Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפעם הבאה תמסור מידע מדוייק. אם אתה לא בקיא במה שבוצע באותו התיקון, אל תרשום סתם, אתה מטעה אנשים לשווא.

איציק

:mm_yeah:

בזה שעשיתי לעצמי פאדיחות אני לא מתווכח.

אבל בקשר לתושבת מנוע...אין לי מושג מה זה, אבל אני יודע שזה מה שפתר לי את הרעידות באוטו. בזה אני בטוח. יכול להיות שנקרע הגומי הזה או משהו כזה ובגלל זה המנוע לא ישב טוב או משהו כזה?

לא יודע מה - אבל התושבת מנוע פתרה את הבעיה הספציפית הזאת. בזה אני בטוח.

רק חבל שאתה ממשיך עם ההודעות הללו, TB.

חלאס, עזוב, תשכח את הפדיחה... :?

זה לא מוסיף לך הרבה, אלא ההיפך הוא הנכון.

MCS 2008

פורסם
בפעם הבאה תמסור מידע מדוייק. אם אתה לא בקיא במה שבוצע באותו התיקון, אל תרשום סתם, אתה מטעה אנשים לשווא.

איציק

:mm_yeah:

בזה שעשיתי לעצמי פאדיחות אני לא מתווכח.

אבל בקשר לתושבת מנוע...אין לי מושג מה זה, אבל אני יודע שזה מה שפתר לי את הרעידות באוטו. בזה אני בטוח. יכול להיות שנקרע הגומי הזה או משהו כזה ובגלל זה המנוע לא ישב טוב או משהו כזה?

לא יודע מה - אבל התושבת מנוע פתרה את הבעיה הספציפית הזאת. בזה אני בטוח.

רק חבל שאתה ממשיך עם ההודעות הללו, TB.

חלאס, עזוב, תשכח את הפדיחה... :?

זה לא מוסיף לך הרבה, אלא ההיפך הוא הנכון.

 

עכשיו אני שואל מסקרנות.

אז למה למען השם, לדעתכם, החליפו לי את התושבת מנוע?!?!?!?!

הבעיה היחידה באוטו שלי אז הייתה שהטורים עלו וירדו וקפצו, ושהאוטו בתוכו היה רועד בצורה עצבנית ביותר.

סבבה, אתם טוענים שזה לא קשור לתושבת מנוע. סבבה. אז למה החליפו לי אותה? ואל תגידו לי שבשביל לטחון אותי בכסף, כי השגתי את זה בכמעט חינם.

Back to the original - NC again.

פורסם

החליפו לך תושבת מנוע כי המנוע הרעיד את כל האוטו, זה למה...

זה ממש לא קשור לעליה של הסל"ד, מה שכן יכול מאוד להיות קשור זה המנוע צעדים, ולפי מיטב ידעתי, נדירות הפעמים שאפשר לכוון אותו, פשוט מחליפים וזהו...

:?

alfa 146 ti

ישראל

פורסם
בפעם הבאה תמסור מידע מדוייק. אם אתה לא בקיא במה שבוצע באותו התיקון, אל תרשום סתם, אתה מטעה אנשים לשווא.

איציק

:mm_yeah:

בזה שעשיתי לעצמי פאדיחות אני לא מתווכח.

אבל בקשר לתושבת מנוע...אין לי מושג מה זה, אבל אני יודע שזה מה שפתר לי את הרעידות באוטו. בזה אני בטוח. יכול להיות שנקרע הגומי הזה או משהו כזה ובגלל זה המנוע לא ישב טוב או משהו כזה?

לא יודע מה - אבל התושבת מנוע פתרה את הבעיה הספציפית הזאת. בזה אני בטוח.

רק חבל שאתה ממשיך עם ההודעות הללו, TB.

חלאס, עזוב, תשכח את הפדיחה... :?

זה לא מוסיף לך הרבה, אלא ההיפך הוא הנכון.

 

עכשיו אני שואל מסקרנות.

אז למה למען השם, לדעתכם, החליפו לי את התושבת מנוע?!?!?!?!

הבעיה היחידה באוטו שלי אז הייתה שהטורים עלו וירדו וקפצו, ושהאוטו בתוכו היה רועד בצורה עצבנית ביותר.

סבבה, אתם טוענים שזה לא קשור לתושבת מנוע. סבבה. אז למה החליפו לי אותה? ואל תגידו לי שבשביל לטחון אותי בכסף, כי השגתי את זה בכמעט חינם.

 

פירוט אחרון בשירשור ה XXXXX הזה.

ושהאוטו בתוכו היה רועד בצורה עצבנית ביותר.

בגלל זה החליפו תושבת. התושבת היתה לא בסדר ועקב כך הרעידות של המנוע עברו למרכב ולתא הנוסעים - ובגלל זה הרגשת רעידות חזקות, הבנת ?

הבעיה היחידה באוטו שלי אז הייתה שהטורים עלו וירדו וקפצו

בנוסף לתושבת, היתה בעיה נוספת שתוקנה.

רק השד יודע מה תוקן ואיך - אבל התושבת (שסידרה את עניין הרעידות בתוך הרכב) היא ממש לא הפתרון לטורים שעלו וירדו ו"קפצו" סתם כך...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בפעם הבאה תמסור מידע מדוייק. אם אתה לא בקיא במה שבוצע באותו התיקון, אל תרשום סתם, אתה מטעה אנשים לשווא.

איציק

:mm_yeah:

בזה שעשיתי לעצמי פאדיחות אני לא מתווכח.

אבל בקשר לתושבת מנוע...אין לי מושג מה זה, אבל אני יודע שזה מה שפתר לי את הרעידות באוטו. בזה אני בטוח. יכול להיות שנקרע הגומי הזה או משהו כזה ובגלל זה המנוע לא ישב טוב או משהו כזה?

לא יודע מה - אבל התושבת מנוע פתרה את הבעיה הספציפית הזאת. בזה אני בטוח.

רק חבל שאתה ממשיך עם ההודעות הללו, TB.

חלאס, עזוב, תשכח את הפדיחה... :?

זה לא מוסיף לך הרבה, אלא ההיפך הוא הנכון.

 

עכשיו אני שואל מסקרנות.

אז למה למען השם, לדעתכם, החליפו לי את התושבת מנוע?!?!?!?!

הבעיה היחידה באוטו שלי אז הייתה שהטורים עלו וירדו וקפצו, ושהאוטו בתוכו היה רועד בצורה עצבנית ביותר.

סבבה, אתם טוענים שזה לא קשור לתושבת מנוע. סבבה. אז למה החליפו לי אותה? ואל תגידו לי שבשביל לטחון אותי בכסף, כי השגתי את זה בכמעט חינם.

 

פירוט אחרון בשירשור ה XXXXX הזה.

ושהאוטו בתוכו היה רועד בצורה עצבנית ביותר.

בגלל זה החליפו תושבת. התושבת היתה לא בסדר ועקב כך הרעידות של המנוע עברו למרכב ולתא הנוסעים - ובגלל זה הרגשת רעידות חזקות, הבנת ?

הבעיה היחידה באוטו שלי אז הייתה שהטורים עלו וירדו וקפצו

בנוסף לתושבת, היתה בעיה נוספת שתוקנה.

רק השד יודע מה תוקן ואיך - אבל התושבת (שסידרה את עניין הרעידות בתוך הרכב) היא ממש לא הפתרון לטורים שעלו וירדו ו"קפצו" סתם כך...

 

איציק

תודה רבה!

צדקתי!

בסוף צדקתי, למרות כל מי שקטל אותי!

אומנם טעיתי בהתחלה כשהצעתי את התושבת מנוע, אבל אחרי זה, כשאמרתי שכניראה התושבת מנוע זה בגלל שהאוטו היה רועד, מר חנות סמים אמר לי שאני עושה לעצמי שוב פאידחות ועדיף שאני לא יגיב....אז צדקתי. תודה. להבא, בבקשה, לא לקטול סתם. בהתחלה קטלו אותי בצדק, אבל מר חנות סמים, בבקשה, RESPECT! (אגב, שלומי, למדתי אנגלית :lol: )

Back to the original - NC again.

פורסם

כיוון אייר-פלואו-מטר.

 

לכוון קרבורטור כפול זה קל לעומת כיוון אייר פלואו מטר.

 

כדי שלא תהיה לך בעיית סל"ד יש לכוון אותו מידי פעם.

כיוון שלו כרוך גם בכיוון CO וכיוון סל"ד סרק.

 

כלומר צריך לכוון 3 פרמטרים שונים שמשפיעים מאוד אחד על השני - עד לאיזון.

 

יש ארבעה אנשים בעולם שיודעים לעשות את זה טוב.

 

אביב ממוסך הדקל.

בני.

חזי.

ועוד מישהו, בפריז.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עזבתי את השרשור ליום שלם ותראו לאן הוא הגיע!!!!! :shock::shock:

 

טוב לעניין:

ל- DIAGON - הבית של חיישן ה-AFM אצלי מעולם לא נפתח, סגור הרמתית כביום היוולדו!

 

ליותם, לא קיים אצלי מנוע צעדים (למרות שעדיין מעניין אותי לדעת מה ואיך הוא עושה את מה שהוא עושה). במקום יש AFM וחיישן מצב מצערת.

 

ל-RAZMEL, אני דיי שיחקתי עם כיוון הCO וסל"ד הסרק (2 הברגים שנמצאים על המצערת) אז כנראה שהחמרתי את הבעייה.

 

בכל מקרה, האם אתם ממליצים לי לפנות לבני? אם כן, איך?

 

נ.ב. האם אני גם צריך להכין כמות מזומנים נכבדה לביקור הנ"ל?

×
×
  • תוכן חדש...