Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המחיר הנ"ל הגיוני? יקר? משתלם? חוו דעתכם / נסיונכם האישי.

 

כידוע בראלי 95 אין ח"ח וצריך להרכיב מנוע ומפסקים.

 

לי בכל אופן זה נשמע יקר...

 

 

איציק,כמה עלה לך בזמנו??

פורסם

אני במקומך הייתי מוותר על החלונות חשמל, אלא אם כן זה ממש מציק לך.

 

שורה תחתונה חבל על ה-800 ש"ח

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
אני במקומך הייתי מוותר על החלונות חשמל, אלא אם כן זה ממש מציק לך.

 

שורה תחתונה חבל על ה-800 ש"ח

 

 

נכון,קיויתי אולי לשמוע מכאלה שהתקינו הסכום זול יותר ומה דעתם.

 

אבל תודה. :wink:

פורסם

נשמע לי דווקא די סביר ... אבל אני מצטרף לדעת הרוב פה וטוען שזה מיותר . כל תוספת לא מקורית ברכב (בעיקר כשמדובר בחשמל ועוד בפיג'ו...) גורלו להתקלקל ולקרטע אחרי זמן מה ואולי זה גם לא יעבוד בצורה חלקה וייקח לחלון שעה עד שיירד ... (והמתקין יטען ש"ככה זה צריך להיות"...) ואז להתחיל להתעסק עם בעיות ותיקונים ובלה בלה בלה ... הקיצר , לא שווה בעליל !!!

 

אבל זו רק דעתי .

 

עידו .

...*106GTI*...

!!! That's The Way I Like It

פורסם

למה לבלבל לבנאדם ת'מוח ? אני הייתי בלי חלונות חשמל 7 חודש ועכשיו שיש לי אני מאושר עד הגג! , זה לא ביזבוז ולא שום דבר זה נוחות אישית ברכב!

 

לגבי עליה איטית , הכל תלוי במנוע (חדש,משופץ וכו) , לרוב יש שדנה אחריות , המנוע שאני קניתי משופץ (מברוך ובניו) עולה בפחות מ 9 שניות , אני חושב שזה הבסדר גמור בגלל שזה לא משנה לי שהוא עולה לאט כי האזעקה מעלה אותו בכל מקרה.

 

לרדת הוא יורד מהר מאוד 6 שניות בערך

 

בקיצור זה שווה כל שקל. תהנה

פורסם
למה לבלבל לבנאדם ת'מוח ? אני הייתי בלי חלונות חשמל 7 חודש ועכשיו שיש לי אני מאושר עד הגג! , זה לא ביזבוז ולא שום דבר זה נוחות אישית ברכב!

 

לגבי עליה איטית , הכל תלוי במנוע (חדש,משופץ וכו) , לרוב יש שדנה אחריות , המנוע שאני קניתי משופץ (מברוך ובניו) עולה בפחות מ 9 שניות , אני חושב שזה הבסדר גמור בגלל שזה לא משנה לי שהוא עולה לאט כי האזעקה מעלה אותו בכל מקרה.

 

לרדת הוא יורד מהר מאוד 6 שניות בערך

 

בקיצור זה שווה כל שקל. תהנה

 

מה יהייה איתך אורן??

אתה בא להגיד לי שלקחת זמנים לחלון??וואלק אתה קרוע!@!@!@!

 

חוצמזה ש-9 שניות זה ה-מ-ו-ן זמן...

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

אוי לא לקחתי... פשוט הוא ירד "באיטיות" יותר מהחלון השמאלי ורציתי לדעת אם זה "המון הבדל" .. מה יש ? לא קורה לכם שמשעמם לך באוטו ?!!? (מחכים למישהו שירד למטה או משהו)

 

אני יודע ש 9 שניות זה המון , זה משופץ , אבל הוא יורד ב 6 , והשני עולה ב 6 :)

פורסם

אתה מחפש נוחות ואתה חותר על מנת להשיג אותה.(בכייף)

הראלי היא לא מכונית לנוחות,ולהץחיל להעמיס עליה דברי חשמל זו טעות לדעתי.

חוץ מזה שמי שרגיל לחלון ידני לא מרגיש צורך כל כך בחלון חשמל.

ב-205 הקודמת שלי היו חלונות חשמל מקוריים,סבבה.

ב-106 אין,וזה לא מזיז לי בגרוש,כי לא זה מה שמעניין אותי ברכב.

גם אם היו נותנים לי עכשיו סכום מדוייק רק על מנת להתקין חלונות חשמל הייתי מוותר.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
האם המחיר הנ"ל הגיוני? יקר? משתלם? חוו דעתכם / נסיונכם האישי.

 

כידוע בראלי 95 אין ח"ח וצריך להרכיב מנוע ומפסקים.

 

לי בכל אופן זה נשמע יקר...

 

 

איציק,כמה עלה לך בזמנו??

 

המחיר זול בצורה מחשידה.

רק המנגנונים, מפסקים (איכותיים) חיווט ושאר זוטות מגיעים לאיזור ה 600 שח ואף יותר (אם שמים מנגנון ייעודי זה יקר יותר ממנגנון אוניברסלי).

הסבירות שמישהו יקח כל כך מעט כסף על עבודה היא אפסית, מדובר בעבודה לא קצרה במיוחד.

אתה בטוח שהצעת המחיר כוללת את כככללל מה שצריך ? (2 מנגנונים, 2 מתגים, חיווט, עבודה, מע"מ)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אורן,הפלת את עצמך!!כן לקחת זמנים!!6 שניות וכו'..סתם סתם...

בקיצור אני לא מחכה שירדו, הן יורדות בלי שאני מחכה!! :yum:

ולגבי החלון...יש לי ב-GTI חלונות מקוריים ולא נרשמה שום תקלה כבר הרבה מאוד זמן...טפו..טפו..טפו..טפו..טפו..טפו.. :o

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

לי יש בראלי ח"ח ואני לא יודע אם זה כזה דבר נחוץ ,

אני כבר צריך להחליף את המנוע של החלון הימני שלא סוחב בגרוש ...

 

לדעתי זה לא הכי נחוץ , מזגן כן , נעילה מרכזית עם האעזקה כן , אבל ח"ח לא הכרחי יותר מדי .

פורסם
האם המחיר הנ"ל הגיוני? יקר? משתלם? חוו דעתכם / נסיונכם האישי.

 

כידוע בראלי 95 אין ח"ח וצריך להרכיב מנוע ומפסקים.

 

לי בכל אופן זה נשמע יקר...

 

 

איציק,כמה עלה לך בזמנו??

 

המחיר זול בצורה מחשידה.

רק המנגנונים, מפסקים (איכותיים) חיווט ושאר זוטות מגיעים לאיזור ה 600 שח ואף יותר (אם שמים מנגנון ייעודי זה יקר יותר ממנגנון אוניברסלי).

הסבירות שמישהו יקח כל כך מעט כסף על עבודה היא אפסית, מדובר בעבודה לא קצרה במיוחד.

אתה בטוח שהצעת המחיר כוללת את כככללל מה שצריך ? (2 מנגנונים, 2 מתגים, חיווט, עבודה, מע"מ)

 

איציק

 

וואלה?? זול??? טוב לדעת.

זה מישהו שאני מכיר מהמשפחה.

אבל אולי אני אוותר על הרעיון,לנוכח הדעות שהושמעו פה.

 

תודה אנשים :!:

פורסם
למה לבלבל לבנאדם ת'מוח ? אני הייתי בלי חלונות חשמל 7 חודש ועכשיו שיש לי אני מאושר עד הגג! , זה לא ביזבוז ולא שום דבר זה נוחות אישית ברכב!

 

לגבי עליה איטית , הכל תלוי במנוע (חדש,משופץ וכו) , לרוב יש שדנה אחריות , המנוע שאני קניתי משופץ (מברוך ובניו) עולה בפחות מ 9 שניות , אני חושב שזה הבסדר גמור בגלל שזה לא משנה לי שהוא עולה לאט כי האזעקה מעלה אותו בכל מקרה.

 

לרדת הוא יורד מהר מאוד 6 שניות בערך

 

בקיצור זה שווה כל שקל. תהנה

 

מה יהייה איתך אורן??

אתה בא להגיד לי שלקחת זמנים לחלון??וואלק אתה קרוע!@!@!@!

 

חוצמזה ש-9 שניות זה ה-מ-ו-ן זמן...

 

אל תצחק על זה !!! לפני כמה חודשים כשאיציק עשה את הפרויקט חלונות שלו הם התחילו לרשום "נתוני פתיחה" של החלונות שלהם, איציק כמעט הזמין אותם לפתיחות על כסף :wink: . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...