טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,193 נושאים בפורום הזה
-
בלמים חורקים במזדה 323
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום יש לי מאזדה 323 שנת 93 שעברה 97K קילומטר כאני משתמש בברקסים יש רעש של חריקה כמו ציפצוף כזה מצמרר קצת כאילו מתכת נוגעת במתכת ובבלימות חזקות כשאני במהריות אפסית ממש לפני עמידה במקום יש רעש והרגשה מאיפושהוא מקדימה מאזור המנוע כאילו דברים זזים ועושים רעש מוזר (אין לי מערכת אי בי אס) מחכה לתגובה בתודה מזדה
הודעה אחרונה מאת danny24, -
-
בעיה במזגן
מאת micam- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, יש לי מזגן מקורי ברכב, החל מהתקופה האחרונה ברוב הזמן רק העוצמה הכי מהירה שלהמאוור (4) עובדת בעוד ברוב הפעמים המהירויות הרגילות(1,2,3) לא עובדות כלל )הכוונה היא שמדי פעם, לעיתיםממש רחוקות הם כן עובדים, אבל ככל הם לא עובדיםכלל.( מה יכולה להיות הבעיה? בתודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת micam, -
- 0 תגובות
- 918 צפיות
אני מחפש תוספות לפיאט ברבה איפה אני יכול למצוא גבות, חצאיות, ספוילר, וכו' תודב למי שעזר
הודעה אחרונה מאת BravaSX, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
החלטתי להחליף בולמים למיאטה (135K קילומטרז) למרות שלפי מבחן הלחיצות הם במצב תקין. האפשרויות העומדות בפני הם: בולמים מקוריים, בולמי בילשטיין , קוני מתכווננים. יש המלצות ספציפיות מפורטות בנוסף אני מעוניין להחליף לדוד פתוח איכותי() שיתן קצת יותר סאונד לאוטו. איך אני אמור לדעת איזה סאונד יהיה לאגזוז ולפירמה בה אני אבחר עלול לקרות מצב שהרעש ממש יעצבן אותי ומזה אני רוצה להימנע . לפני שבוע שהייתי ברמת גן (במפגש, לא בבורסה ) ראיתי ושמעתי סאונד של 2 Z3 (או שבעצם אולי זו הייתה אותה אחת ) שהיה להם אגזוז סברינג עם סאונד די נחמד... הבעיה היא שמדובר בכלל ברכב מסוג שונה ואין שום הבטחה שלרכב שלי יהיה את אותו הסאונד עצות יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- 4 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
לפני כחודשיים קיבלנו מאזדה 6, וכמו לכל הרכבים של מאזדה,יש על ידית ההילוכים כפתור הולד ( hold ). השאלה הראשונה שלי היא מה תפקידו העיקרי? האם הוא מוריד הילוך או נועל הילוך קיים? מתי כדאי להשתמש בו? (בבלימה?!?) שאלה נוספת היא: האם זה נכון להפעיל אותו בסביבות ה-100 קמ"ש ? כי כשאני מפעיל אותו ב- 100 קמ"ש לקראת בלימה, אני מרגיש כאילו הכרחתי את הגיר להוריד הילוך ולאמץ את המנוע... אנא ענו לי בפירוט. בתודה מראש........
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
האוטו: אאודי 80 שנת 92, אוטומטי, כאשר מעלים סיבובי סרק ומביטים במיכל העיבוי ישנו זרם של בועות מצינור כניסה/יציאה למיכל, בדיקת קומפרסיה הושלמה בהצלחה, אין סימפטומים אחרים, מהיכן מגיע האוויר ?(המערכת מנוקזת) תודה...
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, אני נוהג על פיאט טמפרה 94 1600 סמ"ק שעברה 175000 ק"מ. רציתי לשאול בכמה הכי חסכוני להעביר הילוך כשאני לא ממהר- בניסיעה עירונית רגילה - שיהיה גם חסכוני ושלא ישחוק את המנוע (בהתחשב בק"מ שעבר) בנוסף, על כמה הכי חסכוני ומומלץ לנסוע בנסיעה רצופה - נסיעה עירונית\בינעירונית. כמה= באיזה מהירות או באיזה סל"ד... בתודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת micam, -
רציתי לדעת מי בארץ מתעסק עם החלפת צ'יפים? שמעתי על פריילינג, יש עוד חוץ מזה ?
הודעה אחרונה מאת R.C, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
זה השבוע הכי מבאס שהיה לי בחיים זה התחיל בזה שהאוטו התחמם (החלפתי משאבת מים+פקק). בתהליך החלפת המשאבה דוד שלי(הוא זה שמטפל לי ברכב) אומר לי שהרכב צריך טיימינג דחוף אז גם את זה עשינו סיימנו הכל האוטו עובד סבבה ואני נוסע מבסוט הבייתה. למחרת אני נוסע לתרגיל שהיה לי מהצבא מחנה את הרכב מחוץ לש"ג כשאני יוצא אני פוגש בבחור חמוד שמנסה לדפוק לי את האגזוז כמובן שהבן **** ברח, בקיצור הוא הצליח חלפרק חלק ממנו, אני מתחיל לנסות לארגן משהו בינתיים ע"י אילתור של חוט ברזר ונוסע ישר לדוד שלי הוא מסדר לי את זה , אני מניע והאוטו מתחיל לקרטע כמו מכסחת דשא הוא בודק ואומר לי יש בריחה של ניצוץ מהחוטי הצתה ורצוי גם להחליף באותה הזדמנות פלגים אני ניצלתי את ההזדמנות וסיפרתי לו שהבלמים…
הודעה אחרונה מאת luckies, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תודה מראש לעונים וחג שמח
הודעה אחרונה מאת RS6, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האוטו בורה 1.6 מודל 2002 37K אוטומאט. יש 2 בעיות. 1. אני שומע תיקתוקים ממתחת למכסה מנוע לפעמים. היום יצאתי מהאוטו כשהיה מונע ושמעתי את התיקטוקים האלו, פתחתי מכסה מנוע וחיפשתי מאיפה הם באים. יש איזה חלק פלסטיק שחור בין המים האדומים לבין המים של השפריצרים. נגעתי בו וממש הרגשתי את התיקתוקים האלה ..... צירפתי תמונה הכי קרובה שמצאתי לאיך שנראה תא המנוע שלי, בתמונה שצירפתי נראה לי שאין את החלק המדובר אבל סימנתי איפה הוא נמצא. מה זה יכול להיות? האם זה בעיה או שזה צריך להיות ככה? 2. כשאני מתחיל נסיעה והחלון לידי פתוח אני שומע תקתוקים שהקצב שלהם מתגבר עם מהירות הנסיעה. נדמה לי מכיוון הגלגל הקדמי. חיפשתי משהו שנפתס על הגלגל אבל לא מצאתי. מה זה יכול להיות?
הודעה אחרונה מאת ZisoButts, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמו בכותרת אני היום מחליף את הרדיאטור , חוץ מלפרק ולהרכיב יש צורך במשהו נוסף ? ואם מישהו יכול לציין מה היתרון של מים ירוקים אני אשמח כי עד היום אני תמיד הוספתי מים מהברז(אין צורך לרדת עלי).
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
חזרתי כרגע מהמוסך (חזי) ונאמר לי שצינורות הבלמים שלי מעט סדוקות (CLIO RSI?) בבירור שערכתי עם רנו נאמר לי שעלות של צינור רגיל (גומי-מקורי) הינו:קדמי 50 ש"ח לי"ח (X2) ואחורי 103ש"ח לי"ח ?(X2). ביררתי גם אצל יובל מלמד ומחיר סט מסוככים(4 י"ח) הינו כ400 ש"ח אך זמן אספקה כ3 שבועות. שאלותי הן: *האם הצ.המסוככים עוברים טסט? *היכן ניתן לקנות צ.מסוככים חוץ מב-SPARCO *האם מישהו מכם הרכיב צ.מסוככים ויכול לתת לי חוות דעת על שינוי/שיפור הבלימה לעומת המקור? *יש למישהו מכם מושג מהי כרית בולם קדמי ומה תפקידה ? קריטי/או לא? אבקש רק ממביני עניין לענות. תודה מראש קובי
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מכוניתי (אפלאוז ) לפני טסט. עשיתי כיוון פרונט, אחר כך הלכתי לפנצירמאכר שיעשה לי איזון גלגלים. לדבריו, אין לו בעייה לעשות, אך זו לא הבעייה- מדובר אצלי בצמיגים באיכות פגומה! יצוין שהצמיגים הם מתוצרת מפוקפקת מהמזרח שבעלי הרכב שמו לפני (תוצרת GT או משהו) אך הם בהחלט תקינים לנסיעה גם מבחינת טסט, ואינם שחוקים כלל. הנ"ל רצה לגרום לי לרכוש שני צמיגי ברידג'סטון (600 ש"ח לזוג) ואמר שזה יפתור את הבעייה. סרבתי בנימוס, נראה לי לא אמין ואפילו קצת בוטה... העדפתי שיעשה לי רק איזון גלגלים ב-40 ש"ח, בינתיים. אחר כך נסעתי עם האוטו, והמצב השתפר במעט, אך עדיין ישנן רעידות אחרי 105-110 קמ"ש. מה עושים? מדובר במכונית עם 91 כ"ס ומנוע חדש שיש לה בהחלט מה לתת, ואני רוצה להרביץ מהירויות …
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
בקלית אחורית שבורה באופן מזערי בפינה (אפלאוז). מה לעשות בנידון כדי לעבור טסט בשלום? סלוטייפ, צלופן, משהו כתום להדביק? האם אלה יעזרו? איזה מכון יעביר בקלות טסט, ואיזה לא? האם דינמומטר ביד אליהו קפדן מאד בעניין?
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
וכמובן שהיא עושה זאת בצורה הכי מעצבנת שאפשר - לפעמים נוסעת חלק, ולפעמים משתנקת, מגמגמת ונכבית. (למה לעזאזל כשמשהו מתקלקל הוא לא יכול פשוט להתקלקל וזהו? למה הוא חייב להאבק ולהלחם על קיומו עד השניה האחרונה, ואז כמובן להתקלקל סופית ברגע הכי גרוע?). בכל מקרה, עוד חוק מרפי התרחש והיום במוסך היא הייתה בסדר גמור. כמובן שבאתי לקחת, נסעתי ושוב זה קרה... אבל מההתחלה: ביום ראשון בלילה נסעתי לי, עצרתי ברמזור, נעשה ירוק, לחצתי, ראשון, שני, העברה לשלישי והאוטו מתחיל לגמגם. לא סוחב, רעידות מלפנים ובכלל, מרגיש כאילו הוא הולך להתפוצץ עוד רגע. (לא דבר נדיר כפי שאני רואה עם כל המכוניות שנשרפות בזמן האחרון). בקיצור, מאיט לעצור בצד, הסל"ד נופל והאוטו פשוט נכבה. יוצא החוצה, בוד…
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני יודע שרוב האנשים "גולשים" עם הקלאץ' כל הזמן, אבל עכשיו אני מתחיל להאריך את זמן חיי הקלאץ' לכן: האם כדאי פשוט ליסוע בהילוך ראשון על סל"ד נמוך (מתחת 1000) כל הזמן, ורק כשצריך להכניס קלאץ', כלומר להתקדם מאוד לאט גם אם הרכב לפניי התקדם הרבה (הרי גם ככה אני אהיה אחריו עוד שניה). השאלה היא אם נסיעה כזאת גורמת נזק מסויים, כי לפעמים יש רעידות בגלל הסל"ד הגמדי. בקיצור, תתחילו לשפוך מידע למען עתיד ילדינו! תודה!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
הנאון ששפכה מנוע... 1 2
מאת uno- 24 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי שאלה למבינים שבניכם: אמא שלי נסעה היום לתל אביב והיא אמרה שהמנוע התחמם מאוד ופתאום באמצע נסיעה נכבה לה המנוע! הגיע כנראה גרר ולקח את האוטו למוסך ושם אמרו לה שהלך מנוע! וצריך לפתוח אותו וכל הסיפור יעלה 5 אלף שקל! אני אתמול נסעתי עם הרכב בחום ואפילו קצת אימצתי אותו בכמה עקיפות, לא הדלקתי מזגן האוטו לא קיבל שום מכה במנוע או מכה חזק שגרמה נזק מכני והבעיה היחידה שידועה לנו היא: שהמשאבה של ההגה כוח עושה קצת רעש לעיתים רחוקות, ויש נזילת שמן קטנה ביותר מהראש מנוע. אני יתן לכם קצת רקע על הרכב ואולי תוכלו להגיד לי ממה הלך המנוע: קריזלר נאון די שמורה ללא תאונות (רק כמה מכות בפח שתוקנו), עברה 140 אלף ק''מ המנוע חזק מאוד בטורים גבוהים, קנינו …
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לאיציק הגדול ולכולם . אני צריך להתקין באיזה סיטרואן AX שעון חום מכני . אני צריך טיפ איך לעשות את זה . אין לי שום כניסה לחבר את היונית של השעון כי היא תפוסה ע"י היונית של המאוררים. למישהו יש רעיון או ראה באיזה מקום איך עושים את זה . תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
שלום! כפי שכבר רובכם קראו, הנאון שלי שפכה מנוע ורציתי לשאול אותכם על איזה שמן אתם ממליצים לי לשים ברכב? אני מחםש משהוא טוב אבל לא יקר מידי.
הודעה אחרונה מאת firebird, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי שאלה לא שאני צריך להחליף מנוע תודה לאל עוד לא. שמעתי אוטו שמחליפים לו מנוע הוא כבר לא אוטו כמו שהיה פעם. אז אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה . אני יודע שברור שמשהו מכורי שבא אם האוטו ישב יותר טוב על האוטו. אבל בכל זאת מישהו יכול לספר לי כיצד זה משפיע הקטע של ההחלפה על האוטו ואם בכלל . תודה
הודעה אחרונה מאת firebird, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בטיפול במוסך מורשה (וולוו) אבא שלי קיבל תוסף שנקרא Petro chemical fuel injector משהו כזה, מישהו מכיר? אמרו לנו לשים אותו על חצי מיכל. ובכלל, באילו תוספים כדאי להשתמש באופן שוטף וכל כמה ק"מ? (גם לפיח גם לאינג'קטורים, וכו')
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם מישהו מחברי הפורום נתקל בשמנים של החברה הזו? http://www.shopcreator.com/mall/Tetrosyl/authors/author-364-1.stm הציעו לי במחיר מבצע של 120 שקלים את השמן הסינטטי. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ישנם פעמים כאשר אני מעביר הילוך לרוורס או משהו וגם כשאני נותן kicks שרעש הנקישה של הגיר הוא חזק מידי ואני לא יודע מה גורם לזה ואיך מסדרים את זה..... אנא עזרו לי....
הודעה אחרונה מאת 'Coupe, -
-
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם...אני מחפש פנצ'ריה שיש לה מכונת איזון של ג'אנטים "סגורים" כלומר ללא חור...ע"ע GTI....שהאיזון מתבצע על הרכב ללא פירוק הגלגל כמו אצל משאיות... באזור תל אביב...תודה...
הודעה אחרונה מאת R.C, -
- 2 תגובות
- 994 צפיות
יש לי קווילאר שנת 96 וכבר הרבה זמן שהיא עושה רעשים/יללה של מאמץ כאשר מפנים את ההגה עד הסוף ממש - כמה מעלות לפני סוף הטווח אין רעש. הרעש נראה לי נובע מתיגבור הכוח של ההגה, והוא נשמע דומה קצת לרעש של רווס מהיר בכל מקרה בחודשים האחרונים הרעש מחמיר ובפניות חזקות ביחוד כאשר המנוע בסל"דים גבוהים הרעש חוזר, לא מזמן הרעש אף נשאר איתי אחרי הפנייה וומתגבר עם הסל"דים של המנוע. בחנתי קצת את הנושא ולפעמים לאחר פנייה הוא נשאר איתי אפילו בניוטרל בעמידה(עם ההגה ישר ללא לחץ) -ועוד פעם מתגבר עם הסל"דים. לאחר כמה דקות של נסיעה רגילה הרעש פשוט מפסיק. התחלתי לנסוע רגוע יותר אבל זה לא פתרון מישהו יודע/ חושד במה הבעייה ברכב?
הודעה אחרונה מאת Lone_Gunman, -
המזגן בשביתה
מאת Herman-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 993 צפיות
ביום שבת כשה חזרתי מהפגישה של הפורום החלטתי להיתפנק עם מזגן. אלא שהוא מצידו לא הפגין נוכחות ברכב , רק הוציא אויר כאילו מאורר. נעמדתי בצד והפעלתי וראו איזה פלאה, כשה אני מפעיל את המזגן אין נפילת טורים (אולי משהו זניח). שאלתי היא מה לעזאזל זה יכול להיות תודה על התגובות. הרמן.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- 1 תגובות
- 978 צפיות
חברה שמתעסקת בתיקון ושיפוץ דשבורדים אני יודע שקיימת אחת כזו, הם בד"כ מציגים בתערוכות בארץ. בתודה אוהד
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם.. שאלה/ות כללית לגבי חיישן למדה: 1-האם קיים חיישן כזה ב-205 GTI?או חיישן דומה שעושה את אותה פעולה? 2-אם קיים,מה תפקידו?מה קורה ברכב ת'כלס כאשר הוא לא תקין? 3-אם קיים,היכן הוא נמצא ברכב? שאלה אחרונה למי שמכיר GTI: במניפולד יניקה(החלק החצי מעוגל הכסוף)יש מין קופסה חשמלית(יותר נכון על המניפולד)שחורה שנכנסת אלייה צמה חשמלית קטנה..מה זו הקופסה הזו?? אני מבקש שיענה מי שממש יודע...תודה רבה...
הודעה אחרונה מאת R.C, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כפי שרובכם שמתם לב יש ליד הלוגו פרסומת על בולמי קוני וקפיצי אייבך. אז התקשרתי ודיברתי עם האחראי והוא נתן לי הצעת מחיר אחרי הנחה. המחיר הוא 3400 שקל לבולמי קוני וקפיצי אייבך,וזה בלי התקנה, כלומר נטו מסירה ליד. עכשיו השאלה שלי אליכם:האם זה מחיר הגיוני? כי שמעתי פה אנשים מדברים על מחירים הרבה יותר נמוכים כגון 2200 שקל ל-4 בולמי קוני.(כמה כבר עולים קפיצים 600 שקל?!). זה עדיין לא 3400 שקל,למרות שאייבך טובים גם שמעתי ש-OMP טובים וכנראה זולים יותר.
הודעה אחרונה מאת drugstore,
-
מי מחובר 57 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 498 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- נתנאל - Net
- axSupreme
- Matanb1998
- eran_k
- NAPOLEON
- -UC-
- guccii800
- David32
- spidrman
- zaf
- yahaga
- AUDIO KING
- AviorXD
- tomerR
- pooh-bear
- ofralon
- פינדר
- falou
- flytomars
- סולל הדרך
- Be roo
- QV1750
- yoni2sh
- נעם101
- 3n
- עדי-אל
- ירחמיאל
- sperial
- פול-טנק
- VromVrom
- Delgado
- guy.a
- ntd
- natco
- dswissa
- hunter22
- amlh
- TomerP
- פיזיקאי שימושי
- garicho
- Assafo2
- Aviady001
- לירון .ה.
- Night Driver
- yuvk
- Mr.Hybrid
- omerkot
- Coresh
- david3692
- NickName1
- matan_mil
- גור אדם
- nechmya
- shakedi
- פיטר גריפין
- epiphone
