Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת קשתות התהפכות במיאטה - סיפור ותמונות


חנרו
שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשעה טובה, אחרי חודשים רבים של התעסקות, פרוק והרכבה של פנים הרכב לפחות 3 פעמים, מדידת כל מידה אפשרית של האוטו, התרוצצויות אצל מסגרים, צבע, ברגים ומה לא, הותקנה בשעה טובה קשת התהפכות, שתציל לי את הראש (אני מקווה, אבל לא מתכוון לנסות) כשאני יגזים או סתם כשיכנס בי פג'רו מאחורה.

 

הקשת מורכבת משתי קשתות ברזל, מחוברות ביניהן בקורת רוחב, ונתמכות ע"י שני אלכסונים משני הצדדים לכיוון החלק האחורי של האוטו.

כל העסק מרותך לפלאכים שטוחים המחוברים בברגים לזוג נוסף של פלאכים שהורכבו מהצד השני של הפח, מתחת לאוטו, קרוב ככל הניתן לקורת שילדה.

 

תודה רבה 8)8) לג'רמי וניר על העזרה בהתקנה. בלעדיכם הייתי שוכב מתחת לאוטו עוד שבוע.

 

להלן מספר תמונות (באדיבות ג'רמי) למתקשים להבין את התאור המעורפל :

136-3624_img.jpg

136-3623_img.jpg

136-3613_img.jpg

136-3612_img.jpg

136-3603_img.jpg

135-3598_img.jpg

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אפשר לשאול, מה זה בדיוק עוזר?

 

במקרה של התהפכות הקשתות ישמרו על הראש שלו, כך שהוא לא יפגוש את הרצפה.

 

עבודה יפה מאוד וח"ח על ההשקעה :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל סחתיין על העבודה וההשקעה

 

כמה שאלות:

מאיזה חומר עשויות הקשתות ? (היתכן פלדה ?)

האם ייצור הקשתות המבנה ונקודות העגינה עפ"י איזשהו spec קיים שנבדק, או תכנון עצמי ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

סחתיין על התכנון והעבודה.

 

כל שכן, מה שנותר הוא רק להוריד לפעם האחרונה את הקשתות

ולבצע להן ציפוי ניקל מט (לא מבריק-מצועצע), בטבילה.

הטבילה תשפר פלאים את המראה... :wink:

 

תמונה:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesPics/MIATA11-tal-800.jpg

 

כמו שאתם רואים, התמונה נלקחה מ- http://www.auto.co.il

וזה קצת מצועצע אבל עדיין נראה טוב יותר.

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

סחתיין על התכנון והעבודה.

 

כל שכן, מה שנותר הוא רק להוריד לפעם האחרונה את הקשתות

ולבצע להן ציפוי ניקל מט (לא מבריק-מצועצע), בטבילה.

הטבילה תשפר פלאים את המראה... :wink:

 

תמונה:

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesPics/MIATA11-tal-800.jpg

 

כמו שאתם רואים, התמונה נלקחה מ- http://www.auto.co.il

וזה קצת מצועצע אבל עדיין נראה טוב יותר.

 

הקשתות המופיעות בתמונה מאוטו הן STYLE BAR, כלומר מיועדות לקישוט בלבד. הן עשויות מפח דק ביותר, ומורכבות במקום ה-STRUT BRACE, בשתי נקודות בלבד ולא ב-4. הן כל כך חלשות, שניתן לכופף אותן ביד (לפנים ולאחור), ובנוסף לכל הצרות, הן פוגמות בקשיחות השלדה מכיוון שהן אינן מספקות את הקשיחות של הSTRUT BRACE אותו הן מחליפות.

קשתות ניקל הן בד"כ STYLE BARS. קשתות התהפכות אמיתיות (4 נקודות ) הן בד"כ מבנה גדול ומסיבי, ולכן יקר לציפוי.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

 

כל הכבוד על היוזמה - רק לטובתך!

 

אין איזושהיא דרך זולה לצבוע את המתכת שתראה אסתטית יותר?

עם מברשת?

צבע מיוחד?

 

מעניין... :roll:

 

אה, ו...רק שלא תזדקק לקשתות האלה :wink:

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשתות המופיעות בתמונה מאוטו הן STYLE BAR, כלומר מיועדות לקישוט בלבד. הן עשויות מפח דק ביותר, ומורכבות במקום ה-STRUT BRACE, בשתי נקודות בלבד ולא ב-4. הן כל כך חלשות, שניתן לכופף אותן ביד (לפנים ולאחור), ובנוסף לכל הצרות, הן פוגמות בקשיחות השלדה מכיוון שהן אינן מספקות את הקשיחות של הSTRUT BRACE אותו הן מחליפות.

קשתות ניקל הן בד"כ STYLE BARS. קשתות התהפכות אמיתיות (4 נקודות ) הן בד"כ מבנה גדול ומסיבי, ולכן יקר לציפוי.

הבנתי אותך.

לא ידעתי שזה המצב במיאטה הספציפית הזו.

אם תרצה, אני יכול לברר לך על עלות ביצוע טבילת ניקל לקשתות שלך.

 

דניאל

MCS 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהדרך הכי פשוטה לשפר את האסטטיות זה לעשות ציפוי של עור או דמוי עור לחלקים הגלויים של הקשתות. רפד טוב יכול לבצע את זה גם בלי לפרק את הקשת מהאוטו.

 

בינתיים אני אשאר עם מה שיש. (כרגע זה צבוע בשחור מט, שלדעתי דווקא משתלב יפה עם פנים הרכב שהוא גם שחור.)

 

לגבי מי ששאל על החומר: מדובר בצינור פלדה ללא תפר בקוטר 45 מ"מ, דופן 3 מ"מ.

(add lightness' (Colin Chapman'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...