רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 978 צפיות
אחרי ששילמנו על הרכב במלואו הציעו לנו לקבל את הרכב ב1 לראשון 2012 , ולא בעוד שבוע , ואני רוצה לשאול האם קיים הבדל משמעותי מרגע המכירה ? מה הם ההבדלים שיהיו והאם הם ממש חשובים ?
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
אלף שקל. כל הכבוד, מקווה שיצטרפו כמה שיותר יצרנים למועדון
הודעה אחרונה מאת iftach amran, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם ותודה על העזרה! שלום לכולם אני נהג חדש כמעט שנה על הכביש. היום עברתי ברמזור אדום שלא היה בו מצלמה והיה שוטר מאחורי. אני הייתי בעצירה מלאה הרמזור שהיה מצד שמאל שלי התחלף לירוק ולא הייתי כל כך מרוכז וחשבתי שהרמזור שלי התחלף לירוק , השוטר עצר אותי ביקש רישיון נהיגה ואמר לי שהוא הולך לז**ן אותי ולשלול לי את הרישיון ל-3 שנים. רשם לי דו''ח ואמר לי שהדו''ח הוא 1000 שקל ו10 נקודות בגלל שאני נהג חדש, השוטר אמר גם שאני יקבל זימון לבית משפט ואת הדו''ח לביתי בתיבת דואר. השאלה שלי היא כזו: 1. האם כדי לנסות בכלל ללכת למשפט על מה שהשוטר אמר לי (אם תיהיה לי האפשרות לא ללכת למשפט). 2. מה באמת העונש לדבר כזה. תודה רבה לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הוצג קונספט חדש מבית סקודה. רמז לסקודה הבאה? http://www.netcarshow.com/skoda/2011-design_concept/
הודעה אחרונה מאת mejok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3554638,00.html?dcRef=ynet האמת, עם המחיר שמבקשים פה בארץ, אולי שווה את הסיכון
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אחלה אתר. תמונות של פנים וחוץ של כל הדגמים וגם של שנים קודמות. http://www.netcarshow.com מומלץ
הודעה אחרונה מאת pazoli, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
חברת הביטוח דורשת שולל תנועה מקורי + יחידת ניתוק מרוחקת (עלוקה) האם ישנם דרכים אלטרנטיביות לעמוד בדרישות הללו ?
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איביזה 2011 (הדגם של ה70אלף מול הדגם של ה86אלף) אחרי התלבטות קשה , ובעיקר בגלל המערכת מולטימדיה שמקבלים ב "חינם" בדגם הספורט קניתי הבוקר סיאט איביזה 1400 3 דלתות צהובה , גג פנורמי עכשיו נשאר רק להמתין בסבלנות רכבים קודמים פיאט פונטו 2000 (6 שנים) דיהטסו שרייד 2001 (2 שנים) רכב עבודה (השכרה)
הודעה אחרונה מאת mohen, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
טסט ראשון נפלתי בגלל פקשוש בחנייה וחבל, אבל היום פיצתי על זה עם טסט מצויין. מעריך מאוד כל מי שעזר לי בהתחלה פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=394549 תודה רבה ויאללה 3 חודש למלווה
הודעה אחרונה מאת ronka, -
-
- 24 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לפני כשנה וחצי רכשתי את האיביזה SC במבצע הראשון (88K) עם מנוע 1,4 85כ"ס. כיום נפתחה הזדמנות עבורי להחליף, והסתכלתי על הפונטו איבו. היא מגיעה עם איבזור מ-א עד ת' (סאנרוף כפול) ובגדול המראה שלה ממש לטעמי. מדובר בגיר ידני גם כן. מה שקצת מטריד אותי שהיא עם 77כ"ס, ומחיפושים פה ובכלל הבנתי שמדובר במנוע חלש. השאלה שלי איך הוא יחסית לאיביזה? מעבר לכך, האם מישהו יודע אם ישנן הנחות \ מבצעים או דברים מיוחדים בפיאט? הדגם שעליו אני מדבר עולה במחירון כמעט 100K, וכמובן שאם אחליף אעשה איתם טרייד-אין על האיביזה (אני בספק אם אצליח למכור אותה בעצמי בשוק של היום) ובגדול, אם הייתה ניתנת לכם אפשרות הבחירה, מה הייתם בוחרים ומאילו שיקולים?
הודעה אחרונה מאת mohen, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מהם הרכבים בעלי ירידת הערך הגדולה ביותר ?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
שלום לכולם, ברצוני לדעת אם יש דבר כזה קנס על אי אחיזת הגה בשתי ידיים? תודה לעונים ולעוזרים. רז
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, משום מה, המערכת לא נתנה לי לפתוח נושא חדש בפורום "שיפורים ותוספות לרכב", לכן נאלצתי לפתוח פה. לפני שבועיים הזמנתי יונדאי ולוסטר וראיתי ביוטיוב את הסרטון הבא: http://www.exautomall.com/?p=1707 די התלהבתי מהפנסים. רציתי לשאול,האם זה חוקי לשים פנסים כאלה?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אבא שלי עבר תאונה עם הרכב טוטלוס לאבא שלי ביטוח מקיף . אף אחד מהנהגים אינו מודה באשמה כל אחד טוען שהשני אשם רציתי לשאול מי שהאשם לא מקבל את הכסף מהביטוח או מה איך זה עובד? היד הקודמת של הרכב היתה ליסינג כמה אחוז יורד מזה במחירון? מבחינת הביטוח? הרכב שנת 2008 150 אלף קילומטר כמה אחוזים מורידים גם על זה? תודה
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 906 צפיות
שלום לכולם, לפני שבוע רכשתי לי איביזה TDI שנת 2004 בצבע אדום, אחרי 7 שנים של שמש ישראלית הצבע בגג כבר דהוי וקיים הבדל בגוון בין החלקים השונים של המרכב. השאלה היא, האם יש פתרון ל"בעיה" מלבד צביעה מלאה? מקווה שזה בפורום בנכון, מתנצל אם לא תודה, איתמר.
הודעה אחרונה מאת איתמר_ג, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://news.walla.co.il/?w=/3/1883546 מת על המדינה הזאת... מקס.
הודעה אחרונה מאת daveM, -
- 1 תגובות
- 592 צפיות
שלום , רציתי לדעת האם זה אפשרי שעל רכב אחד שבו נוהגים 2 נהגים -כל אחד מהם יהיה מבוטח בחברת ביטוח שונה ? המצב הוא כזה: הפוליסה נגמרת בעוד חודשיים וברצוני להיות מבוטח עכשיו , הסוכן אומר שזה בלאגן וכמעט בלתי אפשרי לבטל פוליסה קיימת ולצרף עוד אדם, האם זה נכון הוא שהוא סתם עצלן ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אני לא יודע אם זו בדיחה או מיזם עסקי (כושל) אבל אותי לפחות זה הצחיק, פיקנטו ב-91K ש"ח ביד 2. כן אני יודע שזה שוק חופשי וכו', סתם הצחיק אותי.
הודעה אחרונה מאת שבלול, -
-
- 1 תגובות
- 633 צפיות
היי, אחרי למעלה מעשור שאני נוהג במשפחתיות סטנדרטיות, יצא לי לנסוע בגולף GTI של חבר לפני כמה חודשים. את האמת, ציניקן ככל שאהיה, התלהבתי. פעם ראשונה שבאמת הרגשתי שאני ממש נהנה מהנהיגה. וכתוצאה מכך, אני מנסה כרגע להשתדרג - כנראה לסיאט לאון ספורט. ויותר חשוב, סוף סוף אני באמת מתעניין בנהיגה שלי וברכב שבו אני נוסע (אחרי הרבה שנים שהתיחסתי לרכב ככלי עזר להגיע מ-A ל-B בצורה היעילה והבטוחה ביותר). אבל מספיק קורות חיים - מה שרציתי לשאול זה אם יש למישהו עצות לאיך נכנסים לעניינים בקשר לנהיגה ורכבים. אני מאוד אשמח ללינקים לכל מקור מידע שיוכל לעזור לי להבין קצת יותר בקשר לרכבים. הכוונה הכללית היא לא לינק לאתר ויקיפדיה שמסביר על מבנה הרכב - אלא יותר על מה חשוב יות…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
בימים אלה אבא שלי מתכנן את רכישת הרכב הבא שלו - פולקסווגן ג'טה 160 כ"ס. הרכב מגיע ברמת גימור הייליין שכוללת בתוכה פינוקים שונים, אך אינה כוללת חיישני רוורס מקוריים. יש לציין שבניגוד לדגמים כמו פאסאט או טוארג, אף דגם של ג'טה אינו מגיע עם חיישנים מקוריים, אלא אך ורק בהתקנה מקומית. בסוכנות שבה מתעתד אבי לבצע את ההזמנה הוא התעניין במה זה יהיה כרוך להוסיף את החיישנים בהזמנה מיוחדת. מנהל הסוכנות בדק את הנושא מול צ'מפיון והשיב לו שהדבר באופן מוחלט בלתי אפשרי. אישית נראה לי קצת מוזר שבעוד שיש יבואנים כמו קמור או כלמוביל שמוכנים להביא כל תוספת אפשרית כל עוד יש לקוח שמוכן לשלם תמורתה, יש יבואנים שעומדים בסירובם לעשות זאת גם כאשר הלקוח מוכן לשלם. לחיישנים המקוריים יש תכונו…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לדעתי, הם שינו את כל מה שהפריע לי בעיצוב הנוכחי. נקווה שנעשתה עבודה גם בפנים הרכב. http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2199-סיאט-איביזה-2012-המחודשת-–-נחשפת-לראשונה.html
הודעה אחרונה מאת kolobok_4, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מדובר על דו"ח מהירות שקיבלתי בחודש יולי האחרון ביציאה מאילת,שכחתי ממנו לגמרי ועכשיו אני לא מוצא אותו. אני מעוניין (נאלץ) לשלם אותו למי עליי לפנות?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 1 תגובות
- 616 צפיות
נראה לכם שהראדר הזה http://www.ebay.com/itm/Early-Warning-Radar-Detector-22-Frequency-Detection/190612292153?_trksid=p1468660.m2000036#ht_2792wt_1265 יעבוד בישראל ? אשמח לתשובות...
הודעה אחרונה מאת chen132, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני כניראה מחר הולך להתרשם מהרכב לפני קנייה , אבל בנתיים אני לא מצליח למצוא שום מידע על הגירסא הזו חוץ מהנתונים הטכנים. אני מאוד ישמח לשמוע מאנשים שהיה לכם את הגירסה הזו או יצא להם לנהוג בה. מה מידת האמינות שלו? מה ההבדל בינו לבין גירסת הספורט? מה עלות הביטוח לגירסא זו?
הודעה אחרונה מאת neorex, -
שלום רב, קיבלתי מהחברה רכב ליסינג (C4) משנת 2008, קבוצה 2. אני משלם עליו 2790 בברוטו. חברי לעבודה עם רכב 2011 (פלואנס) משלם 3040 בברוטו גם על קבוצה 2. מישהו יכול להסביר האם הדבר הגיוני? לפי הפרסומים משלמים 2.74% משווי הרכב - האם מתעדכן כל שנה עם ירידת הערך? תודות מראש ושבוע טוב, אורי
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כותבים לא מעט על עליית מחירים שצפוייה להגיע בתחילת 2012, מה השינוי? האם באמת מומלץ להזמין עכשיו ולקבל את הרכב ב-2012 בכל מקרה? או שכדאי לחכות לתחילת השנה? מה ההבדל?
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
- 2 תגובות
- 906 צפיות
היי, פרסמתי כביש נהיגה חדש ב driving-roads - כבישים 8993 ו-8992 בגליל המערבי. אוף, כמעט עברתי את הגבול בטעות כשפניתי לא נכון עבדון – אדמית – אבן מנחם אורך המסלול: 28 ק"מ, כ-30 דקות תחילת המסלול: הכניסה לישוב עבדון סיום המסלול: הישוב אבן מנחם
הודעה אחרונה מאת The Phoenix, -
- 0 תגובות
- 524 צפיות
גם אני, כמו רבים מכאן, הלכתי למיונים, הרגשתי שהארגון רעוע, וחשבתי שבסך הכל זו עוד הפקה ישראלית שמנסה לחלוב מאיתנו קצת כסף בדרך לרווחים שמנים. אז יכול להיות שצדקנו ואכן זה המקרה, אבל ברגע שרואים את התמונות משם, מאילת, הלב מתמלא בהתרגשות. המסלול נראה מסודר, מאורגן, מקצועי, כמובן ביחס למצופה מאירוע כזה במדינת ישראל. פשוט תאווה לעינים, מכוניות פורמולה, דריפטים, ושאר ספורטיביות אחרות נוסעות להן בין הנוף המדברי האילתי והים האדום. נראה כאילו זה כל מה שחיכינו לו כל השנים. אבל זו רק ההתחלה, ויש המון שאלות באוויר. מה יעלה בגורלו של המסלול לאחר האירוע הזה? האם המדינה (ועיריית אילת) מעורבת ומודעת לפוטנציאל שבו? האם נוכל גם אנחנו להינות ממנו מבלי שנרגיש שחולבים אותנו? האם האירוע פתח ד…
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 753 צפיות
עד היום ישתמשתי במישחת הווקס של טרטל ווקס. ניראה לי בסדר, אבל הייתי מעוניין לחדש יותר את הצבע- שיהיה מבריק יותר. לאחר קריאה בפורום ראיתי שרובכם ממליצים על קאר-פלן. אני מעוניין לעשות ווקס למזדה 6 שהצבע הוא לבן מטלי עם נצנצים. ראיתי באינטרנט שיש להם כמה וכמה חומרים והיה קשה לי לגבש החלטה. אשמח אם מישהוא יוכל להמליץ על ווקס טוב שאחרי העבודה אני יגיד "וואו" והיכן ניתן לימצא בראשון לציון או בסביבה חנות המוכרת את החומרים הנל. תודה רז...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, קניתי ריפודים מלאים כי שלי היו כבר מזעזעים... חשבתי שזה ילך חלק, או לפחות קרוב, אך שימו לב כמה בעיות יש לאוטו הזה בכל מה שקשור לריפודים : מושבים קידמיים : *פלסטיק מקיף את הכיסא מצדדיו, גורם לבעיות להשחיל את הרצועות. *עד שהצלחתם לעבור, אין מלמטה כמעט שום ברזל\מיקום לתופסנים, היתי צריך לקמבן דברים עם אזיקונים *משענת ראש מקדימה לא פריקה, נאלצתי לבצע חתך בריפודים ובהמשך אתפור אותם בחזרה. *מושבים קטנים יחסית, הריפוד לא מתוח לגמרי - אין פתרון. משענת ראש דקה מאוד (פלסטיק נטו), הריפוד לראש שמגיע יושב בצורה רופפת לחלוטין, נראה זוועה. מושבים אחוריים : עדיין לא הרכבתי אבל ממבט מהיר שמתי לב *מושבים קטנים ביחד לריפודים - הריפודים יהיו רופפים. *בעיה לפ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 242 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mcshmupi
- sperial
- גור אדם
- נולד לליסינג
- itaimoto
- yor2
- רפי לין
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- RedLabel
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- blackpolo
- Moshe c
- Ctzvi
- משה בן הראש
- ArikB
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- yossiaviel
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
- daniel.asu
- yahaga
- tan tan
- axSupreme
- om2
- אליה
- matan_mil
- Golf_91
