Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ומעולם לא אמרתי משהו רע על הקליאו (כמובן שעל ה RSI יש הרבה מה לומר ).

 

רק כי ממש משעמם לי וזה לא בסדר שתמתייחסים רק לעגלות של פיג'ו ושל אלפא...

 

מההההההההה זההההההההההההההההההההההההההההההה??? :evil:

מה יש לומר על RSI, מכונת הנהיגה המושלמת המדהימה, מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שיוצרה אי פעם בעיר ליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המכונית שגורמת לכל חובב נהיגה לצאת מגידרו ולהשקיע את כל כולו ברכב...

 

 

 

 

 

 

 

 

אה...

לא...

זו רק RSI....

:lol:

 

:lol:

 

זה רק אני או שזה,זה שהנמיח והקשיח את הרכב חשב שיהיה לו מכוניות יותר טובה (שנותנת כל בור לתוך החוליות ) והתאכזב?

:lol::lol:

 

לא, אבל זה שהנמיך (ולא הנמיח) את הרכב מאוד מרוצה ממה שיש רק שהוא יודע להבחין בכך שזה בסך הכל רכב ולא דת....

מעבר לזה, אתה ממש לא רוצה להפוך את הדיון הזה לאישי בינינו

 

חולה שטח.....כאילו מי פה לא יודע שזה אני מפורום מכוניות מה אתה מנסה להסתיר את הזהות שלי בפורום ?? :lol:

 

חס ושלום אראיל אני מחבב אותך והכל בגדר צחוק ומה פתאום אישי הכל בסבבה לא?

 

יאללה צאו מהטראומה :p:wink: וכמו שאומרים אצלו בצ'כונה" יאללה יאללה "(אל תשאלו איזה שכונה אבל בסגנון העיר של אריאל :p )

פורסם

 

עזוב אני לא יכול להתווכח איתך באינטרנט, אני לא יוכל להוכיח את ה"אלפיסטיות" שלי ככה

אבל אני די בטוח שלא תרצה להיפגש איתי פנים מול פנים............

 

:lol:

 

הייתי פוגש אותך בשמחה אבל יש בעיה, קשה לי להגיע למפגשים מאילת

תודיע שאתה מגיע לאילת

 

אתה קורא לעצמך אלפיסט אמיתי?

במרכז יש מפגשים של עשרות ומאות בעלי אלפות מכל הסוגים והתקופות, והנסיעה מאילת למרכז מונעת ממך להשתתף בחגיגה?

אם הייתי גר באילת והייתה לי אלפא, הייתי מחפש כל תירוץ לבוא למרכז ועל הדרך לסגור סקאלה במישר ולבחון את המגבלות לאורך הכביש למצפה רמון.

 

כמה פעמים יצאת לבקעת עובדה דרך הכביש המערבי רק כדי להנות מהנהיגה הלוך וחזור?

משום מה אני מהמר שהתשובה היא 0 עגול....

 

תחזור לשלולית ממנה באת....

תמשיך לעשות סיבובי פוזה מסביב למלונות....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

כמו שאמרתי קודם האוטו של אח שלי, אני מת ליסוע, זה הוא שמונע ממני

 

כמה פעמים יצאת לבקעת עובדה דרך הכביש המערבי רק כדי להנות מהנהיגה הלוך וחזור?

משום מה אני מהמר שהתשובה היא 0 עגול....

 

אתה מתכוון לכביש מיצפה?? אם כן אז מלא פעמים, פעם אחרונה היתה שלשום

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם
כמו שאמרתי קודם האוטו של אח שלי, אני מת ליסוע, זה הוא שמונע ממני

 

כמה פעמים יצאת לבקעת עובדה דרך הכביש המערבי רק כדי להנות מהנהיגה הלוך וחזור?

משום מה אני מהמר שהתשובה היא 0 עגול....

 

אתה מתכוון לכביש מיצפה?? אם כן אז מלא פעמים, פעם אחרונה היתה שלשום

 

הוא מתכוון לכביש הרי אילת, אבל חפיף, אם לא הבנת את הכוונה ונטפלת לקטנות, כנראה שלא יעזור שום דבר שנגיד...

 

דרך אגב אם אתה לא מכיר את כביש הרי אילת - החל מהיציאה מאילת ועד למחסום הראשון (אם אני זוכר נכון) זה כביש פשוט אדיר. קצר למדי אבל מלא פיתולים איכותיים ביותר עם ראות יחסית טובה. אח"כ הוא נפתח ונעשה מהיר בהרבה וזה קצת קשה על מכוניות כמו ה-147, למשל. (GTA לעומת זאת תהיה אחלה שם)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הפיתולים בהתחלה זה החלק בין הכי אהובים עלי, וקודם התכוונתי לנסיעה עד למצפה לא עד המחסום

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם

עזוב אני לא יכול להתווכח איתך באינטרנט, אני לא יוכל להוכיח את ה"אלפיסטיות" שלי ככה

אבל אני די בטוח שלא תרצה להיפגש איתי פנים מול פנים............

 

למה שלא תוותר כבר ותיצא מהאשליה שאתה חי בה , ואז אולי תבין שאתה חיקוי

 

שמיתימר להיות אלפיסט (מיצטער נפצתי לך את האשליה ) .

 

מה לא הספיק לך ?????????

 

הרי עשית את הפדיחה שלך .

 

ד"א את זה אני פשוט חייב לדעת , איך בדיוק תוכיח את האלפיסטיות ?

פורסם

אוי אוי אוי.... אני חייב להגיב -

 

לתומר: שהתנצל בפני אלפיסטים אמיתיים שנאלצים לבזבז זמן לקרוא את השטויות האלה - התנצלותך מתקבלת. :)

 

שוב לתומר - הגזמת בענק, וערכך ירד פלאים בעיני - 106 היא נקבה, ולכן היא "פקאקטע" ולא "פקאקט" :wink:

 

לרומאו - שמעדיף 147 105 כ"ס על STI, אני מוכן לתת לך 147 כזאת מתנה, אם תתן לי STI בתמורה :p

 

ושוב לרומאו שמת על האוטו שלו, "למרות שהוא לא מתקלקל" - חיברת כבר לחצן מצוקה למכבי אש?! :lol::lol::lol:

 

ובאמת, חברים. יופי של שרשור. צחוקים מכאן ועד מחרתיים, רק חבל שרוני השאיר את הציניות בבית וג'רמי הרס את הכל עם התייחסות רצינית מדי :p

 

איתן

שמת על האלפא שלו, ורץ לתקן את החלון חשמל....

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
ושוב לרומאו שמת על האוטו שלו, "למרות שהוא לא מתקלקל" - חיברת כבר לחצן מצוקה למכבי אש?! :lol::lol::lol:

...ורק בשביל היציאה הגדולה הזו, היה שווה לעבור את כל הת'רד הזה. :hihi:

איתן, גדול :!::lol:

 

דניאל, עם איזו פיז'ו 106 לבנה עם חישוקים לבנים שאוהב אותה, אבל אכן יש

לשים גבול לזיוני השכל על ראלי... :roll:

 

 

:wink:

MCS 2008

פורסם

אחד השירשורים המצחיקים בתולדות הפורום, ללא ספק!!!!

 

האמת, לא זוכר מה רציתי ליכתוב כבר...

 

ובאמת קשה לי להבין את עצמי בקשר ל 147 מול STI, אבל... ככה זה...

 

ומעכשיו כניראה אני אתחיל להקפיד שיהיה לי באוטו מטף.

(וזאת כאחד ששיבח את אמינות אלפא של הדור האחרון)

פורסם

ומעכשיו כניראה אני אתחיל להקפיד שיהיה לי באוטו מטף.

כיאה למכונית מירוץ טהורת גזע :mm_tongu:

חחחח :lol: !

 

רומאו תסדר את זה שזה יראה אסתטי אהא!! :roll:

פורסם

כן, ניראה לי שזה יהיה בבגאז'.

אם אני אשים את זה במושב הנוסע על הריצפה, זה יגרור הסבה למכונית מרוץ נטו.

פורסם
כן, ניראה לי שזה יהיה בבגאז'.

אם אני אשים את זה במושב הנוסע על הריצפה, זה יגרור הסבה למכונית מרוץ נטו.

אתה רציני?

אתה באמת הולך לשים מטף?

אם היית אומר לי שיש לך אלפא סוד הייתי מבין אותך אבל :roll:

טוב .. :p


×
×
  • תוכן חדש...