Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד ראלימן אתה יודע לקרוא?

למה לא נראה לי שקראת את ההודעה האחרונה שלי.

אני מדבר מניסיון ועם מה שכתבתי בקשר לנזק הארוך טווח של המוצרים האלה אנשים

רבים פה יסכימו, אנשים בעלי ניסיון יותר גדול משלי ושלך.

 

בן כמה אתה שאתה מדבר מיסטר מוסכניק? יש לך בכלל רישיון?

פורסם
תגיד ראלימן אתה יודע לקרוא?

למה לא נראה לי שקראת את ההודעה האחרונה שלי.

אני מדבר מניסיון ועם מה שכתבתי בקשר לנזק הארוך טווח של המוצרים האלה אנשים

רבים פה יסכימו, אנשים בעלי ניסיון יותר גדול משלי ושלך.

 

בן כמה אתה שאתה מדבר מיסטר מוסכניק? יש לך בכלל רישיון?

 

תעבור על הת'רד. תמצא מי שיסכים ואני אאלץ להסכים. אבל משהו אומר לי שיש פה הסכמה לגבי זה שזה בסדר גמור, תשאל את יאצק - תראה מה הוא יענה לך ואז תדבר על ניסיון גדול ממני וממך.

 

ואל תדאג לרישיון שלי, רישיון או לא לקשקש לא קשור ליכולת מוטורית. יש ענין של לעצור את עצמך טיפה לפני שאתה לוחץ על "שלח".

 

אני לא אוסיף לויכוח הזה עוד.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

מר ראלימן אין פה ויכוח רק עקשנות מצדך.

תגיד שמעת פעם על ד"R מרצ'ן גוטמן מהטכניון?

לא?

ובכן כבוד הד"ר עורך מחקר בנושא במשך מספר לא קטן של שנים

ונחש לאילו מסקנות הוא הגיע?

ונחש על מה אני מתבסס חוץ מהניסיון שלי?

כן אתה צודק על המחקר שלו. לא של איזה ילד חסר ניסיון שאוהב לפתוח פה

ולשחק אותה מבין גדול אז תעשה טובה תחשוב אתה לפני שאתה לוחץ על "שלח"

×
×
  • תוכן חדש...