Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כזה מצב שלג, שנועד לצאת במהירות מהשלג.

 

כידוע, השלג היחידי בארץ הוא בחרמון ואני לא עושה את השישי שבת שם :rolleyes:

 

כתוב בספר שזה עוזר לפתיחות, את המצב ספורט כבר ניצלתי :lol: , השאלה מה עם המצב שלג?

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם
הגיר יתחיל את הנסיעה בהילוך שני.

 

וזה אני מניח לא טוב :?::roll:

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

מצב שלג זה כמו בקרת אחיזה בערך!!

פשוט המערכת האלקטרונית מונעת בהצלחה כלשהי מהגלגלים להחליק זה גם נועד לשלג גשם ובוץ!!

סה"כ לא משהוא שיצא לך להזדקק לו יותר מידי פעמים1!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

בנסיעה בפקקים איטיים במיוחד שילוב למצב שלג יאפשר גלישה איטית של הרכב.

 

כך לא תצטרך להפעיל את הבלמים יותר מידי.

פורסם
בנסיעה בפקקים איטיים במיוחד שילוב למצב שלג יאפשר גלישה איטית של הרכב.

 

כך לא תצטרך להפעיל את הבלמים יותר מידי.

 

צודק בהחלט השאלה אם נסיעה במצב שלג לא גורמת נזק/בלאי לגיר או לחילופין נזק למנוע כאשר הרכב מתאמץ יותר?

פורסם

בתנאים של אחיזה גרועה במיוחד, העברת יותר מדי כח לגלגלים תגרום לסחרור והחלקה של הגלגלים במקום לזינוק, ולפרפור במקום להאצה.

 

לכן - מצב שלג נועד להעביר מעט כח לגלגלים, כך שיספיק לזינוק איטי בתנאי אחיזה גרועה, ולא יספיק להחלקה.

למיטב ידיעתי, בוולבו 940 הותיקה במצב "שלג" היתה התיבה האוטומטית מנסה לזנק בהילוך שלישי (!!!).

 

בקיצור - כדי לאמץ פחות את המנוע, לצרוך פחות דלק ולשפר את הביצועים - עזוב את מצב ה"שלג" לנפשו כל עוד אתה לא נמצא בשלג...

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
מצב שלג זה כמו בקרת אחיזה בערך!!

פשוט המערכת האלקטרונית מונעת בהצלחה כלשהי מהגלגלים להחליק זה גם נועד לשלג גשם ובוץ!!

סה"כ לא משהוא שיצא לך להזדקק לו יותר מידי פעמים1!!

 

אם יש את הכפתור זה אומר שאין מערכת בקרת משיכה ולכן הגיר פשוט מתחיל משני .

פורסם

האוטו הוא אופל טיגרה..

ומבירור קצר על אוטו שדומה לו מבחינה מכנית (קורסה) הראה כי מצב השלג מזנק בהילוך שלישי.

רחמיים על הגיר.. :(

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

אם אתה יורד לשבילים עם האוטו (ואני מניח שאתה לא, אבל אני כן :wink: ), מצב שלג מונע סחרור גלגלים, שלכשעצמו גורר תופעות שליליות כמו הרמת ענני אבק ואפילו שקיעה במצבים קיצוניים.

יאיר

פורסם
בבאלנו יש לי גם מתג כזה....עושה אותה פעולה?

 

כן, לפחות בצורה החדשה.

מתחת לבלם היד יש כפתור אחד בעל 3 מצבים.

1. POWER - משיכה של ההילוכים עד סל"ד גבוה.

2. רגיל.

3. SNOW - התחלה מהילוך שני.

172

×
×
  • תוכן חדש...