Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון החריקות בכל פעם שאני בולם נהיו מטרד רציני.

מדובר במין צפצוף גבוה כזה, אני מאמין שכולכם יודעים על מה אני מדבר.

מבחינת רפידות הכל בסדר בארבעת הגלגלים, יש עוד כמה סנטימטרים טובים לשימוש...

 

מישהו יכול לחשוב על סיבה אחרת לצפצופים האלו? אני מפחד שמא אני מפספס פה איזושהי תקלה רצינית שתהיה קשה לתיקון בהמשך הדרך. יש עוד סיבה, חוץ מרפידות גמורות, לצפצוף שכזה בבלימה?

פורסם

במכונית של ההורים של חברה שלי (מזדה לנטיס 2.0 שנת 2002) יש ציפצופים בגלגל ימין בעת בלימה.

אני חושד או ברפידות או בדיסקיות הבלימה.

האם יתכן שאחרי 11,000K ילכו הבלמים במיוחד כאשר מדובר בנסיעות רגילות ובבלימות סבירות לחלוטין????

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אצלי הרפידות דיי חדשות (כמה חודשים) וגם לי יש צפצוף וחריקות מעצבנות.

 

אני חושב שאולי החומר שלהן לא מקורי וזאת אולי הסיבה (יש עליהן את החותמת של מזדה)

 

אבל מוזר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לא קשור לכמה זה חדש, אני החלפני לפני אלף ק"מ דיסקים רפידות והתופים מאחורה עברו חריטה ועדיין יש רעש מידי פעם. ממה שאני יודע יכול להיות אבק או חלודה ובחיכוך זה גורם לצליל הנחמד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הרעש, במידה הוא לא חזק, נובע מהחומר של הרפידות

אפשר לפתור את הבעיה ע"י מחירה של משחת נחושת על הרפידות

(פיתרון זמני, אבל מרגיע את הרעשים)

אם הרעש ממש לא נסבל, הפתרון הוא להחליף רפידות...

alfa 146 ti

ישראל

פורסם

גם לי יש את הרעשים הנ"ל ולי מה שהנתי מדובר בחומר של הרפידות ..

בכל מקרה אפשר לסבול את הרעש ולפעמים גם מתרגלים...

פורסם

יש בלאנטיס בעיה ידועה של רעש בבלימה מבלמי התוף האחוריים ,

בד"כ המוסכים שמים שם בלמים לא משהו והאבקה המצטברת גורמת לרעשים מעצבנים ,

לנו היו 3 לאנטיסים ובכל אחד מהם קרתה הבעיה ,

מה עושים ?

בגלל שכל הלאנטיסים היו ליסינג לא הייתה בעיה לשלוח אותם למוסך לניקוי הבלם האחורי ,

במוסך פותחים את התוף , מנקים ומצחצחים הכל ואז אין רעשים לאיזה 10K ...

פורסם

יש לי קורולה וגם יש לי חריקות כאלה "מגניבות".

הרפידות בסדר גמור (ויש לי עוד סט בבית). רוב הסיכויים שזה מצלחות הברקס.

או להחליף אותם/ חריטה (שלא תמיד עוזרת).

שים לב אם הצלחות הם עם קירור אויר.

I30 CW

פורסם
יש בלאנטיס בעיה ידועה של רעש בבלימה מבלמי התוף האחוריים ,

בד"כ המוסכים שמים שם בלמים לא משהו והאבקה המצטברת גורמת לרעשים מעצבנים ,

לנו היו 3 לאנטיסים ובכל אחד מהם קרתה הבעיה ,

מה עושים ?

בגלל שכל הלאנטיסים היו ליסינג לא הייתה בעיה לשלוח אותם למוסך לניקוי הבלם האחורי ,

במוסך פותחים את התוף , מנקים ומצחצחים הכל ואז אין רעשים לאיזה 10K ...

 

הקטע שרעש מגיע מהגלגלים הקדמיים.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...