Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

כרגיל הצרפתיה שלי אוכל לי את הכסף ,והפעם זה העזרת הסטרטר שהלך לעולמו :cry:

 

בגלל שכל זה קרה לי בחג ואני רציתי שיטפלו לי בבעיה כמה שיותר מהר הלכתי ל"ליטל" כדי לעשות את העבודה (כל זה בגלל שבני לא כל כך זמין...).

אחרי בדיקה נאמר לי שצריך להחליף את הסטרטר , המחיר שביקשו ממני על עבודה פלוס הסטרטר הוא :

 

944 ש"ח !!!

 

המחיר הזה ניראה לי אבסורד !!

 

ניסיתי לתפוס (בטירוף אני חייב לציין :oops: ) שוב את בני ,

אחרי שהצלחתי לתפוס אותו בטלפון הוא אמר לי שהמחיר על חלפת הסטרטר הוא 400 ש"ח כולל עבודה !!

 

עכשיו אני ממש לא מבין מה הולך פה או שניסו לעשות עלי קופה או שאני ממש לא בעיניינים , איך לעזעזל יכול להיות הפרש כל כך גדול ?!

 

שוב ,

ליטל - 944ש"ח (לפני הנחת הפורום)

 

650 ש"ח על הסטרטר

150ש"ח על עבודה

 

בני - 400ש"ח (כולל הנחת קרציה... :lol: )

 

 

הפרש של 544 ש"ח !!!!!!!!!

 

:roll::roll::roll:

 

 

אני מבולבל....

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
סטרטר חדש?

סטרטר משופץ?

סטרטר מפירוק?

 

אצל ליטל אני דיברתי על סטרטר משופץ.

 

בני לא אמר לי על איזה סטרטר מדובר אבל אני משאר שזה משופץ גם כן...

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

שתי ההצעות מוזרות קמעה :?

של ליטל גבוהה מידי, ושל בני נמוכה מידי.

עלות סטרטר משופץ למוסך הינו כ-400-450 ש"ח(עבודת חוץ).

על זאת יש להוסיף עבודה לפי שעתון.

ולבסוף מע"מ.

מחיר באמצע הדרך בין שתי ההצעות יהיה סביר לעלות תיקון במוסך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מבין שבני מטפל גם בסיטרואן .יש לי סאקסו ואני רוצה את הכתובת והטלפון של בני לטיפולים .הבנתי שהוא אמין מקצועי ולא שוחט במחיר. תודה למשיבים :beerchug::conf:

פורסם

)

שתי ההצעות מוזרות קמעה :?

של ליטל גבוהה מידי, ושל בני נמוכה מידי.

עלות סטרטר משופץ למוסך הינו כ-400-450 ש"ח(עבודת חוץ).

על זאת יש להוסיף עבודה לפי שעתון.

ולבסוף מע"מ.

מחיר באמצע הדרך בין שתי ההצעות יהיה סביר לעלות תיקון במוסך.

 

עמית

 

נכון , זה גם מה שאני חשבתי...

 

המחיר של בני הוא קצת זול מידי , אבל עם כל זה המחיר שביקשו בליטל הוא אבסורד !

 

הגיוני שבני קצת התבלבל ואמר לי מחיר לפני העבודה (אפילו שחזרתי ושאלתי אותו על זה...) ,בכל מקרה אם הוא יקח לי עוד 100 ש"ח על העבודה זה עדיין יוצא הרבה הרבה יותר זול (וגם הגיוני...).

 

 

המסקנה שלי היא שאני לא חוזר לטפל במוסך מורשה יותר , וזה בטוח.

 

מה שכן אני באמת התרשמתי מהיחס האדיב במוסך ליטל , וזה יאמר לזכותם!

 

גזלנים :!::!::!::wink:

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
שלום לכולם !

 

כרגיל הצרפתיה שלי אוכל לי את הכסף ,והפעם זה העזרת הסטרטר שהלך לעולמו :cry:

 

בגלל שכל זה קרה לי בחג ואני רציתי שיטפלו לי בבעיה כמה שיותר מהר הלכתי ל"ליטל" כדי לעשות את העבודה (כל זה בגלל שבני לא כל כך זמין...).

אחרי בדיקה נאמר לי שצריך להחליף את הסטרטר , המחיר שביקשו ממני על עבודה פלוס הסטרטר הוא :

 

944 ש"ח !!!

 

המחיר הזה ניראה לי אבסורד !!

 

ניסיתי לתפוס (בטירוף אני חייב לציין :oops: ) שוב את בני ,

אחרי שהצלחתי לתפוס אותו בטלפון הוא אמר לי שהמחיר על חלפת הסטרטר הוא 400 ש"ח כולל עבודה !!

 

עכשיו אני ממש לא מבין מה הולך פה או שניסו לעשות עלי קופה או שאני ממש לא בעיניינים , איך לעזעזל יכול להיות הפרש כל כך גדול ?!

 

שוב ,

ליטל - 944ש"ח (לפני הנחת הפורום)

 

650 ש"ח על הסטרטר

150ש"ח על עבודה

 

בני - 400ש"ח (כולל הנחת קרציה... :lol: )

 

 

הפרש של 544 ש"ח !!!!!!!!!

 

:roll::roll::roll:

 

 

אני מבולבל....

 

 

דוד

 

כל אחד משפץ את הסטרטר לפי מצב רוחו או הסטנדרטים שהוא הציב לעצמו:

אחד מחליף רק פחמים (20-40 שח לסט)

השני מחליף פחמים + בנדיקס (גלגל שיניים מרכזי)

שלישי מחליף פחמים + בנדיקס + סולונויד (סולונויד = מעין אלקטרומגנט המקפיץ את הגלגל שיניים, הלא הוא ה"בנדיקס", לכיוון גלגל התנופה)

 

לפי המחירים אפשר פחות או יותר לנחש מי מחליף מה - ולמה.

 

לא בכל הסטרטרים חייבים להחליף את הכל, ישנם כאלה רגישים יותר/פחות לתחלואי הזמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מה שכן אני באמת התרשמתי מהיחס האדיב במוסך ליטל , וזה יאמר לזכותם!

 

לי דוקא יש ניסיון מאוד מיוחד עם היחס ה"אדיב" שלהם....

בכל אופן - אני נוטה להתרחק!

יובל.

פורסם
כל אחד משפץ את הסטרטר לפי מצב רוחו או הסטנדרטים שהוא הציב לעצמו:

אחד מחליף רק פחמים (20-40 שח לסט)

השני מחליף פחמים + בנדיקס (גלגל שיניים מרכזי)

שלישי מחליף פחמים + בנדיקס + סולונויד (סולונויד = מעין אלקטרומגנט המקפיץ את הגלגל שיניים, הלא הוא ה"בנדיקס", לכיוון גלגל התנופה)

 

לפי המחירים אפשר פחות או יותר לנחש מי מחליף מה - ולמה.

 

לא בכל הסטרטרים חייבים להחליף את הכל, ישנם כאלה רגישים יותר/פחות לתחלואי הזמן.

 

איציק

 

אז בעצם איך אני יכול לדעת מה אני צריך להחליף ומה לא ?

אני לא יודע עם זה יכול להגיד לך משהו אבל התופעה אצלי היא כזאת , פעם אני מצליח להניע את הרכב עם הסטרטר ופעם לא , כשאני מצליח להניע אותו אז אין רעשים מיוחדים מהסטרטר ,כלומר הוא נישמע די נורמאלי.

כשאני לא מצליח להניע , הוא פשוט לא נישמע... מת. :twisted:

 

מה אתה אומר ?

זה אומר לך משהו ?

 

 

מה שכן אני באמת התרשמתי מהיחס האדיב במוסך ליטל , וזה יאמר לזכותם!

 

לי דוקא יש ניסיון מאוד מיוחד עם היחס ה"אדיב" שלהם....

בכל אופן - אני נוטה להתרחק!

 

 

אני לא יודע איזה ניסיון יש לך עם ליטל אבל אני דווקה הייתי מרוצה מהיחס (אני לקוח די נודניק...) היה להם סבלנות ודיברו בצורה מאוד מנומסת .

 

כשאני אמרתי להם להפסיק את העבודה ,מתברר שהם כבר התחילו להרכיב את הסטרטר החדש, אני חושה שבמצב כזה כל מוסך אחר היה עושה לי סקנדל רציני והיה מחייב אותי על עבודה מלאה .

במקום זה יוסי היה דווקה בסדר גמור וחייב אותי בסכום סימלי של 50ש"ח על הפ/וה , והבטיח שהוא יוריד לי את זה מהמחיר ברגע שאני יעשה את העבודה (מה שלא הולך לקרות...).

בכל מקרה אני הייתי מרוצה מאוד מהיחס והשירות אבל אני לא מוכן לשלם על זה את המחיר האבסורד הזה.

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
כל אחד משפץ את הסטרטר לפי מצב רוחו או הסטנדרטים שהוא הציב לעצמו:

אחד מחליף רק פחמים (20-40 שח לסט)

השני מחליף פחמים + בנדיקס (גלגל שיניים מרכזי)

שלישי מחליף פחמים + בנדיקס + סולונויד (סולונויד = מעין אלקטרומגנט המקפיץ את הגלגל שיניים, הלא הוא ה"בנדיקס", לכיוון גלגל התנופה)

 

לפי המחירים אפשר פחות או יותר לנחש מי מחליף מה - ולמה.

 

לא בכל הסטרטרים חייבים להחליף את הכל, ישנם כאלה רגישים יותר/פחות לתחלואי הזמן.

 

איציק

 

אז בעצם איך אני יכול לדעת מה אני צריך להחליף ומה לא ?

אני לא יודע עם זה יכול להגיד לך משהו אבל התופעה אצלי היא כזאת , פעם אני מצליח להניע את הרכב עם הסטרטר ופעם לא , כשאני מצליח להניע אותו אז אין רעשים מיוחדים מהסטרטר ,כלומר הוא נישמע די נורמאלי.

כשאני לא מצליח להניע , הוא פשוט לא נישמע... מת. :twisted:

 

מה אתה אומר ?

זה אומר לך משהו ?

 

1. לפי המחיר סביר להניח שהוחלפו 3 הרכיבים המרכזיים (פחמים, בנדיקס, סולונויד).

 

2. כן, 99% שזה הפחמים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אצלי בקליאו עלתה החלפת סטרטר 999 ש"ח בדיוק במוסך רנו בנתניה.

הסטרטר עלה 800 כולל מע"מ והשאר עבודה.

גם בבירור שעשיתי אצל חשמלאי שהומלץ ע"י חבר פורום נאמר לי שסטרטר משופץ יעלה 800 ש"ח+- , לדעתי המחיר שניתן לך בליטל הוא סביר, מכיוון שכמו שיאצק אמר כנראה שאיכות השיפוץ גבוהה יותר.

יכול להיות שבני התכוון לשיפוץ הסטרטר שלך ולא להבאת משופץ?

:-)

פורסם
אוטו סטרט בע"מ

זהו מפעל לשיפוץ מתנעים, נמצעים בא.ת חולון.

מומלצים וזולים. (דלג על "פער" התיווך)

 

אם רק הייתי יודע לפרק ולהרכיב אותו לבד זה מה שהייתי עושה... :?

 

אבל הבעיה היא שאני לא מבין ברמה כזאת שאני יוכל לעשות את זה לבד.

 

כמו שאומרים , "ידע הוא כסף..." וכרגע גם הידע וגם הכסף שייכים למכונאי שלי... :x

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

ככה זה.זה באמת הפער.

 

בני לא לוקח שעתון,לא לוקח עלויות שכירים במוסך,לא לוקח שכר דירה של המוסך.

 

פראיירים לא מתים.הם משלמים כפול וחושבים שהם קיבלו הנחה של 10 אחוז,אז זה בסדר.

 

כסף זה כסף.פי 2 זה מטורף!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ככה זה.זה באמת הפער.

 

בני לא לוקח שעתון,לא לוקח עלויות שכירים במוסך,לא לוקח שכר דירה של המוסך.

 

פראיירים לא מתים.הם משלמים כפול וחושבים שהם קיבלו הנחה של 10 אחוז,אז זה בסדר.

 

כסף זה כסף.פי 2 זה מטורף!!

 

נכון מאוד !

 

אין מה לעשות אתה בחיים לא יכול לצפות למחיר הוגן ממוסכים מורשים , זה לפחות הלקח שלי... :?

 

מה שכן מעצבן מאוד זה לתפוס את בני כשאתה צריך אותו... :twisted:

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...