טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו מכיר אתרים שאפשר לקנות דרכם ידיות הילוכים המתאימות למכוניות עם גיר ידני עם משבת רברס ? בארץ או בחו"ל, לא משנה. תודה, ניר.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע מה תפקידה או שיכול לתת קישור להסבר בנושא
הודעה אחרונה מאת kompy, -
ווישר ברכב
מאת oferneu-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לחברתי רכב מסוג סיטרואן ZX, לפני כשבוע המגב הקידמי התחיל לעשות לה בעיות. ברגע שמפעילים אותו הוא מתחיל לפעול, אולם ככל שעובר הזמן יש לו פחות ופחות כוח לעלות על השמשה עד שלבסוף הוא נעצר. מה לדעתכם הבעיה? חבר אמר לי שסביר להניח שזה הפחמים. מה דעתכם? בכל מקרה כיצד מחליפים אותם, האם יש סוג מסויים של פחמים ומה העלות לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למישהו יש רעיון איך לנקות את דיפוני הדלתות מבפנים? אצלי זה לא ריפוד,אלא בד אריג כזה, ודיי מלוכלך. יש חומר מיוחד לזה או שאתם מכירים חומר טוב לספות / בגדים?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש לי שאלה שבטח מעניין רבים: אתם בטוח מכירים את הריחנים לאוטו. יש "עצים" (מקרטון),ויש קופסאות, ויש פחויות. נוכחתי לדעת שיש פחית, שפותחים אותה גם כמו שימורים,שהיא מחזיקה הכי הרבה זמן (בפנים יש 3 מקלות סיבית). אבל גם היא מתנדפת... אני אוהב ריחות נעימים באוטו אבל זה כבר מתחיל להיות הוצאות רבות מדי... שאלתי היא- האם ישנו נוזל מרוכב ריחני, שאפשר לשים /לטפטף במקלות סיבית האלו או בעצים הרחיניים כדי "להחיות" אותם?
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
נורות Xenon
מאת אורן 16V-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היכן ניתן להשיג נורות XEON H1 לצרפתיה שלי ? אור לבן ויפה וכו
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
איזה שיפורים אפשר לעשות למזדה? (פנים,חוץ...) ואם יש אתרים ספציפיים על מזדה מדגם 323 תודה
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני יודע שהסטרטר נותן את המכה הראשונה ומזיז את הבוכנות,עד שמתחיל ניצוץ בפלגים וכו'... אבל איך לעזאזל אני מוצא אותו... מחפ]ש חוטים מהמצבר?
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב אני אנסח את זה אחרת מכיוון שאולי כמה אנשים פה לא הבינו חמה התכוונתי: אם אני רוצה לשים באוטו ציריות של 1900 או ציריות אחרות מתאימות(רעיונות למישהו ) שיתמודדו עם תוספת כוח של בערך 60-70 כ"ס , לא צריך נאבות בגודל אחר בשביל שהציריות יתאימו? מחכה בקוצר רוח....(גם המנוע ) רועי. אה.....ועוד שאלה , ראיתי באתרים בחו"ל שאפשר גם לקנות סעפת יניקה מקוצרת שתתאים למבנה של תא המנוע וכך אפשר לחסוך את הנושא של הזזת הרדיאטור קדימה והצורך להחליף מאווררים. למישהו יש אולי קצת מידע על זה / הדרכה??
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 8 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
יש לי פג'ו 206 והתחלתי לשפר אותה מבחינת יופי ואני מחפש עוד הצעות לשיפורים. אז ככה, מה שעשיתי עד עכשיו: גופיות, כיסוי להגה ושטיחונים. בדרך: אורות שקופים מאחור ואולי ספויילר. למישהו יש עצות מה עוד אפשר להוסיף?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול תוקן ב ZX חופש בתפוח הגה ובוצע כיוון גלגלים בעקבות הערה בטסט (350 ש"ח תודה רבה) בדרך הביתה מהמוסך החליט מד הדלק שהמקסימום שלו הוא קו ה 3/4. לא עזרו איומים, תדלוק ומכות. כמה טריקות דלת העלו קצת את המפלס אל מעבר לקו. מה שעזר לבסוף הייתה מנוחה טובה בלילה. נראה שהבעיה היא במחוג עצמו- האם ניתן לסדר אותו בלי פירוק מקיף של לוח השעונים (אני יכול חיות גם בלי מד דלק תקין כי אני תמיד מאפש את המונה בכל תידלוק) ?
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
-
הערכת מחיר
מאת NirTzi-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הממ... התלבטתי אם להעלות את ההודעה הזאת... אבל בסוף חשבתי שאולי יש פה מישהו שהתנסה בזה... יש לי 2 דלתות עם מעיכה יפה מאוד, ועוד שלל שריטות, בבירור אצל פחח... עלות התיקון סביב ה 1500 שקל אז חשבת לעצמי אולי אני אמצא דלתות ישנות בפירוקית, ושהוא ירכיב לי בלבד... (צביעה במקרה הצורך)... גם הפחח... שהוא חבר של אבא אמר שזה זול בהרבה! היום עשיתי סבב טלפונים למספר פירוקיות, ביררתי מחירים לדלתות... בכל מקרה... המחיר שהציאו לי הוא 500 שקל לדלת ! הדלת אגב לפג'ו 205, שנת 94... מה שגורר מחיר זהה לפחחות מלאה... האם לדעתכם המחיר מוגזם ? האם מישהו התנסה בכזה דבר בעבר ? ו... אם אני אגיע למקום עם מזומן... הוא יעשה לי הנחה רצינית ?... תודה.
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במהלך גלישה באינטרנט חיפשתי כל מיני פרויקטים שעשו למכוניות כמו שאיציק ועוד כמה עושים פה בפורום . (מדובר על פורד פוקוס) ובאחד האתרים מצאתי שאם לוחצים על כפתור האיפוס של מד המרחק ומסובבים את הסוייץ ביחד זה מפעיל מצב TEST שזה אומר (אחרי שבדקתי כמובן) שאני יכול לבחור בין כל מיני מצבים במקום שיראה לי את מד המרחק (דיגיטלי)אני יכול לדוגמא שיהיה מד מהירות , מד סל"ד , מד טמ'פ של המנוע , מד טמ'פ בתוך האוטו , עמעם לנורות של הדשבורד , בדיקה של המחוגים (זה דווקא נחמד לראות את כל המחוגים קופצים) ועוד כל מיני דברים. ועכשיו לשאלה: יש שם כמעט 40 מצבים שחלק לא מובנים איך אני יכול לדעת מה הם? ואולי תנסו גם אתם במכוניות אחרות אולי גם שם יש משהו כזה לוחצים על האיפוס מתנעים …
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משהו נורא מוזר קורה בברנדה שלי בימים האחרונים- אחרי טעינה קלילה היא מניעה כמו שדה עם רבע סטרטר, ואחרי 15 דקות נסיעה המנוע לא רוצה להכבות (כאילו יש סגירת מעגל של +לסוויץ'), אחרי שאני מכבה אותו (הנדברקס+ראשון+עזיבת קלאץ'), ומנסה להניע בשנית-אין כמעט סיבוב של הסטרטר... הכעצקתה? עיזרו חכמי הפורום...
הודעה אחרונה מאת santiago, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכונאים שבינינו, אחרי שקיבלתי קטנוע מהעבודה עם צ'וק ידני התעוררה בי השאלה מה הוא עושה בכלל? אני יודע מה ההשפעות שלו בהנעת המנוע וכו' אבל מה הפעולה הפיזית אותה הוא מבצע? את מי הוא חונק?
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים. מישהו מכיר חומר לניקוי ריפוד בתוך האוטו (בגג ). משהו שבאמת עושה את העבודה כמו שצריך
הודעה אחרונה מאת uno, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לא יודעים לנפח אוויר בצמיגים. אני מתקרב לעמדת ניפוח בתחנת דלק פז בי-ם, רואה איש מצוחצח מנפח את גלגליו, מסיים ו-זורק את הצינור?? למה ? מה הצינור עשה? איש אחר , מעלה את לחץ הניפוח ל - 60 , כן חברה 60 PSI ,מתחיל לנפח את הלנסר המכוערת שלו, טק טק טק ומסיים. זורק את הצינור. אני מעיר לו, הוא מסתכל במבט מוזר כאילו נפלתי מהחלל ואומר לי בעיוות פניו : יש לך בעיה?? איזה אנשים. שמוליק הרבה המוטורי הראשי לישראל.
הודעה אחרונה מאת uno, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לאחרונה זואי שלי - רנו 5 1250 - למי ששאל התחילה לעשות לי בעיות מוזרות... החל מגמגום בראשון ועד למה שכתבתי בכותרת... הניחוש שלי הוא משהו עם השסתומים - לכלוך \ כיוון דרוש או משהו בסגנון... למישהו יש רעיונות מה לעשות? איזה כיוון? רון. - אגב, אני יודע שזה דומה לשאלה ששאלתי במקום אחר אבל אני מנסה לכסות \ לקבל \ להנות מידע של אנשים בצורה שתכסה כמה שיותר אנשים \ כמה שיותר יידע- תודה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
(מדובר ברכב של חבר ילדות שלי - פג'ו 306 1.4). לאחר הרפתקאות כאלה ואחרות בחודשים האחרונים עם הפג'ו הבוגרת (שנת 94) קיוונו שהגיע השקט אחרי השקעה לא מעטה של זמן ו(הרבה)כסף (חיישן למדה, בית מצערת קומפלט, חוטי הצתה, כבל מהירות, מנוע צעדים וכד'). קיוונו קיוונו - אך אתמול (שוב) התבדנו. הרכב נוסע מצויין את ת"א-טבריה, מגיע למחוז חפצו - כבה, אך לא מניע שנית. ניסיונות או מחשבות על דברים שיכולים להתקלקל הניבו אין ספור השערות מה לעזאזל כבר יכול (שוב) להתקלקל שם. משחקים עם האזעקה והאימובילייזר לא הניבו כלום. כל זאת כמובן, התבצע בטלפון. גרר של "מאסטרו" הגיע ליפיפיה הלבנה וקבע שלא מגיע דלק. האוטו נגרר לאחר כבוד (במהלך הלילה) אליי לחניה, והיום בוצעה בדיקה כללית לרכב…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אין הרבה מידע על הצמיג בפורום (לרועי יש כאלה..) איך הצמיג? מחיר של 390 ש"ח לצמיג במידה 185/55/15. האם כדאי להשקיע 480 ש"ח לצמיג ולעלות לגודייר F1?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 914 צפיות
שלום. קניתי גולף 91 1.8 אוטומטית. אני צריך לעשות כמה טיפןלים שיגרתיים, ואולי בעתיד הקרוב גם טיפול גדול(ראש מנוע ואולי יותר..) יש למישהו המלצה למוסך אמין בתחום בין גדרה לתל אביב , שגם לא מחייב לקיחת משכנתא בכול ביקור? תודה.
הודעה אחרונה מאת firebird, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש פחח וצבעי לצביעת dodge durt מודל 73 וחלקי חילוף .
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אלוהים יעזור למכונאי :\ הוא שם לי מים רגילים ברדיאטור (החום במצב מצויין .. מגיע ל92-3 ויורד ל85 לערך, בנסיעה עומד מתחת ל90 (85) לערך בקיצור לעניין , איפה מרוקנים את המים האילו , אני רוצה להחליף במים ירוקים ורעננים כיאה לצרפתיה ! אין לי מושג בדברים הללו אבל ברצוני ללמוד, אשמח אם מישהו (איציק?) יסביר לי איפה נמצא הפקק\שסתום שפותחים שיצאו המים תודה מראש אורן.
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי לפיגו 205 CTI בולמים קדמיים של קוני צהובים, רשום עליהם בולמי גז הרכב מאד גבוה מהגלגל ,אני רוצה לדעת אם יש אפשרות להנמיך אותו או אולי לשחק עם הגובה של הבולמים, האוטו ממש לא נראה לי ככה .... בתודה מחכה לתשובה.
הודעה אחרונה מאת koni, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי אסקורט 89 קניתי אותה לפני כ שבוע מצאתי בבגאז' שמן מנועי דיזל w15/40 אני פוחד שאולי הבעלים הקודמים השתמשו בו האם זה מזיק לו למנוע? דגם המנוע הוא fuf עם זה עוזר במשהו??? דרך אגב אין לי קשר עם המוכר כרגע....הוא בחו"ל..... בתודה שגיא
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 1 תגובות
- 992 צפיות
האם משהו כאן יכול לאשר את אשר שמעתי- "על אביזרי בטיחות כגון בלמים(רפידות,דיסקים וכו') אין משלמים מיסים פרט למע"מ כחוק". אנא תשובות מוסמכות ובדוקות. תודה נועם.
הודעה אחרונה מאת 205, -
- 2 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היום היה חם מאוד ולכן, היות וה-zx מצוידת במזגן חזק במיוחד שמותאם למדינות בעלות אקלים טרופי לוהט הדלקתי אותו ונסעתי לי בקרירות הבייתה. לאחר כעשרים ק"מ, הרגשתי פתאום כאילו נכנסתי באיזה קיר מסתורי ושקוף - הרכב נבלם פתאום..... לא סוחב, ואין לו חשק לזוז. אמרתי לעצמי: חם, המזגן דולק....אולי זה קשור ?, וכיביתי אותו. לאחר כק"מ, שוב הרגשתי שהאוטו לא סוחב, יותר מזה....הוא החל פתאום לקרטע, אני לוחץ על הגז ומטפס בטורים לאט ואז בום - קירטוע, שוב לוחץ על הגז ושוב מטפס לאט...לאט...בום - קירטוע. כמובן איך שהגעתי לרמזור ושילבתי לניוטרל המנוע כבה . סטרטר קטן ניתן והמנוע מתעורר לחיים, אך אבוי, הוא החל לגמגם. טוב, כבר חם לי,אני עצבני ומתחיל לקלל את....המנוע . ביציאה מהרמזור נכנסתי (זחלת…
הודעה אחרונה מאת Dj_RoY, -
האם מישהו יודע על צמיג 205/45/15 והאם זה יתאים לג'נט שלי שכיום יש לי 195...??? בתודה בן.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי אותה באתר בחו"ל ומי שזה מתאים לו מוזמן לאמץ אותה. לי זה ל א מתאים! You only need two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and should use WD-40 If it moves and shouldn't use Duct tape לא ענק?
הודעה אחרונה מאת uno, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הצלחתי לעלות בחכה עוד כתבה בנושא 'שיפורי מנוע' בבקשה לעיין... (כדאי ללחוץ CTRL+SHIFT כדי לראות בכוון הנכון) Performance air filters has always been a starting point for those who want to take the first step into car tuning. This is because performance air filters are easy to apply and are not so expensive as the other performance tuning components. I believe the first reason that make all of us purchase a performance air filter is the sport sound that we all like, but generally there is a belief that performance filters will give you lots of horse power, like a minimum of 5hp, maybe more, even on a normally aspirated engine. Now, if i say…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 274 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- itaimoto
- borsood
- אאודי A3
- Haim_gds
- עדי-אל
- BoazB11
- pasat04
- vigi
- הדיין
- GTאי
- stx
- amosbmw
- Alberrto
- ArikB
- Pavlik
- גולדן191
- gpro
- אליה
- Liquidator
- פינדר
- `Infinity
- עוזי ל
- SurfHigh
- eladns
- motior
- EliC25
- Night Driver
- mikk
- urich
- SlowRide
- Shay_u
- NAPOLEON
- David32
- Shay Shd Dave
- Ron Poh
- Ash1
- נעם101
- איציק נ.
- בנס
- אורח לרגע
- נירו72
- zvit
- itaysamurai
- viper83
- D4K
- farkash7
- AUDIO KING
