Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

מה דעתכם על השמן והתוספים הבאים???

האם שווה לקנות את השמן סינטטי מלא 5 ליטר ב 80 ש"ח?

ואת התוסף לשמן ב 30 ש"ח?

ואת התוסף לדלק ב 25?

הכל מקורי וחדש של חברת פז! סגור עם אלומיניום.

24112005.jpg

24112005(001).jpg

24112005(005).jpg

24112005(002).jpg

24112005(003).jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תגיד אתה אומר שהשמן לא משהו מהניסיון שלך??? או שסתם ראית קופסא שלא מוצאת חן בעיניך וסתם אמרת שהשמן לא משהו???

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

לידיעתך זה שמן בתקן 505 שזה תקן של VW השמן הזה נשלח לחו"ל לבדיקות מעבדה ומידי פעם נשלחות דוגמאות לבדיקה מדגמית...הוא עומד בקרטריונים שקבע היצרן ככה שאל תזלזל סתם....זה מה שממלאים בצ'מפיון,

 

בכל מקרה אני אוהב להשתמש בליקוויד מולי אבל אני בטוח שהשמן הזה יעשה עבודה לא רעה בכלל

פורסם
השמן לא משהו כפי שנראה......

אשמח מאד אם תפרוס על דפי הפורום את הנתונים שהביאו אותך להסיק מסקנה שכזו.

קראת בכלל את ה- Data Sheet של השמן הנ"ל? ידוע לך באילו תקנים אמריקניים / אירופיים / יפניים הוא עומד? או מהי רמת הדירוג שלו?

 

והתוספים לא מוכרים!

מוכר בהחלט. התוסף המצולם מיוצר ומשווק ע"י חברת פז ונמצא בשימושם של מוסכי רנו וניסאן בארץ.

מדובר בתוסף לניקוי מערכת ההזרקה.

מנסיון, ממליץ שלא לרכוש את התוסף הנ"ל, ובמקומו לרכוש את ה- BG K44.

אפי.

עדיף לך לחבר את כל אלו ביחד ולקנות LM סינטטי מלא 5W40!

_____

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לא ממליץ להשתמש בשמן הזה ברכבים חדישים.

 

השמן מתאים לדור ישן של רכבים (שנתון 2001 ומטה). השמן בעל דרגות איכות SJ שהיא הולכת ונעלמת מהשוק.

קנה שמן בדרגת איכות SL לפחות ואם ידך משגת מומלץ SM ומומלץ סיננטי מלא.

 

לעתיד

 

מה שצ'מפיון מוטורס ממליצים זה מה שטוב לעסקים שלהם.

ובכלל אני ממש לא מחזיק מאנשי השירות או הטכנאים שלהם כמבינים בנושא שמנים ועוד דברים טכנים.

יש להם מה ללמוד והרבה.

פורסם

דיברתי על התוסף השני.....

שמן סינטטי מודרני שעולה 80 שקל......הוא יכול להיות איכותי?

בחיים לא!

שלא נדבר שאם זה מה שאני חושב עליו אז הוא אפילו לא SL

עתיד אני ראיתי כמה שמנים על המדפים עם תקן VAG ב 40 שקל אז מה אני קונה? ( למשל צמפיון הכחול )

אין שמן סינטטי איכותי במחיר הנ"ל נקודה!

אגב סתם לידע כללי......

החוקים הבין לאומיים אומרים שהמילה סינתטי יכולה לדבוק בכל שמן דרגה 3 שהוא בכלל לא סינתטי אלה מינראלי בדרגה גבוהה,

ובשמנים שרובם סינטטים....אגב רוב זה גם 51%.

 

תחשבו על זה......

פורסם

עם כל הכבוד לתוצרת כחול לבן- לא היתי שם ברכב שלי שמן סינטטי מלא מתוצרת פז. זה כמו לשים צמיגי HIGH PERFORMANCE מתוצרת אליאנס. זה לא שזה לא יעבוד- אבל תוצרת החוץ יעבוד הרבה יותר טוב.

 

 

לא תמיד אמורים לשפוט מוצר על פי מחירו- אבל 80 שקלים לסינטטי מלא זה יותר מדי זול. תשקיע עוד כמה עשרות שקלים וקנה שמן איכותי של LM .

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...