעמים וכל פעם זה חוזר יש למישהו הצעות איך לשמור שזה לא יחזור?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 13 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
שלום , אני חדש פה , ויש לי בעיה , הרכב שלי (פונטיאק סנבריד) עבר 140 אלף קילומטר , ואני רוצה לנקות תאינג'קטורים עי התוסף k44... עכשיו מישהו אמר לי על שיטת האינפוזיה , אני צריך עזרה , לאיפה לטפטף את החומר בדיוק במנוע? תודה מראש . תומר
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום מיליתי שמן מלא לא מזמן ואני נוסע כעת ופתאום נדלקת לי הנורה של השמן- בדקתי שמן ואין שמן בכלל!!!- קודם כל- גרמתי נזק למנוע? הנורה נדלקה רק עכשיו וגם עכשיו רק לכמה שניות ונכבתה 2. יש לי בבית בקבוק של סונול שכתוב עליו שדול X-430 SAE 30 סוגי איכות ומפרטים: מרצדס 227.0 API CDI/SF,MIL-L-2104D
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תגידו לי מה אתם הייתם עושים במצב הבא: יש ברשותכם רכב מסוג פלווקסווגן שנת 2000. שעבר בסה"כ 28,000 ק"מ. לקחתם אותו לטיפול 30 אלף. וה"יועץ שירות" החליט שצריך להחליף רצועת טיימיניג... כי עברו 3 שנים. (אבל עברו רק 28 אלף קילומטרים). ביקשתם שיראה לכם בכתב המלצת יצרן להחליף את הרצועה. הוא אומר...בטח...אין בעיה...מה אתה לא מאמין לי? אתה אומר שלא.. ורוצה לראות את זה בכתוב. הוא שואל אם אתם יודעים לקרוא באנגלית... ואז בא עם דף של היבואן... בעברית אז אתם חוזרים ומבקשים דף של היצרן, הוא מתרגז. ואומר.. לא רוצה להראות לכם! אין לי מה להראות לך. אתה לא מאמין למה שכתוב אצל היבואן?! לא צריך אל תחליף. רק שתדע שזה מסוכן.... אתה הורס ת'מנוע...בלה בלה... …
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי סאני שנת 93 והבעיה שהחגורות של הנהג והנוסעה לא חוזרות אחרי שמנתקים אותם וצריך לעשות את זה ידנית במוסך אמרו שרק אפשר להחליף את כל הסט וזה עולה המון אם מישהו מקיר מקום שמטפל בדברים כאלה אני אודה מאוד
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
-
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, היום באתי לפתוח ידנית את הצ'ופצ'יק (ראה תמונה) של הדלת וזה שמבחוץ ניסה לפתוח בו זמנית את הידית, התוצאה - חלק הפלסטיק יצא ממקומו, ללא רעש של שבירה אני חושב, הוא נראה שלם, כמו גם התושבת שלו. ניסיתי להחזירו אך ללא הועיל, הוא רופף כיוון שאינו תפוס כמו שצריך ומסוגל רק לנעול אך לא לפתוח. חשוב להדגיש, שלא נוצרה בעיה כלשהי בנעילה עצמה אלא בפתיחה ובסגירה באמצעות הצ'ופצ'יק, שכמו שאני מבין זאצ אמור למשוך ולדחוף את מוט המתכת שבתמונה. למישהו יש הצעות איך להחזירו למקומו או פשוט לקחת למוסך מורשה ? תודה מראש. אלמוג
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לחכמי הפורום, לאחרונה הופיעה ברכבי תופעה שנעלמת וחוזרת כל הזמן בעת פניות שמאלה יש צלצול מהגלגל, מעין צלצול פעמון בית ספר כזה (לא ניתן להסביר את זה טוב יותר). מישהו יודע מה זה יכול להיות?
הודעה אחרונה מאת topgun205, -
אזעקה לרכב?
מאת oferneu- 2 תגובות
- 977 צפיות
מחפש מידע על אזעקות לרכב עם ביפר. שמעתי שניתן להוסיף להם עוד כל מיני תוספות כדוגמת סגירת והעילת הרכב, האם זה נכון, ומה המחירים ו/או המלצות?
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ציפוי מראה , כמו שהמחזיר אור הפנימי בפנסים , יש שם ציפוי מראה להגברת האפקט של התאורה ומיקוד. אני רוצה לבדוק אם אפשרי לצפות את הידיות בזה וכמה זה עולה. ניראה לי שזה סוס של דבר ועוד לא נתקלתי ברכב עם דבר כזה. זה או זה או לקנות ספרי ולחדש את הצבע בשחור, מה שמאוד סטנדרטי ואני לא אוהב סטנדרטי, ציפוי בצבע של האוטו לא ממש בא בחשבון..
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 1 תגובות
- 929 צפיות
ברשותי 306 משנת ייצור 98. על המיסגרת החיצונית של הדלתות יש מדבקה בצבע שחור (על הדלת הקידמית מאחורה ועל הדלת האחורית מקדימה) במשך הזמן המדבקה נהרסה ופשוט מכערת את האוטו. ידוע לכם איפה ניתן להשיג מדבקה כזאת וכמה היא עולה?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחבר של אבא שלי יש גיפ סופה משופרת עם נפח מוגדל של 4.7 ליטר ו 250 כ"ס ברצונו להגדיש את המנוע אבל הוא לא רוצה לשים טורבו כי זה דורש הרבה עבודה אז הוא רוצה מגדש על הוא ביקש ממני שאחפש לו מגדש מצאתי מגדשים של vortech ודומיו והמחיר הוא קרוב ל 5 אלף דולר בחו"ל בקשר ליבוא אין בעיה כי הוא מיבא את זה דרך החברה שבה הוא עובד שאלתי היא האם יש עסק בארץ שמתעסק במגדשים? אם אינני טועה לשים מגדש טורבו אמור לעלות כ 30 אלף האם כדאי כבר לעשות את זה? בתודה חן
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 884 צפיות
הי, כמו שאתם יודעים (או שלא), אז קניתי לפני שבוע פיאסטה YOUTH שנת 97 1.3. עשיתי ישור קו (חוץ מסטריאו, וממילוי גז במזגן, אבל זה לא דחוף... וגם צריך להחליט אם ללכת לכיוון פרונט או לא - לא ממש ברור אם צריך... אני אבדוק). השאלה היא איזה טיפולים צריך לבצע לרכב? המנוע עשה 85 אלף ק"מ, ועשיתי לו עכשיו טיפול גדול שכלל את כל השמנים והנוזלים ברכב (שמן מנוע, פילטר שמן, רדיאטור, גיר, ברקס...) , ואת הפילטר אויר ופילטר דלק. חוץ מטיפול כל 10,000 (זה כל 10,000 או חצי שנה או תקופה כזו?) איזה טיפולים צריך לבצע? צריך להחליף טיימינג? (מישהו אמר לי שלמנועים האלה לא מחליפים בכלל...) אין לי ספר רכב, ככה שאני אשמח לשמוע (במיוחד מבעלי פיאסטות בעבר / הווה.) תודה אבי
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם והרי השאלה החודשית שלי..והפעם בנושא שנטחן רבות... קיבלתי המלצות חמות להכניס לשמן תוסף של LM(ליקווי-מולי) אמר לי את זה מכונאי במוסך מרכזי של חברה ידועה...אמרתי לו שאני גר באיזור מאוד חם ונוהג בצרפתייה ספורטיבית אז הוא טען שאם אני מכניס את התוסף הנ"ל לשמן אז זה יכול לתת לשמן יותר צמיגות כאשר המנוע ממש חם ועובד קשה... עוד הוא טען שלא מומלץ להכניס תוסף שמן לשמן סינטטי מלא אלא רק לשמן חצי סינטטי?? האם זה נכון? ומה אתם אומרים בכללי על התוסף הנ"ל??ואם זה בכלל נחוץ...וכמה הוא עולה?וכמה קילומטרים הוא "מחזיק"?? יום טוב לכולם...
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
- 4 תגובות
- 21.6 אלף צפיות
שלום אז ככה- כבר מספר פעמים שהרבכב רועד באמצע נסיעה- (עד כמה ששמתי לב בדר"כ הילוך שני לפעמים שלישי) - כשהוא רועד נדלקות הנורות של המצבר ושל השמן- פעמים הוא גם נכבה לי במצב כזה. ההרגשה היא כאילו אני נוסע לאט מדי להילוך - למרות שהקל'ץ לחוץ עד הסוף. במה הבעיה יכולה להיות? תודה. יכול להיות שזה קשור לזה שנסעתי ב 4K האחרונים עם שמן שלא מתאים לרכב שלי? SAE30
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
בום חזק...
מאת דניאל- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נסעתי באוטו של חבר , סיימתי לנסוע נתתי גז וכביתי את המנוע תוך כדי לחיצות גז (האוטו) עושה רעשים של סתום ואז... אחרי שהמנוע כבה בווווווום אחושילינג משהו עצבני מה זה??? נ.ב. האוטו סובארו ג'אסטי שהוא קנה בשביל לז**ן אז אני לא מנייאק הוא עשה את זה אחרי אולי 7 פעמים אבל בום כמו שלי לא היה
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
שלום לכולם. יש לי נזילת שמן בין הראש מנוע לבין הבלוק, במוסך ניסו לתקן את זה כבר 3 פעמים וזה מחזיק כל פעם כמה מאות קילומטרים ושוב הנזילה חוזרת. הם פירקו את הראש, לכן לדעתי כל הקומפרסיה הלכה, ואני מרגיש איבוד כוח. מה אתם מציעים לעשות, יש איזה חומר אטימה שיחזיק בחום. הציעו לי תוספת לשמן שאמורה לאטום חריצים, האם זה יעזור תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת puntoELX, -
מישהו יכול להגיד לי איך אני בודק במדויק צריכת דלק? הבדיקה שעשיתי היא מצומת בילו לפתח תקווה (70 ק"מ) - מלאתי פול טנק בצומת בילו ושחזרתי מילאתי שוב יצא 4 ליטר יכול להיות דבר כזה???? האוטו המדובר הוא אופל קורסה 1.2 1986.
הודעה אחרונה מאת Herman,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 330 אורחים (הצג רשימה מלאה)
