Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי שעבר מהביטוח שלחו אתי לבדיקת מיגון שם התגלה שהאזעקה לא טופסת וצריך גם אימובילייזר ,הוא התקין לי אותו הכל היה בסדר עד שאתמול בערב המכונית בקושי הניעה ובסלד נמוך המנוע נכבה, היום בבוקר הגעתי לחשמלאי שישר אמר זה לא הוא ושאני אלך למוסך, שם חיברו מכשיר מיוחד לאיתור תקלות וקבעו שזה בעיה בחיבורים של האימובילייזר , חזרתי אליו ומה שהוא עשה זה פשוט ניתק אותו ואמר שאני אבדוק במשך השבוע אם התקלה חוזרת, עכשיו ברור שהכל בסדר והשאלה היא האם בכלל לחבר אותו בחזרה או שסתם ישאר בשביל היופי?

פורסם

מה המתקין שלך ביקש זה שבוע כדי להיות בטוח שהתקלה זה מהאימובילייזר.

 

במידה וזאת כן הבעיה תדרוש שיתקין לך מכשיר אחר.

 

 

שי

שהיה תקוע 3 שעות בכניסה למפגש בגלל התקנה מקומית :mad:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אני בטוח שזה האימובילייזר פשוט השבוע אני נוסע לצפון איו לי כח להתקע באמצע שום מקום , הדביל פשוט בהתקנה גרם לתקלה במחשב , וזה מיד יצא בבדיקה עם המכשיר שהזכרתי , הוא לא יודע על מה אני מדבר ואני פוחד שאם יחבר שוב אז הוא עוד פעם יהרוס משהוא.

פורסם

אני לא סומך על מתקיני סטריו ומיגון בכלל. זה ילדים שפתחו עסק ומחברים אזעקות ומערכות לפי תרשימים וזה. אין להם ידע ואין להם נסיון. אני גם לא קונה מהם כלום, המחירים בשמיים!

אני הכל עושה לבד, בעצמי. עם צריך עזרה אז אני שואל אנשים שמבינים בזה ואין להם אינטרס.

פורסם
אני לא סומך על מתקיני סטריו ומיגון בכלל. זה ילדים שפתחו עסק ומחברים אזעקות ומערכות לפי תרשימים וזה. אין להם ידע ואין להם נסיון. אני גם לא קונה מהם כלום, המחירים בשמיים!

אני הכל עושה לבד, בעצמי. עם צריך עזרה אז אני שואל אנשים שמבינים בזה ואין להם אינטרס.

 

כמה תהיות :

1] מי נותן לך את האישור לביטוח ?

2] איך אתה מבצע ניתוקים ללא סכמות חשמל של הרכב ?

 

בקשר לרמת המתקינים והידע שלהם מסכים ואף מוסיף שמנסיון אין להם שמץ של מושג

ואם כבר יש איזה סכימה שהצליחו להגניב לא נלקח בחשבון שהיא לא ישימה לכל המכוניות מאותו סוג דגם במקרה שלך [אם אני לא טועה] מולטיפלקס חלקי או מולטיפלקס מלא .

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
אני לא סומך על מתקיני סטריו ומיגון בכלל. זה ילדים שפתחו עסק ומחברים אזעקות ומערכות לפי תרשימים וזה. אין להם ידע ואין להם נסיון. אני גם לא קונה מהם כלום, המחירים בשמיים!

אני הכל עושה לבד, בעצמי. עם צריך עזרה אז אני שואל אנשים שמבינים בזה ואין להם אינטרס.

 

כמה תהיות :

1] מי נותן לך את האישור לביטוח ?

2] איך אתה מבצע ניתוקים ללא סכמות חשמל של הרכב ?

 

.

 

1. אישור למה? אני לא אמרתי שהתקנתי מערכות אזעקה באוטו ואימובילזרים. זה בא עם האוטו כבר.

2. ההממ... 1 יספק את התשובה

פורסם

לכל יבואן רכב יש חברת התקנה שמתקינה אביזרים בשבילה.

חברת התקנה שקשורה ליבואן מקבלת גיבוי מלא להתקנות ברכב, שרטוטים חשמל, מיקום האביזרים, אישורים לכל התקנה וכו'.

 

אז איפה להתקין?...פשוט.

 

להרים טלפון למחלקת השירות של היבואן של רכבך, ולשאול מי המתקין שעימה היא עובדת.

ולקבל הפניה לאותו המתקין.

פורסם
לכל יבואן רכב יש חברת התקנה שמתקינה אביזרים בשבילה.

חברת התקנה שקשורה ליבואן מקבלת גיבוי מלא להתקנות ברכב, שרטוטים חשמל, מיקום האביזרים, אישורים לכל התקנה וכו'.

 

אז איפה להתקין?...פשוט.

 

להרים טלפון למחלקת השירות של היבואן של רכבך, ולשאול מי המתקין שעימה היא עובדת.

ולקבל הפניה לאותו המתקין.

 

נכון. זה הדבר הכי טוב לעשות. לא לפנות לילדים שפותחים עסק, ומוכרים מדבקות NO FEAR לערסים ב30 ש"ח.

פורסם

אני יכול להגיד ש100% מהתקלות שהיו לי ברכב הן בגלל האימובלייזר ובגלל הקודן שהביטוח הכריח אותי להוסיף למרות שכבר היה אימובילייזר.

פעם אחרונה היתה לפני שבוע ואני ממליץ בחום על החשמלאים איציק ומאיר שנמצאים מאחורי תחנת הדלק שמול הכפר הירוק שפתרו לי את הבעייה.

×
×
  • תוכן חדש...