Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה שבטח מעניין רבים:

אתם בטוח מכירים את הריחנים לאוטו. יש "עצים" (מקרטון),ויש קופסאות, ויש פחויות.

נוכחתי לדעת שיש פחית, שפותחים אותה גם כמו שימורים,שהיא מחזיקה הכי הרבה זמן

(בפנים יש 3 מקלות סיבית).

אבל גם היא מתנדפת...

אני אוהב ריחות נעימים באוטו אבל זה כבר מתחיל להיות הוצאות רבות מדי...

שאלתי היא- האם ישנו נוזל מרוכב ריחני, שאפשר לשים /לטפטף במקלות סיבית האלו או בעצים הרחיניים כדי "להחיות" אותם?

I30 CW

פורסם

נסה להיכנס לחנות של מתנות, מזכרות או כל מיני אביזרים או סתם יש חנויות של דברים מגניבים. בדרך כלל יש להם כל מיני שטויות עם ריח טוב. אולי פרחים מיובשים ספוגים, או כל מיני שטויות.

אני למשל ראיתי חתיכות עץ קטנות שספוגות באיזה בושם ויש להם ריח נעים לאורך זמן.

הם מיועדים לבית אבל אפשר לשפוך אותם במאפרה (אם אתה לא משתמש בה) ולהשאיר אותה פתוחה ואז יש תמיד ריח טוב.

 

בהצלחה :D

פורסם

אני חושב שמקלחת כל יום , והמנעות מאכילת שעועית וחומוס פול תעזור לעצי הריח

להחזיק מעמד זמן רב הרבה יותר :lol:

 

 

 

נ.ב. הפחית עם ה3 מקלות האלה מחזיקה אצלי מעל לשנה, ועוד קיבלתי אותה עם האוטו

לך תדע כמה זמן החזיקה אצל הבעלים הקודם...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תאמין לי אחי אין כמו הפחיות של הריחות בכל מיני סוגים וגם לא יקר זה פה אצלינו ומספיק משהו לחודש וגם מתאים למה שאתה אמרתה:)

פורסם

 

נ.ב. הפחית עם ה3 מקלות האלה מחזיקה אצלי מעל לשנה, ועוד קיבלתי אותה עם האוטו

לך תדע כמה זמן החזיקה אצל הבעלים הקודם...

 

מעניין, גם אני קיבלתי את הפחית עם האוטו כשקניתי אותו! .

 

מגמה חדשה? :lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מאז שחזרתי לעשן, לא עצים ולא יער יעזרו לריח...

אני שם עץ חדש - משהו שהיה תופס לחודש, ואחרי יומיים זה כבר לא אפקטיבי.

הפחית הייתה אצלי ואחרי שבועיים העפתי אותה קיבינימט...

אני חושב לרסס לקנות סנו מוד, ולרסס על הריפודים וזהו. 8 ש"ח לחודשיים ....

haters will hate

פורסם

אתמול ביקרתי באוטו דיפו וקניתי במבצע 4 קופסאות עם הג'ל ב38 שקל.

 

עד היום השתמשתי בקופסא עם הנוזל, יחסית יקר ומחזיק מעמד חודש בערך.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אתמול ביקרתי באוטו דיפו וקניתי במבצע 4 קופסאות עם הג'ל ב38 שקל.

 

עד היום השתמשתי בקופסא עם הנוזל, יחסית יקר ומחזיק מעמד חודש בערך.

 

שי

 

יש לי את זה, זה חרא על הפנים :) תלך באוטו דיפו או טורבו קלין (סגולה) ותקנה ב 25 את הקופסא עם ה 3 ספוגים האילו , מחזיק לי מאז קניתי את האוטו (משהו כמו חודש וחצי קצת יותר)

פורסם
אתמול ביקרתי באוטו דיפו וקניתי במבצע 4 קופסאות עם הג'ל ב38 שקל.

 

עד היום השתמשתי בקופסא עם הנוזל, יחסית יקר ומחזיק מעמד חודש בערך.

 

שי

 

יש לי את זה, זה חרא על הפנים :) תלך באוטו דיפו או טורבו קלין (סגולה) ותקנה ב 25 את הקופסא עם ה 3 ספוגים האילו , מחזיק לי מאז קניתי את האוטו (משהו כמו חודש וחצי קצת יותר)

 

בקופסא עם הנוזל והספוגים השתמשתי עד היום והריח מעולה, אבל מה לעשות שקצת יקר להשקיע 25 שקל כל חודש על ריח לרכב (אגב הקופסא אצלי לא החזיקה יותר מחודש)

 

אז החלטתי לנסות משהו חדש

אז אני מנסה :lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...