Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבטמוביל החדשה שלי [ג'ולייטה - שרשור מתגלגל]


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נראה טוב אבל מדוע ההחלפה? אני בעד מקורי

 

+1. מקורי זה הכי, אחי.

במיוחד באלפא, שם כל המוסיף (או משנה) - גורע.

נו טוב, אולי באלפא הבאה שלך תחליט אחרת :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 488
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תשמע, אני בנאדם רציונלי, וככזה אני לא מסוגל להבין את הטיעון הזה 'הכי טוב מקורי'. אם מהנדסי/מעצבי הרכב הצליחו לתכנן אותו בקורלציה של 100% עבור הטעם שלך, אז כל הכבוד להם (ברצינות) ואכן אין שום טעם לשנות פרומיל.

אבל אם הם קלעו ב95% (או כל

 

שוב, אני לגמרי מבין את הטיעון 'זה פחות יפה ככה', שהוא סופר לגיטימי. אני רק לא מבין את הקטע הזה של 'זה פחות מקורי ככה' כאילו ל'מקורי' יש איזשהו משקל. אני אומר את זה לא בגלל הרכב הספציפי שלי אלא בגלל ששמעתי את הסיסמא הזו כבר מלא פעמים ואף פעם לא הצלחתי להבין את הלוגיקה שעומדת מאחוריה (תחת ההנחה שיש כזו).

 

לצורך העניין כשבנאדם לוקח ספויילר בגודל של כנף-747 ומדביק אותה להונדה ג'אז, אני לא חושב שזה מאעפן כי זה 'לא מקורי', אני חושב שזה מאעפן כי זה פשוט לא נראה טוב (וכמובן שאם הוא מבסוט אז שיהיה לו בכיף עם זה)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי, למקוריות יש משקל כאשר מדובר ברכב קלאסי כלשהו או רכב בעל הילה מסוימת.

 

למשל אם למישהו יש ב.מ.וו E30 M3 או איזה פז'ו 205 T16, אז המקורי זה הכי אחי.

 

אבל אם זה רכב פחות מיוחד, ולצורך הדוגמה ניקח את התלתן של פות"ש, אז המקוריות אינה קריטית באותה מידה.

 

צריך גם לשים לב ולהבדיל בין שינויים מכאניים ויקרים (החלפת מנוע, הסבה לידני וכו') לבין שינויים קטנים ופשוטים כמו סמלים בצבע אחר או התקנת מערכת דאבל-דין למשל.

 

גם פה יש גבול לטעם הטוב, כמו במקרה שתיאר פות"ש (ספוילר מטורף על סתם רכב).

 

כאמור, אם זה עושה טוב לבעל הרכב, שיבושם לו.

 

אור, לדעתי הסמלים נראים טוב, מחכה לראות במציאות!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שויים של פריטי אספנות, מכוניות בכללם כמובן, נמדד בין השאר על פי מקוריותם. משם אני מעריך הגיעה התחושה הזו, שאין לזלזל בה, שראוי לשמר מקוריות ככל הניתן. לא שהדבר נוגע לך, גם לא תאורטית, שהרי הג'ולייטה בטווח הנראה לעין אינה בדיוק פריט אספנות ובכל מקרה מה שנכון הוא החוש האסטטי הפרטי ואין בילתו. ולא יכול שלא להיזכר, אגב הענין הזה, במאמצים הרבים, לרבות נסיעה מיוחדת לאיטליה שהשקיע ידיד ( עליו השלום ) לפני שנים והרבה לפני איביי בפרט, אינטרנט בכלל, בנסיון נואש לארגן לאלפא ספיידר 69 שלו ( זנב מעוגל למי שזוכר ) מראת צד ופנסים אחוריים מקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני בנאדם רציונלי, וככזה אני לא מסוגל להבין את הטיעון הזה 'הכי טוב מקורי'. אם מהנדסי/מעצבי הרכב הצליחו לתכנן אותו בקורלציה של 100% עבור הטעם שלך, אז כל הכבוד להם (ברצינות) ואכן אין שום טעם לשנות פרומיל.

אבל אם הם קלעו ב95% (או כל

 

שוב, אני לגמרי מבין את הטיעון 'זה פחות יפה ככה', שהוא סופר לגיטימי. אני רק לא מבין את הקטע הזה של 'זה פחות מקורי ככה' כאילו ל'מקורי' יש איזשהו משקל. אני אומר את זה לא בגלל הרכב הספציפי שלי אלא בגלל ששמעתי את הסיסמא הזו כבר מלא פעמים ואף פעם לא הצלחתי להבין את הלוגיקה שעומדת מאחוריה (תחת ההנחה שיש כזו).

 

לצורך העניין כשבנאדם לוקח ספויילר בגודל של כנף-747 ומדביק אותה להונדה ג'אז, אני לא חושב שזה מאעפן כי זה 'לא מקורי', אני חושב שזה מאעפן כי זה פשוט לא נראה טוב (וכמובן שאם הוא מבסוט אז שיהיה לו בכיף עם זה)

 

תשמע, זה לגמרי הדיעה שלי, ואני ממש מקווה שלא נפגעת ממני בשום צורה.

אתה לגמרי צודק, כל אחד יעשה היפה בעיניו. סתם רציתי להציג את השקפתי, לפיה כל רכב, ובמיוחד אלפא, הוא הכי יפה כשהוא מקורי.

אגב, אני חושב שדווקא יצא לך יפה מאוד. פשוט אני, עם דעותיי השמרניות, הייתי משאיר את הסמל המקורי, גם אם הוא פחות מתאים לצבע. מתוך עיקרון שלי שמשפיע גם על הטעם שלי.

 

בכל מקרה, תתחדש. אל תתן לי או לאף אחד אחר עם טעם שונה משלך לבאס אותך (וזו גם כאמור לא הכוונה).

ספר קצת על חוויותיך מהרכב עד כה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה נפגעתי/התבאסתי, ולרועי אני אדגיש למען הסר ספק שיש אפס כוונת זלזול בדבריי. רק הצגתי את איך שאני רואה דברים, בכוונה לדיון - לא להתנצחות.

 

כאמור, אני ממש מבין את הטיעון "המראה המקורי יותר יפה בעיני, ולכן אני מעדיף מקורי", ניסיתי להסביר שאני לא מבין את הטיעון "המקורי הכי מקורי בעיני, ולכן אני מעדיף מקורי" (:

 

אני ממתין לעוד זמן עם הרכב, וטיול עם הקלאצ החדש, לפני שאני מעלה רשמים נוספים. בגדול אציין שבתור דיילי לרכב יש יתרונות וחסרונות: הוא נוח, יציב מאוד על הכביש גם במהירויות לא סבירות בעליל (כך שמעתי), בפקקים יש לי מוזיקה ברמה גבוהה, ובדרכים יש מוזיקה מסוג אחר כשאני מכבה את המערכת. שמתי לב לכך שאני מעדיף לכבות את מע' השמע כשאני בנסיעה לא עירונית.

מצד שני הוא לא חסכוני, יש בקרים עם שקט מופתי ובאחרים צצים קצת קרקושים, והצבע השחור הזה מטמטם אחרי שטיפה אבל מטומטם אחרי אובך.

 

לרשמים יותר ספורטיביים - אמתין עד לאחר הטיול הבא, צפי נוכחי לראשון באפריל. כן אציין שהרכב מפתח מהירות בקצב מטופש, ושצריך להיות מאוד זהיר וממושמע בעת הנהיגה שכן אם יש מוזיקה שממסכת את צליל התראת המהירות... זה בעייתי

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגלגלים קיבלו סמלים תואמים, ועל הדרך ניקוי ווקס. אין לי מושג אם הווקס יצליח לדחות אבק טוב יותר (שזו המטרה לשמה הוא יושם) אבל יאללה למה לא.

d9188e07fca16862334c35f32d090218.jpg5e304ea4579eec69f1b8636dd2341c0b.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נראה טוב. גם אני קניתי סמלים חדשים, קדמי ואחורי.

הסתכלתי על השחורים אבל אוהב מראה מקורי אז בחרתי במקוריים חדשים.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידית מקורית, כנ"ל מראות

אני בגדול מאוד אנטי-ניקל - חוץ מאשר ברכב שחור. ברכב שחור הניקל עוזר "לשבור" את החד גוניות.

מצחיק שאתה מעלה את זה, בדיוק היה לי דיון עם אשתי על ניקלים ברכב.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לtheme השחור-לבן:

מאז רכישת הרכב שמתי לב שיש קילוף בצד הקדמי (שעה 12) של ידית ההילוכים, במקום שאמנם לא מפריע לחוש הראיה אך כן מציק לחוש המישוש.

אחרי לבטים וחיפושים רבים, מצאתי את החלק שהתאים לי מבחינת מראה - והזמנתי.

היום קיבלתי את הידית החדשה, והתקנתי אותה ברכב.

תודות להנדסת אנוש מוצלחת ההתקנה לקחה לי 3 דקות והייתה פשוטה ואינטואיטיבית.

 

סתם, 1 באפריל וזה, ההתקנה היתה מזעזעת כהרגלם של האיטלקים:

נתחיל בזה שהידית המקורית המזורגגת, פשוט לא רוצה לרדת. הגאונים שם באיטלקיה הרכיבו אותה בצורה הבאה: לוקחים את החלק העליון, ומדביקים אותו עם דבק פסיכי - כך שאם מישהו רוצה להחליף ידית, עליו להחריב טוטאלית את הקיימת.

לאחר הרבה (מאוד) מאבקים, חתיכות פלסטיק שעפו בכל הרכב, ראש מברג שהתעקם וייאוש מהחיים - הצלחתי לפרק את הידית הקודמת. כמובן תוך כדי שבירתה.

 

ואז הגענו לחלק ב'...

את הידית החדשה קיבלתי ללא שום הוראות, ואופן ההתקנה שלה שונה בתכלית מהידית הקודמת.

הידית המקורית מגיעה עם בורג שתופס אותה במקום.

החדשה מגיעה עם התקן מוברג שמפעיל לחץ על המוט.

בנוסף, הידית החדשה מגיעה עם שני קפיצים בתצורות שונות, ושני התקני הברגה באורכים שונים.

 

ניסיתי כל מיני קומבינציות התקנה, לא ממש הבנתי איך אמורים להשתמש בכל החלקים. בסופו של דבר החלטתי שכנראה שאני צריך רק קפיץ אחד והתקן אחד, ושהקפיץ בכלל לא מתפקד כקפיץ אלא כהתקן עיבוי בין קוטר מוט ההילוכים לקוטר הידית החדשה (קצת גדול יותר).

 

ההתקנה הסתיימה, והתוצאה לפניכם.

התמונות באיכות חרבנה, אבל אומר כזה דבר: הסמלים זה בהחלט עניין של טעם, אבל את הידית החדשה לא יודע איך אפשר שלא לאהוב... מחרמנת ברמות. בחיי.

 

תמונות בהודעה הבאה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידית קודמת

bce540261e6e84343f6dbcb1db8d38a5.jpg64ac4a19e7d3bb147746ecb249a73fc9.jpg8606385895f3a868b942fa3d895c11ee.jpg

פירוק הידית הקודמת

68f64d4bac5016db303c74951d4af7da.jpg44ea5c7cead0b218f2d28a1232867de4.jpg998a196d08ad55326fa5dae646f7bde8.jpg

לאחר הפירוק

c883afe19aef5f1ce82b773a7c1c6414.jpg98ee7c91ca3671d2f4530bcb54b346a9.jpg

 

ולסיום, החדשה

2200f43318726fb6ba2334816a951555.jpgc628b800092d5bbf366895d478b41a7b.jpg657515bb2319063461a71c4b0ab11c0e.jpg073a2cd5e94126573898153e37cacbf2.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

החדשה ממש יפה, מזכירה 8ball. זה פלסטיק או משהו מתכתי כבד יותר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...