Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מזה השטויות האלה אני תמיד זורק את הילך לנוטרל לפני רמזור וגם בירידות ...

חוסך דלק אה

 

העברה לניוטרל (ברכבים מודרניים בעלי הזרקה) מבזבזת דלק, לא חוסכת דלק.

כמו שכללי הפורום מציינים - אם אתה לא יודע, shush.

 

 

 

שאלה: למה מבזבזת יותר דלק? (אני נוהג לעשות את זה המכונית בעלת הזקת דלק)

 

כאשר אתה נוסע בהילוך מסויים ומרפה מדוושת הדלק, המחשב מפסיק את ההזרקה.

המנוע לא נכבה כיוון שהוא מחובר לגיר, שמחובר לגלגלים, שמניעים אותו. אם תעביר

לניוטרל, המחשב צריך להמשיך להזריק דלק ע"מ להשאיר את המנוע על סרק.

 

בקשר לבלימת מנוע:

היא ידועה גם בשם בלימת קומפרסיה, כיוון שכאשר אתה מרפה מדוושת הגז במנועי בנזין,

המצערת נסגרת, וקיבלת בלימה (זאת הסיבה שבדיזל אין כל-כך בלימת מנוע).

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מזה השטויות האלה אני תמיד זורק את הילך לנוטרל לפני רמזור וגם בירידות ...

חוסך דלק אה

 

העברה לניוטרל (ברכבים מודרניים בעלי הזרקה) מבזבזת דלק, לא חוסכת דלק.

כמו שכללי הפורום מציינים - אם אתה לא יודע, shush.

 

 

 

שאלה: למה מבזבזת יותר דלק? (אני נוהג לעשות את זה המכונית בעלת הזקת דלק)

 

כאשר אתה נוסע בהילוך מסויים ומרפה מדוושת הדלק, המחשב מפסיק את ההזרקה.

המנוע לא נכבה כיוון שהוא מחובר לגיר, שמחובר לגלגלים, שמניעים אותו. אם תעביר

לניוטרל, המחשב צריך להמשיך להזריק דלק ע"מ להשאיר את המנוע על סרק.

 

אני לא חושב שהמנוע לא מזריק בכלל דלק.

אחרת לא היו שומעים את המנוע בעזיבת גז.

מוזרק דלק, אך בכמוט מעטה ביותר.

פורסם
מזה השטויות האלה אני תמיד זורק את הילך לנוטרל לפני רמזור וגם בירידות ...

חוסך דלק אה

 

העברה לניוטרל (ברכבים מודרניים בעלי הזרקה) מבזבזת דלק, לא חוסכת דלק.

כמו שכללי הפורום מציינים - אם אתה לא יודע, shush.

 

 

 

שאלה: למה מבזבזת יותר דלק? (אני נוהג לעשות את זה המכונית בעלת הזקת דלק)

 

כאשר אתה נוסע בהילוך מסויים ומרפה מדוושת הדלק, המחשב מפסיק את ההזרקה.

המנוע לא נכבה כיוון שהוא מחובר לגיר, שמחובר לגלגלים, שמניעים אותו. אם תעביר

לניוטרל, המחשב צריך להמשיך להזריק דלק ע"מ להשאיר את המנוע על סרק.

 

אני לא חושב שהמנוע לא מזריק בכלל דלק.

אחרת לא היו שומעים את המנוע בעזיבת גז.

מוזרק דלק, אך בכמוט מעטה ביותר.

 

אני מציע שתחשוב שוב.

פורסם
מזה השטויות האלה אני תמיד זורק את הילך לנוטרל לפני רמזור וגם בירידות ...

חוסך דלק אה

 

העברה לניוטרל (ברכבים מודרניים בעלי הזרקה) מבזבזת דלק, לא חוסכת דלק.

כמו שכללי הפורום מציינים - אם אתה לא יודע, shush.

 

 

 

שאלה: למה מבזבזת יותר דלק? (אני נוהג לעשות את זה המכונית בעלת הזקת דלק)

 

כאשר אתה נוסע בהילוך מסויים ומרפה מדוושת הדלק, המחשב מפסיק את ההזרקה.

המנוע לא נכבה כיוון שהוא מחובר לגיר, שמחובר לגלגלים, שמניעים אותו. אם תעביר

לניוטרל, המחשב צריך להמשיך להזריק דלק ע"מ להשאיר את המנוע על סרק.

 

בקשר לבלימת מנוע:

היא ידועה גם בשם בלימת קומפרסיה, כיוון שכאשר אתה מרפה מדוושת הגז במנועי בנזין,

המצערת נסגרת, וקיבלת בלימה (זאת הסיבה שבדיזל אין כל-כך בלימת מנוע).

 

שאלה- גם בפיאט טמרה שנת 94 יש את המחשב הזה?

 

שוב תודה...

פורסם
מזה השטויות האלה אני תמיד זורק את הילך לנוטרל לפני רמזור וגם בירידות ...

חוסך דלק אה

 

העברה לניוטרל (ברכבים מודרניים בעלי הזרקה) מבזבזת דלק, לא חוסכת דלק.

כמו שכללי הפורום מציינים - אם אתה לא יודע, shush.

 

 

 

שאלה: למה מבזבזת יותר דלק? (אני נוהג לעשות את זה המכונית בעלת הזקת דלק)

 

כאשר אתה נוסע בהילוך מסויים ומרפה מדוושת הדלק, המחשב מפסיק את ההזרקה.

המנוע לא נכבה כיוון שהוא מחובר לגיר, שמחובר לגלגלים, שמניעים אותו. אם תעביר

לניוטרל, המחשב צריך להמשיך להזריק דלק ע"מ להשאיר את המנוע על סרק.

 

אני לא חושב שהמנוע לא מזריק בכלל דלק.

אחרת לא היו שומעים את המנוע בעזיבת גז.

מוזרק דלק, אך בכמוט מעטה ביותר.

 

אני מציע שתחשוב שוב.

 

אז אתה בעצם אומר שאם תכבה את המנוע בנסיעה בהילוך משולב או תעזוב את הגז בנסיעה בהילוך משולב תשמע את אותו הצליל מהמנוע?

 

אני מציע שאתה תחשוב שוב.

פורסם

תוספת בקשר לבלימת מנוע של דיזל - ברור שכן מקבלים בלימה מסויימת, אבל היא באה

בעיקר מחיכוך של התמסורת וכ"ו... מנוע דיזל בעל X ליטרים יספק פחות בלימת מנוע

מאשר מנוע בנזין בעל X ליטרים. לא רלוונטי לגבי בלימה בעזרת מנוע שנעשית במשאיות

ורכבים גדולים, כיוון ששם הלחץ בציל' מותאם כך שהפיסטון ימשוך כנגד ריק, מה שיספק

בלימה.

 

למר pug 206 - אנא חדל אלא אם יש לך טיעונים אמיתיים, שלא קשורים לכיבוי

המנוע בעת נסיעה והקשבה לרעש שלו. ביקשתי ממך לחשוב על הנושא, אבל אתה בחרת

להתעלם. הרעש שאתה שומע מהמנוע הוא רעש שמנוע עושה כאשר הוא זז. כמו שכבר ציינתי,

הגלגלים מסתובבים, הם מניעים את התמסורת, שמחוברת למנוע. המנוע עושה רעש כאשר

הוא זז.

 

יש?

פורסם

על הקורולה האוטומטית כשאני מרים את הרגל מהגז הטורים נופלים ל 500-700

- ממש כמו כשמעבירים לניוטרל. במכונית היולכים רגילה הטורים נשארים ויורדם לאט לאט ובדרך מאיטים את האוטו.

 

אני חשבתי שהמכונית האומטית מעבירה אוטומטית לניוטרל כשמרפים מהגז- אני טועה? איך באמת זה עובד שם?


×
×
  • תוכן חדש...