Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצמיג הנ"ל הוא פשוט דבר גאוני!

 

אני כבר מחכה שהוא יגיע לחנויות.. ומקווה שהוא באמת טוב כמו שהוא נראה.

 

הוא יכול לחסוך המון כסף לאנשים, ולחסוך המון כאבי ראש לנהגים אשר צריכים להחליף פנצ'ר

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
הצמיג הנ"ל הוא פשוט דבר גאוני!

 

אני כבר מחכה שהוא יגיע לחנויות.. ומקווה שהוא באמת טוב כמו שהוא נראה.

 

הוא יכול לחסוך המון כסף לאנשים, ולחסוך המון כאבי ראש לנהגים אשר צריכים להחליף פנצ'ר

כנ"ל! :mm_yeah:

 

אור.

פורסם

מה זאת אומרת? זה אבסורד איך לא חשבו על זה קודם לכן!:shock:

ניראה מבטיח לחלוטין, אין שום סיבה שלא יכניסו את זה לתוכניות של כל הרכבים החדשים.

יעיל,חסכוני, וניראה אף בטיחותי. מושלם!

פורסם
הצמיגים האלו כבר כמה שנים אצל אאודי (וכנראה גם בשאר מכוניות היוקרה)

אני חושב שאתה מתבלבל בין הצמיגים האלה, שעדיין לא בשימוש, לבין Run Flat Tires, שנימצאים כבר בשימוש אצל מספר יצרנים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

רגע הצמיגים האלה ככה נשארים על האוטו "שקופים"? שרואים דרכם הכל?

או שזה בכוונה שיראו ממה זה מורכב בפנים?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אני חושב שאתה מתבלבל בין הצמיגים האלה, שעדיין לא בשימוש, לבין Run Flat Tires, שנימצאים כבר בשימוש אצל מספר יצרנים.

לא הוא לא מתבלבל, זה נכון הם כבר ממזן אצל אאודי...

למכירה porsche boxter s לפרטים

 

 

יניב

פלא: 054-6802690

פורסם

האמת שהתכוונתי לRUN FLAT TIRES כמו שאלון אמר, ולא עקבתי אחרי הכתבה :oops:

 

הצמיגים האלו באמת המצאה גאונית לחלוטין, אבל:

1)או שהם עולים המווווון כסף

2)או שהנסיעה נהיית זוועה איתם (בפרסומת טוענים שזה כמו צמיג רגיל... אבל אין לדעת)

וואלק אתתתתה

×
×
  • תוכן חדש...