Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקורבט הזו מ 1958. ב 57 היה פנס ראשי יחיד כמו ב 56.

 

לגבי הקילומטראז', הגומי של הדוושות נראה קצת שחוק עד כמה שאפשר לראות בתמונות, מה שמטיל ספק במהימנות. בכל אופן האוטו יפהפה.

פורסם
בשבוע שעבר הייתי אצל חבר שעובד ברדיו מילאנו, דיברנו וניכנסתי לסדנת התקנות, והמחזה שהתגלה לפניי השאיר אותי מחוסר נשימה לכמה דקות, עם עיניים שיצאו מחוריהן :shock2::crazyeyes , ולשון מגולגלת כמה מטרים על הריצפה. הלכתי, סליחה, טסתי לראות אותה.

היא: קורבט 1957 בצבע בורדו מקורי, יבוא אישי מארה"ב, עם 6K (!!!) מייל מקוריים!!!, שמורה במצב מושלם, מקורית על כל חלקיה, כבר אמרתי שזה חולם רטוב מאז שאני זוכר את עצמי?:yum::cry:

אני: מחוסר נשימה מנסה לאסוף את הלשון שלי ולהחזיר אותה לפה, ומחוסר תקציב, (מה?! 60K דולר זה לא הרבה... :roll: )

טוב, מספיק מילים, אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן...

והפעם המצלמה שלי התחרבשה סופית, כנראה היא גם לא עמדה במחזה...

יש עוד אחת כזאת(אולי זאת אותה מכונית) בנתניה אזור התעשיה החדש רחוב התרופה במיגרש מכירה

בפעם האחרונה ששאלתי דרשו 10K

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
יש עוד אחת כזאת(אולי זאת אותה מכונית) בנתניה אזור התעשיה החדש רחוב התרופה במיגרש מכירה

בפעם האחרונה ששאלתי דרשו 10K

NO WAY

פורסם
יש עוד אחת כזאת(אולי זאת אותה מכונית) בנתניה אזור התעשיה החדש רחוב התרופה במיגרש מכירה

בפעם האחרונה ששאלתי דרשו 10K

 

אולי בלירות סטרלינג ;-)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מה שבטוח זה שזאת לא אותה אחת... זאתי מתנחלת ברדיו מילאנו כבר כמה שנים טובות, ויוצאת משם רק לצורך תחזוקה שוטפת, או סיבוב מדי פעם...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אם תוסיף את השניה מתנה אני יתן לך עליהן 70K, אבל בעצם, לא ניראה לי שיהיה לך שימוש לכסף אם תפרד משתי הכליות...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

×
×
  • תוכן חדש...