Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואיזה צמיגים לא רעים במידה 185\60\14

במחיר עד 1000 ש"ח אפשר לרכוש?

 

 

המידה הזו לא מאושרת , כי היא לא קיימת באף דגם של ה 106

אפילו בדור החדש , המידה הקיימת ב 106 GTI היא 14/55/185

וגם אותה יהיה קצת קשה לאשר בראלי דור 1 אם כי אפשרי...

וב 1000 שקל אתה לא תקנה אפילו פאלקן היום...

 

 

אני חושב שהוא התכוון לצמיגים לבלאנו שלו.... (כן , יש מכוניות שהן לא 106)

ואגב, פאלקן זה כן זבל.

שאל את העמוד שרוני נכנס בו, הוא כבר יספר לך, כואב לו עד היום.

או עוד הרבה מקרים אחרים.....

היה ת'רד שלם בנושא, ורוב מי שדגל פעם בפאלקן הוריד את הכובע.

אני אישית מעדיף להתפשר על הרכב שאני נוסע בו מאשר על הצמיגים שלו....

חבל לחסוך על דבר כל כך חשוב :!:

 

 

אופס :oops: לא שמתי לב...

ורוני זה סיפור אחר , תאמין לי שבגלל צמיגים לא נכנסים בעמודים..

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואיזה צמיגים לא רעים במידה 185\60\14

במחיר עד 1000 ש"ח אפשר לרכוש?

 

 

המידה הזו לא מאושרת , כי היא לא קיימת באף דגם של ה 106

אפילו בדור החדש , המידה הקיימת ב 106 GTI היא 14/55/185

וגם אותה יהיה קצת קשה לאשר בראלי דור 1 אם כי אפשרי...

וב 1000 שקל אתה לא תקנה אפילו פאלקן היום...

 

 

אני חושב שהוא התכוון לצמיגים לבלאנו שלו.... (כן , יש מכוניות שהן לא 106)

ואגב, פאלקן זה כן זבל.

שאל את העמוד שרוני נכנס בו, הוא כבר יספר לך, כואב לו עד היום.

או עוד הרבה מקרים אחרים.....

היה ת'רד שלם בנושא, ורוב מי שדגל פעם בפאלקן הוריד את הכובע.

אני אישית מעדיף להתפשר על הרכב שאני נוסע בו מאשר על הצמיגים שלו....

חבל לחסוך על דבר כל כך חשוב :!:

 

 

אופס :oops: לא שמתי לב...

ורוני זה סיפור אחר , תאמין לי שבגלל צמיגים לא נכנסים בעמודים..

 

נכון, בגלל צמיגים לא נכנסים בעמודים...

נכנסים בהם בגלל מהירות לא מתאימה, בגלל מים על הכביש, ולסים בגלל צמיגים שלא יודעים להתמודד עם כביש רטוב, לא מחליקים עליו אלא קופצים עליו ולסיום לא ממש טובים כמו שחושבים שהם.

במשך עשרה חודשים היו לי פאלקנים חדשים על הRSI, האחיזה שלהם גם על יבש בכלל לא משהו, היוקו A539 שיש לי עכשיו משמעותית טובים מהם ושווים את תוספת ה100 שח לצמיג.

הפאלקנים הם פשרה טובה למי שאין לו כסף להשקיע בצמיג טוב יותר, ולמי שלא נוהג על רטוב (שזה כולנו 80 אחוז מהשנה) כך שהבחירה היא כלכלית נטו ברוב המקרים.

אני העדפתי להשקיע עוד 400 שח וההבדל תהומי.

הרכב נשלט הרבה יותר, אוחז הרבה יותר, איבוד האחיזה הרבה יותר מורגש ונשלט.

בקיצור, היוקו עדיפים בכמה רמות. (הכל על סמך דעתי האישית בלבד ונסיוני האישי בלבד)

:-)

פורסם
אני לא יודע מה עם ה 512 החדשים של פאלקן , אבל אם אתה אומר שהם לא כאלו טובים

וגם לא כאלו זולים , אז איך אתה יכול להסביר שהמון צמיגים כאלו נמכרים.

 

 

לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס! לאנטיס!

 

 

 

I rest my case

:!:

פורסם

משהו כללי, וללירן בפרט:

 

אני ממליץ בחום לצאת מהגישה שלא צריך צמיגים שאוחזים טוב על רטוב בארץ.

אז נ-כ-ו-ן, אנחנו לא בבריטניה ולא יורד כאן גשם בלי סוף, אבל גם בקיץ יש ממטרות שמרטיבות את הכביש ועוד כהנה וכהנה סיבות (מישהו אמר ניקוז גרוע?) שהכביש יהיה רטוב.

בחיי היום יום, גם בישראל - אסור לוותר על אחיזה מסויימת ברטוב, כמובן שכמה שפחות על חשבון אחיזה על יבש.

פורסם

בתור אחד שעבר שלושה סטים על אותו הרכב אני חושב שיש לי בסיס השואה לא רע.

אז ככה:

 

סט ראשון (מקורי) Pilot SX - מצויין! יקר פחד! לא מיצרים יותר והיורש הוא אקסאלטו.

 

סט שני מישלינים אנרג'י ירוקים בדרוג H (קמ"ש 210) - קצת פחות טובים קצת פחות יקרים הבעיה העיקרית היא שכושר ה"דביקות" נפגם מהר מאד (עם הגיל) כנראה בשל היותם ירוקים.

 

סט שלישי (הורכב לאחרונה) דנלופ SP2000 - מרוצה עד הגג. מעט יותר יקרים מפלקן, הרבה יותר זולים מהמישלינים והרבה יותר טובים מהמישלינים. קשה לי לדייק בהשואה לפילוטים בגלל הזמן שעבר אבל נראה לי שהם לא נופלים מהפילוטים. אך ייתכן מאד שהבלאי שלהם יהיה גבוהה מהבלאי של המשלינים שהתייבשו הרבה לפני שנגמרו!

פורסם

עדכונים מהשטח :

 

 

גם אני עומד בפני החלפת צמיגים במידה 185-60-14.

 

גם אני רוצה להשקיע בצמיג "שהשם" (כנראה גם היכולת , מסתמך על דעתם של חברים) שלו יותר טוב.

 

 

 

יש בעיה , אין!!!!!!!

 

מה כן יש?

 

גודייר F1 במחיר 480 ש"ח לצמיג שהחדש ביותר בן שנתיים וחצי!!!!

יוקו A539 במחיר 400+ לצמיג שהחדש ביותר בן שנה וחצי!!!!!!!!!

 

המידות האלה בעיתיות , נקודה.

 

אני אכן בדילמה , האם לקנות רבעית גודייר F1, צמיג ששמו הולך לפניו ב1900 ש"ח .

 

או רבעית פאלקן 512- שהוא צמיג שבהחלט נותן תמורה למחיר הזול שלו.250 לצמיג.

 

למבינים , האם צמיג שהיה באכסון בשנתיים וחצי האחרונות תקין ב100 אחוז?

 

תעזרו לי... :(

 

נ.ב - לא מעוניין בצמיגים ירוקים כגון : קונטיאקוקונטקט , משלין אנרג'י וכו'.

 

ולרועי , פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.

פורסם
משהו כללי, וללירן בפרט:

 

אני ממליץ בחום לצאת מהגישה שלא צריך צמיגים שאוחזים טוב על רטוב בארץ.

אז נ-כ-ו-ן, אנחנו לא בבריטניה ולא יורד כאן גשם בלי סוף, אבל גם בקיץ יש ממטרות שמרטיבות את הכביש ועוד כהנה וכהנה סיבות (מישהו אמר ניקוז גרוע?) שהכביש יהיה רטוב.

בחיי היום יום, גם בישראל - אסור לוותר על אחיזה מסויימת ברטוב, כמובן שכמה שפחות על חשבון אחיזה על יבש.

 

 

רועי , אני לא אמרתי שלא צריך בארצנו צמיג שמתמודד טוב עם רטוב ...

אני התכוונתי שבהתאם לתנאי האקלים שלנו פאלקן מהווה פשרה טובה במחיר טוב.

לעומת הפאלקן , מהמדרס השני ישנם את צמיגי פירלי שמתייבשים מהשמש דיי מהר..

( היו לי P 4000 לפני הפאלקנים והם היו משמעותית פחות טובים מהפלקן לדעתי אולי

בגלל שהם היו יבשים קצת אבל עדיין )

בנוסף היו לי גם פירלי על האונו טורבו בעבר , גם הם לא הצטיינו בלשון המעטה

ועוד משהו , זה שהפאלקן לדעת רבים לא טוב על רטוב , לא הופך אותו למלכודת

מוות בכביש רטוב..

בקשר לממטרות , מיים ברמה כזו לא יכולה לגרום לציפה של הצמיג ולו הפשוט ביותר והלוקה

ביותר בחסר בתחום.. שכן לרוב מדובר בכמות קטנה של מיים

עוד משהו , רועי אם יש לך מבחנים שמוכיחים את נחיתות הפאלקנים על רטוב

אשמח לראות , שכן כרגע , דעות בודדות של אנשים לא גורמות לי להבין שהוא נחות משמעותית , אולי יש עדיפים ממנו , אבל לא נחות משמעותית..

פורסם
ולרועי , פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.

 

 

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

 

 

 

I rest my case

:!:

פורסם
ולרועי ' date=' פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.[/quote']

 

תקרא שוב את מה שרשמתי, זו לא היתה כוונתי.

 

ולירן - הודעתי האחרונה פה (לא בקטע של עצבים, סתם כי אין לי כוח לזה :p ):

 

ממטרה זה יותר ממספיק בשביל שבאמצע סיבוב + חוסר תשומת לב, תזדקק לצמיג טוב.

לא חייבים גשם בשביל להחליק, מספיקה שלולית קטנה על כביש מלא אבק של קיץ.

פורסם
ולרועי , פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.

 

 

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

 

 

 

I rest my case

:!:

 

טוב, לכל מי שקשה קליטה (לירן, אביעד - להתפקד :wink: )

 

לירן - שאלת איך זה שאם הפאלקנים לא טובים הם כאלה נמכרים (אגב, מאיפה לך שהם נמכרים? פרט לפורום הזה לא נראה לי שמישהו שמע עליהם :twisted: ).

 

אז נתתי דוגמא למשהו רע שנמכר בלי קשר לאיכותו - לנטיס.

 

קאפיש? :D

פורסם
ולרועי ' date=' פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.[/quote']

 

תקרא שוב את מה שרשמתי, זו לא היתה כוונתי.

 

ולירן - הודעתי האחרונה פה (לא בקטע של עצבים, סתם כי אין לי כוח לזה :p ):

 

ממטרה זה יותר ממספיק בשביל שבאמצע סיבוב + חוסר תשומת לב, תזדקק לצמיג טוב.

לא חייבים גשם בשביל להחליק, מספיקה שלולית קטנה על כביש מלא אבק של קיץ.

 

למרות שלא מגיבים להודעות שלי :p ...

יש לי דוגמה טרייה לכך.

אתמול בשעה 2 בלילה חזרתי מהעבודה, כביש בכניסה לנתניה, מפותל, נחמד ורטוב מממטרות... אני נסעתי לאט, ידעתי שאבק ומים יעשו רע, הכל היה בסדר, הגעתי לסוף הכביש, פנייה ימינה בתוך כיכר ומיד אחריה עוד כיכר... תוך כדי הפנייה בכיכר השנייה אני מרים את הראש למראה ורואה קורסה על הכיכר... הבחור נכנס קצת מהר מידי וסיים על הכיכר... וזה "בסך הכללללל" ממטרות.

:-)

פורסם
ולרועי ' date=' פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.[/quote']

 

תקרא שוב את מה שרשמתי, זו לא היתה כוונתי.

 

ולירן - הודעתי האחרונה פה (לא בקטע של עצבים, סתם כי אין לי כוח לזה :p ):

 

ממטרה זה יותר ממספיק בשביל שבאמצע סיבוב + חוסר תשומת לב, תזדקק לצמיג טוב.

לא חייבים גשם בשביל להחליק, מספיקה שלולית קטנה על כביש מלא אבק של קיץ.

 

 

כן , אבל שוב הסיכוי הוא דיי קלוש ...

אולי זה לא בדיוק אותו הדבר , אבל העניין שקול לנושא ספיגת אנרגיה ברכב..

ועוד כהנה וכהנה דברים שמהווים שיקול ברכישת רכב , או אביזרים...

לכל אייטם , מוצר קיימים סוגים טובים יותר , אין סוף ויש מוסגי הרע במיעותו..

כמו שאתה רואה בהודעה של אביעד , המחירים יש לאמר לא בהשג ידו של הנהג קצר

המזומנים , אולם עדיין בעל מודעות ולא ינהג ברכב בעל צמיגים יבשים ומתפוררים כמו פצצת זמן מתקתקת..

אל תדאג רועי אני מבין שאתה לא מתעצבן , אתה יודע אם תתעצבן נשסה בך את השפיץ..( חבר פורום מסויים)

 

:wink:

פורסם
ולרועי , פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.

 

 

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

 

 

 

I rest my case

:!:

 

טוב, לכל מי שקשה קליטה (לירן, אביעד - להתפקד :wink: )

 

לירן - שאלת איך זה שאם הפאלקנים לא טובים הם כאלה נמכרים (אגב, מאיפה לך שהם נמכרים? פרט לפורום הזה לא נראה לי שמישהו שמע עליהם :twisted: ).

 

אז נתתי דוגמא למשהו רע שנמכר בלי קשר לאיכותו - לנטיס.

 

קאפיש? :D

 

 

אוקיי , עכשיו הבנתי...

:wink::twisted:

פורסם
ולרועי ' date=' פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.[/quote']

 

תקרא שוב את מה שרשמתי, זו לא היתה כוונתי.

 

ולירן - הודעתי האחרונה פה (לא בקטע של עצבים, סתם כי אין לי כוח לזה :p ):

 

ממטרה זה יותר ממספיק בשביל שבאמצע סיבוב + חוסר תשומת לב, תזדקק לצמיג טוב.

לא חייבים גשם בשביל להחליק, מספיקה שלולית קטנה על כביש מלא אבק של קיץ.

 

 

כן , אבל שוב הסיכוי הוא דיי קלוש ...

אולי זה לא בדיוק אותו הדבר , אבל העניין שקול לנושא ספיגת אנרגיה ברכב..

ועוד כהנה וכהנה דברים שמהווים שיקול ברכישת רכב , או אביזרים...

לכל אייטם , מוצר קיימים סוגים טובים יותר , אין סוף ויש מוסגי הרע במיעותו..

כמו שאתה רואה בהודעה של אביעד , המחירים יש לאמר לא בהשג ידו של הנהג קצר

המזומנים , אולם עדיין בעל מודעות ולא ינהג ברכב בעל צמיגים יבשים ומתפוררים כמו פצצת זמן מתקתקת..

אל תדאג רועי אני מבין שאתה לא מתעצבן , אתה יודע אם תתעצבן נשסה בך את השפיץ..( חבר פורום מסויים)

 

:wink:

 

טעות. הסיכוי הוא -ההפך- הגמור מקלוש...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ולרועי ' date=' פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.[/quote']

 

תקרא שוב את מה שרשמתי, זו לא היתה כוונתי.

 

ולירן - הודעתי האחרונה פה (לא בקטע של עצבים, סתם כי אין לי כוח לזה :p ):

 

ממטרה זה יותר ממספיק בשביל שבאמצע סיבוב + חוסר תשומת לב, תזדקק לצמיג טוב.

לא חייבים גשם בשביל להחליק, מספיקה שלולית קטנה על כביש מלא אבק של קיץ.

 

למרות שלא מגיבים להודעות שלי :p ...

יש לי דוגמה טרייה לכך.

אתמול בשעה 2 בלילה חזרתי מהעבודה, כביש בכניסה לנתניה, מפותל, נחמד ורטוב מממטרות... אני נסעתי לאט, ידעתי שאבק ומים יעשו רע, הכל היה בסדר, הגעתי לסוף הכביש, פנייה ימינה בתוך כיכר ומיד אחריה עוד כיכר... תוך כדי הפנייה בכיכר השנייה אני מרים את הראש למראה ורואה קורסה על הכיכר... הבחור נכנס קצת מהר מידי וסיים על הכיכר... וזה "בסך הכללללל" ממטרות.

 

אריאל , אין ספק שיש חשיבות לצמיגים , אבל תאמין לי ש99,9 אחוז מתרחישי התאונה האפשריים , קרו בגלל , מהירות גבוהה לתנאי הכביש היבשים , חוסר ידע ונהג לא מיומן

וכהנה וכהנה.. , אני לא אמרתי שזה בסך הכל ממטרות , אלא התכוונתי לתנאי הכביש

בזמן השקייה בממטרות , שהוא לא גורם לציפת הצמיג כמו ביום גשום בכבישינו...

קאפיש?!


×
×
  • תוכן חדש...