Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולרועי ' date=' פאלקן 512/502 אין ללאנטיס! החתך הכי גבוה של הפאלקנים הוא 60 בעוד שללאנטיס חתך 65.[/quote']

 

תקרא שוב את מה שרשמתי, זו לא היתה כוונתי.

 

ולירן - הודעתי האחרונה פה (לא בקטע של עצבים, סתם כי אין לי כוח לזה :p ):

 

ממטרה זה יותר ממספיק בשביל שבאמצע סיבוב + חוסר תשומת לב, תזדקק לצמיג טוב.

לא חייבים גשם בשביל להחליק, מספיקה שלולית קטנה על כביש מלא אבק של קיץ.

 

למרות שלא מגיבים להודעות שלי :p ...

יש לי דוגמה טרייה לכך.

אתמול בשעה 2 בלילה חזרתי מהעבודה, כביש בכניסה לנתניה, מפותל, נחמד ורטוב מממטרות... אני נסעתי לאט, ידעתי שאבק ומים יעשו רע, הכל היה בסדר, הגעתי לסוף הכביש, פנייה ימינה בתוך כיכר ומיד אחריה עוד כיכר... תוך כדי הפנייה בכיכר השנייה אני מרים את הראש למראה ורואה קורסה על הכיכר... הבחור נכנס קצת מהר מידי וסיים על הכיכר... וזה "בסך הכללללל" ממטרות.

 

אריאל , אין ספק שיש חשיבות לצמיגים , אבל תאמין לי ש99,9 אחוז מתרחישי התאונה האפשריים , קרו בגלל , מהירות גבוהה לתנאי הכביש היבשים , חוסר ידע ונהג לא מיומן

וכהנה וכהנה.. , אני לא אמרתי שזה בסך הכל ממטרות , אלא התכוונתי לתנאי הכביש

בזמן השקייה בממטרות , שהוא לא גורם לציפת הצמיג כמו ביום גשום בכבישינו...

קאפיש?!

 

הוא לא גורם לציפה הוא גורם להחלקה... אם עשית (או שתעשה) קורס נהיגה מתקדמת במגרש החלקה כלשהו תרגיש את ההבדל והתגובות של הרכב במעבר מכביש רטוב ליבש ותבין כמה מסוכנת ההתנהגות של הרכב במיקרים אלו...

:-)

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אריאל , רועי

בואו נעשה סדר קטן.

הסברה טוענת שצמיגי פאלקן לוקים בחסר בכביש רטוב , אולם טובים בכביש יבש.

אם יוצאים מנקודת הנחה שהצמיג גרוע על רטוב , כנראה שפילוס המיים שלו לוקה בחסר

בהשוואה לצמיגים אחרים .

התוצאה ברגע שיש שכבת מיים "עבה" יותר , לצמיג יהיה קשה לפלס את המיים

שכן זוהי הבעיה שלו

אבל אם תיהיה שכבת מיים "דקה " כמו ממטרות , הצמיג יוכל לפלס את השכבה

שכן אפילו אם הוא לא מצטיין הוא תוכנן לפלס אותם במידה מסויימת..

פורסם
אריאל , רועי

בואו נעשה סדר קטן.

הסברה טוענת שצמיגי פאלקן לוקים בחסר בכביש רטוב , אולם טובים בכביש יבש.

אם יוצאים מנקודת הנחה שהצמיג גרוע על רטוב , כנראה שפילוס המיים שלו לוקה בחסר

בהשוואה לצמיגים אחרים .

התוצאה ברגע שיש שכבת מיים "עבה" יותר , לצמיג יהיה קשה לפלס את המיים

שכן זוהי הבעיה שלו

אבל אם תיהיה שכבת מיים "דקה " כמו ממטרות , הצמיג יוכל לפלס את השכבה

שכן אפילו אם הוא לא מצטיין הוא תוכנן לפלס אותם במידה מסויימת..

 

אין קשר (במקרה הממטרות) בין יכולת הפילוס של הצמיג לאחיזה.

במקרה הנ"ל הצמיג בעל איכות החומרים הטובה (או למעשה: הצמיג בעל תרכובת החומרים האידאלית) "ינצח".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אריאל , רועי

בואו נעשה סדר קטן.

הסברה טוענת שצמיגי פאלקן לוקים בחסר בכביש רטוב , אולם טובים בכביש יבש.

אם יוצאים מנקודת הנחה שהצמיג גרוע על רטוב , כנראה שפילוס המיים שלו לוקה בחסר

בהשוואה לצמיגים אחרים .

התוצאה ברגע שיש שכבת מיים "עבה" יותר , לצמיג יהיה קשה לפלס את המיים

שכן זוהי הבעיה שלו

אבל אם תיהיה שכבת מיים "דקה " כמו ממטרות , הצמיג יוכל לפלס את השכבה

שכן אפילו אם הוא לא מצטיין הוא תוכנן לפלס אותם במידה מסויימת..

 

כעקרון אתה צודק, אבל מנסיון אישי שלי לא כך הדבר...

כמובן שעל כביש רטוב עם אבק של קיץ כמעט כל צמיג לא יסתדר אבל יש כאלה שיעשו את העבודה טוב יותר (אלמרה או אימפרזה... :D ).

הפאלקן אכן לא מפלס דרכו במים (הZE502) אבל הדגם החדש (ZE512) אמור להיות טוב יותר בזה רק שאין כאן אף אחד שיכול להעביר חוות דעת בנושא.

בנוגע לאחיזה על יבש. הוא סביר. לא טוב, אלא סביר. ביחס לA539 הוא רק סביר לצערי.

:-)

פורסם
מה כן יש?

 

גודייר F1 במחיר 480 ש"ח לצמיג שהחדש ביותר בן שנתיים וחצי!!!!

יוקו A539 במחיר 400+ לצמיג שהחדש ביותר בן שנה וחצי!!!!!!!!!

 

 

למבינים , האם צמיג שהיה באכסון בשנתיים וחצי האחרונות תקין ב100 אחוז?

 

אני מקפיץ את השאלה , אחרת הדיון הזה יעבור בקלות את זה המרתק אודות הראלי.

 

השאלה מאד חשובה לי.

פורסם
אריאל , רועי

בואו נעשה סדר קטן.

הסברה טוענת שצמיגי פאלקן לוקים בחסר בכביש רטוב , אולם טובים בכביש יבש.

אם יוצאים מנקודת הנחה שהצמיג גרוע על רטוב , כנראה שפילוס המיים שלו לוקה בחסר

בהשוואה לצמיגים אחרים .

התוצאה ברגע שיש שכבת מיים "עבה" יותר , לצמיג יהיה קשה לפלס את המיים

שכן זוהי הבעיה שלו

אבל אם תיהיה שכבת מיים "דקה " כמו ממטרות , הצמיג יוכל לפלס את השכבה

שכן אפילו אם הוא לא מצטיין הוא תוכנן לפלס אותם במידה מסויימת..

 

כעקרון אתה צודק, אבל מנסיון אישי שלי לא כך הדבר...

כמובן שעל כביש רטוב עם אבק של קיץ כמעט כל צמיג לא יסתדר אבל יש כאלה שיעשו את העבודה טוב יותר (אלמרה או אימפרזה... :D ).

הפאלקן אכן לא מפלס דרכו במים (הZE502) אבל הדגם החדש (ZE512) אמור להיות טוב יותר בזה רק שאין כאן אף אחד שיכול להעביר חוות דעת בנושא.

בנוגע לאחיזה על יבש. הוא סביר. לא טוב, אלא סביר. ביחס לA539 הוא רק סביר לצערי.

 

אבל שוב , ההשוואה לא נכונה , כי ה A539 , הוא בין הצמיגים הטובים ביותר לראלי לדוגמא ,ואני לא מטיל ספק בזה , נראה אותך משווה איביזרים אחרים... כמו שאתה קונה בולמים רגילים , וכאלו של קוני , אז אתה לא יכול להשוות את הרגילים לאלו של קוני

ולהגיד שהרגילים סבירים ביחס לקוני - זוהי דוגמא בלבד..

פורסם
אריאל , רועי

בואו נעשה סדר קטן.

הסברה טוענת שצמיגי פאלקן לוקים בחסר בכביש רטוב , אולם טובים בכביש יבש.

אם יוצאים מנקודת הנחה שהצמיג גרוע על רטוב , כנראה שפילוס המיים שלו לוקה בחסר

בהשוואה לצמיגים אחרים .

התוצאה ברגע שיש שכבת מיים "עבה" יותר , לצמיג יהיה קשה לפלס את המיים

שכן זוהי הבעיה שלו

אבל אם תיהיה שכבת מיים "דקה " כמו ממטרות , הצמיג יוכל לפלס את השכבה

שכן אפילו אם הוא לא מצטיין הוא תוכנן לפלס אותם במידה מסויימת..

 

כעקרון אתה צודק, אבל מנסיון אישי שלי לא כך הדבר...

כמובן שעל כביש רטוב עם אבק של קיץ כמעט כל צמיג לא יסתדר אבל יש כאלה שיעשו את העבודה טוב יותר (אלמרה או אימפרזה... :D ).

הפאלקן אכן לא מפלס דרכו במים (הZE502) אבל הדגם החדש (ZE512) אמור להיות טוב יותר בזה רק שאין כאן אף אחד שיכול להעביר חוות דעת בנושא.

בנוגע לאחיזה על יבש. הוא סביר. לא טוב, אלא סביר. ביחס לA539 הוא רק סביר לצערי.

 

אבל שוב , ההשוואה לא נכונה , כי ה A539 , הוא בין הצמיגים הטובים ביותר לראלי לדוגמא ,ואני לא מטיל ספק בזה , נראה אותך משווה איביזרים אחרים... כמו שאתה קונה בולמים רגילים , וכאלו של קוני , אז אתה לא יכול להשוות את הרגילים לאלו של קוני

ולהגיד שהרגילים סבירים ביחס לקוני - זוהי דוגמא בלבד..

 

אתה טועה ומטעה (רק טועה האמת, אבל תמיד רציתי לכתוב את זה :lol: )

הפאלקן "אמורים" להיות ספורטיביים.

הA539 הרבה יותר טובים מהם אבל הם עדיין אמורים להיות באותה קטגוריה.

מה שאני אומר זה, לסיכום של עניין (זה נהיה ממש מעייף) ששווה להשקיע עוד 400 שח ברביעיית צמיגים נורמלית שתוכל להנות ממנה הרבה יותר. תאמין לי שצמיגים טובים הופכים את הרכב להרבה יותר טוב ומהנה. מנסיון.

זהו.

נגמר לי הכוח.

:-)

פורסם
קודם כל, לא לקנות זבל :) פלקן (512) או יוקוהמה - לפחות :)

 

בני כמה שנים/ק"ם הצמיגים הישנים שלו?

 

אם הם עברו פחות משנה/10-15 אלף אז, תלוי במצבם, אפשר להסתפק בהחלפת צמיג פגום בלבד (למרות שאישית הייתי מחליף זוג)

 

אם הם עברו יותר אך עדיין צעירים מ3 שנים (זמן התייבשות של צמיג ממוצע) והם במצב טוב אז להחליף זוג ולוודא שצמיגים החדשים מורכבים מאחור.

אחרת המרחק לזריקת זנב ואיבוד שליטה מתקצר והרבה...

 

אם הצמיגים שלו ממש ישנים/יבשים/שחוקים אז להחליף 4.

P.

 

 

 

קודם כל פאלקן הם לא זבל , הם צמיגים מצויינים לראלי ומצטיינים על יבש..

על רטוב שמעתי כמה ספקות לגבי תפקודם , אני אני כבר שנה על רבעיית פאלקנים ללא

תלונות , עושים את העבודה. וכמובן דיי זולים ביחס לשאר הצמיגים ( יש לציין שלי יש את דגם ה 502 )

 

הכוונה הייתה הפוכה ממה שהבנתה (כזה אני :( ) - אמרתי לפחות פלקן או יוקו - לא פחות מזה...

בסופו של דבר גם אני על 4 פלקנים (326) - ובינתיים אין לי מילה רעה עליהם

P.

נב: יצא לי כבר לעבור על כמה קטעי כביש רטובות במידע כזו או אחרת...לא שמתי לב לבעייה מהוטית...ולגבי כביש רטוב עם בוץ - גם מישלין אקסלטו לא יעזרו...

פורסם

מהניסיון שלי היוקו 539 יותר טובים משמעותית מה 502...

 

קנינו עכשיו רביעיית יוקו 539 במחיר של 1250 ש'ח ולדעתי ביחס למחיר הזה הם מעולים...

ה539 הורכבו על סיוויק של חבר שלי שהיה לה לפני זה פאלקן 502...

 

השיפור באחיזה מורגש ביותר...בסיבובים שהסיוויק החליקה עם ה502

עכשיו עם ה539 היא דבק!

ה502 וגם ה512 הם צמיגים טובים אבל לא יותר מזה...

 

ד.א הבחורה שקניתי ממנה ת'XSI הרכיבה בהם צמיגים של חברה לא מוכרת בכלל...

זה ניקרא VIKING דגם PRO-TECH 500 ,מישהו מכיר תחברה הזאת?

יש למישהו ניסיון עם הדגם הזה?

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

בקשר למה שנכתב....

 

יש לי רק תגובה אחת ...

היו לי פאלקנים גם 502 וגם 326 ( נראה לי ... אלה הנוכחיים ) על הלאנטיס...

אז למי שאמר שאין את המידה... זאת טעות ... יש

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

פאלקנים הם חרא.

 

הדרגתיים וקלים לשליטה, אבל חרא מבחינת אחיזה. מתאימים ללימוד מגבלות.

 

קנו פירלי P7 או משהו בסגנון. אל תסמכו על צמיגים של יצרנים עלומי שם.

 

הנה קובץ DOC שפורסם בפורום מכוניות ב'תפוז', הקובץ מכיל מידע אודות הקשר בין צמיגים לתאונות דרכים. מוקדש במיוחד לכל מי שאומר שאין קשר בין השניים.

צמיגים ותאונות.zip

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

מה אדוני מציע שיש למידות הבעיתיות האלה?

 

P7 אין , בקושי P6000 יש ,וגם זה רק בגרסה "ירוקה" יותר.

 

גודייר+יוקוהמה ישנים.

 

משלין במחירים של דירה ברמת אביב.

 

המידה בעייתית , אין כלום במלאי , כאלה שיש דורשים עבורם מחירים מופרזים :

 

vredstein hightrack צמיג שיש לי נסיון עליו. משפחתי בסיווג. 460 ש"ח לאחד.

 

מה כן יש ? P6000 POWERGY, דנלופ SP2000, ברידג'סטונים טורנזה בלבד , פאלקנים .

 

מישהו , עזרה....

 

אה כן , בארום/קלבר יש בשפע.

 

איפה כל המומחים? אני מוכן להשקיע עד 1700 ש"ח לרבעיה טובה-14".

 

דממה.. :(


×
×
  • תוכן חדש...