טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם , אני צריך לעשות מספר טיפולי צבע לראלי , מספר תיקוני צבע תקנים ומכסה מנוע לצבוע מחדש ... דבר ראשון : על מי אתם ממליצים באזור המרכז ? דבר שני : כמה בערך זה אמור לעלות ? , מכסה מנוע + תיקונים קטנים . תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אורן שרותי רכב, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי זוג גופיות באוטו בצבע שחור.... יש לי תאפשרות לקנות רק תחלק האחורי בלבד? באוטו דיפו למשל ייתנו לי לקנות רק תחלק האחורי.... כמה בערך החלק האחורי יעלה לי?
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
-
בעיה בתאוצה 1 2
מאת Vovka- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני כבר מרגיש רגשי אשמה שאני שואל כל כך הרבה שאלות על האוטו שלי. אבל מה לעשות, פז'ו. בקיצר, זוכרים את השאלה שלי לגבי הרעש עם הקלצ'? אם כן סבבה, אל תשכחו לרגע. הבעיה: כשאני בא להאיץ האוטו מגמגם עד סל"ד מסויים ואז מסתדר. כשנותנים גז הרכב בהתחלה לא סוחב ואז פיתאום יש הרגשה שהוא מקבל כוח ומתחיל להאיץ . כשאני נותן מכות גז בהילוך ראשון בתאוצה האוטו קופץ, ממש קופץ. ( הים בכוונה נתתי מכות גז, לבדוק איך האוטו מגיב ) עכשיו, קראתי על אותה הבעיה במקס טיונינג ושם בחור אחד אמר שזה קלצ' כי לחבר שלו החליפו קלצ' בגלל התופעה. אוקי, זוכרים עכשיו את המייסב לחץ? קשור?
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ביום חמישי שעבר מהביטוח שלחו אתי לבדיקת מיגון שם התגלה שהאזעקה לא טופסת וצריך גם אימובילייזר ,הוא התקין לי אותו הכל היה בסדר עד שאתמול בערב המכונית בקושי הניעה ובסלד נמוך המנוע נכבה, היום בבוקר הגעתי לחשמלאי שישר אמר זה לא הוא ושאני אלך למוסך, שם חיברו מכשיר מיוחד לאיתור תקלות וקבעו שזה בעיה בחיבורים של האימובילייזר , חזרתי אליו ומה שהוא עשה זה פשוט ניתק אותו ואמר שאני אבדוק במשך השבוע אם התקלה חוזרת, עכשיו ברור שהכל בסדר והשאלה היא האם בכלל לחבר אותו בחזרה או שסתם ישאר בשביל היופי?
הודעה אחרונה מאת איתן_כ, -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
גם ecosse התחילו לשווק אותו הוא נמכר בדוכן של ecosse במפגש האחרון של החברה מהפורום הבריטי http://www.peugeot-gti.net/forums/showthread.php?s=&threadid=40393&perpage=20&pagenumber=1 כמה "בעיות" שצפויות בהתקנה 1. מיקום מחדש של המיכל נוזל הידראולי ה"כ 2. חיתוכים קטנים של הפלסטיקה להתאמה טובה יותר תא מנוע 3. במנועי 8V יש צורך ברכישת צינור גומי ברך של 90 מעלות להתאמה למצערת השונה 4. מיקום של חיישן חמצן
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יודע מהו מחיר צירייה כזו והיכן אפשר לקנות? תודה
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
בהתקדמות איטית בפקק, במיוחד בירידה, האם נסיעה לכמה מטרים בניוטרל כשהקלאץ' לא לחוץ בעייתית? אם כן, אשמח לשמוע בדיוק מה הבעיה בזה, ומה הנזק שיכול להגרם.
הודעה אחרונה מאת maxim, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמתי לב היום שכאשר אני חוצה את קו ה 3000 במצב ניוטרל ישנו מעיין רעש מוזר של חרחור מתכתי והוא נעלם אחרי פחות משניה.. מעיין צליל כזה לרגע , כשאני ממשיך לעלות את הסל"ד אין צליל כזה.. אבל כשאני מוריד את האגל מהגז הצלילי בין 4000 ל 3000 סל"ד חוזר לשניה שוב ויורד.. לא יצא לי לשמוע את הרעש הנ"ל בנסיעה כי.. פשוט אי אפשר... (נעלם ברעש הנסיעה)... מה הבעיה האמורה לדעתכם.. פשוט מעיין חחחחחחר מתכתי שכזה (ניסיתי להדמות את הצליל מקווה שזה עוזר ).
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
חור באגזוז
מאת DJO- 11 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
יש לי חור באגזוז, הייתי במוסך העלו את האוטו וראינו גזים נפלטים מהחור |: זה חלק דיי ארוך שהוא אמר צריך להחליף עולה משהו כמו 700 שקל. הבנתי שרכב עם חור לא יעבור טסט אבל טסט רק היה אז אני שואל האם זה מפריע לביצועי הרכב או משהו כזה שמצריך תיקון? האם החור יכול לגדול עוד? האם גזים שנפלטים יכנסו עכשיו לתוך הרכב? והאם מישהיו יודע האם יש אפשרות לשים פלסר.. לתקן ולא להחליף את כל החלק הארוך, תודה!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
ניקוי מיכל דלק
מאת דין007- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם יש לכם מושג באיזה חומר משתמשים ואיפה ניתן להשיג אותו? כמו כן, האם חייבים לפרק את המיכל או שפשוט אפשר לרוקן אותו מדלק, למלא את החומר, לתת לו לחומר לעבוד ולהוציא אותו למיכל פלסטיק או משהו בסגנון דרך משאבת הדלק (ע"י ניתוקה מהקרבורטור). תודה מראש, דין.
הודעה אחרונה מאת דין007, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
המיאטה שלי נכשלה ביום שישי בטסט אך ורק על הסעיף של זיהום אוויר . יש לציין שאת הממיר הורדתי מזמן . בדף התוצאה היה רשום שהרכב שלי עומד על רמה של 0.6 במקום 0.5 . הבוחן אמר שאני צריך לקחת את הרכב "לכיוון CO" . מה זה בדיוק כיוון CO למיטב ידעתי ברכבים עם הזרקה אין בורג כיוונון כמו ברכבים עם קרבורטור. האם דבר זה עלול לפגוע לי בביצועי הרכב מה העלות בתודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בספר רכב BX מוזכרים הנל כאופציונלים. א. מה ההבדל בינם לבין הנוכחיים (בגאנט) 165/70/R14 ב. האם ניתן לרשום ברשיון בכל משרד רישום/טסט ג. יש טעם להחליף?? (אחיזת כביש תמורת נוחות?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם! אני נוהג על אימפרזה 1.6 אוטומטית שנת 98 של ההורים. אחרי 71,000 ק"מ ו90% נסיעות עירוניות. 1. אני מרגיש שהאוטו לא סוחב טוב בכלל. 2. אני נוהג חזק כדי שאני אוכל להתנייע מהר וזה גורם לצריכת דלק מוגזמת של 1:7 כשאני נוהג חצי שבוע ואפילו לפעמים 1:5 כשהאוטו אצלי כל השבוע. 3. כשהגיר מעביר הילוך (למטה או למעלה) אני מרגיש בעיטה. הבעיטות חזקות ומורגשות בעיקר בתחילת נסיעה (כשהגיר קר) אבל גם לכל אורכה בצורה קלה יותר. חשבתי להתחיל לטפל בבעית צריכת הדלק והסחיבה ע"י שימוש ב44K. מכיוון שאני מעדיף לא להתעסק עם חומר אגרסיבי כזה ללא כלים בשליטה של הטפטוף, החלטתי לנסות לשפוך אותו דרך מיכל הדלק. מישהו יודע איך שופכים, כמה שופכים וכו'? איפה אפשר לקנות בזול את הפחית? באוט…
הודעה אחרונה מאת akurtser, -
- 8 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
מה ההבדלים בין שני הדלקים ואיזה מומלץ יותר לרכבי (306 1.8 16V) חבר סיפר לי שעבר משימוש ב-95 ל-98 ובעקבות כך האוטו נוסע טוב יותר ואף חסכוני יותר. האם יש שחר לטענותיו?
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
OK , לחבר טוב יש בעיה עם ההתנעה ברכב ואשמח לשמוע את דעותיכם ועצותיכם בנידון . אז ככה , הרכב המדובר הוא פיג'ו 306 . לפני מספר חודשים האוטו חטף מכה שהצריכה החלפת טמבון קדמי ומאז קיימת בעיה שבאה והולכת בהתנעה . צריך לנסות פעמיים-שלוש עד שהרכב מתניע . נא לזכור שזה לא קורה בכל התנעה , בדר"כ זה מתניע בלי שום בעיה . עכשיו , יום שבת האחרון רצינו לנסוע לים וכשהוא ניסה להתניע ... דממה ! ! ! האוטו בכלל לא התחיל לעבוד ופשוט לא נשמע שום רחש כאילו אין מנוע (בניגוד לפעמים הקודמות ששמעו את המנוע מתחיל לעבוד אבל ההתנעה לא הגיעה). ניסינו להתניע עם כבלים - לא עזר . יש לציין שבנוריות על לוח המחוונים הכל תקין . לבסוף הצלחנו להתניע בדחיפה . אז מה דעתכם ? מצבר זה לא כי ל…
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
ריפוד מחדש
מאת C_U- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, ברצוני לרפד מחדש רכב די ישן שנמצא בבעלותי שטיח הרצפה והגג זקוקים נואשות לריפוד מחדש ואם כבר אז אפשר לטפל גם בריפוד הדלתות, ברצוני לעשות זאת בעצמי. (עקב חסכון במחיר וכן הלמידה מהנושא) אז הנה מגיע הקטע של השאלות: איזה חומר לקנות? בד מיוחד? איפה קונים? מה המחיר? כמו כן באיזה דבק להישתמש? (כ"נל איפה קונים) וכן אשמח לשמוע ממישהו שהתנסה בכך על תהליך ההדבקה. בתודה, אריאל.
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
נגיד פיאט אונו..(סתם זורק..) האם מחליפים את כל המכסה מנוע? או שחותכים אותו?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 18 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
ראיתי באוטו-דיפו מבצע על התוסף הבא: http://www.stp.com/fuel_sc_fic.html עולה 10 שקל במקום כמעט 40. מה אתם אומרים? שווה משהו? כדאי להשתמש על אוטו חדש כמעט(2002) ?
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כל מי של א קרא את ההודעה הקודמת אז הסיפור הוא על מים שנעלמים בדייהטסו אפלאוז. בקיצור במוסך אמרו לי שבטוח - הלך ראש מנוע ואולי אפילו המנוע כולו. המנוע המדובר מיובא - נמצא אצלי בערך שנה באוטו, והאמת שחוץ משתיים שלוש נסיעות "ארוכות " האוטו כמעט לא נסע , אני מעריך בערך 10000 ק"מ - זה הכל. השאלה : למרות שמועד הביטוח על המנוע עבר , נראה לכם הגיוני פעם בשנה להחליף מנוע ? האם ניתן לתבוע את המוסך (דייהטסו יפו) על התיקון או ההחלפה ? אשמח לישמוע כל חוות דעת ... תודה, איתמר
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 6 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
כל פעם אחרי שאני מסיים נסיעה ויוצא מהרכב אני שומע מכיוון הרכב רעשים מוזרים כמו נקישות במתכת.... הדמיון הפרוע שלי (או שלא....) אפילו גרם לי לדמיין את זה כמו כמות של שמן שמתקררת בתוך מיכל סגור ובינתיים כשהשמן רותך ומבעבע הוא משמיע רעש על גבי מיכל המתכת עד שהוא מתקרר ונרגע.... למשהו יש מושג מה הבעיה????
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה הם הסימנים
הודעה אחרונה מאת Harel_007, -
רעידות בהגה
מאת Car Lover- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כשאני נוסע במהירות של 80-100 ישנם רעידות של ההגה, אני לא יודע מתי זה התחיל בדיוק האם מישהו יודע ממה זה יכול להיות ? הרכב הוא טולדו 2001
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
שיא ההספק ...
מאת דניאל- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפי מה אני יכול לדעת את שיא ההספק (בסל"דים) ?
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בסובארו שלי נשברה הידית של הורדת והעלאת הכסא וממש לא נח לי! איפה יש מקום יכול לסדר את זה? תודה לעונים ולעוזרים , גיא.
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
-
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אתם מכירים את האוטו שלי (יונדאי לנטרה 96) כשאני עושה פתיחות ומגיע ל7000 סלד )יש לי אפשרות להגיע ל8 אז המנוע מתחיל להחנק והמהירות כתוצאה מזה, פוחתת. מה אני יכול לעשות שייתן לי עוד טיפה סלד? האם הבעיה היא ביניקה/פליטה(שתי המערכות לא משופרות) או אולי בממיר הקטליטי? דרך אגב לקחתי יאריס 2002
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני סטודנט עני מרוד , ויש לי סובארו ג'סטי , שקניתי לאחר שאמרו לי עד כמה שהיא חסכונית וחמודה. אבל משום מה נראה לי שכל המכוניות הישנות זה אותו חרא לא משנה מה, יפניות ארופאיות , אסקימוסיות. אז ככה , היתה לי בעיה עם המפלג , שאכל את עצמו ויצא מכיוון, המכונית היתה מקרטעת וכו' ,כשפתחתי את המכסה שלו ראיתי שישנם שבבים של מתכת , שהחשמלאי כשראה אותם אמר מייד שצריך להחליף מפלג. שיפצתי אותו תמורת 350 שקלים , אחרי 3 חודשים התחלתי לשמוע צלצולים , חשבתי שזה קשור למערכת ההצתה איך שהוא אז דבר ראשון פתחתי את מכסה המפלג, וחשכו עיני , הפעם זה לא היה קצת שבבים פה ושם, הפעם הכל היה מכוסה בשכבה עבה של אותם שבבי מתכת. אז יש לי כמה שאלות , א' איך שמצב כזה שהוא הרבה יותר גרוע מהמצב…
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מי יודע איפה ניתן לתקן מראת צד לסקסו [לא שבורה חיצונית רק הקפיץ כנראה נשבר או השתחרר פנימי] :mm_shock: תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ישי, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אוקיי חברה, אני מציג לפניכם רעיון שעלה בראשי בזמן ריחופי בעננים. לא ידוע לי אם יש מע' כזו, ואם יש, ראו בה כמבוטלת. אני מציג את המכלול בפשטותו בלי כל מכלולי המתלים ושלדה, כמו כן , נא להתעלם מהממדים הלא ריאלים. המע' אמורה להיבנות לרכב שנמצא בשלבי התכנון, כך המע' יכולה להיות מתאימה מבחינת מיקום ויחסי העברת הכח. הרעיון : הגדלת מס' סיבובי האופן על ידי תמסורת משנית פשוטה. אופן פעולה : הסבר זה למי שלא מבין ואין לו ידע טכני כלל : הסרן האחורי מעביר מס' סיבובים מסויים דרך גל ההינע ב' לתמסורת המשנית שמורכבת משני גלגלי שיניים בעלי קוטר ומס' שיניים שונים. הגלגל הגדול מניע והקטן מונע, מס' הסיבובים המוגדל עובר דרך גל הינע ג' אל האופן. התמסורת תהיה מסוככת בשמן שתהווה כ…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
- 0 תגובות
- 822 צפיות
אני מעוניין להחליף שמן גיר ב-306 1.8 16V אשמח לקבל הנחיות כיצד לבצע את ההחלפה וכמובן איזה סוג שמן מומלץ לשימוש.
הודעה אחרונה מאת oferneu, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב חברים. חבר טוב שלי הפנה אותי לפה כי כנראה לכם תהיה תשובה. ובכן, מדובר בדייהטסו שרייד (אני לא יודע איזה שנה בדיוק) אוטומטית. היום לאחר שחזרתי הבייתה, וגם בכמה פעמים קודמות לאחר שסיבבתי את המפתח וכיביתי את המנוע, הוא המשיך לעבוד ולפמפם בהשתעלות כדקה שלמה, ואז בסוף נכבה. אני מפחד שהמנוע נשרף או משהו. אשמח לתשובה...
הודעה אחרונה מאת yosi-m,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 535 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נולד לליסינג
- SlowRide
- sperial
- djmeir13
- chrono
- DanielGangsta
- TheArcane
- daniel.asu
- danbr
- gpm11
- lanosforce
- Sh123454
- yahaga
- Assafo2
- ברווז
- Shmelov
- אהרן ג
- eladns
- פינדר
- falou
- davemustaine87
- חד אופן
- itzik123
- שביט
- גור אדם
- אלעדית
- David32
- RedLabel
- asmily
- Lexicon
- omerkot
- Supertigre
- itaysamurai
- Itzik-b
- yoni2sh
- אבי ים
- שחר 1
- פריג'י
- Pika007
- RBRB
- farkash7
- yoav911gt2
- במבליק
- BRAVO_SX
- matan_mil
- ArikB
- hans
- yossiaviel
- Igalz
