Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת - כמה שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עשיתי קורס באלטרנטיבי והתאכזבתי לאללה. את ההחלקות תירגלתי במין סימולטור מוזר שהיה בעצם פיאט בראבה עם דוושות כפולות כמו של מורים לנהיגה...

כל פעם שלא הצלחתי להשתלט על ההחלקה המדריך לידי שיחק עם הדוושות, וכששאלתי למה הוא עושה את זה (הרי הוא לא יישב לידי בכביש?!) הוא אמר ש"לא עשיתי כלום". איזה חארטה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני ממליץ על דרייב ארט,

 

היתרון שלהם הוא שההדרכה מבוצעת ע"י און וליאור בעצמם, שניהם נהגי מרוץ אמיתיים ומדריכים מעולים!!!

היחס והרצינות ללא תחרות, ממליץ בחום!!!

פורסם

הודעות מוזרות.

 

gman משבח את הקורס שעשה במסלולים ,מהלל ומשבח את בלימות החירום וההתחמקות שביצע ואף מביא קישור לאתר שלהם ( עד כאן מקובל בהחלט)

בהודעה מיד לאחר מכן הוא מודיע שעשה קורס גם באלטרנתיבי ( ולמען ההגינות אציין שאני מדריך בביה"ס הזה) , ומזכיר את הסקיד קאר כמין מכשיר מוזר ותמוה , שממנו ומההדרכה עליו התאכזב עמוקות.

 

למה יש לי רושם שיש כאן מגמתיות ?

פורסם
אני ממליץ על דרייב ארט,

 

היתרון שלהם הוא שההדרכה מבוצעת ע"י און וליאור בעצמם, שניהם נהגי מרוץ אמיתיים ומדריכים מעולים!!!

היחס והרצינות ללא תחרות, ממליץ בחום!!!

זה שהם נהגי מרוץ אז זה הופך אותם למורים לנהיגה טובים יותר??

אני לא בטוח!

דרך אגב:

הידעתם שבישביל ליהיות מדריך לנהיגה מתקדמת צריך ליהיות בעל רשיון הוראה(מורה לנהיגה)?

מה שאין לכמה וכמה "מדריכים", כמו ראם ואני כמעט בטוח שגם לאון אין(השאר אני לא יודע אז אני לא יגיד סתם)...

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

מה יעזור להם רשיון להוראת נהיגה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

1. אם אתה כבר הולך על קורס נהיגה מתקדמת, אז רק עם הרכב שלך !

 

השחיקה שנגרמת לרכב בקורס שולית -זה לא שאתה 8 שעות רק נוהג ובולם ומעביר משקל, יש המון תאוריה, ואחרי זה תרגולים מעשיים.

מומלץ לעשות עם הרכב שלך מהסיבות שכבר נאמרו כאן, שורה תחתונה זה הרכב שאתה נמצא ונוהג בו ביום יום, וביום שתצטרך חלילה לבלום איתו בלימת חירום אתה לא תוכל להגיד "אבל הרכב ישן ולא בנוי לזה" אלא תצטרך לסחוט את דוושת הבלם ולבלום, אז לפחות תלמד בקורס איך לבלום כמו שצריך.

 

המטרה היא שתדע להכיר את מגבלותיך ואת מגבלות הרכב שלך, ולא את מגבלות הרכב של בית הספר.

 

בגדול, כל הקורסים פחות או יותר אותו דבר, או במלים אחרות- לאן שלא תלך, יש לך מה ללמוד.

 

אני חושב שצריך להגיד לאבא שלך כל הכבוד על כך שהוא יוזם לעשות קורס כזה איתך (הלוואי שאבא שלי היה אומר לי לבוא איתו לקורס כזה).

 

לגבי דרייב ארט (של און יעקבסון), אני אישית עברתי קורס אצלו ומאוד נהנתי ולמדתי המון (ויש עוד המון ללמוד), אין לראות בזה כהמלצה כזו או אחרת, אלא רק דעה אישית מנסיון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני עשיתי קורס באלטרנטיבי והתאכזבתי לאללה. את ההחלקות תירגלתי במין סימולטור מוזר שהיה בעצם פיאט בראבה עם דוושות כפולות כמו של מורים לנהיגה...

כל פעם שלא הצלחתי להשתלט על ההחלקה המדריך לידי שיחק עם הדוושות, וכששאלתי למה הוא עושה את זה (הרי הוא לא יישב לידי בכביש?!) הוא אמר ש"לא עשיתי כלום". איזה חארטה.

הסקיד-קאר, כמכשיר הדרכה, היה לא פחות ממדהים. רמת ההדמיה שלו, במהירות פחותה (ומסוכנת פחות) של אירועים שקורים במהירויות כביש ריאליות הופכת אותו לנכס של ממש. מה גם שהתירגול, כערך נוסף, מהנה ביותר.

יצויין, כי בנוסף לקורס באלטרנתיבי עברתי קורס במסלולים והדרכה בדרייב-ארט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
זה שהם נהגי מרוץ אז זה הופך אותם למורים לנהיגה טובים יותר??

אני לא בטוח!

דרך אגב:

הידעתם שבישביל ליהיות מדריך לנהיגה מתקדמת צריך ליהיות בעל רשיון הוראה(מורה לנהיגה)?

מה שאין לכמה וכמה "מדריכים", כמו ראם ואני כמעט בטוח שגם לאון אין(השאר אני לא יודע אז אני לא יגיד סתם)...

אני מכיר כמה וכמה בבונים שדווקא יש להם רישיון להוראת נהיגה ולא הייתי נותן להם ללמד אפילו נסיעה על סקטבורד - בטח שלא נהיגה מתקדמת.. נו אז?

 

מוטי

פורסם

קודם כל אתה צודק מוטי!

 

אבל לא כל המורים הם כאלה!

ויש כאלה מורים שהם הרבה יותר טובים מאשר ראם או און כי בסך הכל הם נהגים מצויינים אבל זה לא אומר שהם יודעים ללמד טוב!

אבל מה לעשות שחוק זה חוק!

ואסור למישהו שהוא לא מורה נהיגה ללמד נהיגה ולגבות על זה כסף. נקודה.!

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם

הם לא מלמדים נהיגה.

הם מלמדים נהיגה מתקדמת.

 

אסור גם לנסוע מעל 90 קמ"ש, מר focus RS. זה מזיז לך?

אסור לצרוב דיסקים, זה מזיז לך?

מה פתאום התחלת להצטדק דווקא על רשיון להוראת נהיגה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סליחה שאני מעט לא קשור, אבל יש לי שאלונת קטנה.

 

שאלתי את השאלה לפני מספר חודשים, אולם הדעות היו חלוקות.

אני כעקרון 4 חודשים בעל רישיון נהיגה, חודש ללא מלווה. האם לעשות את קורס הנהיגה המתקדמת עכשיו (עכשיו הכוונה בתוך חודש +- ( אני מתכנן על חנוכה סוף סוף יש קצת חופש באוניברסיטה)), שמא לחכות נגיד חצי שנה שנה לקבלת יותר ניסיון ואז לקחת את הקורס?

 

מצד אחד ככל שמקדימים יותר טוב כיוון שהרגלים רעים קשה לתרגל, מצד שני כשאני בקושי יודע לנהוג רגיל עד כמה הקורס יהיה משמעותי?

 

תודה לעונים, פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
הם לא מלמדים נהיגה.

הם מלמדים נהיגה מתקדמת.

 

אסור גם לנסוע מעל 90 קמ"ש, מר focus RS. זה מזיז לך?

אסור לצרוב דיסקים, זה מזיז לך?

מה פתאום התחלת להצטדק דווקא על רשיון להוראת נהיגה?

לימוד נהיגה מתקדמת זה לימוד נהיגה!

מותר לנסוע מעל 90 וזה מזיז לי!

ומאיפה אתה יודע איך אני נוהג או אם אני צורב דיסקים או לא??

ועוד דבר:

נהג מירוצים(לשעבר?, או שהוא חזר למירוצים?) כמו ראם הוא באמת נהג טוב והכל אבל האם הוא יהיה מורה טוב יותר מאשר אחר שהוא לא היה נהג מירוצים?

לדעתי זה לא קשור אם אתה היית נהג מירוצים או לא, לא זה מה שמשפיע על היכולת שלך ללמד נהיגה!

אני אומר את זה פשוט כי gooli77 אמר "היתרון שלהם הוא שההדרכה מבוצעת ע"י און וליאור בעצמם, שניהם נהגי מרוץ אמיתיים ומדריכים מעולים!!!"...

Peugeot 107 2012 :-D

פורסם
לימוד נהיגה מתקדמת זה לימוד נהיגה!

מותר לנסוע מעל 90 וזה מזיז לי!

 

נהג מירוצים(לשעבר?, או שהוא חזר למירוצים?) כמו ראם הוא באמת נהג טוב והכל אבל האם הוא יהיה מורה טוב יותר מאשר אחר שהוא לא היה נהג מירוצים?

 

לדעתי זה לא קשור אם אתה היית נהג מירוצים או לא, לא זה מה שמשפיע על היכולת שלך ללמד נהיגה!

.

מי שהיה נהג מירוצים עם קבלות דבר אחד בטוח - לנהוג הוא יודע (או לפחות עבר הדרכה), מה שאי אפשר להגיד על מי שקיבל רישיון של מורה נהיגה ממדינת ישראל.

 

חוקית לימוד נהיגה מתקדמת על מסלול איננו לימוד נהיגה בכביש של מישהו שאין לו רישיון וכל אחד יכול לעשות כן (עובדה, תראה איך כל הגברים אומרים לנשים שלהן איך לנהוג...)

 

ספיציפית לגבי ראם, און וליאור, הייתי איתם כתלמיד במספר קורסים במספר בתי ספר שונים שם הם לימדו נהיגה מתקדמת בצוותא עם הצוות המקומי של בית הספר ותנוח דעתך, הם לא רק יודעים ללמד הם אפילו מאוד מוערכים ע"י המקומיים (בייחוד ראם בתקופה בה היה מתחרה מקצועית). הם כבר עברו איזה שניים, שלושה, עשרים קורסים כאלו בחיים כמדריכים ורמת ההדרכה שלהם כשל כל מדריך בבתי הספר הנ"ל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...