Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אתם זוכרים שאמרתי שיש לי דפיקות שאני מרגיש טוב באזור הרגליים ?

לדעתי ( 99%) זיהיתי מזה ...

זה הגומיות שמחזיקות את המוט המייצב , הם במצב רע מאד והמוט המייצב דופק את הרצפה מלמטה ...

 

מישהו יודע כמה עולות הגומיות האלו והאם אפשר להחליף את זה לבד ? , אני כנראה יקח את זה למוסך אבל זה לא נראה לי מסובך מדי להחליף , הרי זאת לא תושבת והמוט לא כבד ואין שום בעיה להחזיק אותו עם משהו זמני ...

 

בקיצור , האם אפשר לעשות את זה לבד וכמה זה עולה בערך ?

 

תודה.

פורסם

העסק לא אמור להיות יקר.

עלות חלק-עשרות שקלים בודדים(לכיוון דרום).

עלות עבודה-כמחצית השעה-שעה לפי מחירון/שעתון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
העסק לא אמור להיות יקר.

עלות חלק-עשרות שקלים בודדים(לכיוון דרום).

עלות עבודה-כמחצית השעה-שעה לפי מחירון/שעתון.

 

עמית

 

מה אתה חושב לגבי להחליף את זה לבד ?

תודה מראש.

פורסם
שלום לכולם ,

אתם זוכרים שאמרתי שיש לי דפיקות שאני מרגיש טוב באזור הרגליים ?

לדעתי ( 99%) זיהיתי מזה ...

זה הגומיות שמחזיקות את המוט המייצב , הם במצב רע מאד והמוט המייצב דופק את הרצפה מלמטה ...

 

מישהו יודע כמה עולות הגומיות האלו והאם אפשר להחליף את זה לבד ? , אני כנראה יקח את זה למוסך אבל זה לא נראה לי מסובך מדי להחליף , הרי זאת לא תושבת והמוט לא כבד ואין שום בעיה להחזיק אותו עם משהו זמני ...

 

בקיצור , האם אפשר לעשות את זה לבד וכמה זה עולה בערך ?

 

תודה.

 

העניין הוא, על איזה חלק ב-ד-י-ו-ק אתה מדבר ?

ישנו מוט קישור למוט המייצב שגם כן מפתח נטיה לעשות רעשים בחיבורים שלו (תפוחים) וגורם לתיקתוקים הללו ועלותו מוגזמת משהו (295 שח + מעמ + עבודה אצל יוסי).

 

אם אין קשר למוט והבעיה היא רק בגומי העוטף את המוט המייצב באיזור הקצוות, אזי כדאי שתבקש הצעת מחיר אצל יוסי - ואם נראה לך שתוכל לבצע זאת לבד, בדוק אצל ז'אן חלפים את עלות החלק בלבד (03-6393393)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום לכולם ,

אתם זוכרים שאמרתי שיש לי דפיקות שאני מרגיש טוב באזור הרגליים ?

לדעתי ( 99%) זיהיתי מזה ...

זה הגומיות שמחזיקות את המוט המייצב , הם במצב רע מאד והמוט המייצב דופק את הרצפה מלמטה ...

 

מישהו יודע כמה עולות הגומיות האלו והאם אפשר להחליף את זה לבד ? , אני כנראה יקח את זה למוסך אבל זה לא נראה לי מסובך מדי להחליף , הרי זאת לא תושבת והמוט לא כבד ואין שום בעיה להחזיק אותו עם משהו זמני ...

 

בקיצור , האם אפשר לעשות את זה לבד וכמה זה עולה בערך ?

 

תודה.

 

העניין הוא, על איזה חלק ב-ד-י-ו-ק אתה מדבר ?

ישנו מוט קישור למוט המייצב שגם כן מפתח נטיה לעשות רעשים בחיבורים שלו (תפוחים)

וגורם לתיקתוקים הללו ועלותו מוגזמת משהו (295 שח + מעמ + עבודה אצל יוסי).

 

\

 

אם אין קשר למוט והבעיה היא רק בגומי העוטף את המוט המייצב באיזור הקצוות, אזי כדאי שתבקש הצעת מחיר אצל יוסי - ואם נראה לך שתוכל לבצע זאת לבד, בדוק אצל ז'אן חלפים את עלות החלק בלבד (03-6393393)

 

איציק

 

יופי איציק , הפחדת אותי עכשיו :?:?:?

טוב , נחייה ונראה , יום שישי אני מטפל בזה.

פורסם
שלום לכולם ,

אתם זוכרים שאמרתי שיש לי דפיקות שאני מרגיש טוב באזור הרגליים ?

לדעתי ( 99%) זיהיתי מזה ...

זה הגומיות שמחזיקות את המוט המייצב , הם במצב רע מאד והמוט המייצב דופק את הרצפה מלמטה ...

 

מישהו יודע כמה עולות הגומיות האלו והאם אפשר להחליף את זה לבד ? , אני כנראה יקח את זה למוסך אבל זה לא נראה לי מסובך מדי להחליף , הרי זאת לא תושבת והמוט לא כבד ואין שום בעיה להחזיק אותו עם משהו זמני ...

 

בקיצור , האם אפשר לעשות את זה לבד וכמה זה עולה בערך ?

 

תודה.

 

העניין הוא, על איזה חלק ב-ד-י-ו-ק אתה מדבר ?

ישנו מוט קישור למוט המייצב שגם כן מפתח נטיה לעשות רעשים בחיבורים שלו (תפוחים)

וגורם לתיקתוקים הללו ועלותו מוגזמת משהו (295 שח + מעמ + עבודה אצל יוסי).

 

\

 

אם אין קשר למוט והבעיה היא רק בגומי העוטף את המוט המייצב באיזור הקצוות, אזי כדאי שתבקש הצעת מחיר אצל יוסי - ואם נראה לך שתוכל לבצע זאת לבד, בדוק אצל ז'אן חלפים את עלות החלק בלבד (03-6393393)

 

איציק

 

יופי איציק , הפחדת אותי עכשיו :?:?:?

טוב , נחייה ונראה , יום שישי אני מטפל בזה.

 

אל נא תפחד, ידידי הקט :mm_tongu:

אם תצטרך, תמיד אוכל למכור לך מוט מייצב תחליפי חדש בהרבה פחות :D... את התופינים האמיתיים אשאיר ללובינסקי :evil:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שלום לכולם ,

אתם זוכרים שאמרתי שיש לי דפיקות שאני מרגיש טוב באזור הרגליים ?

לדעתי ( 99%) זיהיתי מזה ...

זה הגומיות שמחזיקות את המוט המייצב , הם במצב רע מאד והמוט המייצב דופק את הרצפה מלמטה ...

 

מישהו יודע כמה עולות הגומיות האלו והאם אפשר להחליף את זה לבד ? , אני כנראה יקח את זה למוסך אבל זה לא נראה לי מסובך מדי להחליף , הרי זאת לא תושבת והמוט לא כבד ואין שום בעיה להחזיק אותו עם משהו זמני ...

 

בקיצור , האם אפשר לעשות את זה לבד וכמה זה עולה בערך ?

 

תודה.

 

העניין הוא, על איזה חלק ב-ד-י-ו-ק אתה מדבר ?

ישנו מוט קישור למוט המייצב שגם כן מפתח נטיה לעשות רעשים בחיבורים שלו (תפוחים)

וגורם לתיקתוקים הללו ועלותו מוגזמת משהו (295 שח + מעמ + עבודה אצל יוסי).

 

\

 

אם אין קשר למוט והבעיה היא רק בגומי העוטף את המוט המייצב באיזור הקצוות, אזי כדאי שתבקש הצעת מחיר אצל יוסי - ואם נראה לך שתוכל לבצע זאת לבד, בדוק אצל ז'אן חלפים את עלות החלק בלבד (03-6393393)

 

איציק

 

יופי איציק , הפחדת אותי עכשיו :?:?:?

טוב , נחייה ונראה , יום שישי אני מטפל בזה.

 

אל נא תפחד, ידידי הקט :mm_tongu:

אם תצטרך, תמיד אוכל למכור לך מוט מייצב תחליפי חדש בהרבה פחות :D... את התופינים האמיתיים אשאיר ללובינסקי :evil:

 

איציק

 

איציק , אולי שכחת שאני 1.90 + וקט אני לא ... אולי מתנחל משוגע ( כמו שמישהו פעם כתב ) אבל לא קט ...

×
×
  • תוכן חדש...