Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אני חדש בפורום ומהמעט שסיירתי בו התרשמתי מאוד לטובה, אז שבחים לכל החברים....

אני צריך עזרה באיבחון בעיה. יש לי וולקן 2 ליטר, ושמתי לב לתופעה שהחלה לקרות לי בזמן האחרון...כשאני לוחץ על דוושת הדלק עד סוף מהלכה, או כמעט עד הסוף, הטורים עולים מאיזור ה-2400 עד ה-3400 באופן חלק ואז חלה נפילת טורים לשנייה קלה לסביבות 3200 ואז שוב הרכב ממשיך להאיץ חלק.... ד"א זה לא קורה תמיד, אבל לעיתים קרובות...מה זה יכול להיות ?

בעיות באספקת הדלק למנוע ? אולי קלאץ' לקראת סוף הדרך ?

יש לציין שקניתי את הרכב לפני כ-3 חודשים ונקודת ההפרדה של הקלאץ' הייתה מאוד גבוהה מהיום שקניתי אותו...חשבתי שאולי זה כוון לנקודה גבוהה בכוונה תחילה (העדפה של הבעלים הקודמים)...מאחר והעברת ההילוכים היא חלקה...אולי אני טועה ?

כמו כן שמתי לב שיש הזעה, נזילה קלילה מאוד של דלק, בחיבור של צינור הדלק באיזור הגלגל הימני האחורי, הוא מתחבר שם למין קופסה קטנטנה כזו, אני לא יודע מה זה, בצידו השני הצינור מחוב לפילטר הדלק...

אשמח אם תעזרו...

תודה

פורסם

ת'שמע אני לא ממש מבין במכונאות , מה שאני כן יודע זה שלי באוטו יש את אותה בעיה, כלומר בזמן שאני נותן גז, (ואצלי זה יותר חמור) לא משנה איפה , רואים עליות ונפילות בשעון הטורים, אחרי בדיקה, זה התברר כנזק שנגרם לדיסטרבוטור (מפלג) , כלומר בכללית זה בעיות במערכתן ההצתה , אין לי מושג אם זה קשור לבעיה שלך, אבל בהצלחה

ג'סטי 92 מנוע 1000 העונה לשם "אלפרד"

פורסם
אהלן, אני חדש בפורום ומהמעט שסיירתי בו התרשמתי מאוד לטובה, אז שבחים לכל החברים....

אני צריך עזרה באיבחון בעיה. יש לי וולקן 2 ליטר, ושמתי לב לתופעה שהחלה לקרות לי בזמן האחרון...כשאני לוחץ על דוושת הדלק עד סוף מהלכה, או כמעט עד הסוף, הטורים עולים מאיזור ה-2400 עד ה-3400 באופן חלק ואז חלה נפילת טורים לשנייה קלה לסביבות 3200 ואז שוב הרכב ממשיך להאיץ חלק.... ד"א זה לא קורה תמיד, אבל לעיתים קרובות...מה זה יכול להיות ?

בעיות באספקת הדלק למנוע ? אולי קלאץ' לקראת סוף הדרך ?

יש לציין שקניתי את הרכב לפני כ-3 חודשים ונקודת ההפרדה של הקלאץ' הייתה מאוד גבוהה מהיום שקניתי אותו...חשבתי שאולי זה כוון לנקודה גבוהה בכוונה תחילה (העדפה של הבעלים הקודמים)...מאחר והעברת ההילוכים היא חלקה...אולי אני טועה ?

כמו כן שמתי לב שיש הזעה, נזילה קלילה מאוד של דלק, בחיבור של צינור הדלק באיזור הגלגל הימני האחורי, הוא מתחבר שם למין קופסה קטנטנה כזו, אני לא יודע מה זה, בצידו השני הצינור מחוב לפילטר הדלק...

אשמח אם תעזרו...

תודה

 

בוא נתחיל בבקשה ואזהרה - רוץ למוסך עם נזילת הדלק , חבל לראות וולקן שרופה.

 

לגבי הבעייה , בטח לא הקלאץ' (אם הוא היה מחליק הטורים היו עולים בלי שתרגיש תגובה מהאוטו - תאוצה וכד').

מה שאתה מתאר נשמע כמו "שיעול" של המנוע ולדעתי הוא אחת משתיים:

א.חשמל - מערכת ההצתה שלך לא מספקת ניצוץ סדיר בסל"ד הזה.

דלק - בעייה כלשהי באספקת הדלק , מחשב ההזרקה מתבלבל וגורם לה למזרקים להשפריץ דלק.

 

אני הייתי הולך קודם בכיוון של חשמל אם מדובר רק בבעייה בסל"ד מסויים (דלק נוטה לגרום לתופעה בסל"ד אקראי בד"כ).

פורסם
אהלן, אני חדש בפורום ומהמעט שסיירתי בו התרשמתי מאוד לטובה, אז שבחים לכל החברים....

אני צריך עזרה באיבחון בעיה. יש לי וולקן 2 ליטר, ושמתי לב לתופעה שהחלה לקרות לי בזמן האחרון...כשאני לוחץ על דוושת הדלק עד סוף מהלכה, או כמעט עד הסוף, הטורים עולים מאיזור ה-2400 עד ה-3400 באופן חלק ואז חלה נפילת טורים לשנייה קלה לסביבות 3200 ואז שוב הרכב ממשיך להאיץ חלק.... ד"א זה לא קורה תמיד, אבל לעיתים קרובות...מה זה יכול להיות ?

בעיות באספקת הדלק למנוע ? אולי קלאץ' לקראת סוף הדרך ?

יש לציין שקניתי את הרכב לפני כ-3 חודשים ונקודת ההפרדה של הקלאץ' הייתה מאוד גבוהה מהיום שקניתי אותו...חשבתי שאולי זה כוון לנקודה גבוהה בכוונה תחילה (העדפה של הבעלים הקודמים)...מאחר והעברת ההילוכים היא חלקה...אולי אני טועה ?

כמו כן שמתי לב שיש הזעה, נזילה קלילה מאוד של דלק, בחיבור של צינור הדלק באיזור הגלגל הימני האחורי, הוא מתחבר שם למין קופסה קטנטנה כזו, אני לא יודע מה זה, בצידו השני הצינור מחוב לפילטר הדלק...

אשמח אם תעזרו...

תודה

 

בוא נתחיל בבקשה ואזהרה - רוץ למוסך עם נזילת הדלק , חבל לראות וולקן שרופה.

 

לגבי הבעייה , בטח לא הקלאץ' (אם הוא היה מחליק הטורים היו עולים בלי שתרגיש תגובה מהאוטו - תאוצה וכד').

מה שאתה מתאר נשמע כמו "שיעול" של המנוע ולדעתי הוא אחת משתיים:

א.חשמל - מערכת ההצתה שלך לא מספקת ניצוץ סדיר בסל"ד הזה.

דלק - בעייה כלשהי באספקת הדלק , מחשב ההזרקה מתבלבל וגורם לה למזרקים להשפריץ דלק.

 

אני הייתי הולך קודם בכיוון של חשמל אם מדובר רק בבעייה בסל"ד מסויים (דלק נוטה לגרום לתופעה בסל"ד אקראי בד"כ).

 

שמרונוביץ', דווקא לפי הסימפטומים ייתכן והבעיה היא דווקא בקלאץ' - אבל שוב, הכל נתון לבדיקה מעשית של המקרה ולא לפתרון דרך תיאור הבעיה באינטרנט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קודם כל תודה על התגובות... :) ובקשר להזעת הדלק...שאלתי במוסך עוד כשקניתי את הרכב ואמרו שלי שזו "מחלה" ב-zx משום שבנקודה ההיא נוצר צוואר בקבוק...ואין צורך לגוע..נשמע מוזר... בקשר לבעיה של נפילת הטורים... זה החמיר... ושמתי לב שזה קורה גם בסל"דים שונים, הרבה פעמים בדיוק אחרי העברת הילוך....אני לוחץ על הדלק והסל"ד מהסס...עולה יורד...מתנדנד ואז מתחיל לעלות....וגם אז לא תמיד בקצב הנכון לפי דוושת הדלק... גם שמתי לב שהפעולה של המנוע לא ממש חלקה...גם על סל"ד קבוע...המנוע מרגיש מוזר...יד קרובה לפית האגזוז....ואכן הקצב והעוצמה של טפיחות הגזים הרגיש לא בסדר... אני לא כלכך מבין וקשה לי לאבחן.... עכשיו תופעה נוספת..והיא חוגגת לי על לוח השעונים בהבזקות של נורית מנוע... במיוחד שאני עומד זמן ממושך...ואז בנסיעה היא כובה... לי זה העלה חששות בקשר לחיישן למדה....בלי קשר חשש נוסף שעלה לי הוא פוטנציומטר מצערת... אני מנסה להבין מה הבעיה עד שהמוסך ביום ראשון או שני יבדוק את העניין... :? אולי אפשר בינתיים לעשות אבחנה ע"י ECU CODS ? אם מישהו יטרח להסביר לי איך... אני אשמח...

בכלל אשמח לשמוע עצות,הערות,הארות,לא משנה מה...

תודה...

×
×
  • תוכן חדש...