Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז צבע בהיר לאוטו - עוזר קצת נגד השמש.

סוכך אחורי וקדמי - יש.

 

מה עוד אפשר לעשות (חוקי - אל תציעו להדביק את החומר השחור על החלונות) כדי שכשאני אכנס לאוטו אני לא אתבשל ??!?

Peugeot 206 XT 1.4 5-Speed

שונא את צרפת אבל אוהב את הצרפתיות...

פורסם

תגיד תודה שהצבע של הרכב שלך לא שחור :oops:

 

רכב הבא שלי הוא צבע לבן בלבד :!:

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
תגיד תודה שהצבע של הרכב שלך לא שחור :oops:

 

רכב הבא שלי הוא צבע לבן בלבד :!:

בגלל חום אתה תעדיף צבע שלא תאהב? , צבע שיכער את האוטו שלך?

פורסם
טוב, אז צבע בהיר לאוטו - עוזר קצת נגד השמש.

סוכך אחורי וקדמי - יש.

 

מה עוד אפשר לעשות (חוקי - אל תציעו להדביק את החומר השחור על החלונות) כדי שכשאני אכנס לאוטו אני לא אתבשל ??!?

 

אין הרבה מה לעשות. כשאתה נכנס לרכב דאג לפתוח את 2 החלונות הקדמיים ע"מ שסירקולציה של אויר תצנן את תא הנוסעים במהרה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפני הכניסה לרכב יש אפשרות של הורדת חלונות כאשר מכבים את האזעקה

החלונות יורדים אוטומטית וכך הרכב מתאורר יותר מהר

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

שאבא יחזור מחו"ל הוא מביא לי מן דבר כזה שיש שלט ששולט על האזעקה ובנוסף יש כפתור שמתניע את הרכב מבלי שתהיה בתוכו או משהו , ומדליק את המזגן :)) או פותח את החלונות , זה בא עם אנטנה וזה קולט לבערך ק"מ, בארץ רוצים 4500 כולל התקנה, בחו"ל זה 200 דולר..

פורסם

הפיתרון הטוב ביותר הוא כיסוי.

עדיף לא מבד (השמש חודרת דרכו) אלה מפלסטיק/ניילון ("ארבע עונות").

 

אני דואג תמיד לכסות את האוטו כשהוא בשמש.

גם שומר עליו, וגם כיף להיכנס פנימה.

לא לוקח הרבה זמן לכסות, כל הסיפור לוקח פחות מחצי דקה (חבר שלי מדד לי כי הוא צוחק עלי בקטע הזה כל הזמן...23 שניות).

 

אם אתה מתעצל, אפשר לפתוח חריץ דק בכל חלון על מנת לתת לו להתאוורר (סירקולציה).

 

יובל.

פורסם
הפיתרון הטוב ביותר הוא כיסוי.

עדיף לא מבד (השמש חודרת דרכו) אלה מפלסטיק/ניילון ("ארבע עונות").

 

נילון? זה לא נותן את אפקט החממה ומחמם את הפח ואת פנים האוטו?

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
הפיתרון הטוב ביותר הוא כיסוי.

עדיף לא מבד (השמש חודרת דרכו) אלה מפלסטיק/ניילון ("ארבע עונות").

 

נילון? זה לא נותן את אפקט החממה ומחמם את הפח ואת פנים האוטו?

 

ניילון לא שקוף כמובן... :roll:

 

הכוונה היא לאלו שעשויים מחומרים סינטטיים(שעמידים גם לגשם), ולאהאלו מהבד.

 

דרך אגב, האוטו מתחמם מאוד בגלל אפקט החממה.

 

יובל.

פורסם
תגיד תודה שהצבע של הרכב שלך לא שחור :oops:

 

רכב הבא שלי הוא צבע לבן בלבד :!:

 

דווקא פעם נערך במגזין "הגה" מבחן על צבעי מכוניות והקשר שלהם לטמפרטורה,

יצא שמכוניות כהות מתחממות יותר בכ-1 או 2 מעלות יותר !!! זה ממש לא כזה נורא !

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
תגיד תודה שהצבע של הרכב שלך לא שחור :oops:

 

רכב הבא שלי הוא צבע לבן בלבד :!:

 

דווקא פעם נערך במגזין "הגה" מבחן על צבעי מכוניות והקשר שלהם לטמפרטורה,

יצא שמכוניות כהות מתחממות יותר בכ-1 או 2 מעלות יותר !!! זה ממש לא כזה נורא !

 

הראל.

 

זה נכון, ההבדל קטן מאוד.

כיסוי עוזר המון, בהחלט פתרון טוב

 

ב-A6 למשל יש אופציה לגג קולט שמש, שמהחשמל שנוצר מקליטת קרני השמש הוא מפעיל את המזגן ומקרר את הרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תגיד תודה שהצבע של הרכב שלך לא שחור :oops:

 

רכב הבא שלי הוא צבע לבן בלבד :!:

 

דווקא פעם נערך במגזין "הגה" מבחן על צבעי מכוניות והקשר שלהם לטמפרטורה,

יצא שמכוניות כהות מתחממות יותר בכ-1 או 2 מעלות יותר !!! זה ממש לא כזה נורא !

 

הראל.

 

זה נכון, ההבדל קטן מאוד.

כיסוי עוזר המון, בהחלט פתרון טוב

 

ב-A6 למשל יש אופציה לגג קולט שמש, שמהחשמל שנוצר מקליטת קרני השמש הוא מפעיל את המזגן ומקרר את הרכב.

 

רוני

 

מזגן?

הוא מצליח להפיק כל כך הרבה חשמל?

אולי רק האיורור עובד ויש סירקולציה?

כדי להפעיל את המדחס צריך המון כח...

×
×
  • תוכן חדש...