טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
פילטר שמן+מצתים
מאת איגי- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה אני קונה פילטר שמן טוב ? מישהו יודע אולי מי מוכר מוצרים של K&N בארץ ? אני מעוניין לקנות גם קיט פילטר אוויר פתוח... פרט לכך כבר יש לי את כל מה שדרוש לטיפול....אה וכמובן מה בדבר מצתים...יש למישהו המלצה, ואיפה לקנות ? תודה וחג שמח וכשר
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
איך מרגישים שפילטר הדלק נסתם. במוסך אמרו 50K ק"מ בין החלפה אבל עכשו אחרי 40K בסל"ד נמוך הרכב קצת מקרטע. מה דעתכם.
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני צריך עזרה במציאת ידית הילוכים להחלפה, יש לי דייהטסו שרייד 98, אוטומט. נ.ב השאלה המרכזית אם זה בא עם הכפתור שיש באמצע המוט (אני לא זוכר את שמו) אם מישהו יוכל לעזור לי אני מאוד אשמח...
הודעה אחרונה מאת YoSiMr, -
- 5 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
אז ככה- הרכב רועד מאד בשמונים קמ"ש (ואיתו גם ההגה)- במהירויות יותר מהירות זה קצת מסתדר אבל עדין רועד. אני נוסע הרבה בכבישים בינעירוניים. הלכתי למוסך לעשות איזון גלגלים והוא אמר שלא כדאי לבדוק את האחורים כי הם לא משפיעים ולכן הוא עשה רק לקדמיים. הרכב עדין רועד (אולי טיפה פחות אבל רועד)- השאלה היא האם כדאי לעשות איזון גלגלים אחורי או שזה באמת לא משפיע? האם כדאי גם לעשות כיון פרונט? כמה זה אמור לעלות? נ.ב- הרכב מושך טיפה ימינה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
הרכב שלי בן 8 שנים עם 60 אלף קילומטר ואף פעם לא הוחלף שמן גיר , האם יש צורך להחליף? האם נגרם נזק כתוצאה שלא החלפתי? תודה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, לאחרונה, בסה"כ אחרי 20K ק"מ, הבלמים שלי התחילו לחרוק קלות. לפני שאני מעלה את האוטו על ג'ק ומפרק את הגלגל, יש איזושהי דרך אינטיליגנטית יותר לבדוק את מצב הרפידות? תתחשבו בי, אני עצלן!
הודעה אחרונה מאת שיקו 123, -
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
מה קורה? אני מחפש פגוש של 309 SX יש לה פגוש שיורד ישר עם מקום לשני פנסי ערפל בכל צד אם תוכלו לעזור לי זה יהיה נפלא וגם אני צריך את הסמל של 205 GTI האדום המקורי תוכלו לעזור?
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום כשאני נוסע על כביש משובש אני מרגיש כאילו ההגה משוחרר קצת מהגלגלים. בנסיעה בכביש רגיל ההגה מצוין- ולא משוחרר בכלל. מה אמורים לעשות? מחיר? בתודה מראש. ---------------------------------------------------------- פיאט טמפרה 94 1.6
הודעה אחרונה מאת micam, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היה פה מי שאמר שכשמורידים רגל מהגז ונשארים בהילוך אזי כל עוד אתה מעל 1000 סל"ד המחשב לא נותן שום גם ת דלק למנוע. אני בדר"כ נוסע- מעביר הילוך גבוה יותר (כשאני לא צריך יותר תאוצה)- (ואז אני בערך ב 1500-2000 ) ומוריד את הרגל מהגז לגמרי- האם זה יכול לגרום לנזק? האם התחושה שלי שלדוגמה אתה במהירות מסוימת ובהליוך שלישי אתה על 3000 סל"ד ואתה מעלה הילוך והסלד נופל ל 2000- גם הבלימת מנוע הרבה יותר נמוכה. תודה
הודעה אחרונה מאת micam, -
"תאונת פסח" 1 2
מאת NirTzi-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
טוב ככה.... היתה היום פאשלה קטנה באוטו של אבא... הממממממ...... נשפך "מיץ דגים" על השטיחונים במושב האחורי של האוטו של אבא... הריח באוטו.... צחנה !... יש למישהו הצעות ?...... ניסיתי עם הסנו שטיחים... קצף כזה לבן... עזר קצת... בעיקר ניקה את השטיח אבל הריח עדין קייים !!!! הצילוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו !!!! תודה.
הודעה אחרונה מאת שיקו 123, -
-
- 1 תגובות
- 965 צפיות
אז ככה, לידידה מאוד טובה שלי יש מיצובישי קולט שנת 96 בצבע כחול. כמובן, על כל קולט ישנו פריט "ערסוני" בשמו המורכב ספויילר. עכשיו, הספויילר נגנב והיא טוענת שהאוטו לא נראה טוב בלי הספויילר ובכלל, היה עליו "אור ברקס" והיא לא רוצה להרכיב נורת אור ברקס בתוך האוטו, אלא רוצה להתקין ספויילר זהה בחזרה. המחירים שדרשו ממנה על ספויילרים היו בסביבות ה2000/3000 שקל ומעלה... האם יש איזשהו מקום שאפשר להשיג בו ספויילר זהה במחיר זול יותר ?פירוקיות למשל ? והאם אפשר לצבוע ספויילר במידה והיא לא תמצא ספויילר בצבע זהה? יש לכם רעיון איפה להתחיל לחפש ? טלפונים וכתובות יתקבלו בברכה. דרור. ואני מקווה שזה שייך לפה ולא לפורום אחר.
הודעה אחרונה מאת שיקו 123, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחרונה ה-BX שלי החליטה להצדיק את עצם היותה צרפתיה "מתוחכמת"... המנוע נכבה בסלד סרק, ללא קשר להתנעת בוקר או חום מנוע. זה קורה לרוב אם אני נוסע בהילוך מסויים בסל"ד בינוני (מעל 2500) ומכניס קלאץ'. למישהו יש רעיון מה גורם לזה?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עד כמה זה קשה להחליף בולמי זעזועים אחוריים בסוד? המצב הנתון הוא : אין לי מאחורה כלום ואני רואה את החיבורים של הבולמים עם מרכב הרכב - יש לי גישה מלאה. בעקרון אני יכול פשוט לפתוח את האומים להוציא את הבולם, להכניס בולם חדש לסגור, וסיימתי את הסיפור? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מאיפה אני יכול להשיג? תמונות + לינקים לאתרים יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת J.rowley, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ברשותי רכב אמריקאי גדול ואני מחפש מידע האם ניתן להסב אותו ןעבודה עם גז בישול בנוסף לבנזין אני יודע שבאירופה בשנות ה 70 היו מכוניות שנעו על בנזין או גז בישול והיתה אופציה לעבור בין גאז לבנזין. אשמח לכל פיסת מידע תודה
הודעה אחרונה מאת שיקו 123, -
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שאלה לי לכל בעלי הדוד הפתוח ! האם דוד פתוח מגביל את המהירות הסופית של הרכב? ברכב מותקן רק דוד אחורי פתוח! בלי פילטרים ובלי "שטויות". ( טוב גם דוד זה שטויות ) אני הבנתי שהוא פוגע בפתיחה, ונראה לי גם, שהסגירה של האוטו נפגעת. האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפס קיטים לCOROLLA שלי שנת 93-97 ,יש המון מחוץ לארץ אבל לא שמעתי על משהו בארץ. עם מישהו יודע אז בבקשה ... אני גם יכול לבנות לבד מפיברגלאס רק צריך תוכניות לשלד של פגושים עם מישהו מכיר , לא מצאתי כלום ברשת ולתכנן שלד לבד אין לי זמן. http://www.rollaracing.com/ זה דוגמא למה שאני מחפש וגם פנסים אחוריים יהיה נחמד.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
ברה בבקשה ממכם את כל הדגובות שלא קשרות תשאירו לכם !!! ועכשיו לשאלתי. שמעתי ששמן מטוסים הוא שמן ברמה גבוהה מאד. השאלה שלי אם אני יכול לשים שמן כזה במנוע? האוטו הוא פיאסטה 97 1.3
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
בזמן האחרון שמתי לב שאני עומד ברמזור אדום שיש לי ריח מהאגזוז ועשן שחור יוצא לי .. למרות שהאגזוז פתוח ויש יציאה עם הרבה עשן מאחורה אבל הוא שחור! אני חונה בחניון ושמתי לב שכל פעם שאני מניע את העגלה יוצא עשן שחור שחור ומשאיר סימן על הקיר של החניה . הסלד שלי הוא מתחת ל 1K והוא ממש לא יציב והאוטו ממש עומד להכבות (כאילו אני בחצי קלאץ )... חיישן חמצן(למדה) החלפתי לא מזמן לפני חודשיים ולא נראה לי שזאת הבעיה יש למישהו רעיונות ? מישהו היה לו את זה? ניסיתי לנתק את המצבר וזה חזר לי שוב
הודעה אחרונה מאת יוני, -
-
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חברים, ברישיון של הרכב רשום שהרכב שוקל 1600 ק"ג, בנסיעת מבחן שעשו לרכב (אוטו) רשום שהוא שוקל 1214 ק"ג. למי להאמין ? אודה אם מישהו יביא את הנתונים האמיתיים. תודה שמוליק
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 1 תגובות
- 851 צפיות
כמו שרובכם שמתם לב - בקיץ בא ,ועמו גם גלי החום העצומים !!! לתומי חשבתי שכשאסע אם החבר'ה ואדליק מזגן כדי להתקרר - המזגן יגיב כביום קניית האוטו (שזהו קירור עצבני ביותר ) המזגן אכן פועל - וקור יוצא מעט מהפתחים התחתוניים (רגליים) ומהפתחים העליונים (מסיר אדים ) ,ומשומה לא יוצא אוויר קר מהפתחים הראשיים ... הלכתי לחשמלאי שגילה שכן קור יצא וגז יש (זאת ע"י הפעלת המזגן ,וגילוי הקור העז שיוצא מאחד הצינורות )... לחשמלאי לא היה זמן בשבילי אותו יום - ואמר בתגובה שהבעיה היא או מאחד הצניורות (כנראה סתום ) או מהתריסים עצמם ... אני רואה עצמי אדם בעל הבנה בסיסית בחשמל (5 יח"ל) מעט מכונאות והרבה הגיון (מדובר בסוויפט 86 כך שלא צריך הרבה !) האם ישנה האפשרות לבדוק ואף לתקן נזק זה ל…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
בעיה של רטיבות
מאת יבגני- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כמה זמן יצאה לי להרים את השטיחים באוטו ושמתי לב שיש רטיבות מתחת לשכבת הבידוד. הוצאתי את הבידוד והוא היה ממש ספוג מים . בדקתי את כל הגומיות על הדלת ולא מצאתי בהן פגם. ממה יכולה לנבוע הרטיבות הזאת? חשבתי שאולי המים ממזגן הן הגורם לזה , מה דעתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני יודע שהתיבת הילוכים לא במצב שהיא יצאה מהמפעל, היא לא ממש טובה בלשון המעטה, צריך להעביר הילוכים ממש בדיקנות ולהכניס להילוך ממש על הסנטימטר. אתמול בעת שנסעתי לטייל, נסעתי על שני וכשניסיתי להעביר לשלישי גיליתי שהוא פשוט לא קיים. אין, לא מצליח, נסעתי הבית(ה) רוב הדרך רק על שני (עשיתי קצת פקק ונסעתי קצת על השוליים ) בבית נעצרתי שמתי קלאצ' וניסיתי להעביר על יבש, אין שלישי פשוט לא נכנס וכאילו לא קיים כמו שמנסים להעביר להילוך כאילו 6 אין פשוט לא קיים לא מרגישים את המסילה שלו ופשוט לא מצליח. גם כשהייתי על ניוטרל עם קצת גז ולחצתי על הקלאצ' שמעתי פתאום רעש כזה כאילו העברה. התבאסתי והיום בבוקר רציתי להראות לאבא שלי, נסענו קצת בהתחלה באמת היה די בעייתי להכניס לשלישי אבל אחר…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה: הברקסים באוטו שלי לא בולמים מספיק חזק - עובדה! מי שנוהג באוטו שם לב מיד פשוט אין את הנשיכה המתבקשת בלחיצה על הדוושה. וזה אחרי החלפת רפידות ל- OMP. הייתי בשני מוסכים, הם בדקו את האוטו ואמרו שהבלמים בסדר גמור. לקחתי את האוטו לקומפיוטסט והרצתי אותו על המכשיר (בעצם זה היה עמית kompy - הרבה תודה ). המדידה יצאה בסדר גמור (400 ק"ג בקדמיים ו- 220 באחוריים). אבל עדיין האוטו לא בולם מספיק חזק עכשיו אני מתכוון להחליף דיסקים קדמיים ו-4 צינורות פלדה שאלותיי: 1. הייתי אצל יובל מלמד והוא הציע לי זוג דיסקים (266 מ"מ) ב- 1080 ש"ח ורביעיית צינורות ב- 500 ש"ח. האם המחיר סביר? והאם אפשר להשיג משהו זול יותר? 2. אני מפחד שגם אחרי השיפור ה…
הודעה אחרונה מאת Roy, -
-
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יש לחבר שלי פיאט פונטו שנת 2001, וקנינו ידית הילוכים אחרת ואנחנו רוצים להחליף את הנוכחית. איך מפרקים את הידית הילוכים בפונטו ?? ניסיתי לסובב אותה נגד כיוון השעון וכלום לא זז - היא לא מתברגת נראה לי.
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
The VTR Chronicles עוד שבוע עבר... בעצם, הVTR אצלי רק שבוע קיבלה רביעית צמיגים (פאלקן ZE-326), דוד אחורי רגיל (במקום צינור פליטה חלול ורועש במיוחד - תומר התקשר עלי לדווח על הגעתי לעבודה - במרחק של 2 רחובות ממנו ). נשאר טיפול שנתי ואז נעבור לשיפורים...לאט לאט ביקרתי היום במרום צמרת - לצורכי שיחת הכרות - נראה לי שבכל זאת ליטל אהובת הפורום. אומנם מ"צ זה ממש קרוב למקום העבודה שלי, אבל בינתיים זה יתרון אחד והיחיד שלהם - וחבל . האוטו הזה ממזרי משהו. פשוט לא רוצה לנסוע רגוע. בכל סיבוב מבקש קצת אקשן. מדי פעם מקבל נהגים מבוהלים מסביבי לא ממש מבינים איך הדבר הקטן הזה עוקף אותם בסיבוב במהירות כפולה משלהם - ובזמן שהם נלחמים עם ההגה אני יושב נינוח וצוחק בקול …
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הייתי מעונין לקבל רשימה מפורטת של כל מה שצריך לעשות בטיפול 10,000 לדייהטסו אפלאוז (קרבורטור!) ומה צריך לעשות בטיפול הגדול יותר, לפי נתוני היצרן. אפשר כמובן להרים טלפון למוסך מורשה, אך אלה בטח ירצו שאני אטפל אצלם... מישהו יודע מה מרווחי הטיפולים לרכב שכזה? (שנת 1990)
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום. הייתי רוצה לדעת איך אני אמור לזהות מתי אני צריך לנקות את הקרבורטור? אבקש עוד מספר סיבות חוץ מהסיבה של צריכת דלק גבוה יחסית. פרטים טכניים: סובארו 88 (עברה טסט ד"א! ) 1600 סמק, אוטומט אולי זה יעזור לתת לי תשובות טובות. תודה מראש, חיים.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בשביל נהיגה ספורטיבית?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
צמיגים שחוקים
מאת F_B_I- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שני הצמיגים הקידמים שלי שחוקים יותר מהאחורים האם לעשות החלפה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שמר,
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 274 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- itaimoto
- borsood
- אאודי A3
- Haim_gds
- עדי-אל
- BoazB11
- pasat04
- vigi
- הדיין
- GTאי
- stx
- amosbmw
- Alberrto
- ArikB
- Pavlik
- גולדן191
- gpro
- אליה
- Liquidator
- פינדר
- `Infinity
- עוזי ל
- SurfHigh
- eladns
- motior
- EliC25
- Night Driver
- mikk
- urich
- SlowRide
- Shay_u
- NAPOLEON
- David32
- Shay Shd Dave
- Ron Poh
- Ash1
- נעם101
- איציק נ.
- בנס
- אורח לרגע
- נירו72
- zvit
- itaysamurai
- viper83
- D4K
- farkash7
- AUDIO KING
