Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתה מדבר..

פיוניר אחת החברותתתתת!!!

יש להם מכשירים טובים וחזקים.

הם לא מתיימרים להיות הכי טובים ברמקולים/מגברים /קומפוננטים,

הם פשוט בינוניים עם מחיר היגיוני .

תסתכל קצת בפורומים בחו"ל, אין הרבה אנשים שמחזיקים משהו ברכב מעבר ל-HU

של החברה הזו.

הHU שלהם מעולים , עם מחיר מצויין, במחיר של 1400 ש"ח היום,

לא תמצא 3 יציאות להגברה, שליטה לסאב, תצוגה יפה, כמו זה:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=40523

למרות שלדעתי עדיף פנסוניק/קלריון/אלפיין.

ZZR

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פיוניר אחת מהחברות המובילות.

 

בכל מה שקשור לסאבים ורמקולים - כל אחד וטעמו ישנם אנשים שאוהבים סאונד של הפיוניר

ויש כאלה שממש לא.

פיונייר מייצרת מכשירים טובים כמו רדיו דיסקים כל מיני נגנים בקיצור, ברמקולים הם 0 גדול!

רמקולים זה פוקל, מורל, מ בי קוארט, סי די טי, ראינבו, ו עוד ו עוד מלא יצרנים שמייצרים בעיקר רמקולים ומתמחים בהם.

פיונייר זה בדרך כלל שלב התחלתי ב CARAUDIO.

יש כמובן מכשיר שלהם שהוא ברמה גבוה "P9" אבל הוא גם עולה בהתאם.

פורסם
יש כמובן מכשיר שלהם שהוא ברמה גבוה "P9" אבל הוא גם עולה בהתאם.
בטח התכוונת ל-P8, אז הP8 זה פרמייר, והP80 שזה הדגם הבסיסי מיועד לשוק ארה"ב בכלל, ולאירופה ושאר איזורים יש את ה P1Y, ששלושתם בעצם מכשיר אחד פחות או יותר, ובסה"כ זה מכשיר מעולה מכל הבחינות והוא זכה לשבחים רבים בכל רחבי העולם וכמובן מחירו בהתאם כמו שציינת.
פורסם
פיונייר מייצרת מכשירים טובים כמו רדיו דיסקים כל מיני נגנים בקיצור, ברמקולים הם 0 גדול!

רמקולים זה פוקל, מורל, מ בי קוארט, סי די טי, ראינבו, ו עוד ו עוד מלא יצרנים שמייצרים בעיקר רמקולים ומתמחים בהם.

פיונייר זה בדרך כלל שלב התחלתי ב CARAUDIO.

יש כמובן מכשיר שלהם שהוא ברמה גבוה "P9" אבל הוא גם עולה בהתאם.

פיוניר מיצרים דברים בינוניים ביותר שמיועדים למתחילים בעיקר ולאנשים שלא כ"כ מבינים בתחום האודיו ושמכירים כמה חברות ספורות כגון סוני וקנאוד....

בקשר לרמקולים אני לא מבין מה כל הפורום הזה כ"כ אוהב את המוראל לדעתי סתם רמקולים יש להם ואין בכלל להשוות אותם לפוקאל אמ בי קווארט וכן הלאה...

עוד לא ניתקלתי במתקין שאמר לי שהם רמקולים יותר מנחמדים בואו נגיד שבמחירים שלהם אפשר להשיג דברים יותר טובים....

פורסם
בקשר לרמקולים אני לא מבין מה כל הפורום הזה כ"כ אוהב את המוראל לדעתי סתם רמקולים יש להם ואין בכלל להשוות אותם לפוקאל אמ בי קווארט וכן הלאה...

עוד לא ניתקלתי במתקין שאמר לי שהם רמקולים יותר מנחמדים בואו נגיד שבמחירים שלהם אפשר להשיג דברים יותר טובים...

מסכים אם כל מילה, וכל מילה נוספת מיותרת... :mm_yeah:
פורסם

אני מבין שאתה יכול להשיג רמקול של אמ בי קוורט, פוקאל, במחיר של הפולס... יפה, אז למה שלא תחלוק גם איתנו את המקור המסתורי. גם אני לא חובב גדול של מורל אבל במחירים שלהם בארץ, אבל נדיר למצוא להם אח ורע ברמתם, אז עדיף להמנע מהערות חסרות בסיס...

בשיפוצים

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW305Cו

 

רציתי לדעת אם זה באמת סאב שכמו שכולם אומרים "שובר תחלונות"..אם מגבר בהתאם..

ומפציץ בצורה לא נורמלית..

וגם לעומת המחיר המצחיק שלו..

 

וגם על הסאב הזה אני רוצה חוות דעת בבקשה..

 

סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW306Cו

סאבים מצויינים יש לי שניים כאלה שובר את כל הרחוב לא את האוטו את כל הרחוב הם למכירה אם אתה מעוניין 0508538073

פורסם

מה קרה שרשור מלפני שנתיים? מה נזכרת בו עכשיו? :roll:

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2


×
×
  • תוכן חדש...