Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון יש לי המון עישון מהאגזוז...

 

לי נראה שזה בגלל שעברת לדלק 96 לאחר ששמו באוטו 95 כל החיים שלו...

 

עברתי ל96 בגלל שאמרו לי שאולי זה יעזור בצריכת הדלק (זה לא עזר!!)

 

עכשיו כשאני מתניע את האוטו יוצא עשן בכמויות ענקיות!!! זה ממש מפחיד אותי...

 

האם זה בגלל שעברתי ל96? אם אני אחזור ל95 זה יעבור?

 

עוד שאלה... 44K - זה גם לקרבורטורים? האם זה עוזר למכוניות קרבורטור?

 

האוטו : סוארו לגאסי שנת 91 אוטומט 1.6

 

עברה 230 אלף ועדיין נוסעת מצויין!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

הגיע הזמן לגומיות שסתומים ככל הנראה, אך יתכן והבעיה נובעת גם מטבעות בוכנה פגומות אזי הפתרון הינו שיפוץ כללי או הח' מנוע.

פנה למוסך להתיעצות.

סיבה נוספת ונדירה יותר הינה שהדיאפרגמה שבין המנוע לגיר נפגמה, נוזל הגיר חודר למנוע ונשרף-התוצאה מיסוך עשן(תופעה זו הינה לרכב אוטו' בלבד).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הגיע הזמן לגומיות שסתומים ככל הנראה, אך יתכן והבעיה נובעת גם מטבעות בוכנה פגומות אזי הפתרון הינו שיפוץ כללי או הח' מנוע.

פנה למוסך להתיעצות.

סיבה נוספת ונדירה יותר הינה שהדיאפרגמה שבין המנוע לגיר נפגמה, נוזל הגיר חודר למנוע ונשרף-התוצאה מיסוך עשן(תופעה זו הינה לרכב אוטו' בלבד).

 

עמית

 

זה לא יכול להיות בגלל שהחלפתי ל 96?!

 

מה עם ה 44K ?

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

אין כל קשר בין סוג הדלק לשריפת השמן.

 

ניתן להשתמש ב-K44 לרכבים המצויידים בקרבורטור, אך חבל על המצלצלין.

עדיף להשקיע בניקוי/שיפוץ הקרבורטור.

באם הכוונה הייתה לשימוש דרך מיכל הדלק, אז התשובה הינה חיובית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפני כחודש ניקיתי קרבורטור...

 

אני בכל זאת חושב שזה בגלל שהחלפתי דלק... בחיים לא היו לי כמויות כאלה של עשן...

 

רק לאחר שהחלפתי ל96... אני אנסה לשים 98... ואעדכן

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
לפני כחודש ניקיתי קרבורטור...

 

אני בכל זאת חושב שזה בגלל שהחלפתי דלק... בחיים לא היו לי כמויות כאלה של עשן...

 

רק לאחר שהחלפתי ל96... אני אנסה לשים 98... ואעדכן

 

גיא,

שאלה קטנטנה.

העשן שיוצא לך בכמויות,

הוא שחור או לבן :?:

פורסם
לפני כחודש ניקיתי קרבורטור...

 

אני בכל זאת חושב שזה בגלל שהחלפתי דלק... בחיים לא היו לי כמויות כאלה של עשן...

 

רק לאחר שהחלפתי ל96... אני אנסה לשים 98... ואעדכן

 

גיא,

שאלה קטנטנה.

העשן שיוצא לך בכמויות,

הוא שחור או לבן :?:

 

עשן לבן... זה טוב נכון?

כמו שהזכרתי קודם האוטו נוסע מצויין... אני אחד שאוהב ללחוץ וכמה שזה מוזר האוטו הזה נוסע נורא נורא מהר אחרי שאני עובר את מגבלת ה-100(אולי מ1-100 לוקח לו איזה 20 שניות :) )

 

בכל מקרה, האוטו נוסע מצויין רק שהוא מגיב קצת שונה ביציאה מהמקום , נגיד כשאני עומד ברמזור וכשמתחלף לצהוב (ומתחילים לצפצף לי! :() ) אני מתחיל לנסוע והאוטו לא סוחב עד שהוא מגיד ל30 הקמ"ש ואז מרגישים מן בעיטה כזאת והאוטו נוסע מצויין.

כל השינויים החלו מאז שהתחלתי לתדלק 96... לא שזה עזר לצריכת הדלק... עדיין אני שם 45 ליטר ועדיין אני עובר 300 ק"מ מקסימום!

 

האם בכל זאת זה בגלל שינוי הדלק?!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
לפני כחודש ניקיתי קרבורטור...

 

אני בכל זאת חושב שזה בגלל שהחלפתי דלק... בחיים לא היו לי כמויות כאלה של עשן...

 

רק לאחר שהחלפתי ל96... אני אנסה לשים 98... ואעדכן

 

גיא,

שאלה קטנטנה.

העשן שיוצא לך בכמויות,

הוא שחור או לבן :?:

 

עשן לבן... זה טוב נכון?

 

אז זהו.....שלא

ועכשיו תקרא שוב את ההודעה של KOMPI

אני משתתף בצערך.

פורסם

כמו שהזכרתי קודם האוטו נוסע מצויין... אני אחד שאוהב ללחוץ וכמה שזה מוזר האוטו הזה נוסע נורא נורא מהר אחרי שאני עובר את מגבלת ה-100(אולי מ1-100 לוקח לו איזה 20 שניות )

 

בכל מקרה, האוטו נוסע מצויין רק שהוא מגיב קצת שונה ביציאה מהמקום , נגיד כשאני עומד ברמזור וכשמתחלף לצהוב (ומתחילים לצפצף לי! ) ) אני מתחיל לנסוע והאוטו לא סוחב עד שהוא מגיד ל30 הקמ"ש ואז מרגישים מן בעיטה כזאת והאוטו נוסע מצויין.

כל השינויים החלו מאז שהתחלתי לתדלק 96... לא שזה עזר לצריכת הדלק... עדיין אני שם 45 ליטר ועדיין אני עובר 300 ק"מ מקסימום!

 

האם בכל זאת זה בגלל שינוי הדלק?!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

×
×
  • תוכן חדש...