Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים.

חבר טוב שלי הפנה אותי לפה כי כנראה לכם תהיה תשובה.

 

ובכן, מדובר בדייהטסו שרייד (אני לא יודע איזה שנה בדיוק) אוטומטית.

היום לאחר שחזרתי הבייתה, וגם בכמה פעמים קודמות לאחר שסיבבתי את המפתח וכיביתי את המנוע, הוא המשיך לעבוד ולפמפם בהשתעלות כדקה שלמה, ואז בסוף נכבה.

 

אני מפחד שהמנוע נשרף או משהו. אשמח לתשובה...

פורסם
שלום רב חברים.

חבר טוב שלי הפנה אותי לפה כי כנראה לכם תהיה תשובה.

 

ובכן, מדובר בדייהטסו שרייד (אני לא יודע איזה שנה בדיוק) אוטומטית.

היום לאחר שחזרתי הבייתה, וגם בכמה פעמים קודמות לאחר שסיבבתי את המפתח וכיביתי את המנוע, הוא המשיך לעבוד ולפמפם בהשתעלות כדקה שלמה, ואז בסוף נכבה.

 

אני מפחד שהמנוע נשרף או משהו. אשמח לתשובה...

 

כיוון קרבורטור.

 

ולא, המנוע שלך לא נשרף. :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תבדוק מפלס שמן מנוע כשהמנוע קר וגם מפלס נוזל קירור.

 

העשן היה מלווה בריח ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

המנוע ממשיך לעבוד קצת מכיוון שהדלק ממשיך להדלק ממעצמו, גם ללא ניצוץ, לאחר הכיבוי. זו תופעה מוכרת במכוניות ישנות בעלות קרבורטור. כיוון קרבורטור הוא כנראה אכן התשובה.

 

בלי שום קשר, עשן לבן לא אמור לצאת דרך מכסה המנוע בשום תנאי. מד החום עלה לתחום האדום ?

כדאי לבדוק את הרכב במוסך, לפני שבאמת יתחמם וייגרם נזק.

פורסם

גם אצלי המנוע משתעל שנייה או שתיים לאחר הכיבוי, למרות שעשיתי ניקוי קרבורטור ! זה קורה כאשר המנוע חם איך ששמתי לב.

פורסם
תבדוק מפלס שמן מנוע כשהמנוע קר וגם מפלס נוזל קירור.

 

העשן היה מלווה בריח ?

 

שמוליק

 

לא ממש. לא הרחתי משהו שרוף.

וכן הוא הגיע לתחום האדום (ממש בקלות משום מה בנסיעה עירונית לא ארוכה)

 

אבל אכן שמתי לב שהתופעה קוראת כשהמנוע חם.

אני אבדוק שמן מים כמה שיותר מהר.

פורסם
תבדוק מפלס שמן מנוע כשהמנוע קר וגם מפלס נוזל קירור.

 

העשן היה מלווה בריח ?

 

שמוליק

 

לא ממש. לא הרחתי משהו שרוף.

וכן הוא הגיע לתחום האדום (ממש בקלות משום מה בנסיעה עירונית לא ארוכה)

 

אבל אכן שמתי לב שהתופעה קוראת כשהמנוע חם.

אני אבדוק שמן מים כמה שיותר מהר.

מנוע שמתחמם אכן יתן את תופעת ה"שיעול" שציינת.

ושמן מים תבדוק דבר ראשון מחר על הבקר ולא כמה שיותר מהר.

כמו כן כנס למוסך לבדוק את סיבת ההתחממות, רכב תקין אינו אמור להתחמם גם ביום שרבי כמו שהיה היום.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בדקתי את השמן הוא היה בסדר גמור

 

אבל המים לרדיאטור היו ממש ממש מתחת למינימום, אז לא פלא שהוא מתחמם כל הזמן. אני עכשיו קופץ למלא את זה בתחנת פז הקרובה שלי.

 

נראה אם המנוע ימשיך להתחמם בצורה לא שגרתית. תודה על כל העזרה חברים, ובוקר טוב :)

×
×
  • תוכן חדש...