Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי, זה עם הראלי 1300, היה לו פנצ'ר. החליף לגלגל רזרבי ונסע הביתה.

התקשר אליי שניסע לפנצ'ריה כלשהי ונקנה גלגל מחר...

אין בעיה.

קבענו למחר...

אבל השאלה שלי היא...(בעצם 2):

1. איזה חברה מומלצת לו? (לראלי 1300, לא ה 1600.... יש הבדל בצמיגים? אם כן, אני מדבר על הדור הראשון).

2. לפי מה שהבנתי, אם מחליפים צמיג אחד, מומלץ להחליף את כל ה 4. זה נכון?

Back to the original - NC again.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבר שלי, זה עם הראלי 1300, היה לו פנצ'ר. החליף לגלגל רזרבי ונסע הביתה.

התקשר אליי שניסע לפנצ'ריה כלשהי ונקנה גלגל מחר...

אין בעיה.

קבענו למחר...

אבל השאלה שלי היא...(בעצם 2):

1. איזה חברה מומלצת לו? (לראלי 1300, לא ה 1600.... יש הבדל בצמיגים? אם כן, אני מדבר על הדור הראשון).

2. לפי מה שהבנתי, אם מחליפים צמיג אחד, מומלץ להחליף את כל ה 4. זה נכון?

 

 

קודם כל יש לבדוק האם אפשר לתקן את התקר בגלגל ...

 

1. אני אישית ממליץ על צמד פאלקנים , צמיגים זולים וטובים לאלקים היבש ברוב

ימות השנה אצלנו בארץ..

2. מה שהבנת לא נכון , בראלי אפשר להחליף 2 צמיגים מתוך 4..( כמובן שאם הצמיגים

יבשים אז יש להחליף את כולם..)

פורסם
חבר שלי, זה עם הראלי 1300, היה לו פנצ'ר. החליף לגלגל רזרבי ונסע הביתה.

התקשר אליי שניסע לפנצ'ריה כלשהי ונקנה גלגל מחר...

אין בעיה.

קבענו למחר...

אבל השאלה שלי היא...(בעצם 2):

1. איזה חברה מומלצת לו? (לראלי 1300, לא ה 1600.... יש הבדל בצמיגים? אם כן, אני מדבר על הדור הראשון).

2. לפי מה שהבנתי, אם מחליפים צמיג אחד, מומלץ להחליף את כל ה 4. זה נכון?

 

 

קודם כל יש לבדוק האם אפשר לתקן את התקר בגלגל ...

 

1. אני אישית ממליץ על צמד פאלקנים , צמיגים זולים וטובים לאלקים היבש ברוב

ימות השנה אצלנו בארץ..

2. מה שהבנת לא נכון , בראלי אפשר להחליף 2 צמיגים מתוך 4..( כמובן שאם הצמיגים

יבשים אז יש להחליף את כולם..)

 

איזה 2?

אם זה הקדמי התפנצ'ר, אז 2 הקדמיים, ואם זה האחורי, אז 2 האחוריים?

 

ודבר שני...מומלצת המידה הרגילה של הראלי, חברת פאלקן?

Back to the original - NC again.

פורסם
2. מה שהבנת לא נכון , בראלי אפשר להחליף 2 צמיגים מתוך 4..

זה לא רק ב-106 ראלי. :wink:

שני צמיגים זהים מבחינת דגם ובלאי על אותו הסרן/ציר - חובה :!:

המהדרין יחליפו רביעיה במכה.

 

מומלץ לשמור על המידה המקורית של הדגם, קרי 175/60R14.

MCS 2008

פורסם

אם הצמיגים לא ממש חדשים ויש לו תקר באחד - הוא צריך להחליף 2. איזה 2?

המקביל על אותו הסרן. עם הלך גלגל ימני קדמי שיחליף גם את הקדמי שמאלי.

 

אם הצמיגים ישנים \ שחוקים הייתי מחליף כבר את כל ה4.

 

לגבי מה עדיף - הייתי בודק גם יוקהמה A539.

 

גיא

פורסם

קודם כל, לא לקנות זבל :) פלקן (512) או יוקוהמה - לפחות :)

 

בני כמה שנים/ק"ם הצמיגים הישנים שלו?

 

אם הם עברו פחות משנה/10-15 אלף אז, תלוי במצבם, אפשר להסתפק בהחלפת צמיג פגום בלבד (למרות שאישית הייתי מחליף זוג)

 

אם הם עברו יותר אך עדיין צעירים מ3 שנים (זמן התייבשות של צמיג ממוצע) והם במצב טוב אז להחליף זוג ולוודא שצמיגים החדשים מורכבים מאחור.

אחרת המרחק לזריקת זנב ואיבוד שליטה מתקצר והרבה...

 

אם הצמיגים שלו ממש ישנים/יבשים/שחוקים אז להחליף 4.

P.

פורסם

תודה לכולם.

אני חושב שיש לו פלקון, אבל אני לא בטוח. מה שיש לו, נקנה עוד אחד\שתיים מאותו הסוג.

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם
קודם כל, לא לקנות זבל :) פלקן (512) או יוקוהמה - לפחות :)

 

בני כמה שנים/ק"ם הצמיגים הישנים שלו?

 

אם הם עברו פחות משנה/10-15 אלף אז, תלוי במצבם, אפשר להסתפק בהחלפת צמיג פגום בלבד (למרות שאישית הייתי מחליף זוג)

 

אם הם עברו יותר אך עדיין צעירים מ3 שנים (זמן התייבשות של צמיג ממוצע) והם במצב טוב אז להחליף זוג ולוודא שצמיגים החדשים מורכבים מאחור.

אחרת המרחק לזריקת זנב ואיבוד שליטה מתקצר והרבה...

 

אם הצמיגים שלו ממש ישנים/יבשים/שחוקים אז להחליף 4.

P.

 

 

קודם כל פאלקן הם לא זבל , הם צמיגים מצויינים לראלי ומצטיינים על יבש..

על רטוב שמעתי כמה ספקות לגבי תפקודם , אני אני כבר שנה על רבעיית פאלקנים ללא

תלונות , עושים את העבודה. וכמובן דיי זולים ביחס לשאר הצמיגים ( יש לציין שלי יש את דגם ה 502 )

פורסם
ואיזה צמיגים לא רעים במידה 185\60\14

במחיר עד 1000 ש"ח אפשר לרכוש?

 

 

המידה הזו לא מאושרת , כי היא לא קיימת באף דגם של ה 106

אפילו בדור החדש , המידה הקיימת ב 106 GTI היא 14/55/185

וגם אותה יהיה קצת קשה לאשר בראלי דור 1 אם כי אפשרי...

וב 1000 שקל אתה לא תקנה אפילו פאלקן היום...

פורסם
ואיזה צמיגים לא רעים במידה 185\60\14

במחיר עד 1000 ש"ח אפשר לרכוש?

 

 

המידה הזו לא מאושרת , כי היא לא קיימת באף דגם של ה 106

אפילו בדור החדש , המידה הקיימת ב 106 GTI היא 14/55/185

וגם אותה יהיה קצת קשה לאשר בראלי דור 1 אם כי אפשרי...

וב 1000 שקל אתה לא תקנה אפילו פאלקן היום...

 

 

אני חושב שהוא התכוון לצמיגים לבלאנו שלו.... (כן , יש מכוניות שהן לא 106)

ואגב, פאלקן זה כן זבל.

שאל את העמוד שרוני נכנס בו, הוא כבר יספר לך, כואב לו עד היום.

או עוד הרבה מקרים אחרים.....

היה ת'רד שלם בנושא, ורוב מי שדגל פעם בפאלקן הוריד את הכובע.

אני אישית מעדיף להתפשר על הרכב שאני נוסע בו מאשר על הצמיגים שלו....

חבל לחסוך על דבר כל כך חשוב :!:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
קודם כל, לא לקנות זבל :) פלקן (512) או יוקוהמה - לפחות :)

 

בני כמה שנים/ק"ם הצמיגים הישנים שלו?

 

אם הם עברו פחות משנה/10-15 אלף אז, תלוי במצבם, אפשר להסתפק בהחלפת צמיג פגום בלבד (למרות שאישית הייתי מחליף זוג)

 

אם הם עברו יותר אך עדיין צעירים מ3 שנים (זמן התייבשות של צמיג ממוצע) והם במצב טוב אז להחליף זוג ולוודא שצמיגים החדשים מורכבים מאחור.

אחרת המרחק לזריקת זנב ואיבוד שליטה מתקצר והרבה...

 

אם הצמיגים שלו ממש ישנים/יבשים/שחוקים אז להחליף 4.

P.

 

 

קודם כל פאלקן הם לא זבל , הם צמיגים מצויינים לראלי ומצטיינים על יבש..

על רטוב שמעתי כמה ספקות לגבי תפקודם , אני אני כבר שנה על רבעיית פאלקנים ללא

תלונות , עושים את העבודה. וכמובן דיי זולים ביחס לשאר הצמיגים ( יש לציין שלי יש את דגם ה 502 )

 

פלקנים? מצוינים?

 

אני מסכים שהם זולים (למרות שיש צמיגים טובים יותר גם במחיר שלהם).

 

ה-"Hype" שנוצר סביב המותג עלום השם הזה, כאילו נמצא צמיג שגם עולה שקל תשעים וגם אוחז כמו צמיג מהמעלה הראשונה - הוא משעשע במקרה הטוב.

 

ובקיצור - הפאלקנים האלה לא רק שלא כאלה טובים, הם אפילו לא כאלה זולים ברוב המקרים :!:

 

עם כל ההשקעה שאנשים שמים פה על מערכות, צי'פ פתוח ופילטר מרוח - אבל מתקמצנים על 50 שקל לצמיג... :roll: לא רציני.

פורסם
קודם כל, לא לקנות זבל :) פלקן (512) או יוקוהמה - לפחות :)

 

בני כמה שנים/ק"ם הצמיגים הישנים שלו?

 

אם הם עברו פחות משנה/10-15 אלף אז, תלוי במצבם, אפשר להסתפק בהחלפת צמיג פגום בלבד (למרות שאישית הייתי מחליף זוג)

 

אם הם עברו יותר אך עדיין צעירים מ3 שנים (זמן התייבשות של צמיג ממוצע) והם במצב טוב אז להחליף זוג ולוודא שצמיגים החדשים מורכבים מאחור.

אחרת המרחק לזריקת זנב ואיבוד שליטה מתקצר והרבה...

 

אם הצמיגים שלו ממש ישנים/יבשים/שחוקים אז להחליף 4.

P.

 

 

קודם כל פאלקן הם לא זבל , הם צמיגים מצויינים לראלי ומצטיינים על יבש..

על רטוב שמעתי כמה ספקות לגבי תפקודם , אני אני כבר שנה על רבעיית פאלקנים ללא

תלונות , עושים את העבודה. וכמובן דיי זולים ביחס לשאר הצמיגים ( יש לציין שלי יש את דגם ה 502 )

 

פלקנים? מצוינים?

 

אני מסכים שהם זולים (למרות שיש צמיגים טובים יותר גם במחיר שלהם).

 

ה-"Hype" שנוצר סביב המותג עלום השם הזה, כאילו נמצא צמיג שגם עולה שקל תשעים וגם אוחז כמו צמיג מהמעלה הראשונה - הוא משעשע במקרה הטוב.

 

ובקיצור - הפאלקנים האלה לא רק שלא כאלה טובים, הם אפילו לא כאלה זולים ברוב המקרים :!:

 

עם כל ההשקעה שאנשים שמים פה על מערכות, צי'פ פתוח ופילטר מרוח - אבל מתקמצנים על 50 שקל לצמיג... :roll: לא רציני.

 

מישהו שמע אותי אומר שהם טובים מאוד , אני אומר שלנסיעה יום יומית ולעיתים נסיעה

תובענית , הצמיגים הללו מתאימים , ובמיוחד לאקלים היבש בארצנו ( היו חלק שטענו כי הפאלקן 502 לוקה בחסר בעון "הציפה" על כביש רטוב.)

אני לא יודע מה עם ה 512 החדשים של פאלקן , אבל אם אתה אומר שהם לא כאלו טובים

וגם לא כאלו זולים , אז איך אתה יכול להסביר שהמון צמיגים כאלו נמכרים.

בנוסף , זה לא בדיוק להוסיף 50 שקל לצמיג ..

ועוד משהו צמיג הפאלקן נבחן במבחן כלשהו שיאשש או יקטול את טיבו?

:?:


×
×
  • תוכן חדש...