Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ומעולם לא אמרתי משהו רע על הקליאו (כמובן שעל ה RSI יש הרבה מה לומר ).

 

רק כי ממש משעמם לי וזה לא בסדר שתמתייחסים רק לעגלות של פיג'ו ושל אלפא...

 

מההההההההה זההההההההההההההההההההההההההההההה??? :evil:

מה יש לומר על RSI, מכונת הנהיגה המושלמת המדהימה, מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שיוצרה אי פעם בעיר ליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המכונית שגורמת לכל חובב נהיגה לצאת מגידרו ולהשקיע את כל כולו ברכב...

 

 

 

 

 

 

 

 

אה...

לא...

זו רק RSI....

:lol:

 

:lol:

 

זה רק אני או שזה,זה שהנמיח והקשיח את הרכב חשב שיהיה לו מכוניות יותר טובה (שנותנת כל בור לתוך החוליות ) והתאכזב?

:lol::lol:

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

עזוב אני לא יכול להתווכח איתך באינטרנט, אני לא יוכל להוכיח את ה"אלפיסטיות" שלי ככה

אבל אני די בטוח שלא תרצה להיפגש איתי פנים מול פנים............

 

לאא!!! בבקשה לא!!!

 

תגיד..אתה אמיתי?

 

לא נעים לי לספר לך את זה...

 

אני יודע על אלפות יותר ממה שאי פעם תדע.

 

חתיכת אידיוט קטן.אני עובד כבר שש שנים באלפא!!

 

נסעתי על יותר אלפות ממה שתזכה לחלום אי פעם.

 

מי לדעתך מתעסק ביחסי הציבור של מועדון אלפא!?!

 

מי דחף את העסק בחברה?

 

ואני יושב וחושב...את מי אני מכיר במועדון שהוא כזה טמבל?!? מישהו משחק איתי?!?!

 

אני יושב ומשתגע-אולי מישהו מהלקוחות שלי מריץ עלי דאחקה..

 

תגיד לי..אתה בכלל אמיתי?!?!?

 

אלוהים אדירים...

 

אלפא רומאו זה ממך והלאה ואני מתמצל בפני כל האלפיסטים האמיתיים שנאלצים לבזבז זמן על קריאה של זיבולי השכל האלה.

 

קדימה.בוא ותוכיח את ה"אלפיסטיות" שלך.אתה יכול למצוא אותי ב...אלפא רומאו ישראל.

 

לא..אין שום סיכוי שאני יודע יותר ממך על אלפות.אני רק מרכז את הקטע של הלקוחות,ההיבט ההיסטורי והספרותי.

 

ואני יושב וחושב כבר שעה מי מריץ עלי דאחקות....

 

אני מתנצל בפני כל לקוחות אלפא שנאלצים לקרוא את השטויות האלה.

 

נ.ב- אני אשמח להיפגש פנים אל פנים.אני מקפיד להגיע לכל מפגש של אלפא.אתה תזהה אותי-אני הבחור שמתעסק בצד האירגוני.אתה מוזמן לבוא,להחטיף לי מכות ואולי בסוף לקבל כובע של אלפא :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
:roflmao::hihi::roflmao::hihi:

 

ייייאאאאווו!!!! אני יושב פה וניקרע מצחוק מכל הבלגן שעשיתי!!!!

 

נו, האמת שהיסתקלתי עכשיו שוב זה באמת ניראה שיצא לי חריף קצת... נו, הייתי עצבני רצח כמה ימים.

חבל שלא יצאתי ברור... למרות שאפילו יצאו לי כמה מילים לטובת ה 106, אבל זה לא חשוב.

 

חוץ מזה, אתם יודעים טוב מאוד כבר מה אני חושב ואיך אני מדבר.

ואני עדיין טוען שאלפא זה הכי הכי בעולם!!!! כלום לא ישנה את זה.

מה תגידו לאדם כמוני שמעדיף שתיהיה לו 147 1.6 105 כ"ס על אימפרזה STI...

 

חוץ מזה, אני מסכים שהאלפות של פעם הן יותר אלפות, אבל גם לאלפות של היום לא

חסר... זאת אומרת, יש דברים שהייתי משנה, אבל למרות הכל הן יודעות לעשות את הדבר

הקטן הזה שאף 911 טורבו, או M3 מסוגלות לעשות.

 

רק מי שיכול להבין יבין, ויש כאלה שמבינים.

זה שהאלפא שלי לא מיתקלקלת זה אומר שאני לא באמת אוהב אותה?

אף אחד פה לא יודע עד כמה אני אוהב אותה.

 

אווף אני לא מבין..

ויש לי אלפא...

 

:p

 

תאמת, אני פשוט מאוהב באוטו שלי.. באוטו הספציצי שלי..

עומד לי כל פעם שאני רואה את הסוד שלי..

 

לא יודע, זאת שריטה..

 

זאת ההרגשה האמיתית.... כולם צריכים לשאוף להרגשה הזו!.

פורסם

בהתחלה זה הצחיק - אחר כך פחות.

 

בתור נציג האלפיסטים ה"שפויים" (הגדרה: אלפיסט שפוי = אוהב את אלפא אבל לא ימכור את אמא שלו בשביל לקנות אחת) אני חייב לומר שהויכוח מיותר. קודם כל, לא מעט חברים בפורום של מועדון אלפא היו חברים ב-CF הרבה לפני שהיה מועדון, ככה שהפורומים צריכים להיות חברים, לא יריבים. יש לנו עוד הרבה מאמצים משותפים לפנינו (כמו למשל, התכנסות של כל המועדונים למען שיפור התרבות המוטורית ומלחמה במצלמות המהירות וכו' וכו'...). לפחות לגבי מועדון אלפא אני בטוח שיש מספיק על מה לבנות גאוות יחידה - אנחנו לא צריכים לבנות את הפטריוטיזם שלנו על בסיס שנאת היריב.

 

תומר - בתור מי שמכיר מקרוב את שני ה"מחנות" - חדל אש !! תרגיע את ה106יסטים פה... ואנחנו ה"אלפיסטים השפויים" נעשה את הסדר-בית אצלנו בפורום כדי למנוע השמצות אנטי-צרפתיות, בסדר?

 

(ואני אומר את זה בכאב, כי הצרפתים באמת חרא של עם, בטח בהשוואה למוניקה בלוצ'י, אבל למען שלום אמת אני אתגבר... :D )

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
:roflmao::hihi::roflmao::hihi:

 

ייייאאאאווו!!!! אני יושב פה וניקרע מצחוק מכל הבלגן שעשיתי!!!!

 

נו, האמת שהיסתקלתי עכשיו שוב זה באמת ניראה שיצא לי חריף קצת... נו, הייתי עצבני רצח כמה ימים.

חבל שלא יצאתי ברור... למרות שאפילו יצאו לי כמה מילים לטובת ה 106, אבל זה לא חשוב.

 

חוץ מזה, אתם יודעים טוב מאוד כבר מה אני חושב ואיך אני מדבר.

ואני עדיין טוען שאלפא זה הכי הכי בעולם!!!! כלום לא ישנה את זה.

מה תגידו לאדם כמוני שמעדיף שתיהיה לו 147 1.6 105 כ"ס על אימפרזה STI...

 

חוץ מזה, אני מסכים שהאלפות של פעם הן יותר אלפות, אבל גם לאלפות של היום לא

חסר... זאת אומרת, יש דברים שהייתי משנה, אבל למרות הכל הן יודעות לעשות את הדבר

הקטן הזה שאף 911 טורבו, או M3 מסוגלות לעשות.

 

רק מי שיכול להבין יבין, ויש כאלה שמבינים.

זה שהאלפא שלי לא מיתקלקלת זה אומר שאני לא באמת אוהב אותה?

אף אחד פה לא יודע עד כמה אני אוהב אותה.

 

אתה פשוט ההוכחה המהלכת לכל מה שתומר אמר. זה פשוט מדהים עד כמה זה מקרי, תומר אומר משהו ואתה מבלי להתכוון פשוט מוכיח את זה.

 

מילא היית אומר איזה ג'וניור או איזה אלפתא על פני אימפרזה STI עוד הייתי מעלה בדעתי לחשוב שאתה אמיתי...

 

אבל לא...

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
בהתחלה זה הצחיק - אחר כך פחות.

 

בתור נציג האלפיסטים ה"שפויים" (הגדרה: אלפיסט שפוי = אוהב את אלפא אבל לא ימכור את אמא שלו בשביל לקנות אחת) אני חייב לומר שהויכוח מיותר. קודם כל, לא מעט חברים בפורום של מועדון אלפא היו חברים ב-CF הרבה לפני שהיה מועדון, ככה שהפורומים צריכים להיות חברים, לא יריבים. יש לנו עוד הרבה מאמצים משותפים לפנינו (כמו למשל, התכנסות של כל המועדונים למען שיפור התרבות המוטורית ומלחמה במצלמות המהירות וכו' וכו'...). לפחות לגבי מועדון אלפא אני בטוח שיש מספיק על מה לבנות גאוות יחידה - אנחנו לא צריכים לבנות את הפטריוטיזם שלנו על בסיס שנאת היריב.

 

תומר - בתור מי שמכיר מקרוב את שני ה"מחנות" - חדל אש !! תרגיע את ה106יסטים פה... ואנחנו ה"אלפיסטים השפויים" נעשה את הסדר-בית אצלנו בפורום כדי למנוע השמצות אנטי-צרפתיות, בסדר?

 

(ואני אומר את זה בכאב, כי הצרפתים באמת חרא של עם, בטח בהשוואה למוניקה בלוצ'י, אבל למען שלום אמת אני אתגבר... :D )

 

אני ממש לא רואה פה זירת מלחמה..

אלה זירת הסתלבטויות...

 

ואלי קצת משחקי כבוד...

 

אבל אני חושב שממזמן גלשנו מהויכוח הראשוני..

פורסם

תומר - בתור מי שמכיר מקרוב את שני ה"מחנות" - חדל אש !! תרגיע את ה106יסטים פה... ואנחנו ה"אלפיסטים השפויים" נעשה את הסדר-בית אצלנו בפורום כדי למנוע השמצות אנטי-צרפתיות, בסדר?

 

(ואני אומר את זה בכאב, כי הצרפתים באמת חרא של עם, בטח בהשוואה למוניקה בלוצ'י, אבל למען שלום אמת אני אתגבר... :D )

 

 

חתיכת חרא.ליכלכת על מוניקה בלוצ'י?!? אתה לא ידוע בכלל מה זה מוניקה בלוצ'י!! אני אהרוג אותך!!

 

נ.ב-שבוע הבא אני מרים עם חברים קולנוע מושכר והקרנה פרטית (כולל כיבוד) של מטריקס 2,אנימטריקס ומטריקס 1.נראה אותך מלכלך על מוניקה בלוצ'י...דיס מינז וואר!!!!

 

כל הקולנוע יבוא עליך!!

 

מוניקה!!

 

אני אהרוג אותך!!

 

LLLOOOLLLL

 

די.חדל אש. :lol:

 

נושא חדש לדיון:

 

מוניקה בלוצ'י.צרפתיה או כוסית?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

נכון, אני לא מכחיש את זה, אני פאנטי בצורה מוגזמת על אלפא, כן, גם על החדשות.

אצלי זה אפילו גובל בטירוף. (מעוד סיבות שאני לא אעלה כאן).

יש לי סיבות לזה. ואפילו, אם הייתי עובר אותם דברים עם נגיד... הונדה, אולי הייתי ככה על הונדה,

אבל בגלל שאהבתי אלפא עוד ליפניי זה, יצא לילעבור את כל זה עם אלפא, ולכן אני סוגד לה.

פורסם
ומעולם לא אמרתי משהו רע על הקליאו (כמובן שעל ה RSI יש הרבה מה לומר ).

 

רק כי ממש משעמם לי וזה לא בסדר שתמתייחסים רק לעגלות של פיג'ו ושל אלפא...

 

מההההההההה זההההההההההההההההההההההההההההההה??? :evil:

מה יש לומר על RSI, מכונת הנהיגה המושלמת המדהימה, מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שיוצרה אי פעם בעיר ליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המכונית שגורמת לכל חובב נהיגה לצאת מגידרו ולהשקיע את כל כולו ברכב...

 

 

 

 

 

 

 

 

אה...

לא...

זו רק RSI....

:lol:

 

:lol:

 

זה רק אני או שזה,זה שהנמיח והקשיח את הרכב חשב שיהיה לו מכוניות יותר טובה (שנותנת כל בור לתוך החוליות ) והתאכזב?

:lol::lol:

 

לא, אבל זה שהנמיך (ולא הנמיח) את הרכב מאוד מרוצה ממה שיש רק שהוא יודע להבחין בכך שזה בסך הכל רכב ולא דת....

מעבר לזה, אתה ממש לא רוצה להפוך את הדיון הזה לאישי בינינו

:-)

פורסם

:lol::lol::lol::lol:

 

פעם שניה היום אני כמעט על הרצפה מרוב צחוק.

 

אדון רומאו פרארי, בנו האבוד של אנצו:

 

מה תגידו לאדם כמוני שמעדיף שתיהיה לו 147 1.6 105 כ"ס על אימפרזה STI...

 

אני אגיד שאתה מטומטם. ושהלוואי שהייתה לי ה-STI שנהגתי עליה אתמול, הייתי נוסע עד ערד במיוחד בשבילך (סתם, נראה לך? פשוט יש שם את כביש סדום ערד) ומפחיד לך את הצורה. היית מבין סוף סוף מה זאת מכונית ספורט אמיתית... הצחקת אותי, 147 1.6...

 

אבל למרות הכל הן יודעות לעשות את הדבר

הקטן הזה שאף 911 טורבו, או M3 מסוגלות לעשות.

 

נכון. להתפרק לחתיכות :p

 

נכון, אני לא מכחיש את זה, אני פאנטי בצורה מוגזמת על אלפא, כן, גם על החדשות.

אצלי זה אפילו גובל בטירוף. (מעוד סיבות שאני לא אעלה כאן).

יש לי סיבות לזה. ואפילו, אם הייתי עובר אותם דברים עם נגיד... הונדה, אולי הייתי ככה על הונדה,

אבל בגלל שאהבתי אלפא עוד ליפניי זה, יצא לילעבור את כל זה עם אלפא, ולכן אני סוגד לה.

 

די, די כבר להוכיח לנו כמה אתה פאנאט - הבנו את זה, זה כבר מזמן לא רק גובל בטיפשות... ועוד אתה מפרסם את זה קבל עם ופורום. ממש נותן לך המון נקודות...

 

ו-ALFA147 - מצאת לך עם מי להתווכח על אלפא...

 

ודבר אחרון - שכל האלפיסטים פה יירגעו קצת עם ה"פורום 106 ראלי" - אני מצהיר פה לפני כולם - אני שונא 106 ראלי!!! כמה אפשר כבר לשמוע על האוטו הזה???

 

רוני, נוהג ב-106 ראלי בתחפושת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

עזוב אני לא יכול להתווכח איתך באינטרנט, אני לא יוכל להוכיח את ה"אלפיסטיות" שלי ככה

אבל אני די בטוח שלא תרצה להיפגש איתי פנים מול פנים............

 

לאא!!! בבקשה לא!!!

 

תגיד..אתה אמיתי?

 

לא נעים לי לספר לך את זה...

 

אני יודע על אלפות יותר ממה שאי פעם תדע.

 

חתיכת אידיוט קטן.אני עובד כבר שש שנים באלפא!!

 

נסעתי על יותר אלפות ממה שתזכה לחלום אי פעם.

 

מי לדעתך מתעסק ביחסי הציבור של מועדון אלפא!?!

 

מי דחף את העסק בחברה?

 

ואני יושב וחושב...את מי אני מכיר במועדון שהוא כזה טמבל?!? מישהו משחק איתי?!?!

 

אני יושב ומשתגע-אולי מישהו מהלקוחות שלי מריץ עלי דאחקה..

 

תגיד לי..אתה בכלל אמיתי?!?!?

 

אלוהים אדירים...

 

אלפא רומאו זה ממך והלאה ואני מתמצל בפני כל האלפיסטים האמיתיים שנאלצים לבזבז זמן על קריאה של זיבולי השכל האלה.

 

קדימה.בוא ותוכיח את ה"אלפיסטיות" שלך.אתה יכול למצוא אותי ב...אלפא רומאו ישראל.

 

לא..אין שום סיכוי שאני יודע יותר ממך על אלפות.אני רק מרכז את הקטע של הלקוחות,ההיבט ההיסטורי והספרותי.

 

ואני יושב וחושב כבר שעה מי מריץ עלי דאחקות....

 

אני מתנצל בפני כל לקוחות אלפא שנאלצים לקרוא את השטויות האלה.

 

נ.ב- אני אשמח להיפגש פנים אל פנים.אני מקפיד להגיע לכל מפגש של אלפא.אתה תזהה אותי-אני הבחור שמתעסק בצד האירגוני.אתה מוזמן לבוא,להחטיף לי מכות ואולי בסוף לקבל כובע של אלפא :lol:

 

הייתי פוגש אותך בשמחה אבל יש בעיה, קשה לי להגיע למפגשים מאילת

תודיע שאתה מגיע לאילת

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם

תומר - בתור מי שמכיר מקרוב את שני ה"מחנות" - חדל אש !! תרגיע את ה106יסטים פה... ואנחנו ה"אלפיסטים השפויים" נעשה את הסדר-בית אצלנו בפורום כדי למנוע השמצות אנטי-צרפתיות, בסדר?

 

(ואני אומר את זה בכאב, כי הצרפתים באמת חרא של עם, בטח בהשוואה למוניקה בלוצ'י, אבל למען שלום אמת אני אתגבר... :D )

 

 

חתיכת חרא.ליכלכת על מוניקה בלוצ'י?!? אתה לא ידוע בכלל מה זה מוניקה בלוצ'י!! אני אהרוג אותך!!

 

נ.ב-שבוע הבא אני מרים עם חברים קולנוע מושכר והקרנה פרטית (כולל כיבוד) של מטריקס 2.נראה אותך מלכלך על מוניקה בלוצ'י...דיס מינז וואר!!!!

 

אני אהרוג אותך!!

 

LLLOOOLLLL

 

די.חדל אש.

 

ואי, תומר, אם אתה יודע לקרוא כמו שאתה יודע לכתוב, אז כנראה איבדת את הריכוז לרגע, כי הלכלוך היה על הצרפתים - מוניקה הוצגה כאן, לשם השוואה, כנציגה איטלקית גאה (לא "גאה" גאה, גאה רגילה, כן?).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

נגיד לצורך העיניין שמנמיכים את מוניקה בלוצ'י שלושים מילימטר...

 

היא יכולה להחליד?

 

מוניקה בלוצ'י רצה את העלייה נס הרים.היא תרוץ מהר? ואם היא רצה לאילת?

 

היא יכולה לעשות פליקלאקים בסגנון מטריקס,היא תגיע יותר מהר?

 

מישהו יכול לענות?

 

מה אומררת הנבואה?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

נמאס לי לכתוב בפורום פה שאתם משוגעים,

אבל אני מוכרח בפעם האחרונה, ובשביל הגיוון נשנה נוסח:

 

 

אתם מטורללים

 

:wink::twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...