Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבל לא מונע עיוות בווליום. כיוון נכון מונע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חזק יותר.

איכותי יותר? לא ניכנס לזה :)

 

בוא נגיד שהוא ככל הנראה יתן לך את מה שאתה מחפש

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לא לחינם אומרים שהמגברים הישנים של רוקפורד איכותיים הרבה יותר מהחדשים למרות



זאת אני בטוח שהמגבר שלך קצת יותר טוב מג'ייביאל שהיה לי אותו כמה חודשים והוא לא הרשים אותי במיוחד...

 

 

פורסם

הפעם אני מסכים. עם מידן לשם שינוי.

תסכם עם החנות, שהם יעזרו לך לבחור מגבר ולא יגבילו אותך.

כמובן עד התקציב, עם אתה לא רוצה להוסיף כסף.

ואני בספק. שאחרי שתשמע את הJBL תחזור לרוקפורד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לפני שאתה שומע את הJBL הייתי ממליץ בחום רב על אוריון 4004 מגבר מצויין שנותן ביצועים טובים יותר טוב מJBL והרוקפורד ביחד ואין פה אף אחד שיגיד שאני טועה רק אוריון.

אני מאמין ואתם

פורסם
לפני שאתה שומע את הJBL הייתי ממליץ בחום רב על אוריון 4004 מגבר מצויין שנותן ביצועים טובים יותר טוב מJBL והרוקפורד ביחד ואין פה אף אחד שיגיד שאני טועה רק אוריון.
אתה טועה.

מבחינת דירוגים - עוצמות יבשות וגם בפועל, הJBL הכי חזק, אחריו האוריון ואחריו הרוקפורד.

לאוריון 4004 הדגם הישן יש גם חרא של קרוס נוסף על הכל...

לא מדובר במוצר מבריק, עוד מיתוג של חברה שמתומחר גבוה בארץ הקודש.

Race Smart

פורסם
אתה טועה.

מבחינת דירוגים - עוצמות יבשות וגם בפועל, הJBL הכי חזק, אחריו האוריון ואחריו הרוקפורד.

לאוריון 4004 הדגם הישן יש גם חרא של קרוס נוסף על הכל...

לא מדובר במוצר מבריק, עוד מיתוג של חברה שמתומחר גבוה בארץ הקודש.

חיזוק לדבריו של יותם.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
לאוריון 4004 הדגם הישן יש גם חרא של קרוס נוסף על הכל...

צריך להיות עירני,

בטוח שיש כאלה , שינסו לדחוף את הדגם הישן עם הקרוס הקבוע.

לא התנסיתי איתו, אבל אני הבנתי שהדגם החדש הוא מגבר מצויין.

ZZR

פורסם

מידן לי יש את האוריון הדגם החדש ואני חייב להגיד שהוא מגבר מצוין לפי דעתי אפילו יותר טוב מהרוקופורד.

שפותח הת'רד ינסה לשמוע את האוריון אצלו באוטו שבוע שבועים ויראה אם המגבר הזה מוצא חן בעיני לפי דעתי הוא כן ימצא חן בעיניו אבל לך תדע.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אני לא דיברתי על הדגם הישן של אוריון אלה על החדש -אם הJBL יותר חזק מהאוריון לא ניראה לי וגם אם כן רק חזק לא איכותי האוריון באמת מגבר מצויין ואני רושם מ צ ו י י ן .

אני מאמין ואתם

פורסם

כל אחד אומר על המגבר שלו שהוא "מצויין"!הJBL חזק אבל לא נירא לי שהאו נותן 104 וואט ב רמת עיווט נמוכה, בקשר לאיכות אני לא אגיד כלום! כי ה HU של אבא שלי לא משהוא. המגבר מותקן אצל אבא בקרייזלר.

רמקולים FOCAL POLY V2

פורסם

רומן, לא צריך להגיד "המגבר שלי הכי חזק"

במבחן השוואתי שנעשה, עם הסתייגות מסויימת, הJBL מול הרוקפורד יותר חזק, בהרבה!

ואת זה אומר לך בעלים של הרוקפורד P4004 שתרם את המגבר שלו למבחן!

יותר שקיפות מזה אתה רוצה?

Race Smart


×
×
  • תוכן חדש...