Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לעשות פוליש לצבע מטאלי, בתנאי שמשתמשים בפוליש או משחזר צבע שמתאים לבצע מטאלי.

 

ההמלצה שלי היא על T-CUT מטאליק של CAR-PLAN.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כמה דברים :

 

1. בקשר למדבקות , אין מדבקות שלא ניתנות להסרה , כל מדבקה ניתנת להסרה

( אני יודע את זה על בשרי ) יש מכשיר מיוחד בשוק שנראה כמו גלגלת וסכין בקצהו

אשר מוריד את המדבקה ומושך אותה על הגלגלת ...

אם לאחר הסרת המדבקה שארו שאריות דבק ( מה שסביר להניח ) שאריות הדבק

יומסו בקלות על ידי אציטון נוזלי ...

 

2. פוליש ווקס :

פוליש רצוי לעשות לרכבים בעלי צבע לא מטאלי , 1 לחצי שנה

תהליך הפוליש הוא מורכב ועדיף לא לעשות לבד וביד לא מיומנת שכן פוליש מסיר

שכבת צבע והתהליך לעיתים מסוכן.

יש לציין שפוליש גם משמש להורדת כתמים שחורים של שפשופים לדוגמא בפגושים בהצלחה

רבה ..

 

ווקס - ווקס עושים מתי שרוצים שכן התהליך אינו מזיק ורק תורם לשמירת הצבע של הרכב

( אני אישית עושה ווקס כל שטיפה בכל שבוע ).

חשוב מאוד , את הווקס יש למרוח נקודתית ולנגב , כלומר אין למרוח ב"מכה " אחת על

כל הרכב , אלא , יש למרוח על חלק מסויים ולעבור הלאה .

לדוגמא , למרוח על כל מתחם הדלת , לחכות חצי דקה לנגב ולהמשיך הלאה לחלק הבא

כך תיווצר התוצאה הטובה ביותר והאפקט הטוב ביותר של הווקס...

כמה טיפים

* לא למרוח כמות גדולה של חומר , כמות קטנה מספיקה בהחלט ( אחר כך בלתי אפשרי להפטר מכמות החומר )

*להזהר לא לגעת עם הווקס בשמשות הרכב ובמיוחד בפלסטיקה ( להוריד את הווקס מהפלסטיק לאחר מכן הוא תהליך ארוך ומעצבן)

פורסם

לירן 106 - יש לך דוקטורט בדבק למדבקות ?

אני אומר לך שקיטור אדים לא הצליח להוריד את המדבקה.. אתה מדבר איתי על אציטון ?

(היו לי בערך 10 מדבקות. אני מדבר על מדבקות חיצוניות ופנימיות ביחד)

הורדתי ביד את מה שהצליח לרדת .. את הדבק שנישאר הקיטור העלים בלי בעיה. אבל את המדבקה שלא יורדת ..פשוט לא יורדת.

(אם אתה לא יודע מהזה קיטור אדים. אז לידע כללי - קיטור אדים יכול להמיס צבע מהאוטו)

×
×
  • תוכן חדש...