טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 17.7 אלף צפיות
אני רוצה לעשות וקס לאוטו שלי ואני לא יודע מה השלבים, אני יודע גם שצריך לעשות משהו פוליש לפני, לא יודע בדיוק איך זה עובד, מישהו יכול לתאר לי את השלבים?? ואיזה וקס מומלץ לסיטרואן זד איקס??
הודעה אחרונה מאת שיקו 123, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה- כשקניתי את האוטו הוא עשה בעיות בהתנעה- אמרו לי שהאימבוליזר מת וכשאנתק אותו הבעיה תסתדר- בקיצור- נתקתי את האימבוליזר- מאז האזעקה לא עובדת והחלונות חשמל שנסגרו אוטמטית בנעילת האוטו כבר לא נסגרים אוטמטית (רגיל הם עובדים ומצאתי חוט שכשנוגעים בו הם נסגרים אוטמטית) (בקשר לאזעקה- הנעילה מרכזית עובדת והצליל של הסגירה ופתיחה עובד- אבל היא כבר לא מזהה שהדלת פתוחה או שמישהו באוטו ולא מזעיקה ולא מדליקה אורות (לפני כן היא עבדה)) הבעיה, אגב, הייתה בנזילת שמן על חיישן- ולא הייתה קשורה בכלל לאימבוליזר. (יצא שסתם שילמתי כסף לחשמלאי שפרק את האימבלוזיר וגרמתי לי בעיות מיותרות) בעיה נוסופת (כאן אני כבר לא בטוח שיש קשר לאימבוליזר, אבל אולי זה קרה בגלל ששטפתי את האוטו מתחת …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
איפה אפשר למצוא מד סל"ד לפיג'ו???
הודעה אחרונה מאת 205f, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 918 צפיות
אבל לאחר בירור קל של מחירים נראה לי שאני פשוט יחסוף לראלי, מאשר להשקיע ב307 המשפחתית שלי. בכל זאת תודה! :smilecol:
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני רוצה להוסיף פנסי ערפל ללאנסר יש לי שם הכנה כבר ויש גם כפתור בתוך האוטו להדליק אותם . אני יכול להתקין אותם לבד? רק לחבר חוטים וזהו ? או שעדיף לקחת למתקין (יש לי ידע בסיסי) וכמה בכלל אמורים לעלות פנסי ערפל אני רוצה מקורי של לאנסר. תודה
הודעה אחרונה מאת Omri_Lancer, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נניח שבלמים נוקו ע"י ספריי לניקוי קרבורטורים במקום ע"י ספריי לניקוי בלמים. האם נגרם נזק כלשהו? אם כן, האם מספיק לגרד את השכבה העליונה ע"י נייר ליטוש, או שיש להחליף את כל הרכיבים? תודה, שי
הודעה אחרונה מאת שי, -
- 29 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, אז ככה- היה מי שאמר שכאשר לא לוחצים על הגז ונשארים בהילוך המחשב של האוטו נותן הוראה לא לתת דלק למנוע בכלל (המנוע עובד מהכוח שהוא צבר - ולכן שמעבירים לניטרל הרכב יקח יותר דלק כי הפעם הוא ידרוש דלק להפעלת המנוע) אז השאלה היא אם למשל אני בהילון שני והטורים הגיעו ל 3000- - ודי קרוב יש לי צומת או כיכר- מה עדיף - להוריד רגל מהגז לגמרי ולהישאר באותו הילוך (אז באופן עקרוני האוטו אמור לא לקחת שום טיפה של דלק- נכון? או להעביר להילון שלישי- להוריד רגל מהגז- ולהחיזר לשני כשהאוטו יגיע למיהרות המתאימה? בתודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת micam, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה... יש לי HGT 2001 וכבר תקופה ארוכה אני סובל מרעשים (מן נקישות) בהגה בעיקר בנסיעה בכביש משובש (יש בארץ כביש לא משובש?), התופעה מחמירה בזמן בלימה. הגעתי למוסך המרכזי פעמיים ולמרות שהם החליפו לי חלק שקשור להגה החשמלי וטענו שהתושבת של החלק היא שעושה את הרעש התופעה נמשכת. מישהו נתקל בתופעה דומה? מה עושים???
הודעה אחרונה מאת DragonFly, -
שאלה לגבי בלמים בראלי 1 2
מאת E.L-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 2 אלף צפיות
טוב,לא לקח לי הרבה זמן כדי להבין שהברקסים של הראלי הם בגדר שערורייה ואני מעוניין להחליף לדיסקים מחורצים/מאווררים. מה המידות של הדיסקים בראלי דור 1 והאם גם עליי להחליף קאליפרים? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 920 צפיות
שלום לכולם... הקיץ בא עלינו לטובה (או שלא...), והמזגן שלי, בניגוד למשק, כן בעיצומים. הוא מוציא קולות חריקה מעניינים, וכמובן לא מקרר... הבעיה התחילה בקיץ שעבר, קצת אחרי שקניתי את ה-106 החמודה שלי, ואז מילאתי גז, והבעיה נעלמה...ל-3 חודשים בדיוק. בבדיקה לא נמצאה בעיה באטימות המערכת, אבל העדכון מהבוקר הוא שיש לקבוע לה תור לניתוח החלפת "יחידה פנימית". יש למישהו מושג מה זה יחידה פנימית? אי אפשר לתקן את זה? זה הולך לעלות לי 2200 ש"ח + 1300 ש"ח עבודה (ניתוח ארוך, כל הלוח מכוונים צריך לזוז). בכל מקרה, אני שוקל למלא גז ב-5 שנים הקרובות...אותו כסף. בברכת פסח חם לכולנו (לפחות כמו לי), צביקה נ.ב. תומר - בירה. היום. לא משנה איזה, העיק…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
המלצה חמה על פאנצ'ריה 1 2
מאת Yogev- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
מי שעוקב, שם לב שבסוף השבוע שעבר, התארגנו קבוצה של רכבים, לצורך החלפת צמיגים קבוצתית. לאחר שעשינו "מכרז" בין מספר לא מבוטל של מקומות, הלכנו ל"צמיג ישיר" בפתח תקווה. קיבלנו שם לא רק אחלה מחירים, אלא גם שירות טוב (לדעתי, ולדעת עוד כמה שדיברתי איתם). בקיצר, מי שמחפש צמיגים, יכול להרים טלפון לגיא מ"צמיג ישיר" (הוא אח של פרץ ), בטלפון 9247764-03, ולומר שהוא מהפורום ושאני (יוגב) הפניתי אותו. הכתובת של המקום היא: רח' השילוח 7 קריית מטלון פתח תקווה. נ.ב. הבחור לשמחתי מאזן גם ג'אנטים סגורים של פיז'ו
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני כשבוע נסעתי על חול די קשה- היה שם איזה שהוא אירוע (יותר מ 300 כלי רכב נסעו על אותו כביש עפר)- בקיצור- כנראה שנשפך באמצע ה"כביש" אדמה (אם זה משנה- גוון אדום רך) - בקיצור- האדמה הגבוהה הייתה במרכז כביש העפר בעוד בצדדים היה נמוך- האוטו שלי כנראה נמוך מדי (פיאט טמפרה 94)- בקיצור1- האוטו שיטח את האדמה כמו מגהץ. בקיצור2- רציתי להוציא את האוטו- נסיעה ברברס - האוטו רק מתחפר. אגב- בשלב כלשהו הגז הפסיק להגיב לי- אפילו שהייתי בניטרל ולחצתי על הגז המנוע לא משמיע רעש לא כלום- כאילו מת) - מישהו יודע למה זה? בקיצור3 - נהג משאית טוב לב חילץ אותי משם- כשהגעתי הביתה חיכית שהאוטו יתקרר לחלוטין ואז שטפתי אותו במים- היה שם מקום מקדימה שיש כמה חורים אנכיים (לכיון הריצפה)…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אבא שלי טס שבוע הבא לניו יורק. אני מעוניין שהוא יביא לי כמה חלקים לרכב, אבל הבעיה אני צריך דגמים ספציפיים שמתאימים לדגם. חיפשתי "קטלוג" מסויים באתרים ואינני מוצא. מבקש את עזרתכם,זה חשוב לי מאוד. פריט שאני מחפש מק"ט שלו: שעונים דולקים - GLOW GAUGE . מקווה שתצליחו.... תודה
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש למישהו מושג איך מנקים פילטר אויר פתוח?
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות חצאיות לפזו 307 - אם בכלל קיים דבר שכזה. מישהוא מכיר? אני אשמח לדעת איפה יש לקנות, כמה זה עולה, ואם יש אז גם תמונות. תודה!
הודעה אחרונה מאת corsa, -
מגדשי טורבו
מאת Speedster- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו אולי יכול לתת לי קצת מידע עליהם? מאיפה משיגים כאלה, אם אפשר להתקין אותם על כל רכב, מה העלות שלהם וכמה הם באמת מוסיפים?
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
נורות אולטרה
מאת שיקו 123- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני לא יודע אם זה המקום לקבל עזרה בנושא.. אבל ננסה בכל זאת רציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג נורות אולטרה כחולה בשביל להחליף את הנורות הקיימות שבמד מהירות... ואם התוצאה הסופית תיראה כמו המד של ה-גולף ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת שיקו 123, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי להרכיב ברכב שלי סעפת פליטה ,אני יודע שזה מאוד משמעותי למנוע ואני מאוד רוצה להרכיב ,רציתי רק לשאול אם מישהו מכיר מוסך שמתמחה בפיאט כי אני מת כבר להרכיב אותה.. תודה תודה תודה
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני שוקל להשתמש בתוסף זה עקב צלצולים במנוע ואיבוד סחיבה יש לי אופל קאדט GLS שנת 84 מנוע 1.3 S תוסף זה מומלץ ומתאים למכונית ?
הודעה אחרונה מאת E.L, -
שמן סינטטי
מאת F_B_I-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 908 צפיות
האם כדאי לעבור לשמן סינטטי (פורד פוקוס) לא יודע אם זה קשור אבל אני נוהג מאוד אגרסיבי ואין לי בעיה אם המחיר? האם מישהו יודע אם כדאי להחליף את הפלאגים ל BOSHE SUPER 4 (מישהו ניסה את זה בפוקוס)? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- 3 תגובות
- 903 צפיות
אני מעוניין לקנות אוטו אבל אני יודע שהפקום ראש שלו נהרס והוחלף או תוקן האם אני לוקח סיכון כלשהוא בקניית הרכב?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב, לפני כמה ימים הצלחתי להשיג מצלמה דיגטלית... וצילמתי כמה דברים שמטרידים אותי באוטו )) אז ככה, הראשון... האם הצינור צריך לההיות בפנים או שככה זה בסדר ?...... והשני... אגזוז... יש לי חור קל, נראה לי בדוד ... צילמתי אותו... תגידו לי מה דעתכם... כמה החור נוראי ? כמה הוא משפיע ?... האם חובה לתקן ? ואם כמה... האם צריך להחליף... האם אפשר לתקן ? ומה בערך העלות ? תודה.
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי דנטים כסופים (קורולה), ואני רוצה לצבוע אותם בשחור בכדי לשים טאסות (דמוי מגנזיום). לפי מה שהבנתי,ספריי לא מחזיק טוב. יש לכם רעיון אחר? (חוץ מצביעת תנור) תודה
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 972 צפיות
שלום, אז ככה - בשבוע האחרון הפיאט טמפרה שלי התחילה להיחנק מדי פעם - לעיתים די רחוקות למען האמת (רק אחרי ששקעתי איתה באדמה- יש קשר אולי?) בקיצור- בזמן שאני מתניע אז עיתים רחוקות היא כאילו נחנקת ואפילו שהמפתח מסובב לא שומעים שום רעש- אחרי שמשחחרים ומנסים שוב היא פועלת חלק - מישהו יודע איפה הבעיה? צריך לעשות משהו? בתודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת micam, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קניתי אוטו לא מזמן.. פורד אסקורט 89 ,יש לי בעיה בקלאץ' ,כשאני משחרר לוקח לו זמן להגיב וכשהוא מגיע לחלק שהוא אמור להגיב הוא מאוד מהיר (=הסבר.... אני משחרר ולא קורה כלום ואז בשלב מסוים יש את הנקודה של הרעידה... וקשה מאוד להגיעה אליה צריך להיות עדין... בנסעיה מהירה מרגישים את זה כאילו אני זורק קלאץ'....ואני לא...) אז חבר שלי אמר שאני צריך למתוח תקלאץ' טיפה ,באתי למתוח אותו....וגיליתי שיש שם קומבינה במקום הבורג... שמו טבעות עבות... אז מה אני עושה???. איפה אני משיג בורג... כמה אמור לעלות??.? יש סוגים שונים לכל דגם??? איך בידיוק, אחרי שאצליח אם אצליח ,להרכיב אותו אני מתאים אותו בצורה הטובה ביותר בלי להרוס משהו....? תודה מראש שגיא....????
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום , 3 חודשים לאחר שהותקנו הקפיצים הקודמים של VOGTLAND החלפתי אותם והתקנתי קפיצים של אייבאך (נרכשו מוורטהיים במסגרת ההנחה שניתנה בג'ימקאנה) הקפיצים של אייבאך נחשבים לטובים יותר, איכותיים יותר ומנהסתם יקרים יותר... הסיבה להחלפה היתה שהקפיצים הקודמים היו סתם קשים, כלומר התרסקו ולא היו פרוגרסיביים כמו שהם אמורים להיות. היום בבוקר התייצבתי במוסך מקסיקו 86 בנתניה (אחחח איזה מונדיאל זה היה ) להחלפת הקפיצים, המוסך הוא בעקרון מוסך המתמחה בכיווני פרונט ובדיקות שילדה מתקדמות וקיבלתי עליו המלצה חמה מאחד מחברי הפורום. העבודה היתה זריזה, מקצועית, נקייה ואפשר לראות שהבחור שעבד על הרככ מבין עניין למרות שהנושא לא ממש מסובך, את כיוון הפרונט הוא עשה במשך למעלה מחצי שעה כולל 2…
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום לכולם. אמרו לי שגלישה בניוטרל איזה בריאה לגיר (במהירויות גבוהות בעיקר). אני יודע שהדבר אינו בטיחותי, אך לא הבנתי מה הבלאי שנסיעה בניוטרל יוצרת בגיר. אשמח אם מישהו יוכל לכתוב הסבר קצר אם יש בלאי או לא, וכמובן למה. תודה, יובל.
הודעה אחרונה מאת micam, -
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קיט חצאיות ! כמה זה עולה ל206? איפה אפשר לראות כאלה? שווה את הכסף? אם יש לכם קישורים לאתרים חופשי... אשמח מאוד
הודעה אחרונה מאת Speedster, -
אור גבוה בבורה
מאת maxim- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שמתי לב למשהו שנראה לי קצת מוזר .... בבורה יש 2 מצבים של אור גבוה, אחד שאני מזיז את הידית והיא נשארת שם. והמצב השני שברגע שאני עוזב את הידית היא חוזרת למקום המקורי ויש אור נמוך. מה ששמתי לב הוא שבצב הראשון האור הנמוך נכבה ורק האור הגבוה עובד. במצב השני שתיארתי גם הנמוך עובד וגם הגבוה עובד. האם המצב תקין? ואם כן למה יש הבדל?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 978 צפיות
יש לי מספר בעיות מעצבנות לקאטלס שלי והייתי שמח לקבל עזרה: 1. האוטו מניע בקושי בטמפרטורה קרה - אני משתמש בשמן 10-40 ולוקח לו כ-5 דקות להתחמם, כשחם הוא מניע בקלות. 2. תאורת המכוונים חלשה גם שבורר עוצמת התאורה במקסימום - לא נראה לי שיש נורית שרופה. 3. במצב אורות רגילים נכבים לפתע האורות, הם נדלקים שוב רק לאחר מגע קל בידית, תופעה זו לא מתרחשת במצב אור גבוה. אני זקוק לחשמלאי טוב, אני מפחד לקחת אותה לסתם אחד. 4. במצב עצירה המנוע קצת מגמגם, הוא לא נכבה אך הטורים עולים ויורדים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 522 אורחים (הצג רשימה מלאה)
