טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,194 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמובטח, עוד חידה. לאחר שזועזעתי עמוקות מהצרות שעושה מערכת הפלטינות בחידה של קומפי, רכשתי לי מכונית מודרנית מיצוברוזוקי GLX המצויידת בהצתה אלקטרונית. אולם הבעיות הגיעו במהרה (פה זה פורום טכני, אז אתם מחכים לזה, לא?). בכל פעם שהייתי מנסה להניע את האוטו, ומסובב את המפתח במתג ההצתה, הסטרטר היה מסובב את המנוע, אבל האוטו לא הניע. אחרי שניות רבות, התייאשתי והפסקתי את הסטרטר - ו א ז הניע האוטו. חשבתי - מקרה? דוממתי וניסיתי שוב. ושוב. ובכל פעם, לא חשוב לכמה זמן הפעלתי את הסטרטר, האוטו היה מניע ברגע בו עזבתי את המפתח. מיהרתי אל המוסכניק הפיקטיבי שלי. הפעם, הוא חשב, רק שנייה, ואמר "הבעייה שלך היא ______". 9 דקות אח"כ כבר הייתי בדרכי הביתה. מה אמר…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 854 צפיות
שלום לכם ידידי ! מזה תקופה אני חש כי לא עולים נושאים טכניים גרידא, עם כל הכבוד לאור הכחול בלוח השעונים או ניצנוץ של ה"טסות" יש עוד המון מה ללמוד על מכלולי הרכב ומקרים טכנים שקורים פה ולנו . נא לנסות "ולהציף" יותר ממה שפורום זה מצפה. לו ומיועד לו. תודה.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה את הלדים קונים בחנות שנקראת א.אבן אלקטרוניקה שנמצאת בשדרות הר ציון בת"א והם עולים7 ש"ח ללד, הלד עובד על מתח של 1.7 וולט אז פשוט תחברו לו נגד של 330 אוהם והוא יעבוד, אבל לא לחבר במקום הנורות המקוריות של הלוח כי הלד מאיר נקודתי ואז קורה מצב שרק חלקים מהלוח מוארים(מכוער,מנסיון) מה שאני עשיתי זה שמתי מעל לנורות המקוריות נייר צלופן אדום וקדחתי שני קדחים קטנים בצידי הלוח בקוטר של 3 מ"מ (שכחתי הלדים מגיעים בשני קטרים 3 מ"מ ו5 מ"מ ומאירים בדיוק אותו דבר) וחיברתי שם שני לדים יצא יפה מאוד הנייר צלופן הוא כדי ליצור ניגוד בין הצבעים(מי שרוצה לראות יכול לגשת אלי במיפגשים.) מקווה שעזרתי אורן
הודעה אחרונה מאת אורן שרותי רכב, -
K44 , התרשמות
מאת RedR- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם , היום קניתי K44 והחלטתי לעשות אינפוזיה ... לא ידעתי בדיוק איך ולכן קראתי את הת'רד המצויין של איציק . הייתי צריך משהו שיתן לי טפטוף קבוע של החומר ולכן ישבתי וחשבתי ופתאום הבזיק לי שאפשר לקנות לסופר המקומי ולקנות בקבוק של תינוקות , קניתי את זה , הרחבתי את החור קצר , חיברתי לו צינור גומי וחיברתי את הצינור לצינור שמכניס בד"כ את אדי השמן ( המתחבר לסעפת היניקה ) ... שמתי מאוורר בחוץ ( כדי שהרכב לא יתחמם בזמן התהליך ) וננתי לאבא שלי להחזיק אותה על 4.5-5 טור , התהליך לקח איזה 10 דקות עם קצת הפסקות .. כל התהליך לקח לי קצת יותר ( שעה וחצי בערך ) כי אם כבר מורידים את הפילטר ( לניקוי ) תמיד אפשר לטפל בדברים אחרים .... התרשמות : פשוט וואו .... ל…
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו יודע את הסיבה או הפתרון לבעיית הריקוד בצרפתיות מסויימות של מד המהירות ? אתם יודעים למה אני מתכוון, הוא מנתר לו למקום הרצוי ולא עולה לשם חלק . האוטו הוא דר"א ZX 1.6 שנת 96 .
הודעה אחרונה מאת איטי ורגוע, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
די אני לא יכול יותר תפסתי עצבים נימאס לי כבר כל פעם שאני נוסע להסתכל לכביש או להיזהר לעלות מידרכה או פס האטה. אני כבר שנה עם הנמכה וגם קוני. טוב אז מספיק התבכינתי מה שרצתי לעשות והאם לדעתכם כדאי. זה להחזיר את הקפיצים המקוריים של הראלי ובנוסף לשים גם מוט מייצב תחתון. השאלה הגדולה שלי האם זה יפגע בביצועים משמעותית.כי פשוט אם כן לא שווה לי לעשות את זה. אהה ועוד משהו רק מי שבאמת יודע שיענה לי על התשובה,כי זה חשוב לי
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברשותי סובארו ג'סטי 1000 סמק ידנית, בצבע כסוף מטאלי היא במצב ממש טוב, ונוסעת כמו גדולה. אבל השאלה שלי היא, האם כדאי ללכת לפחח שיצבע לי אותה לצבע אחר נאמר צהוב מטאלי או משהו כזה, שיהיה ייחודי? הג'סטי יצאו בצבעים: אדום, שחור,לבן, כחול ממש כהה וכסוף.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
איפה אפשר להשיג תאורה כחולה ללוח שעונים כמו בתמונות?? דניאל אתר ליבוא חלקים לשיפורים http://www.importcarpartsplus.com/
הודעה אחרונה מאת Q-PiXeL, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כמו שהבטחתי, חידה בתמורה. ואם תפתרו, יש לי עוד... סיפור דמיוני. פעם, ביקרתי אצל המוסכניק החכם שלי. סיפרתי לו: "לפעמים האוטו לא מניע, הסטרטר מסובב, אבל חלש. ברוב הפעמים, הכל טוב, והאוטו מניע בקלות, מה שפוסל את האפשרות של מתנע או מצבר לא תקינים". הוא קימט את מצחו ומלמל "יכולות להיות הרבה סיבות...". אז אמרתי לו "וחוץ מזה, נקרע לי כבל הקלץ' כבר 3 פעמים השנה, ועכשיו הכבל הרביעי כבר בדרך" המוסכניק חשב שנייה, ואז חייך ואמר "אני אפתור לך את שתי הבעיות במכה אחת. הכל בגלל _______ ______ ________". 10 דקות אח"כ כבר הייתי בדרך הביתה, ושתי הבעיות באמת לא חזרו מאז. השאלה: מה אמר לי המוסכניק? מה היתה התקלה (שימו לב לרמז)? תשובות נכונות ומנומקות לא יזכו בש…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
במכוניתי (דייהטסו אפלאוז אוטו') מזייף מד הדלק לרעה. ראשית: אחרי תדלוק מלא, המחוג עולה לאט ומתייצב כמעט בסוף. לעומת זאת- כבר אחרי 100 ק"מ הוא יורד דרסטית, ואחרי 250 ק"מ מראה כאילו אין דלק בכלל! למרות שיש ברכב מיכל עם קיבולת של 50 ליטר, ואני מעריך שניתן לנסוע יותר מ-400 ק"מ ממיכל מלא, תלוי כמובן באופי הנסיעה ובמהירויות. מה דעתכם? אולי בעייה במצוף? יש טעם לתקן? גם כך אני מתייחס בעיקר לאודומטר ( מונה קילומטרז' שאיפסתי לאחר תדלוק)
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
זה מנוע 1.4 קרבורטור כפול מקורי שאני נוסע ולוחץ שהקרבורטור השני נפתח יוצא לי בזמן הפתיחה עשן שחור למה זה קורה זה לא אמור לקרות נכון? עשיתי ניקוי קרבורטור לפני חצי שנה מה דעתכם ???
הודעה אחרונה מאת fiesta rsi, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי מרצדס 220 שנת יצור 1955. כל השעונים תקינים, אך שעון הזמן לא פועל. אם אני מנתק אותו מהמתח ומחבר שוב - הוא פועל למשך מס' רגעים ושוב מפסיק. 1. האם מישהו יכול לתת עיצה איך ניתן לתקן את הבעיה ? 2. האם אתם מכירים באיזור השרון או המרכז מישהו שמוכן לטפל בנושא כזה ? תודה מראש על כל שבב אינפורמציה אבי.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שני רכבים משנות ה-70' נוסעים באותה הדרך,אותם התנאים,שניהם חדשים דנדשים ישירות מה"בונדי". בהגיעם לעצירה סופית הם מבצעים כיבוי מנוע ע"י השארת הרכב בהילוך,ללא לחיצה על המצמד. הם מותירים את המפתח במתג ההצתה על ON. למחרת כשהם חוזרים אל הרכבים,האחד מתניע ואילו באחר המצבר התרוקן. כיצד יתכן הדבר תשובות בבקשה רק עם הסבר מכאני/חשמלי, ולא תשובות ערטילאיות של תאים במצבר מקצרים וכד'. עמית
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עברתי על הת'רדים פה... מי בעניינים של סטראט, מי בקטע של פלאגים מרובי אלקטרודות ומי בקטע של צביעת פנסים או שטיחים ממתכת... בכל מקרה, לא יכלתי להתעלם מהעובדה שאיציק (אני מרשה לעצמי לקרוא לאדם בשמו..) כתב על פלאגים של NGK שעולים 10 שקלים לפלאג????. ובכן. כבעלים הגאה מאוד של רנו Zופר חמש (קוראים לה זואי) שמאוד אוהבת פלאגים חדשים ובכלל אהבה וטיפול, נראה לי מעט קורץ. האם המחיר הוא לאנשים מסויימים בלבד? האם זו חנות שאוכל גם אני ללכת ולקנות פלאגים ב-10 שקלים לפלאג??? (מיותר לומר שסט פלאגים שלרנו שלי עלה לי 80 ש"ח בפעם האחרונה שקניתי.. של NGK מן הסתם...) - וגם הם היו הרבה יותר טובים מפלאגים של צ'מפיון שהיו לי קודם ושגרמו לזואי לשתות 1 ל-10 במקרה הטוב או 1ל-8 במקרה הרע (היום הי…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האוטו הוא מרצדס מנת 80' מנוע 2300. האוטו נורא אוהב דלק איך ששמתי לב איזה סיבות יש לכך שהוא שותה הרבה דלק ?
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן אז ככה, כמה דברים ששמתי לב באוטו .. 1. בזמן האחרון יוצא לי קצת עשן לבן שאני לוחץ בניוטרל על סלד גבוה (4 בערך) 2. יש ריח של פיח , עשן אנערף מה 3. אנשים אומרים שיוצא לי לפעמים עשן שחור .. 4. הילוך 2,3 , 3-4 סל"ד , עוזב לאט לאט גז .. האוטו קצת קופץ כזה.. אשמח לתשובות
הודעה אחרונה מאת Syoma, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
ברשותכם אתרגם אני 6 עובדות מתוך הפרק על פלאגים מתוך ספרות מקצועית של הוצאת היינס engine management - high perfomance tuning series עובדה 1: אי אפשר לקבל "יותר" הספק ע"י החלפת פלאג, אפשר להפסיד הספק בבחירת הפלאג הלא נכון. זאת אומרת שהשגת הספק נוסף בדרך זאת הוא לא ממש הישג. עובדה 2 יצרן הפלאג לא מודע להספק המנוע, אם מרווח וסוג האלקטרודה זהה המנוע לא ממש "ידע" מה תוצרת הפלאג. עובדה 3 פלאגים עם מספר אלקטרודות מציעים אורך חיים ארוך יותר, שום דבר אחר לא. זה מגובה גם בנתון שמפרסם יצרן האלקטרודות. כשאלקטרודה אחת מתבלה הניצוץ עובר לאלקטרודת האדמה הקרובה הבאה. עובדה מס' 4 פלאגים ממתכות אצילות כמו פלטיניום או אירודיום מציעים ניצולת עדיפה בזכו…
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
-
מה היא תקינה?
מאת Herman-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כשה אומרים שאין תקינה להביא את האוטו לארץ למה בעצם מתכוונים?
הודעה אחרונה מאת yaron_z, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 16.2 אלף צפיות
שלום לכולם ! כרגיל הצרפתיה שלי אוכל לי את הכסף ,והפעם זה העזרת הסטרטר שהלך לעולמו בגלל שכל זה קרה לי בחג ואני רציתי שיטפלו לי בבעיה כמה שיותר מהר הלכתי ל"ליטל" כדי לעשות את העבודה (כל זה בגלל שבני לא כל כך זמין...). אחרי בדיקה נאמר לי שצריך להחליף את הסטרטר , המחיר שביקשו ממני על עבודה פלוס הסטרטר הוא : 944 ש"ח !!! המחיר הזה ניראה לי אבסורד !! ניסיתי לתפוס (בטירוף אני חייב לציין ) שוב את בני , אחרי שהצלחתי לתפוס אותו בטלפון הוא אמר לי שהמחיר על חלפת הסטרטר הוא 400 ש"ח כולל עבודה !! עכשיו אני ממש לא מבין מה הולך פה או שניסו לעשות עלי קופה או שאני ממש לא בעיניינים , איך לעזעזל יכול להיות הפרש כל כך גדול ?! שוב , ליטל - 944ש"…
הודעה אחרונה מאת R.C, -
-
צבע לבאקליות...
מאת R.C- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם... אני רוצה לצבוע את הבאקליות האחוריות שלי בשחור....האם יש צבע מיוחד לזה?ואם יש האם יש בכל הצבעים(או בעיקריים)??ואם לא,אז מה אתם מציעים? ובלי תשובות כמו:זה לערסים וכו'...בגלל זה אני לא שם "גרביונים" למשל, זה באמת מגעיל... תודה...
הודעה אחרונה מאת R.C, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לחכמי וזקני הפורום (אם כבר זקנים איפה שמר???? ) בזמן האחרון יש לפעמים מעין שריקה מוזרה בRSI כשאני מכבה את הרכב אחרי נסיעה. שריקה של חצי שניה בערך... רעיונות\הצעות\התייעלויות יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כהכנה לקיץ הממשמש ובא, החלטתי לקנות כיסוי רכב הרכב ככל הנראה לא יסע כל יום, ולכן זה חשוב לי הבנתי משרשורי עבר, שכמה פה קנו כיסוי PVC, אשמח לקבל עוד מידע לגביו אני צריך כיסוי שלא יקלוט מים, ובאותה עת שינשום כדי שלא תיווצר לחות ובאופן עקיף חלודה בטווח הארוך. תודה!
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
האתמול בדרך לעבודה ראיתי בחור אחד משמן את הפגושים שלו בשמן בישול!!! רק אחרי כמה דקות הבנתי מה ראיתי, כי לא חשבתי על זה בכלל. אז למה הוא עשה את זה? מה, זה טוב לפלסטיקים? זה אולי יותר טוב מכל הסקיים? פשוט נסעתי בכביש ולא יצא לי לעצור ולשאול אותו מה הוא עושה...
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
טוב, אז היה לי קצת זמן היום והחלטתי להכין שטיחי אלומיניום. קניתי את הלוח ( יום חמישי ), מדדתי, סימנתי, חתכתי ומיקמתי... יצא ככה. חוץ מהתגובות של אוטובוסים... מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 0 תגובות
- 961 צפיות
http://www.rallycar.com אתר שווה בדיקה לבעלי פז'ו ספורטיביות
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ידוע לי שמצבר קטן ( שבד"כ מגיע מקורי עם הרכב ) אינו מספיק לאחר הרכבת "תוספות" חשמליות בארץ. יש השפעות חשמליות "מוזרות" שאינן ניתנות להסבר אחר אלא פשוט חוסר תיפקוד של מערכות חישה וניהול המנוע. יש דרך לנגוע בנקודה ובאמת להאשים את המצבר בתופעות "רוחות" ???
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
-
bosch super 4 1 2
מאת NirTzi-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בשבוע הבא אני הולך לעשות טיפול 10K לפג'ו 205 שלי, GLI, קראתי בפורום רבות על הפלאגים של BOSCH, השאלה שלי, האם כדי לי לשים אותם באוטו שלי ? או שזה לא יעשה שום הבדל ?...... ואם זה יעשה הבדל, איזה הבדל זה יעשה ? שווה את ההשקעה הכספית ?...
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יצא לראות אצל חבר ריפוד לחגורת בטיחות (כזה מהסוג שתופס חלק גדול מהחגורה), מישהו יודע איפה ניתן להשיג כזה ריפוד? (בכל החנויות שראיתי מוכרים את ריפוד קטן ).
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, רק מתוך סקרנות אני שואל. הרי היה פה מי שאמר שכשאתה בהילוך ולא לוחץ אפילו טיפה על הגז המחשב יורה לא להזריק שום טיפת דלק למנוע (דל עוד אתה מעל 1000 סל"ד). אותו אחד אמר שגם נגיעה קלה על דוושת הגז תפתח את המזרקים. השאלה היא איך המחשב יודע אם אני לוחץ על הגז או לא - הרי לחיצה על הגז מושכת חוט שפותח וסוגר את כמות הדלק - לא? (אני לא מדבר מתוך ידע) או שהוא מחובר למחשב? והרי את אותו כבל אפשר לקצר ולהאריך ע"י הברגה - לא? אז איך המחשב יודע אם מתבצעת לחיצה קלה על דוושת הדלק או לא? בתודה מראש..
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
החלפת בלמים לאחר 15K ראשונים בטיוטה קורולה 2003 אז ככה לפני כמעט שנה ההורים שלי קנו קורולה 2003 ולפני תקופה קצרה נעשה לה טיפול ראשון וכבר הודיעו שצריך להחליף בלמים. מבירור קצר עלה כי רוב דגמי הסדן של דגם זה סובלים מאיכות רפידות ירודה ביותר. אני פניתי ליבואן - יוניון מוטורס בנושא ונאמר שהנושא יבורר אצל היצרן. אני מחיתי על זה שברכב חדש צריך להחליף בלמים לאחר 15K ועוד רק ההורים נוסעים בו. אז הם נתנו לנו 50% הנחה. לפי בירור שעשיתי בכמה מוסכים ודיברתי עם בעלי קורולה מדגם זה הבעיה עלתה אצל רובם, כך שכל מי שה מכיר את הבעיה שיפנה אלי בדוא"ל ונרכז את הפניות של כולם ונשלח ליבואן שיכיר בזה כבעיית יצור. E-Mail: [email protected]
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
מי מחובר 54 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 294 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- sperial
- לירון .ה.
- tan tan
- Tal7
- Fraysa
- ראובי
- מיכל-לי
- Mike Lowrey
- yoni162
- BoazB11
- flytomars
- Golf_91
- ישה
- דובצע
- נעם101
- SlowRide
- Itzik-b
- 3n
- מלטבשי
- yahaga
- wee~man acuna
- שביט
- amosbmw
- גור אדם
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
- פינדר
- Be roo
- TvrSpee12
- ofralon
- גולדן191
- zvigolden
- baer
- Yoyo770
