Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנעת מנוע קר, וצמיגות השמן


elik-belik
שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

הרכב - סיאט איביזה דור 1 קרבורטור.

 

לקראת החורף הבא עלינו לטובה, התנועת הבוקר הפכו לסיוט רציני...

ההתנעה מלווה בעישון רב, הסלד בהתחלה ממש ממש נמוך (100-200) וצריך לפמפם אנושות בדוושת הגז.

 

התופעה נעלמת כעבור 2-3 דקות, הצ'וק האוטומטי נכנס לפעולה והנסיעה הופכת לטובה הרבה יותר

הצ'וק האוטומטי מפסיק את עבודתו בצורה טובה לאחר שהמנוע מתחמם.

 

הקרבורטור שופץ ונוקה לאחרונה ע"י צביקה ידידינו...

שמן + פילטר שמן הוחלפו החודש

 

השמן בצמיגות 20-50 - מה שאני ממלא תמיד.

אני די מהמר שמדובר בשמן צמיג מידי בבוקר הקר, כי התופעה נעלמת לאחר כמה דקות, ולא חוזרת על עצמה אלא רק אחרי שהרכב מתקרר לחלוטין.

 

אולי לתקופת החורף כדאי לעבור ל-10-40?

 

תודה!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

הרכב - סיאט איביזה דור 1 קרבורטור.

 

לקראת החורף הבא עלינו לטובה, התנועת הבוקר הפכו לסיוט רציני...

ההתנעה מלווה בעישון רב, הסלד בהתחלה ממש ממש נמוך (100-200) וצריך לפמפם אנושות בדוושת הגז.

 

התופעה נעלמת כעבור 2-3 דקות, הצ'וק האוטומטי נכנס לפעולה והנסיעה הופכת לטובה הרבה יותר

הצ'וק האוטומטי מפסיק את עבודתו בצורה טובה לאחר שהמנוע מתחמם.

 

הקרבורטור שופץ ונוקה לאחרונה ע"י צביקה ידידינו...

שמן + פילטר שמן הוחלפו החודש

 

השמן בצמיגות 20-50 - מה שאני ממלא תמיד.

אני די מהמר שמדובר בשמן צמיג מידי בבוקר הקר, כי התופעה נעלמת לאחר כמה דקות, ולא חוזרת על עצמה אלא רק אחרי שהרכב מתקרר לחלוטין.

 

אולי לתקופת החורף כדאי לעבור ל-10-40?

 

תודה!

לאליק בליק שלום רב!

דובר הרבה בנושא שסתומים הדראולים,(גם ברכבים מדור 1)שהשמן המתאים להם,

הוא שמן בעל צמיגות 10/40 בלבד!

המעבר ברכבים אלה לצמיגות 20/50 , יהיה רק למנועים שחוקים , בעלי תצרוכת שמן ,

גבוהה יחסית, והמעשנים בצבע לבן כחלכל!

במנוע תקין יש להשתמש בשמן 10/40 בלבד, בלי קשר לחורף!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאמת ניתן להשליך את התופעה שתיארתי בהודעתי, על השימוש בשמן צמיגי מידי?

או שיש בעייה עם הצ'וק האוטומטי?

 

מה אתה אומר?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובאמת ניתן להשליך את התופעה שתיארתי בהודעתי, על השימוש בשמן צמיגי מידי?

או שיש בעייה עם הצ'וק האוטומטי?

 

מה אתה אומר?

מכיוון שלא רשמת מה צבע העשן, (ואני מניח שחור), אני יוצא מתוך הנחה שהעשן,

קשורלצוק האוטומטי(יסודר בשתגיע לתיקון חוזר), ובלי קשר לצמיגות השמן,שכמו שכתבתי

בהודעה הקודמת, רצוי שתעבור , ל-10/40 !

בברכה

ותמיד לשרותך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא תשקול להפוך את הצוק האוטומטי לצוק ידני?

ואז פתרת את כל הבעייה.

..רק יפני,לא כל מה שרוצים בחיים ניתן לעשות!

לא ניתן להסב בסיאט איביזה מצוק אוטומטי לידני!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

..רק יפני,לא כל מה שרוצים בחיים ניתן לעשות!

לא ניתן להסב בסיאט איביזה מצוק אוטומטי לידני!

בברכה

צביקה

 

כן... האמת ששחור ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש צ'וק אוטומטי.

לא יודע איך הצ'וק האוטומטי נכנס לפעולה אצלך, אבל אצלי לפני שמתנעים רכב קר צריך ללחוץ על דוושת הדלק ולעזוב מייד. לאחר מכן להתניע. ככה רשום בהוראות בספר הרכב וזה גם עובד מצויין.

 

היתה לי גם איביזה שנת 1987, אבל אז עוד לא ידעתי על השיטה של "ללחוץ על הגז, לעזוב ואז להניע". הייתי מניע עם פימפומים, בדיוק כמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב - סיאט איביזה דור 1 קרבורטור.

לקראת החורף הבא עלינו לטובה, התנועת הבוקר הפכו לסיוט רציני...

ההתנעה מלווה בעישון רב, הסלד בהתחלה ממש ממש נמוך (100-200) וצריך לפמפם אנושות בדוושת הגז.

הקרבורטור שופץ ונוקה לאחרונה ע"י צביקה ידידינו...

אותו רכב, עם אותה הבעיה.

 

אצלי, הפיתרון היה ביקור אצל צביקה. מאז, כל הנעה, גם כשממש קר בחוץ, לא לוקחת יותר משתי שניות, ולא דורשת יותר מליטוף של דוושת הגז. אומנם עברו רק שלושה ימים מאז הביקור אצל צביקה, אבל... :biggrin2:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...