טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לאחר בירורים עם חברי בפורום הבריטי http://www.peugeot-gti.net בנוגע לראם אייר שמוכרים ב r-tec , זוכרים ? רפליקה לראם אייר של ecosse/פיג'ו ספורט במחיר 100£. ובכן מסתבר שהקיט שהם מוכרים הוא מתוצרת simota ואפשר להשיגו כאן http://www.midlandwheels.com ב- £85 ! את simota מייצגים בארץ E&A והם הביאו בעבר ראם אייר עבור ה-206 כיום הם לא מייבאים אף ראם אייר בטענה שהראם אייר עבור ה-206 הותקן וומכסה המנוע פשוט לא נסגר.. הנה 2 תמונות של התקנות הראם אייר ב-106 quicksilver ובסקסו VTS ההתקנה למנועי 8V דורשת מס' התאמות. אני אמור לקבל מחר,מחרתיים מחיר לרכישה כולל משלוח. 106 quicksilver 1.4 סקסו VTS MK1
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3 אלף צפיות
טוב, אז צבע בהיר לאוטו - עוזר קצת נגד השמש. סוכך אחורי וקדמי - יש. מה עוד אפשר לעשות (חוקי - אל תציעו להדביק את החומר השחור על החלונות) כדי שכשאני אכנס לאוטו אני לא אתבשל ??!?
הודעה אחרונה מאת Sprint, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הפסיקה אמנם אינה תקדימית ולא מחייבת המשכיות אך המחשבה היא בכיוון הנכון: לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2594854,00.html לפסק הדין: http://www.nevo.co.il/Psika_word/shalom/ss0211109.doc עמית נ.ב. אמנם מדובר על אופנוע, אך העיקרון הוא שחשוב פה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, שוב אני זקוק לעזרתכם ברשותי פונטו שנת 95 מודל 75S. האוטו עבר 135 אלף קילומטר ונוסע לא רע בכלל, היום סתם בדקתי משהו שלא נבדק קודם למיטב זכרוני: פול גאז על סרק (ניוטרל), במהלך העליה בטורים המנוע נשמע בסדר גמור, אבל ברגע שהוא מגיע לסלד המקסימלי הוא מתחיל לקרטע באופן מוזר ונשמע כאילו המנוע רועד (קצת היה לי קשה לראות בעצמי אבל זאת התחושה) הניסוי נעשה רק בסרק בנתיים.. הרכב עבר טיפול 120 במוסך פיאט המרכזי, וגם עבר 135 לפני כחודשיים (שנה אחרי ה-120) בטיפול האחרון הוחלפו רק שמן ופילטר שמן והרכב עבר את כל הבדיקות השיגרתיות. הוחלף גם סטארטר שהיה לא תקין ומחליק. (לא נראה לי קשור למקרה..) האם התופעה מוכרת וככה היא אמורה להיות? האם יש בעיה וודאית שאפ…
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
השאלה שלי היא כזאת היתי אצל איזה אחד הוא בדק אמר שהדוד סתום וצריך להחליף אז השאלה שלי היא מה יקרה אם אני אוריד אותו פשוט זה ישפיע על משהו ? טסט אולי? ולנקות אותם אי אפשר נכון?
הודעה אחרונה מאת ראלימן, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האם המחיר הנ"ל הגיוני? יקר? משתלם? חוו דעתכם / נסיונכם האישי. כידוע בראלי 95 אין ח"ח וצריך להרכיב מנוע ומפסקים. לי בכל אופן זה נשמע יקר... איציק,כמה עלה לך בזמנו??
הודעה אחרונה מאת E.L, -
-
זה מן שסתום כמו ונטיל לוחצים והוא מוציא אוויר. למה הוא שייך? ומה הוא עושה?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לגסי. משהו דפק לי אותו * דרך אגב אני מתכוון לסמל האחורי * תודה
הודעה אחרונה מאת Harel_007, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אתמול כשבאתי להניע רכב שלא הונע במשך שנה (וולבו 240 שנת 80) הרכב הניע וגמגם קשות. פתיחת מכסה המנוע גילתה שהקרבורטור זורק דלק לתיבת האויר. שלפתי את הצינור שמוביל את האויר מבית הפילטר אל הקרבורטור, ועקב החושך הפסקתי לעבוד, אבל לא לפני שראיתי שהדלק יוצא מחור שנמצא ממש מעל ללוע כניסת האויר. למישהו יש כיוון להמשך בדיקה ופתרון הבעיה ?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני נמצא פה אצל m@tan עם הסובארו ליאונה שלי ואנחנו רוצים לעשות טיפול ב k44 חיפשנו את פרפר המצערת שחיפשנו את פילטר האויר אבל יש שם מן חור עם 4 חורים קטנים מן צינורות מברזל שמתחברים לקרבורטור האם לשם אני שופך את ה k44 ? האם לתוך החור או ספציפית לאחד מהם בבקשה זה די דחוף אם אפשר.
הודעה אחרונה מאת darkstar, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היכן באיזור הצפון אני יכול להשיג חלקי חילוף אפילו משומשים לסובארו (ליאונה בפרט) אני מחפש פנס קדמי
הודעה אחרונה מאת darkstar, -
- 1 תגובות
- 853 צפיות
האוטו שלי כאמור אוכל דלק והרבה דלק בטסט לאוטו נאמר לי שאני צריך לעשות ניקוי קרבורטור האם זה אחד הגורמים לצריכת דלק גבוהה ?
הודעה אחרונה מאת Rשף, -
חשמל סטטי מהאוטו 1 2
מאת maxim-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 15.4 אלף צפיות
לפעמים כשאני יוצא מהאוטו ואני נוגע בדלת כדי לסגור אותה אני מקבל "מכת חשמל" קטנה. אני לא בטוח, אבל נראה לי שזה קורה בדרך-כלל אחרי שאני נוהג "חזק". ע"פ הבנתי נוצר חשמל סטטי כאשר אני נוסע מהחיכוך בין הגלגלים לרצפה וטוען את מרכב הרכב, כאשר אני נוגע במרכב החשמל עובר עליי. במכוניות ישנות יש פס גומי שמצוייר עליו ברק שמחובר מהמרכב ואמור לגעת ברצפה, האם יש קשר? האם אני צודק בהנחות שלי ואיך פותרים את הבעיה?
הודעה אחרונה מאת feint, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי בעיה האוטו שלי התחיל לעשות בעיות לפעמים נדלקת מנורת מיים מהבהבת קצת ונכבאת ומיים יש מלא כמו שצריך והאוטו לא מתחמם יותר ממה שצריך אחרי נסיעה קצרה קורה לי עוד דבר המד טורים קופץ ישר ל0 נגיד מ3 ל0 ובאותו הזמן המנורה של המיים נכבאת אני לא יודע ממה זה נובע יכול להיות פלאגים או מה זה יכול להיות תעזרו לי בבקשה
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום במזל טוב את הפיאסטה YOUTH אחרי שהורדתי במחיר, ואחרי בדיקה. המכון הסביר לי שמה שהוא גילה לא משמעותי, אבל שכן יש דברים ששווה לסדר. והם: 1. כיוון שסתומים. 2. תאום מנוע. 3. כיוון פרונט ("לתקן זוויות היגוי עפ"י היצרן"). 4. כיוון פנסים 5. בקלית סדוקה קמעה. 6. חופש קל ידית גיר. 7. בולמים קדמיים חלשים. הורדתי בערך 2000 ש"ח ממחיר הרכב . זה סביר? (שילמתי 18,250, כאשר מדובר בפיאסטה יוטה יד 3 , יד ראשונה היתה ליסינג, עם 85 אלף ק"מ, מזגן, עם רדיו טייפ מאעפן ובלי אימובילייזר וכיו"ב). מה שווה לתקן כבר בהתחלה, מה צריך מכון מיוחד, ומה כל מוסך ידע לעשות? מבחינת טיפולים שוטפים, איזה טיפולים אני אמור לעשות לו? אין לי את ספר הרכב... כדאי אולי לקנות ספר HAYNES …
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי פורד פיאטסה שנת 97 אין לה הגה כוח . הבעיה שלי הולכת ככה.. לפני כמה ימים הרגשתי שהגה נתקעה לי בסיבובים כלומר הוא נעשה קשה לסבוב ונתקע בקפיצות כלאה.. גם ההיזון החוזר נתקע וכן צריך לתת לו מעין מכה כזאת כדי להחזיר אותו. החלפתי צמיגים קדמים כי היתי בטוח שזאת הבעיה וגם ככה הצמיגים הישנים היו יבשים. הבעיה לא נפתרה , אבל מה שכן שמתי שמן בחיבור עם המסרק שם וזה מסתדר , אבל מה יהיה כשיגמר השמן עד לפני 4 חודשים לא היה בכלל שמן בהגה אלה רק בטיפול 10000 הוא שם לי שמן בהגה כי אמרתי לו שההגה שלי קשה רצח לעומת הגאים אחרים שהם לא כוח... אז בבקשה מכם עזרה דגחוף כי אני ממש לא יודע מה לעשות. נ.ב בדקתי את כל ההחבור של ההגה כלום כולם שלמים וההגה ומסרק הגה מסתובב טו…
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול נסעתי מת"א לירושלים... וחזרה... האוטו נסע חלק כל הדרך ... כיף חיים ... כל הדרך 110 - 120 ... אפילו את העליות עלה יפה ... הילוך רביעי סביבות ה 85 - 90 קמ"ש. הבעיה היחידה שהיתה לי קצת מוזרה... שבירידות הקשות... גלשתי על 4 בד"כ... כשלחצתי על הבלם לפעמים, הרגשתי רעידות מן דוושת הבלם ... ראוי לציין שעד לפני חודשיים הייתי נוסע את הדרך הזאת כל שבוע שבועיים... ואף פעם לא הרגשתי בזה... רק הפעם... מה כדאי לי לבדוק ? הבלמים הקדמיים + משאבת בלם מרכזית הוחלפו לפני פחות מ 10K... תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היום הלכתי לקנות חלקים לטיפול ה-10K המתקרב עלי ל"טובה". הלכתי לחנות חלפים ולצערי הצלחתי רק להשיג שמן 10W40 של ליקוויד מולי ופלאגים 3 נק' של BERU. פילטר שמן לא היה מקורי וכך גם פילטר דלק. שמן הבלמים היה DOT3 (חרא) ונוזל הבלמים היה 80W90 (לא מספק). אז נסעתי למוסך מורשה פיז'ו ששם מכירים אותי כבר שנים וביקשתי לדעת כמה תעלה לי העבודה ללא החלקים,אשת בעל המוסך שהיא פקידה עלק שם אומרת לי "280 שקל" אני בהלם ושואל אותה מאיפה המחיר המטורף הזה? והיא מתחילה לזיין לי את השכל ומנסה למכור לי שטיקים,אז שאלתי אותה כמה יעלה לי להחליף רק שמן בלמים ושמן גיר (עבודה של חצי שעה) והיא עוד פעם מפגיזה אותי "110 שקל" ואני מצידי לא נשאר חייב וטוען שאני לא מוכן לשלם על חצי שעה סכום כזה.…
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום בבוקר נסעתי למוסך (רנו ) לבצע את הטיפול. חלקים שהוחלפו : שמן,פילטר שמן, פילטר דלק, נוזל בלמים DOT4, נוזל גיר ופלאגים). את החלפים קניתי מחנות חלפים שמייבאת חלפים חליפיים ומקוריים לכל סוגי הרכב. פילטר השמן ופילטר הדלק שקניתי מקוריים כמובן. יש לציין שהמחירים בחנות זולים בצורה משמעותית מהמוסך המורשה עד כדי 25% זולים יותר ואף יותר. העבודה על הרכב הייתה מהירה ויעילה תוך שעה העבודה הסתיימה. לאחר מכן בדקו לי CO והוא היה בגדר הנורמה (0.6). המערכת הראתה שיש יותר מידי חמצן מה שמעיד על חיישן חמצן גוסס. כ-6% שזה פי 7 או 8 לפחות מעל הנורמה.(ידעתי שהוא גוסס עקב סל"ד סרק לא יציב). בנתיים אין לי כסף להחליף את חיישן החמצן וגם מכוון שמצבו עדיין סביר וניתן לסבול את סל"ד ה…
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
בעיות בגיר בלנו
מאת eli_b-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם האוטו הוא בלנו 97 עכשיו הבעיה התחילה לפני חודש כאשר נסעתי רגיל בלי קיקים או משהו מיוחד ופתאום בהילוך 2 הגיר הפסיק לתפקד זאת אומרת שהאוטו פעל והכל אבל כל ליחצה על הגז ב- D הייתה כאילו אני נמצא על N הלכנו למוסך ואמרו לנו שהגיר הלך, החלפתי את הגיר לגיר משומש והבעיה שוב חזרה רק שעכשיו זה קורה רק שהאוטו עובר את הילוך -3 מה הבעיה? ואיך מתקנים אותה? חשוב לציין שאין לאוטו פגיעות בשסי או משהו דומה לזה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
במכוניתי 106 קיימת בעיה זה זמן מה 3 חודשים בה המתז הקידמי (שפריצר) אינו עובד. האחורי כן עובד לכן, אני חושב, שאין בעיה בנתיך (פיוז). האים יש למישהוא עוד רעיונות לבדיקה? אם הלכה במשאבה, מה עלות תיקון של כזה דבר? האים כדאי לקנות חלף מפרוק? ( דבר שאף פעם לא עשיתי, תמיד רק חלקים מקוריים) תודה על העזרה...
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
בזמן נסיעה אני שומע תיקתוקים מכיוון לוח השעונים התיקתוקים בהפרש של שניה. מה התיקתוקים האלה?
הודעה אחרונה מאת feint, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
האם מישהו מכיר ומנוסה בתוסף הנקרא JB ? אם כן , האם מומלץ ? מה עדיף ? התוסף נבדק כאפשרות לשימוש לצורך אינפוזיה לאוטו הנעשית בעזרת שלושה סוגים של התוסף הנ"ל . תוסף נוסף שנראה כאופציה טובה - POLADYNE . המלצות ???
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחר אני הולך להתקין אימובילייזר - והייתי שמח על המלצה על מקום ... הי, היום הלכתי לסוכנות הביטוח, כדי לארגן ביטוח מקיף לפיאסטה, ובאופן "מפליא" הם דרשו אימובלייזר. הם הפנו אותי למקומות שהם עובדים איתם, שבכולם זה אותו מחיר. אשמח לקבל הערות לגבי נסיונכם עם המקומות. המקומות באיזור שלי: רדיו הקניון - מבצע קדש 55 בני ברק (איזור קניון איילון) אוטו צליל - תובל 22 ר"ג אפריל טקליין בע"מ - חומה ומגדל 22 ת"א כלל מערכות לרכב - סלמה 17 ת"א שלום אביזרים לרכב - השלושה 7 ת"א פסגת המערכות - לבנדה 16 ת"א מיטב מערכות - עמק הברכה 50 גבעתיים כעקרון, אני רוצה לבקש מהמתקין גם להחליף את הרדיו טייפ שיש לי באחד קצת יותר חדש (יש לו בעיה שהוא לא שומר תחנות)... כמה הג…
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
אז ככה - לפני כחודש ביליתי לי בחוף עם הסוזוקי סוויפט 86 שלי - נתקעתי ודפקתי כמה דברים באוטו . לפני כשבוע החלה לדפוק לי הצירייה בסיבובים ימינה . מוסכניק חובבן אמר לי שזוהי הצירייה השמאלית שאיבדה את הגריז שבגומייה ,עקב החולות שהצטברו בתוכה . ובנוסף אמר שזה לא בעיה לתקן זאת לבד - לקנות גריז ,לפרק את גומיית הצירייה ,לנקות את הצירייה ולמלאות אותה בגריז חדש ... האם זו האמת ?! יתכן שתיקון זה כזה קל ?!? אלו שהם עצות לפני שאני נכנס מתחת לאוטו ? ?
הודעה אחרונה מאת פינסקר, -
-
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו יודע איפה ניתן להזמין מסגרות של מספרי רישוי לרכב בהזמנה אישית ברמה של אחד או כמות של נגיד 50? יש פה כמה אנשים ממכוני רישוי שבטוח מזמינים את המסגרת פלסטיק האלה, אשמח לקבל מיידע על יצרנים, ספקים ומחירים.
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מזה מספר שבועות קיימת בפונטו ספייס שלי רטיבות מתחת לשטיחי הגומי הן בצד של הנהג והן בצד של הנוסע . המנוע אינו מתחמם והאוטו נוסע כהלכה לכן שללתי אפשרות של נזילה מהמים של המנוע. האפשרות הבאה היתה שהמים נוזלים מהמזגן. לקחתי את האוטו למוסך המרכזי ושם בבדיקה ראשונית לא איתרו את הבעייה ודרשו 600 ש"ח לבדיקה מעמיקה יותר האם מישהו יכול לשער מה מקור הרטיבות? יש לציין שבניסעה אחת מסויימת כלל לא הדלקתי המזגן ובכל זאת הרטיבות המשיכה בתודה מראש על העצות ירון.
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מאחר ויש לי מספר בעיות חשמל ברכב אשמח לקבל אתר או PDF של סכמות חשמלויות לפג'ו 106. מצאתי דברים כאלה כבר ברשת אבל לא ל106. נסיתי גם לעשות חיפוש בפורום, אבל לא מצאתי, למרות שאני זוכר שראיתי פה משהו כזה. תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כלומר , יש לי בצד הנהג ובצד הנוסע. ואצלי גם הוונקר לא חוזר חזרה. ויש סיכוי זעיר שבאחד מהגילגולים של האוטו מישהו הוציא את הכרית אוויר וקיצר את הנורת ביקורת. יש דרך לבדוק אם הכרית שם בלי שהיא תתפוצץ לי בפרצוף? התנגשות בקיר ב100 קמ"ש לא מתקבלת על הדעת..צריך בדיקה יותר נורמלית
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אם יש לי פנסי איתות שקופים, האם אני חייב לשים מנורה כתומה, או שאפשר להשתמש במנורה רגילה, כמו זו שקיימת בפנסי איתות כתומים?
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 67 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 234 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yoav911gt2
- yuvk
- RedLabel
- BoazB11
- ישראל פוש
- parnuk
- Haim_gds
- Avia
- קוסקוס
- tohanov
- stx
- flytomars
- chezik
- - XM -
- SlowRide
- אאודי A3
- Aviady001
- `Infinity
- Liquidator
- מלטבשי
- FROGIE
- dorgo
- לירון .ה.
- Moshe c
- itaimoto
- BloodFist
- itzik123
- guy.a
- bv12
- om2
- the Batman
- amosbmw
- Itzik-b
- נעם101
- natco
- redroze
- nglancer
- Jeka88
- makatuvkan
- sperial
- פיטר גריפין
- Stav132
- David32
- Michaelgir
- Mushu_
- Night Driver
- yahaga
- טויוטה סופרה
- ANUTKK
- yossiaviel
- Supertigre
- avargel
- matan_mil
- beresford
- פבל_3355
- urich
- פול-טנק
- Igalz
- איציק נ.
- פריג'י
- tan tan
- samg
- Govany
- thazethaze
- שביט
- פינדר
- BigMak
