Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידה בבלימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בזמן האחרון התחילו אצלי שוב רעידות בבלימה.

לפני כשנה החלפתי דיסקים וזה החזיק כמה חודשים עד ששוב התחיל לרעוד.

 

ממה נגרמות הרעידות הרי הדיסקים חדשים איך הם התעווטו?

פורסם

הנאבה עקומה אתה תחליף עוד 20 דיסקים ושוב יחזו הרעידות אם לאתחליף את הנאבה :-P

החלפתי לסופר רייסר 3 פעמים צלחות עד שעליתי על הבעייה

פורסם

אוקטן גבוה ערב טוב!

יש אפשרות שנסעת תקופה עם משאבה בגלגל תפוסה.(לא חוזרת מספיק)

זה חימם את הצלחת,ועיקם אותה או אותם.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הנאבה היא החלק בתוכו יש המייסבים,אליה מתחברת הצלחת.

 

התקלה אינה הנאבה,כמו שכתבתי צלחת או צלחות עקומות.

 

יש לבדוק גם את הקליפרים.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
שלום בזמן האחרון התחילו אצלי שוב רעידות בבלימה.

לפני כשנה החלפתי דיסקים וזה החזיק כמה חודשים עד ששוב התחיל לרעוד.

 

ממה נגרמות הרעידות הרי הדיסקים חדשים איך הם התעווטו?

 

שלום.

כול הכבוד לכול ההסברים הם נכונים אבל איך אפשר לחוות דעה אם לא יודעים באיזה סוג רכב מדובר.

אז!!! אם לא איכפת לך ציין סוג הרכב שנה ודגם ואז התשובות יהיו יותר נכונות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
גם לי נראה הקליפרים.

כש אני בולם בפתאומים ממהירות גבוה האוטו מושך לצד מסויים אם מחזיקים את ההגה חלש.

אם הרכב הוא זה הנראה בתמונה DL? הרי ויש לו בלם יד קדמי, כיוון לא נכון, יכול לגרום לעיוות הצלחות . בכל מקרה בלמים רועדים , מעידים לעיתים על צלחות מעוותות.

למרות זאת , יש לבדוק את תפוחי קצות מסרק ההגה, לפעמים חופש בהם יגרום רעידות בבלימה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

כפי שאמרו קודמיי - את הכל צריך לבדוק (קאליפרים תפוסים, נאבה, כיוון בלם יד).

 

באופן עקרוני אם הכל נמצא תקין - ייתכן וסגנון הנהיגה שלך פשוט "מטגן" את הצלחות/רפידות וזה מה שגורם לבעיה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הוא אומר אבל שהרכב סוטה לצד שהוא בולם! אז אני מאמין שיש לו קליפר אחד תפוס או חצי תפוס לא משנה מאיזו סיבה, יכול להיות גם מהבלם יד כפי שצבי אמר , ולכן הצלחות שלו מתחממות ומתעווטות.

יש גם לבדוק נאבה. אם זה בגלל הסטייל נהיגה שלך אז שני הצלחות יהיו מעווטות ולא אחת. זו האינדיקציה שלך! רק בגלל שהרכב לא בולם סימטרי אני חושד בקליפר תפוס.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

שלום.

 

יש שתי אפשרויות או קליפר תפוס ואז יש לשפץ את שני הקליפרים.

אפשרות נוספת צינור בלם סתום או בעיה במנגנון בלם היד.

אם תרצה עזרה תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

המשיכה לצד מסויים היא רק בבלימה ממש חזקה כמו בלימת חירום, לדוגמא כאשר הרמזור מחלף מהר.

הלכתי למכון פרונט לבדוק את זה אמרו שהפרונט תקין ויש בעיה אם איזה גומיה שם, וייתכן שגם משאבת בלם.

 

סגנון הנהיגה שלי לא "מטגן" את הצלחת. אני מנסה כמה שפחות לבלום סתם.

עוד דבר שיש לצייין לדעתי ולא בטוח אם הוא קשור בבלימה קלה בסיבוב מגיע רעש חריקה כזה מהבלם האחורי השמאלי.. כאשר לוחצים יותר חזק הרעש נעלם.

 

תודה על כל העזרה.

פורסם

הרעש כנראה מתוף מלוכלך,

רק בבלימה חזקה אם יש תקלה אז תראה אותה, כמו שבודקים את הכח של המנוע נוסעים חזק ורואים איך הוא מגיב ולא נוסעים כמו סבתא. ככה בם בבלימה.

אם אתה עוצר חלש וממושך אתה מטגן, אם אתה עוצר חזק ולא ממשיך לנסוע כדי שהצלחות יתקררו אתה מטגן.

רק התופעה הזו של הסטייה דורשת מוסך באופן מידי.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
המשיכה לצד מסויים היא רק בבלימה ממש חזקה כמו בלימת חירום, לדוגמא כאשר הרמזור מחלף מהר.

הלכתי למכון פרונט לבדוק את זה אמרו שהפרונט תקין ויש בעיה אם איזה גומיה שם, וייתכן שגם משאבת בלם.

 

סגנון הנהיגה שלי לא "מטגן" את הצלחת. אני מנסה כמה שפחות לבלום סתם.

עוד דבר שיש לצייין לדעתי ולא בטוח אם הוא קשור בבלימה קלה בסיבוב מגיע רעש חריקה כזה מהבלם האחורי השמאלי.. כאשר לוחצים יותר חזק הרעש נעלם.

 

תודה על כל העזרה.

בלמים , לא בודקים בבלימת חרום! לעומת זאת לפי התיאור האחרון שלך , אני ממליץ לך בחום לפנות למוסך אמין אשר יבדוק ויתקן את כל מערכת הבלימה שלך ויקח אחריות על עצמו, זה נחמד להעביר השערות בפורום , אך זה לא תמיד מתקן בעיות מורכבות . כאשר מדובר בבטיחות גרידא, פנה לאיציק או לכל מוסך אמין.

זכור ה-DL לא הורשה למכירה באירופה (למעט 4X4)מסיבות בטיחות, לכן, סיבה טובה יותר לתחזק אותו אופטימלית

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...