Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה האוטו שלי התחיל לעשות בעיות לפעמים נדלקת מנורת מיים מהבהבת קצת ונכבאת ומיים יש מלא כמו שצריך והאוטו לא מתחמם יותר ממה שצריך

אחרי נסיעה קצרה קורה לי עוד דבר המד טורים קופץ ישר ל0 נגיד מ3 ל0 ובאותו הזמן המנורה של המיים נכבאת אני לא יודע ממה זה נובע יכול להיות פלאגים או מה זה יכול להיות תעזרו לי בבקשה

פורסם
יש לי בעיה האוטו שלי התחיל לעשות בעיות לפעמים נדלקת מנורת מיים מהבהבת קצת ונכבאת ומיים יש מלא כמו שצריך והאוטו לא מתחמם יותר ממה שצריך

אחרי נסיעה קצרה קורה לי עוד דבר המד טורים קופץ ישר ל0 נגיד מ3 ל0 ובאותו הזמן המנורה של המיים נכבאת אני לא יודע ממה זה נובע יכול להיות פלאגים או מה זה יכול להיות תעזרו לי בבקשה

 

 

אחי אתה בבעייה.

יש לך שאסי עצבני , זו הבעייה. :twisted:

 

לך לחשמלאי רכב , הוא יפתור לך את הבעייה.

פורסם
חשמלאי אתה אומר?

פשוט שאלתי אנשים אמרו לי זה או שהפלאגים או שהנרות אני יודע

 

נו ברור, נגמרו הנרות. בכל רכב קיימים 4 נרות ריחניים בריח אקליפטוס בדרך כלל.

צריך לגשת לחנות המתנות הקרובה למקום מגוריך, ולהצטייד בחדשים.

 

ועכשיו ברצינות : הנורה של המים נדלקת לדעתי כתוצאה מאוויר במערכת,

זה קרה לי בפולו אחרי שהחלפתי נוזל קירור, ובהנחה שיש לך איביזה ושהיא בעלת

אותם מכלולים כמו הפולו , אז זאת אמורה להיות הבעיה.

 

איך פותרים אתה שואל? , מכיוון שאין בפולו (איביזה) בורג ניקוז אוויר, צריך לפתוח את מכסה מיכל העודפים ולהשאיר את הרכב מונע ככה במשך כמה דקות טובות.

זה פותר את הבעיה, ולאחר הפעולה יכול להיות שיהיו חסרים מים.

 

בקשר לקפיצות בטורים , אין לי מושג, יכול להיות 1001 דברים...

(מנוע צעדים, חיישנים , מצערת...)

 

כל מה שנכתב כאן בהתחשב שיש לך איביזה המקבילה לשנתון של הפולו שלי - 97

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יש לי סיאט טולדו שנת 93

יכול להיות שזה ככה תודה אח שלי

החלפתי פלאגים וזה לא ממש עזר קצת אולי אבל בכל זאת המד טורים קופץ

יכול להיות שזה הקלץ או שאגזוז מה אתם אומרים כי כשהמד טורים מתאפס האוטו כאילו מוריד הילוך וכשזה חוזר הוא חוזר לעצמו מישהו יודע אולי מה יכולה להיות הבעיה

פורסם

לדעתי אין שום קשר לפלאגים....

זאת בעיית חשמל במקרה הטוב ובעייה יותר רצינית , אני לא רוצה סתם לנחש,

במקרה הגרוע.

 

בד"כ טורים לא יציבים זה חיישן חמצן/למדא/ מנוע צעדים....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עכשיו אני סגור שזה בעיה של חשמל כי כאשר מד הטורים נופל המערכת באוטו מתנתקת

הלכתי לחשמלאי שיבדוק לי את האלטרנטור הוא אמר שהוא תקין מה זה יכול להיות אתם חושבים ? מגעים או משהו טוב מחר שוב נילך למוסך בבוקר :(:roll:

פורסם

טוב אז ככה היום מ10 בבוקר עד 6 היתי אצל 2 חשמלאים בקשר לבעיה. אחד בדק בדק אמר תשאיר את האוטו אני צריך זמן כידי לבדוק. לא הסכמתי להשאיר נסעתי לשני. השני בדק פירק את כל לוח השעונים וזה איך שהוא הפסיק. אחרי נסיעה למגדל העמק זה שוב חזר ולא ידעתי מה לעשות באתי עליו שוב הוא אמר שיזמין לי לוח שעונים חדש שזאת הבעיה .

חזרתי הבית עצוב שהאוטו עושה בעיות החלטתי לסוע לחברה שלי פתאום האוטו לא מניע נכבה כאילו הלך המצבר לא שעון לא אורות לא כלום. חיפשתי מה זה יכול להיות ומצאתי שהכבל שמגיע מהסטארטר אל המצבר קרוע ממש וכמעט אין מה שיחזיק אותו. החלפתי הכל גזרתי וכל זה נו עבודה פשוטה והכל חזר לעצמו

טוב עכשיו למושר ההשכל:)

שתי מומחים שכל אחד סיפר לי את הסיפור של העסק שלהם וכל זה לא מצאו את הבעיה איך זה יכול להיות ............

אבל מה על הפירוק שעונים הלך לי 300 שקל מחר נילך לברר מה ניסגר איתם

:D

×
×
  • תוכן חדש...