טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,424 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, הרכב - סיאט איביזה דור 1 קרבורטור. לקראת החורף הבא עלינו לטובה, התנועת הבוקר הפכו לסיוט רציני... ההתנעה מלווה בעישון רב, הסלד בהתחלה ממש ממש נמוך (100-200) וצריך לפמפם אנושות בדוושת הגז. התופעה נעלמת כעבור 2-3 דקות, הצ'וק האוטומטי נכנס לפעולה והנסיעה הופכת לטובה הרבה יותר הצ'וק האוטומטי מפסיק את עבודתו בצורה טובה לאחר שהמנוע מתחמם. הקרבורטור שופץ ונוקה לאחרונה ע"י צביקה ידידינו... שמן + פילטר שמן הוחלפו החודש השמן בצמיגות 20-50 - מה שאני ממלא תמיד. אני די מהמר שמדובר בשמן צמיג מידי בבוקר הקר, כי התופעה נעלמת לאחר כמה דקות, ולא חוזרת על עצמה אלא רק אחרי שהרכב מתקרר לחלוטין. אולי לתקופת החורף כדאי לעבור ל-10-40? תודה!
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
http://website.lineone.net/~da.cushman/misc/mannject.html
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, בזמן שהייתי באנגליה, אשתי נסעה בגשם שהיה במהלך השבוע והאוטו קרטע לה די חזק, כשהתייבש - שום קרטועים. אני חושד בהצתה ובפרט בחוטי ההצתה (כיום על האוטו יש את המקוריים, בני 9) - האם בלאי בחוטים או בבידוד שלהם יגרום לקרטועים במזג אוויר רטוב ? ויזואלית הם נראים בסדר, אולי טיפה יבשים. אם לא החוטים - האם יש דרך לבדוק קויל/מודול הצתה עצמאית ? בקרבורטור בד"כ היינו מרססים את הכובע של הדסטריביוטור בדוחה מים וזהו, מה אפשר לעשות לרכבי הזרקה ? בכל אופן קניתי חוטים תחליפיים 8 מ"מ סיליקון באנגליה, 20 פאונד - נראה לי יותר זול מבארץ (וגם קיבלתי חינם פקק לקרטר שמן עם גומיה בילט אין, ככה שלא צריך לשים שייבת נחושת בכל פעם שפותחים). ועוד משהו - קניתי את הגליון הש…
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום הייתי במוסך לטיפול קטן פלוס טסט. בינתיים ביקשתי שיבדקו לי למה סל"ד הסרק שלי הוא 1100 בערך ומדי פעם גם נתקע לכמה שניות ב-2000. מסתבר שמייצב הסרק שלי דפוק. (מסתבר גם שהמחשב קיבל כאילו המזגן פועל קבוע למרות שהוא לא פעל, אבל זה משהו אחר) עכשיו, מייצב סרק זה חלק בגודל כ-5X5 סנטימטר, הוא בנוי בצורה גליל שמתחבר איפהשהוא באזור המצערת עם שני ברגים (שמיד נתפנה לדסקס בהם), כאשר ה"ראש" שלו (שזה חתיכת מתכת קטנה עם גומי בצד אחד וקפיץ בצד שני) מוברג פנימה, ובצידו השני קונקטור חשמלי (ראו תמונות בפוקוס גרוע - באחת רואים את הקונקטור ובשנייה את איפה שהראש אמור להיות מורכב, רק בלעדיו, ואת שני החורים לברגים). וכמובן שכחתי את הפרט החשוב ביותר - העלות של החלק המיניאטורי הזה היא 1…
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו מוכן להסביר לי למה החלפת מיסבים אחוריים לפיאט בראבו צריכה לעלות 1000 שקל (חלקים בלבד)????!?!! ולמה הם מוכרים לי "לוקש" שאי אפשר להחליף רק את המיסבים כיוון שהם באים מובנים בתוך בתי הציר האחורי??? כל זאת כיוון שהיא עם ABS, לטענתם, בדגמים האלו זה שונה. עזרתכם בבקשה.. בראבו\בראבה\MAREA אותו סיפור.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 901 צפיות
שלום לדיהו שלי תמיד הייתה צריכת דלק לא משהו אבל לאחרונה הרכב התחיל לקחת בתוך העיר אחד ל 5 פחות או יותר מה יכול לגרום לצריכת דלק כזאת ? (לחץ אויר בסדר והמנוע נשמע גם כן בסדר) תודה תובל
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 968 צפיות
שלום! אתמול כשאני התחלתי בנסיעה שמתי לב לרעש הנשמע כמו רעש שהאצבע עושה כשהיא דופקת בשולחן; הרעש מגיע בתדירות קבועה פחות או יותר במהירות נמוכות - ובמהירות גבוהה אני כבר לא שומע אותו (יכול להיות בגלל הרעש הכללי הגדול) בכל אופן, גיליתי מה עושה את הרעש: בחלק התחתון של האוטו מקדימה יש רצועה, שנפרם ממנה שרך קצר, שעשה את הרעש. אם תסתכלו בתמונה המצורפת (מצטער מראש על האיור הגרוע) אז תחשבו שהחלק העליון זה החלק הקדמי של הרכב (2 הגלגלים מצויירים) והמבט הוא מלמטה (כאילו מהכביש). הרצועה נמצאת במצב אופקי, כלומר מקבילה לכביש. מישהו יודע מהי הרצועה הזו? מה שעשיתי הוא שבינתיים גזרתי את השרך עם מספריים. זה הפסיק את הרעש, ואני מקווה שזה בולם את המשך הקריעה של אותו ה…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
ביום שבת לקחתי 2 רכבים מסוג טויוטה קורולה SUN שנת 2003. הרכב הראשון ליסינג, עבר 35K ק"מ, הוחלפו רפידות 5 פעמים (אחוריות פעמיים קדמיות 3 פעמים) !!! כפי שידוע לברקסים המקוריים שהגיעו עם הקורולה פשוט נגמרו מהר מאוד. לאחר מכן כל ההחלפות היו לרפידות תחליפיות, זה גרם לשריקה מעצבנת כבר אחרי אלף אלפיים ק"מ. ב-20K ק"מ הרפידות האחוריות פשוט נגמרו לגמרי (וזה אחרי שב-15K ק"מ הרכב נכנס ל"מוסך" לטיפול שגרתי). זה הגיע לכאלה רמות שלפני 8K ק"מ החליפו רפידות ועכשיו הרכב רועד בבלימות במהירות גבוה (100 קמ"ש). להלן פירוט זמני ההחלפה: החלפה הראשונה הייתה הרפידות הקדמיות כמובן וזה קרה קצת אחרי ה-10K ק"מ. ההחלפה השניה הייתה קצת לפני 20K ק"מ (כחודשיים שלוש אחרי שהרכב יצא מטיפול 15K ק"מ) בגל…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
המליצו להרכיב בדגם זה של הרכב קרור לגיר . האם חובה להתקין זאת ומה מחיר החלק כולל התקנה .
הודעה אחרונה מאת ttzz, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי שאלה איך אוכל לזהות שהצמיג טוב ? צמיג טוב=אחיזה טובה =בלימה טובה האם הנושא רק קשור ליצרן נגיד פירלי או מישלין או יוקו ??? או שזה קשור גם לצורה של הצמיג מבחינת חריצים ?? ברור שאני מדבר על צמיג חדש למשל יש בשוק מלא צמיגים סיניים או מכל מדינות אחרות מה ההבדל ביניהם ? וחוץ מזה למשל יוקוהומא היום מיוצר בפליפין ולפי דעת הרבה חברים שהוא צמיג טוב למרות שיש סיכוי גדול שבכלל מדובר בחומרים אחרים או קצת שונים ממדינה למדינה כי זה אותו יצרן ומשום מה מאז שיקוהומא עברו לייצור בפילפין חברת אוטו דיפו קיבלו את אישור היבוא לארץ .
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 1 תגובות
- 898 צפיות
היי יש לאחי קאיה קלארוס שנת 97 מנוע 2000 וממה שהבנתי זה הזרקה יש לו צריכה גבוה מאוד של דלק אין לי מספר מדויק אבל ממש הרבה עכשיו הבנתי שהתוסף K44 טוב במצבים כאלה אבל גם הבנתי שזה לא מומלץ לכול מנוע מה אתם אומרים ? מחכה לתשובות תובה רבה מתן
הודעה אחרונה מאת שמר, -
מה המשמעות של קרבורטור כפול? מה הוא נותן? ומה השוני בינו לבין זוג קרבורטורים?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 1 תגובות
- 882 צפיות
הזמנתי מאנגליה את החלק של גריפית', ובבואי להתקין לא הצלחתי לפרק את השטנגה מהתפוח - מישהו יכול להדריך אותי כי לא רציתי לנסות עם יותר מדי כח... אם זה מסובך מאד או זול מאד אז אולי אפשר להמליץ על מישהו שיתקין בת"א תודה, דניאל
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברשותי סיאט איביזה אוטומטית . בזמן עמידה ( ברמזור לדוגמא ) , הרכב רועד מישהו יודע מה יכול לגרום לתופעה ? רעיונות אנשים , רעיונות ! תודה
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם לפני כשבוע הרכבתי כונס אוויר כדי שהפילטר פתוח יקבל אוויר מבחוץ ויושפע פחות מחום המנוע . רציתי לדעת האים כניסת גשם בחורף או מיים באופן כללי יכנסו לי למנוע דרך הפילטר פתוח? או שהפילטר מסוגל לסנן אותם ואין ממה לחשוש?? אגב הפילטר הוא של סימוטה . בצבע בורדו עם רשת עדינה מסביב.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
הילוך תקוע.
מאת unosl70-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! ברשותי פיאט אונו 89,לאחר נסיעה קצת ארוכה הגעתי לבית ואז בין ההילוך השני לשלישי נשמע רעש מוזר,המשכתי ליסוע עוד כמה עשרות מטרים ואז שמתי לב שהאוטו מקרטע ושום הילוך לא מוכן להיכנס,שחררתי את הקלאץ ואז לחצתי בחוזקה ואז ראשון נכנס וקרטע. איכשהו הצלחתי להכניס הילוך אחורי ומאז הוא תקוע,אם מנסים להתחיל את הנסיעה כרגיל האוטו נכבה. מה שאני מתכוון זה שאי אפשר להזיז את הידית הילוכים היא תקועה חזק אבל עם קצת חופש. למישהו יש מושג מה הבעיה?? תודה לכל המשיבים..
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
-
אז אתמול(סוף סוף) עשיתי זאת: קפצתי לאוטו דיפו והחלפתי שמן+פילטר LM 5-40HD סינטטי מלא. לאחר ההחלפה המנוע עבד יותר שקט עגול ועם יותר כח. לאחר מכן (בלילה ,תחת אורו הבהיר של הפרוז'קטור העוצמתי שלי) החלפתי את המצתים: 4 דנסו U-GROOVE W20EPRU ופילטר אויר. כמובן שהורגשה תוספת כח, נשימה טובה יותר, תגובת מצערת חדה יותר, ועליה בסל"ד מהירה יותר. את היום חסר הפקקים ניצלתי בדהירת מיבחן לכיוון הפרסי ...וההמשך ...בשירשור המגבים. זהו!!!!!!!, תם(מאד מקווה) ונשלם לעת עתה, ישור קו גדול מאד לרכבי שהחל עוד לפני חמישה חודשים(מייד לאחר הטיפול הקודם). מקוה שיהיה חורף שקט, ולפחות חצי שנה של "שקט" מהאוטו (היו לי שנים כאלה של רק טיפולים). ניצן
הודעה אחרונה מאת nit_zan, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי מאזדה 626 שנת 2000 יש לי ברכב גלגלי מגנזיום שעשיתי להם איזון לפני יומיים עקב הבעיה של הרעידות עשיתי גם כיוון פרונט הבעיה לא נפתרה אחרי כמה פעמים של איזונים הרכב רועד בצורה לא נורמלית במהירות של 90 ומעלה ממש לא נעים לנסוע עם האוטו מישהו נתקל בבעיה כזאת פעם ? אתם יודעים אולי מה זה ?? אני מחר מתכוון להכניס את האוטו למאזדה שוב בתקווה שיצליחו לסדר את זה נ.ב זה גם לא תושבות של מנוע וגיר כי החלפתי אותם
הודעה אחרונה מאת Viper-GTSR, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברשותי טנדר איסוזו איפון 2003. ברצוני לדעת למה הוא עובד על טורים נמוכים יחסית. כלומר, ה"קו האדום" מתחיל כבר ב 4000 סל"ד, ראיתי מכוניות אחרות והסקאלה של הטורים הרבה יותר ארוכה. למה זה כך? ואם זה בכל הטנדרים שיש להם TDI?
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את מסנן הדלק בפיג'ו 205 אבל הוא פשוט תקוע ממש עמוק בוך המנוע פירקתי את התושבת של המסנן אבל זה היה פשוט בלתי אפשרי להוציא את המסנן עצמו משם יש שני צינורות עבים שמחוברים לשסתום הבלוק שלא נותנים לי להזיז אותו יותר מידי האם אני יכול לפרק אותם? או חלק כולשהו אחר על מנת להגיע למסנן?
הודעה אחרונה מאת The-Devil, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
איפה אני יכול לקנות מוט מייצב תחתון כי קשה מאוד למצוא את זה ועוד משהו האם התקנה קלה כמו העליון או יותר מסובך ואם יהיה לי בעיה בהתקנה כי שמעתי שליפעמיים יש רווח של כמה מ"מ תודה מראש מיכאל
הודעה אחרונה מאת Mickael Meyer, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
ערב טוב, התקלקל לי המנגנון של החלון החשמלי הימני מקדימה - נשבר שם איזה פלסטיק (בצבע צהוב) שנראה לי כמו מותחן, ואז החלון לא עולה עד הסוף. יש אפשרות להחליף רק את החלק הנ"ל בלי להחליף את כל המגנון? יש לציין שניסיתי להדביק עם אפוקסי לפלטיק אבל בגלל הלחץ של הכבל באיזור זה לא מחזיק הרכב הוא VW גולף 95' 4 דלתות.
הודעה אחרונה מאת V6, -
סדקים בדשבורד
מאת nissan-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי ניסאן סאני . בדיוק באמצע מעל לוח השעונים נוצרו סדקים (משהו כמו 4ס"מ על 4). רציתי לדעת על מקום באזור אשדוד שיכול לסדר לי את זה. אם מישהו יודע כמה זה עולה יעזור לי!
הודעה אחרונה מאת nissan, -
-
- 1 תגובות
- 819 צפיות
האמת לא ממש מצליח לתאר את המצב טוב קודם כל מדובר באונו 96 1.4 לאחרונה כאשר הרכב בעמידה או נסיעה ב 5 קמ"ש בפקק המנוע "מגמגם" והאגזוז רועד וכאילו המנוע הולך להכבות האם יספיק תוסף דלק טוב לניקוי כל המערכת או שהגיע הזמן לעשות משהו יותר רציני
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני לא יודע אם זה קשור לחום המים או לגז כי אצלי הכל התרחש באותו חודש שקניתי את הרכב המזגן לא עבד מיליתי גז ואז המזגן קירר לכמה ימים וזהו גם החימום עבד אבל אחרי זה שיחררתי תרמוסטט ומאוחר יותר שמתי לב שהחימום לא תקין לא יוצא אוויר חם! גם ששעון החום על 80 האוויר אינו חם מה יכול להיות הבעיה? היתכן שצריך גז בשביל לחמם!
הודעה אחרונה מאת enash, -
ש לי שאלה אנשים! אני צריך להחליף משולשים בגיטיאיי שלי,הלכתי היום למוסך לכיוון פרונט,ובדיוק הייתה שם גי טי איי כמו שלי 1900,שהתקינו לה משולשים חדשים. בעל המוסך אמר לי שלא כדאי לי לקנות משולשים אורגינליים,כלומר הוא לא אמר לי שלא כדאי פשוט זה לא משתלם הוא אמר כי כל משולש בודד עולה בסביבות 1000 ש"ח פלוס. הוא המליץ לי על משולשים חילופיים שמייוצרים עבור 205 גי טי איי וכל משולש בודד עולה 380 שקל. עכשיו רציתי לשאול אותכם אם משולשים חילופיים לא אורגינלים של פיז'ו הם בסדר?כי אורגינל זה סתם יקר בשביל השם אתה משלם פי 3. אם תענו לי אני אשמח.
הודעה אחרונה מאת redman, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
טוב לאחר שדיברתי עם איציק בפרטי אני רוצה לברר בפרהסיה: האם על מנת להחליף את הגומיות המסומנות - צריך לפרק מסרק? מהיכן המקום הכי נגיש? צריך לפרק סעפת? הרמן. נ.ב מי שיודע כמה עולות שתי הגומיות אני גם מודע לו.
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 864 צפיות
שלום לכולם יש לי בעיה עם ה205 החדשה שלי (שנת 94) בדלת של היושב ליד הנהג יש בעיה בסגירה כאשר סוגרים את הדלת היא לא נסגרת עד הסוף היא כאילו נסגרת חצי (כמו שקורא שסוגרים את הדלת אבל האור עדין עובד) עכשיו שאני מנסה ללחוץ אותה פנימה (כאילו שתינעל) היא נתפסת לשלוש שניות ואז שוב "נופלת בחזרה" עכשיו אם אתם יודעת מה הפיתרון פה? האם צריך להחליף את מנגנון נעילת הדלת? או שאפשר לסדר את זה? ואם צריך להחליף, תאמרו לי מה המחיר בבקשה (בערך כמובן) ואיפה אפשר לעשות זאת במוסך ממולץ באזור חדרה(גם נתניה אני יכול להגיע ) תודה לכולם ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה ברשותי רנו 5, מודל 89, מנוע 1400 לפני כחודשיים, שמתי לב שספירת הקילמוטרים לא אמיתית , וכן, כי המחוג קמ"ש קופץ על פני שנתות, תוך כדי השמעת קליקים. אחרי ששאלתי כאן בפורום (בין היתר), אמרו לי לגשת למכון ספידומטר ולבצע את התיקון, אחרי שהניחו שיש שחיקה בגלגלי השיניים. טוב. לאחר תקופה קצרה, צברתי את הזמן והכסף.. וגיליתי כי באיזור מגורי (אשדוד) אין אף מכון ספידומטרים, והקרובים ביותר נמצאים בירושליים, חולון ובאר שבע. כאשר פניתי למוסך מורשה של החברה, מתוך מחשבה כי אצלהם אפשר לבצע את התיקון - קיבלתי אותה תשובה האם יש דרך אחרת לפתור את הבעיה, או שאני חייב להשקיע את החצי יום הזה, ולנסוע למקום מרוחק בשביל לבצע את התיקון?
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
אודה למי שיוכל לתת איזושהי הערכה של מחיר להחלפת קלאץ ל-GSIאסטרה (אפילו אם אפשר לקנות רק אותו ,לבד), זוג צמיגים 205/50/15 טובים(חברה+דגם). הבנתי שטיפול-ניקוי להזרקה עולה בסביבות -400ש"ח ,האם טיפול אינפוזיה עדיף(44K)? תודה.
הודעה אחרונה מאת סבא ג'פטו,
-
מי מחובר 93 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 483 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- asix
- מיץ פטל
- דובצע
- ArikB
- לב טוב
- wa11a
- DubelBoom
- vladclar
- yanivnu
- איציק נ.
- Gosser1860
- Giant_TA
- itzik123
- חולגי
- מלטבשי
- malcishua
- RK
- MiniMiz3r
- דניאל1983
- IsraelR
- phpclub
- Tl123456789
- SlowRide
- Sitbon
- שחר 1
- erezroz24
- תחבצ
- CluelessGoblin
- Pavlik
- Derish
- עדי-אל
- theRodeus
- matanff
- NirNissimov
- fatboy1340
- מתעניין אחד
- Jenek
- LEGACY 1.8
- Matan1515
- orenbr
- Igalz
- ברווז
- yuvalsa
- A_lex
- SurfHigh
- levy
- TZR84
- Ziv
- pl7410
- Moshe c
- maor23
- הלוחש למכוניות
- Roycohen1979
- avizaz
- IAmWildSir
- Vorlorg
- נתנאל מ
- MostlyWicked
- natco
- zvit
- Shay Shd Dave
- guy.a
- David.T
- Nakamichi
- Itzik-b
- עידן אברהם
- mikyl
- eliharel
- avargel
- לירון .ה.
- ד_רון
- Night Driver
- Yay
- rsm130d
- benny62
- כוכב השחר
- or fiesta
- idanpop
- שביט
- gadik6
- Menro
- roiei
- llaavvii
- EliC25
- osheri
- green
- CX25GTI
- amosbmw
- BoazB11
- Alchemy
- WE988244
- Zion Shoshani
- מוניות ד.ש