Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה... ברשותי אופל קורסה שנת 97 1.4 8 שסטומים הזרקה חד נקודתית ( שלא תגידו שאין מספיק פרטים :) )

ומכיוון שלדעתי עבר מספיק זמן והחוטי הצתה שלי מתים תהיתי אם יש הבדל בין חוטי הצתה אילו לאחרים לפי דגמים של מכוניות או שלא ממש משנה ויש פשוט חוטים גנרים (like general ).

 

דבר שני ... לאופל מתאימים פלאגים עם מרווח 8 (ממ אם אני לא טועה... :) )

יש למישהו המלצות יותר ספציפיות ? או שללכת על ההמלצה של ההינס על הצאמפיון המפורטים שם?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אז ככה... ברשותי אופל קורסה שנת 97 1.4 8 שסטומים הזרקה חד נקודתית ( שלא תגידו שאין מספיק פרטים :) )

ומכיוון שלדעתי עבר מספיק זמן והחוטי הצתה שלי מתים תהיתי אם יש הבדל בין חוטי הצתה אילו לאחרים לפי דגמים של מכוניות או שלא ממש משנה ויש פשוט חוטים גנרים (like general ).

 

דבר שני ... לאופל מתאימים פלאגים עם מרווח 8 (ממ אם אני לא טועה... :) )

יש למישהו המלצות יותר ספציפיות ? או שללכת על ההמלצה של ההינס על הצאמפיון המפורטים שם?

 

לכל רכב יש את הסט היעודי עבורו.

בנוגע לפלאגים, אתה יכול להסתמך על ההמלצה של היינס או לשאול ברשת מוסכי UMI, היכן שהרכב שלך אמור להיות מטופל, איזה פלאגים שמים שם (ייתכן ו ACDELCO).

×
×
  • תוכן חדש...