Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת לא ממש מצליח לתאר את המצב טוב

קודם כל מדובר באונו 96 1.4 לאחרונה כאשר הרכב בעמידה או נסיעה ב 5 קמ"ש בפקק

המנוע "מגמגם" והאגזוז רועד וכאילו המנוע הולך להכבות

האם יספיק תוסף דלק טוב לניקוי כל המערכת או שהגיע הזמן לעשות משהו יותר רציני

פורסם

בזמן האחרון היתה לי אותה תחושה בנסיעה איטית ובעמידה. כל הרכב רעד, גימגם קצת ונשמע כאילו הטורים נמוכים מדי והמנוע עוד שניה נכבה.

במוסך שמו לב שתושבת מנוע אחת במצב מזעזע, ממש התפרקה לשני חלקים.

 

לאחר שהחליפו את התושבת הנסיעה נהיתה יותר חלקה, כל הרעידות וכל הגמגומים נעלמו.

 

מסתבר שאצלי היתה בעיה בתושבת מנוע שהעבירה את כל הוויברציות והגימגומים לסלון הרכב.

שכב מתחת לרכת ותבדוק ליתר בטחון את מצב התושבות.

 

אם הבעיה בהזרקה, אז תוסף הדלק לא יעזור. כודם כל מתקנים את התקלה ורק אחרכך, כשהרכב תקין ובא לך להוציא כסף מיותר, אז תקנה תוסף.

×
×
  • תוכן חדש...