Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה זואי שלי - רנו 5 1250 - למי ששאל התחילה לעשות לי בעיות מוזרות... החל מגמגום בראשון ועד למה שכתבתי בכותרת... הניחוש שלי הוא משהו עם השסתומים - לכלוך \ כיוון דרוש או משהו בסגנון...

למישהו יש רעיונות מה לעשות? איזה כיוון?

 

 

 

רון.

- אגב, אני יודע שזה דומה לשאלה ששאלתי במקום אחר :) אבל אני מנסה לכסות \ לקבל \ להנות מידע של אנשים בצורה שתכסה כמה שיותר אנשים \ כמה שיותר יידע-

 

 

תודה.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
(1)כיוון הצתה.

(2)כיוון קרבורטור.

(3)תזמון שסתומים(נדיר ביותר).

 

עמית

 

בוא נגיד ככה :

אפשרות מס. 1

אח"כ אפשרות מס. 1

ובסוף אפשרות מס. 1 8)

פורסם

יקיריי, אין ברנו כיוון הצתה.

 

 

לא בדגם הזה לפחות - או כל הסדרה של המנועים עם מודול ההצתה.

 

הבעיה לא יכולה להיות בכיוון ההצתה מכיון שאין מה לכוון.

 

 

. יש למישהו רעיון אחר?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
יקיריי, אין ברנו כיוון הצתה.

 

 

לא בדגם הזה לפחות - או כל הסדרה של המנועים עם מודול ההצתה.

 

הבעיה לא יכולה להיות בכיוון ההצתה מכיון שאין מה לכוון.

 

 

. יש למישהו רעיון אחר?

:shock:
פורסם

דיסטריבוטור יש? (מפלג)

מסובבים את הדיסטריבוטור על התושבת שלו וככה מכוונים את ההצתה.

 

המשך עבודה אחרי כיבוי יכול גם להיות בגלל מנוע שעובד חם מדי (יש לכוון קרבורטור ולבדוק מערכת קרור)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
יקיריי, אין ברנו כיוון הצתה.

 

 

לא בדגם הזה לפחות - או כל הסדרה של המנועים עם מודול ההצתה.

 

הבעיה לא יכולה להיות בכיוון ההצתה מכיון שאין מה לכוון.

 

 

. יש למישהו רעיון אחר?

 

עד כמה שזכור לי, ברנו 5 יש כיוון הצתה - ויש שם מפלג שניתן לכיוון (זה שיש מודול לא פותר אותך אוטומטית מכיוון הצתה, גם בפג'ו/סיטרואן ישנות יש מודול ואפשר לכוון הצתה)...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...