טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,193 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לאחר בירורים רבים השבוע, לגבי החלפת צמיגים ברכב שלי, וקבלת הצעות לא ממש זולות לגבי צמיגים. הגעתי להארה, בואו נתארגן קבוצה של חבר'ה מכאן, שרוצים להחליף צמיגים, וככה נקבל אכבר הנחה. אנא לפנות אלי בהודעה פרטית, ונתחיל להתארגן. הכיוון על ההחלפה הוא יום שישי הזה, או הכי מאוחר שבוע הבא. לי כבר נמאס מהקונטיננטל היבשים שיש לי על האוטו
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- 1 תגובות
- 989 צפיות
יש לי איביזה מודל 90 1500CC. הציעו לי להוסיף עוד פילטר אחד על גבי הקיים (לקחת פילטר זהה ולהדביקו על הקיים). רציתי לדעת אם יכול להגרם נזק כלשהו למנוע או לקרבורטור ואם צריך לכוון משהו, אם בכלל. שאלה נוספת: המנוע שלי מצלצל כאשר אני לוחץ יותר מידי על הגז למרות שלא נראה לי שזה יותר מידי האם יש לכוון את ההצתה, ואם כן האוכל לעשות זאת לבד?
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
אתרים דומים
מאת danny24- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו אולי מכיר אתריםם דומים שעוסקים בטיפולים והתקנות??
הודעה אחרונה מאת yairk, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום חברים, יש לי בעיה קטנה עם האזעקה. רכב חדש, אזעקת PITON חדשה. בזמן האחרון שמתי לב שאני סוגר את הרכב עם השלט, חוזר והאוטו פתוח. יום שבת היתי בבית ואימא שלי היתה בגינה, והאוטו נפתח לבד מול העיניים שלה. ( השלטים בבית ולא בטווח קליטה ). ביומיים האחרונים האזעקה מתחילה להשתולל, היא מתחילה לצפצף לבד מבלי שאף אחד נוגע בה. באווירה שקטה, ללא מטוסים, ללא שום רעש, ללא חתולים מתחת לאוטו... פתאום האזעקה. מעצבן ! מה זה יכול להיות, לפני שאני הולך להרים את כל המוסך באשקלון...
הודעה אחרונה מאת KICKER, -
-
- 3 תגובות
- 942 צפיות
יש לי בעיה באיורור ברכב הנ"ל. המאוורור (לא של המנוע) עובד באופן כמעט קבוע וממש ממש קשה למצוא את הנ"ק שבה הוא לא עובד בכלל, כמו כן כשאני נוסע עם מזגן מדי הפעם האיוורור מתחזק ואח"כ נחלש בחזרה. הבעיה קיימת מהיום הראשון שהאוטו נולד ופשוט לא רציתי שסתם יפתחו ויתעסקו עם האוטו, אולם היום אני רוצה לתקן את זה. מה לדעתכם הבעיה?
הודעה אחרונה מאת yaron, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שאלה קצת מטופשת, הלך לי ככל הנראה המצבר! אין לי שמץ של מושג לגבי מחירי מצברים ואיפה ניתן לקנות בזול, אשמח אם מישהו יוכל להמליץ ולעזור לי!
הודעה אחרונה מאת R.C, -
- 15 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
היי! אני נוהג על VW BORA, מנוע 1.6, שנת2002, עברה כ 36K. בגלל שהמנוע דיי חלש בשביל האוטו רוב הזמן אני נמצא בסל"ד גבוהה. חוץ מזה ההילוכים נורא קצרים, ונסיעה אצלי בדרך-כלל זה משהו כמו 140, והסל"ד על משהו כמו 4-5K, אפילו יותר(בהילוך רביעי). למשל כשאני עובר נתיבים וצריך וכדי להשתלב צריך להאיץ אני הרבה פעמים על 4-5-6 אלף סל"ד ..... כמו שאמרתי, המנוע עבר 36K, ואנחנו מתכוונים להשאיר את הרכב אצלינו לתקופה דיי ארוכה. עד כמה משמעותי הבלאי שאני עושה למנוע?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הכותרת אומרת הכל... אני רוצה לשים באוטו דוד פתוח (סובארו לגאסי שנת 1991) אבל מפחד שהיא לא תעבור טסט יש סיבה לדאגה?
הודעה אחרונה מאת volcane, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה המחיר של סופר צ'ארגר בערך (לא כולל הרכבה)? מה הם החלקים הנוספים הדרושים להרכבת סופר צ'ארגר?(ומה המחיר של כל חלק?)
הודעה אחרונה מאת ZisoButts, -
שמן מנוע, שאלה..
מאת ש.ר- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קניתי לפני שבועעים רכב ישן (פורד אסקורט 89) לפני כמה ימים מצאתי בבגאז' שמן w15/40 למנועי דיזל אז ככה אין לי קשר עם המוכר....(חו"ל) ואני פוחד שאולי הוא השתמש בו במנוע שלי...(בנזין לא דיזל) אך אני יכול לדעת את זה לפי ביצועי הרכ??? או כל דרך אחרת?? ואם כן האם זה מזיק?? ואם כן אך אני אמור לטפל בבעיה הזו?? בתודה מראש שגיא
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום! יש לי כמה שריטות קטנות על האוטו, לא משהוא רציני אבל זה לא נראה טוב לעין. בנוסף יש לי עוד 2 שריטות קשות שזה דורש מעט פחחות אני חושב. רציתי לדעת כמה כסף יעלה לי לתקן 5 שריטות ושקע קטן בדלת? (יש 2 שריטות שהן ממש רציניות + כמה שריטות קטנות + שקע קטן מעל הידית של הדלת) כמה אתם מעריכים יוצא כל הסיפור? ואני מוכר את הרכב ורציתי לדעת אם משתלם לי לתקן את השריטות כדי שמי שיבוא לראות את הרכב לא יבהל מהן או שכדאי להשאיר את השריטות לכפרות אבל בטח הוא יוריד לי על זה במחיר של האוטו. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כמה ימים החלפתי לרכב שלי (יונדאי קופה) מנוע.... עכשיו...אמרו לי שם ש500 קילומטר אני צריך לסוע לא יותר מ- 80 ולחזור לכיוון מנוע... עכשיו זה לא נראה לי הגיוני וגם לא בר ביצוע... אני פשוט משתגע כשאני נוסע ככה....במיוחד כל פעם שעוברת לידי סובארו DL ישנה עם כמה ערבים בתוכה מצביעים וצוחקים.... בקיצור השאלה שלי היא האם הם הגזימו טיפה במוסך והאם אני יכל לסוע לפחות נורמלי על 100...
הודעה אחרונה מאת <<TIBURON>>, -
-
פגיעת שלדה?
מאת שי-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם תאונה מאחור שפגעה בפח שמאחורי הפגוש האחורי ("פח אחורי" במוסכניקית) מוגדרת כפגיעת שלדה? האם יש לכך השפעה בטיחותית (מבחינת תאונה עתידית, ברור שההתנהגות לא תפגע)? האם נהוג להוריד במחיר על פגיעה שכזו? האם מכון בדיקה יכול לגלות את הפגיעה (כיוון שניתן לראות זאת רק לאחר פירוק הפגוש)? שי
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- 1 תגובות
- 945 צפיות
יש לי פורד פיאסטה 97 צורה ישנה.. אני רוצה לשים מגנזיום באוטו .. משהוא יודע מה מרחק הברגים בפיאסטה כזאת? תודה בכל מקרה עמית
הודעה אחרונה מאת uno, -
רעידות מהגה
מאת RedR- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם , אצלי יש במהירות של מעל 100 רעידות קטנות בהגה , נשמע שצריך איזון גלגלים נכון ?!. הלכתי , איזנתי לפני כמה שבועות , המצב השתפר אבל עדיין יש רעידות , מדי פעם יש יותר חזק ומדי פעם פחות . הגלגלים אוזנו באופן מושלם ( הייתי שם ) , OK OK בשני הצדדים על מכשיר מצויין . האם אני צריך כיוון פרונט ? , ההגה לא מושך לי בכלל , רק רעידות . תודה , מבקש תשובות רק מאנשים שבאמת מבינים כי אין לי סתם כסף לזרוק עם כיוון פרונט תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי 309 gt ingection שנת 90 1600 פילטר פתוח אגזוז של רמוס אני צריך לעשות צבע כללי ופחחות יש למישהו מקום שאני יעשה את זה בזול אבל טוב? מחכה לתשובות תודה
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי פורד אסקורט 89 קניתי אותה לא מזמן, כשאני מסתובב או נוסע דרך כיכר אני שומע שריקה מהצמיג כמו" eeeeeeeeeeeee" ארוך כזה עד שאני גומר את הסיבוב ,עקומה ,פניה , יש לכם רעיונות??? האם זה דורש טיפול ואם כן? מה רוע הגזרה?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שני הגלגלים הקדמיים שלי החליטו שמשעמם להם ועכשיו בכל נסיעה הם משמיעים מין רעש מוזר, מין eeeeeeee כזה כמו שנרשם פה בעבר צריך לציין שהרעש נשמע רק בנסיעה ולא בעמידה ולעניות דעתי הרעש לא נובע מהצמיגים אלא יותר מכיוון בית הגלגל או המוט עליו יושבים הגלגלים.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
יש לי פג'ו 206 שנת 2002 ואני מחפש כמה אוויר צריך למלא בה ולא מוצא. בספר רכב לא כתוב כלום ועל הדלת רשום גם 2.4bar וגם 3.0bar. מישהו יכול לעזור?
הודעה אחרונה מאת boca_juniros, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום שנסעתי הייתה לי תופעה מוזרה פעם ראשונה שזה קרה ! אף פעם לא קרה לי לפני ... נסעתי עם מזגן , המנוע התחמם עדי כדי שהמד טמפרטורה הגיע לשליש העליון והיו רעידות דיי חזקות במצב עמידה. אחרי זה שנסעתי בלי המזגן האוטו לא התחמם והמד טמפרטורה היה בשליש התחתון והכול עבד נורמלי ממה זה נובע ??? ואיך פותרים את זה
הודעה אחרונה מאת yairk, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי 2 מאוורים .. השמאלי ( ) נוטה לעשות רעש של חריקה מדי כמה שניות , זה קורה שהחום עובר את ה 90+ ובהפעלת מזגן.. האם לשמן או שהיוניט עומדת להחזיר נשמתה לבורא?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
גיר אוטומטי 1 2
מאת -ohad--
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בגיר אוטומטי מה אחראי על תיאום הסלד של המנוע ותיבת ההילוכים??
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני צריך לעשות מחר בדיקה של רכב בנתניה איפה אני יכול לעשות זאת??
הודעה אחרונה מאת nick, -
כמה שאלות קטנות.
מאת uno-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! יש את הרצועה שמחברת את המנוע לאלטרנטור וכל העסק שם, עכשיו רציתי לדעת איך אני יכול להאריך את החיים שלה? אני יודע שיש ספרי אבל אני לא יודע מה השם שלו? אני מתכוון לקנות בקרוב פילטר פתוח ואני לא יודע איך מנקים אותו, אני יודע שאם זה ספוג אז יש ספרי אדרים שמנקה אותו, אבל אם זה יהיה שונה איך אני מנקה אותו? ראיתי שיש אחד שאצלו הפילטר שונה של חברת K&N ויש אחד (לא זוכר את השם של החברה), שזה כמו ספוג. ושאלה אחרונה: ראיתי שהדוד האחרון באגזוז (שממנו יוצאת הפליטה) במצב גרוע, ורציתי לדעת כמה יעלה דוד שייתן לי צליל יותר יפה, וייתן לי פליטה טובה יותר. יותר חשוב לי הענין של הפליטה מאשר הצליל. ואצל מי אתם ממליצים לי ללכת? (איזור אשדוד) תודה מרא…
הודעה אחרונה מאת uno, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לפני כשבועיים הבחנתי שהראלי לא "סוחבת" בטורים גבוהים. ההיתי בטוח במאת האחוזים שמדובר ב- MAP SENSOR תקול. כמובן שלפני ההחלטה שהחיישן דפוק בדקתי את צינורות הואקום ושמגיע מתח לחיישן. בכל מקרה פירקתי את הפילטר אויר , ניקיתי את הצינורות ואת החיישנים ואת הקונקטורים. והגעתי למסקנה הזאת : בהתחלת נסיעה אחרי התנעה הרכב נוסע כמו שצריך , תגובת מנוע מעל 5000 סל"ד תקינה ואילו אחרי מספר דקות ( כ- 10 דקות ) הרכב כבר לא מושך כמו מקודם. ויש עוד תופעה , לוחצים על הגז בסרק , לחיצה עד ל 2000 סל"ד המחוג ממשיך לרדת טיפה מתחת ל- 1000 סל"ד. כאשר לוחצים יותר חזק בין 3000 ל -4000 המחוג יורד יותר מתחת ל - 1000 סל"ד. וכך הלאה. במצב תקין , ובדקתי את זה , לא משנה לכמה הטורים מגיעים המחוג תמי…
הודעה אחרונה מאת איילון, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
האלטרנטור ברכבי החל להרעיש, כלומר - רעש של מיסב שחוק... ודומני שגם הווסת שלו כבר מפשל..... השאלה היא האם לשפץ או לקנות חדש ? או לקנות אחד מפירוק ? לכם יש הרבה יותר נסיון ממני ואני אשמח לקבל כמה עצות. במידה וכדאי לשפץ, היש פה מישהו שיודע על בעל מקצוע בבאר שבע שמשפץ אלטרנטורים ? והאם כדאי לנסות לשפץ בעצמי ? יש לי ספר של היינס עם מבנה של האלטרנטור והסבר נורא עלוב. ואיפה אני יכול להשיג את החלקים הנדרשים לשיפוץ במידה ואני ארצה לנסות לבד? למרות שנראה לי שאני אגש לבעל מקצוע במידה ואחד כזה יתגלה בעיר מגוריי. תודה מראש דרור :>
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
-
האוטו מקרטע
מאת NirTzi-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב, זה קרה, הצרפתיה מאכזבת אותי בשבוע האחרון, משהו קרה לאוטו ... הוא מקרטע בטרוף... כל פעם שאני מרים את הרגל מדוושת הגז האוטו נבלם קלות ולא יודע איך לתאר את זה... משקשק אותי !!! והדבר קורה גם פעמים רבות כשאני לוחץ שוב על דוושת הגז, משקשק... פעם, פעמיים ואז מתחיל לנסוע... הדבר לא קורה בכלל בהאצה.... או בהתחלה נסיעה... אני משאר שהבעיה היא במערכת ההזרקה, האם זה ניקוי מזרקים ? האם אולי הוספת תוסף דלק לניקוי מערכת הזרקה יכול לפתור את הבעיה ? ( לפני כחצי שנה מוסך בדק לי את המערכת הזרקה, והמוסכניק הנחמד אמר לי שיש לי צ'יפ אחד דפקו במערכת, הצ'יפ שאחראי על תנועה חלקה במצבי של חוסר בהזרקה או משהו בסגנון... לא זוכר את התיאור המדויק שלו... אבל לא…
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב הוא סאקסו 1.4 אוטומט :smilecol:
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו מכיר אתרים שאפשר לקנות דרכם ידיות הילוכים המתאימות למכוניות עם גיר ידני עם משבת רברס ? בארץ או בחו"ל, לא משנה. תודה, ניר.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע מה תפקידה או שיכול לתת קישור להסבר בנושא
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 498 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- נתנאל - Net
- axSupreme
- Matanb1998
- eran_k
- NAPOLEON
- -UC-
- guccii800
- David32
- spidrman
- zaf
- yahaga
- AUDIO KING
- AviorXD
- tomerR
- pooh-bear
- ofralon
- פינדר
- falou
- flytomars
- סולל הדרך
- Be roo
- QV1750
- yoni2sh
- נעם101
- 3n
- עדי-אל
- ירחמיאל
- sperial
- פול-טנק
- VromVrom
- Delgado
- guy.a
- ntd
- natco
- dswissa
- hunter22
- amlh
- TomerP
- פיזיקאי שימושי
- garicho
- Assafo2
- Aviady001
- לירון .ה.
- Night Driver
- yuvk
- Mr.Hybrid
- omerkot
- Coresh
- david3692
- NickName1
- matan_mil
- גור אדם
- nechmya
- shakedi
- פיטר גריפין
- epiphone
