Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ידעתי שיש הגבלת גיל..... וקצת קשה לי להיות בעלים של אלפא בגיל כזה

 

אבל שוב... מה אני יכול להגיד למישהו שאוהב פיג'ו?

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק שתדעו שרבים מהאלפיסטים הטובים והאמתיים והקרבורסטוריטים לא מחוברים לאינטרנט..

ידוע, עד שיש זמן פנוי מהאוטו זה לא לענין לשבת מול מחשב :lol:

THATS MY POINT!!!

 

שימו לב שכמעט ולא יוצא לי לכתוב פה בפורום בתקופה האחרונה..

או שאני בעבודה או שאני באלפא.. :oops:

פורסם
כללום..

חם לי

 

חבל, ההודעה הקודמת שלך היתה הכנה להנחתה יפה ביותר (היה כתוב משהו בסגנון "רק

שתדעו שרבים מהאלפיסטים האמיתיים והקרבוריסטיים לא מחוברים לאינטרנט בכלל",

שההנחתה צריכה להיות כמובן משהו בסגנון: "כנראה כי הם עסוקים בלאסוף את כל החלקים

שנשרו מהאוטו בלילה אל תוך מריצה" :D).

 

עריכה: אני רואה שדויד הקדים אותי :cry:

פורסם
כללום..

חם לי

 

חבל, ההודעה הקודמת שלך היתה הכנה להנחתה יפה ביותר (היה כתוב משהו בסגנון "רק

שתדעו שרבים מהאלפיסטים האמיתיים והקרבוריסטיים לא מחוברים לאינטרנט בכלל",

שההנחתה צריכה להיות כמובן משהו בסגנון: "כנראה כי הם עסוקים בלאסוף את כל החלקים

שנשרו מהאוטו בלילה אל תוך מריצה" :D).

 

חחח... שניה אני מחזיר..

קיבלתי אחת מדויד.. אבל אני רוצה עוד..

הדברים האלה רק מחשלים אותי :p ...

נותנים לי מוטיבציה.. :lol:

מי מזוכיסט של אמא?

חחח :D

פורסם
לא ידעתי שיש הגבלת גיל..... וקצת קשה לי להיות בעלים של אלפא בגיל כזה

 

אבל שוב... מה אני יכול להגיד למישהו שאוהב פיג'ו?

 

 

מה..את כל זה ביזבזתי על ילד בן שמונה עשרה?

 

 

סורי..חשבתי שאני מדבר עם אלפיסט אמיתי.

 

 

חמוד שלי...המפגש הכי קרוב שיהיה לך אי פעם עם אלפא אמיתית,יהיה אם איזה 75 תדרוס אותך...אולי אם יהיה לך מזל תידרס ע"י ג'וניור. :lol:

 

עאלק אלפיסט אמיתי...

 

:lol:

 

 

הרסת אותי...שמונה עשרה...

 

אלפיסט אמיתי... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

תגיד..משעמם לאנשים באילת?

 

אין לכם מלונות?

 

תיירות משוודיה?

 

קזינו?! משהו!?!?

 

 

עד כדי כך משעמם לכם,שאתם נאלצים לחפש פוזה בכוח?

 

שים לב טוב..אילת אינה איטליה! "המלך שלמה" אינו מוטל די מודנה!

 

 

חבל...

 

 

בכסף של ה147 יכולתם לקנות לפחות כמה אלפות אמיתיות.

 

 

נבהלתי לרגע...חשבתי שאני מול אלפיסט אמיתי.לא הבנתי איך אדם בוגר יכול לפלוט כזו כמות של שטויות (רומאו לא נחשב).

 

נ.ב-שלח לי כתובת במסנג'ר.יש לי בבית קרבורטור "וובר" של אלפתא (מדהים..נכון? יש לי פיז'ו ועם זאת התעסקתי עם אלפות..).אני אשמח לשלוח לך אותו.אומנם לא כל כך תדע מה זה,מה עושים עם זה,למה זה משמש-אבל אני בטוח שברגע שתדע שזה קשור איכשהוא באלפא ,אתה תחדיר את ה*** ותנסה לדפוק את זה...

 

אני מקווה שלא תיפצע מהדיזות....

 

עאלק ילד בן שמונה עשרה...

 

 

 

:lol::lol::lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
לא ידעתי שיש הגבלת גיל..... וקצת קשה לי להיות בעלים של אלפא בגיל כזה

 

אבל שוב... מה אני יכול להגיד למישהו שאוהב פיג'ו?

 

 

מה..את כל זה ביזבזתי על ילד בן שמונה עשרה?

 

 

סורי..חשבתי שאני מדבר עם אלפיסט אמיתי.

 

 

חמוד שלי...המפגש הכי קרוב שיהיה לך אי פעם עם אלפא אמיתית,יהיה אם איזה 75 תדרוס אותך...אולי אם יהיה לך מזל תידרס ע"י ג'וניור. :lol:

 

עאלק אלפיסט אמיתי...

 

:lol:

 

 

הרסת אותי...שמונה עשרה...

 

אלפיסט אמיתי... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

תגיד..משעמם לאנשים באילת?

 

אין לכם מלונות?

 

תיירות משוודיה?

 

קזינו?! משהו!?!?

 

 

עד כדי כך משעמם לכם,שאתם נאלצים לחפש פוזה בכוח?

 

שים לב טוב..אילת אינה איטליה! "המלך שלמה" אינו מוטל די מודנה!

 

 

חבל...

 

 

בכסף של ה147 יכולתם לקנות לפחות כמה אלפות אמיתיות.

 

 

נבהלתי לרגע...חשבתי שאני מול אלפיסט אמיתי.לא הבנתי איך אדם בוגר יכול לפלוט כזו כמות של שטויות (רומאו לא נחשב).

 

נ.ב-שלח לי כתובת במסנג'ר.יש לי בבית קרבורטור "וובר" של אלפתא (מדהים..נכון? יש לי פיז'ו ועם זאת התעסקתי עם אלפות..).אני אשמח לשלוח לך אותו.אומנם לא כל כך תדע מה זה,מה עושים עם זה,למה זה משמש-אבל אני בטוח שברגע שתדע שזה קשור איכשהוא באלפא ,אתה תחדיר את ה*** ותנסה לדפוק את זה...

 

אני מקווה שלא תיפצע מהדיזות....

 

עאלק ילד בן שמונה עשרה...

 

 

 

:lol::lol::lol:

 

צודק.

לא הכי מבין באלפיסט או לא אלפיסט, אבל מה שאני כן יודע, זה שהוא לא אלפיסט. זה בטוח, רואים על פי שפת הדיבור. אם הוא היה אלפיסט אמיתי הוא לא היה נעול על אלפא. הוא היה יכול להסתכל על כל הדברים, על כל המכוניות, ועדיין לאהוב את המכונית שלו. הבעיה היא שהוא לא מסתכל על אף אחד, רק על המכונית שלו, כל השאר, לא שווים, רק אלפא הכי הכי הכי הכי.

Back to the original - NC again.

פורסם
לא ידעתי שיש הגבלת גיל..... וקצת קשה לי להיות בעלים של אלפא בגיל כזה

 

אבל שוב... מה אני יכול להגיד למישהו שאוהב פיג'ו?

 

 

מה..את כל זה ביזבזתי על ילד בן שמונה עשרה?

 

 

סורי..חשבתי שאני מדבר עם אלפיסט אמיתי.

 

 

חמוד שלי...המפגש הכי קרוב שיהיה לך אי פעם עם אלפא אמיתית,יהיה אם איזה 75 תדרוס אותך...אולי אם יהיה לך מזל תידרס ע"י ג'וניור. :lol:

 

עאלק אלפיסט אמיתי...

 

:lol:

 

 

הרסת אותי...שמונה עשרה...

 

אלפיסט אמיתי... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

תגיד..משעמם לאנשים באילת?

 

אין לכם מלונות?

 

תיירות משוודיה?

 

קזינו?! משהו!?!?

 

 

עד כדי כך משעמם לכם,שאתם נאלצים לחפש פוזה בכוח?

 

שים לב טוב..אילת אינה איטליה! "המלך שלמה" אינו מוטל די מודנה!

 

 

חבל...

 

 

בכסף של ה147 יכולתם לקנות לפחות כמה אלפות אמיתיות.

 

 

נבהלתי לרגע...חשבתי שאני מול אלפיסט אמיתי.לא הבנתי איך אדם בוגר יכול לפלוט כזו כמות של שטויות (רומאו לא נחשב).

 

נ.ב-שלח לי כתובת במסנג'ר.יש לי בבית קרבורטור "וובר" של אלפתא (מדהים..נכון? יש לי פיז'ו ועם זאת התעסקתי עם אלפות..).אני אשמח לשלוח לך אותו.אומנם לא כל כך תדע מה זה,מה עושים עם זה,למה זה משמש-אבל אני בטוח שברגע שתדע שזה קשור איכשהוא באלפא ,אתה תחדיר את ה*** ותנסה לדפוק את זה...

 

אני מקווה שלא תיפצע מהדיזות....

 

עאלק ילד בן שמונה עשרה...

 

 

 

:lol::lol::lol:

אהאהאהאהא!!!

לא יפה..

אומנם אני גם בן 18

 

אבל עברתי הרבה בחיי...

יותר מדיי...

לא דברים שילד בן 7 צריך לעבור..

סתם לא נכון..

 

ברצינות..

לפי דעתי התכוונת לאנשים שחיים על הכסף של אמא'לה ואבאל'ה

כאלה שאבא מביא להם את המפתחות.. "כך אותה ותזהר אני לא רוצה לראות שריטה אחת"..

 

ואז הם מספרים

אבא קנה לי אלפא...

יש אני פוזאיסט

יש אולי אני אוכל לזיין עם הזין הוורוד שלי..

 

חח..

 

אבל אני עם אלפא סוד..

אני מקבל ענני אדים של שמן ודלק שרווף כשאני פותח את מכסה המנוע..

 

האוטו שלי נתקע כל הזמן..

 

ואני מסתדר לבד ולא מתקשר לגרר של אבא..

 

 

כמה מילמטר הקרב'?? יש סיכוי ש40??

ואלי יש לך גם סעפות?

 

אני צריך !!!!!!!!

פורסם

אני יודע מספיק על מכוניות ומספיק על אלפא רומיאו, אולי בן 18 אבל יודע הרבה.

 

מה רצית שניקנה? פיג'ו 206?

 

עזוב אני לא יכול להתווכח איתך באינטרנט, אני לא יוכל להוכיח את ה"אלפיסטיות" שלי ככה

אבל אני די בטוח שלא תרצה להיפגש איתי פנים מול פנים............

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

פורסם
לא ידעתי שיש הגבלת גיל..... וקצת קשה לי להיות בעלים של אלפא בגיל כזה

 

אבל שוב... מה אני יכול להגיד למישהו שאוהב פיג'ו?

 

 

מה..את כל זה ביזבזתי על ילד בן שמונה עשרה?

 

 

סורי..חשבתי שאני מדבר עם אלפיסט אמיתי.

 

 

חמוד שלי...המפגש הכי קרוב שיהיה לך אי פעם עם אלפא אמיתית,יהיה אם איזה 75 תדרוס אותך...אולי אם יהיה לך מזל תידרס ע"י ג'וניור. :lol:

 

עאלק אלפיסט אמיתי...

 

:lol:

 

 

הרסת אותי...שמונה עשרה...

 

אלפיסט אמיתי... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

תגיד..משעמם לאנשים באילת?

 

אין לכם מלונות?

 

תיירות משוודיה?

 

קזינו?! משהו!?!?

 

 

עד כדי כך משעמם לכם,שאתם נאלצים לחפש פוזה בכוח?

 

שים לב טוב..אילת אינה איטליה! "המלך שלמה" אינו מוטל די מודנה!

 

 

חבל...

 

 

בכסף של ה147 יכולתם לקנות לפחות כמה אלפות אמיתיות.

 

 

נבהלתי לרגע...חשבתי שאני מול אלפיסט אמיתי.לא הבנתי איך אדם בוגר יכול לפלוט כזו כמות של שטויות (רומאו לא נחשב).

 

נ.ב-שלח לי כתובת במסנג'ר.יש לי בבית קרבורטור "וובר" של אלפתא (מדהים..נכון? יש לי פיז'ו ועם זאת התעסקתי עם אלפות..).אני אשמח לשלוח לך אותו.אומנם לא כל כך תדע מה זה,מה עושים עם זה,למה זה משמש-אבל אני בטוח שברגע שתדע שזה קשור איכשהוא באלפא ,אתה תחדיר את ה*** ותנסה לדפוק את זה...

 

אני מקווה שלא תיפצע מהדיזות....

 

עאלק ילד בן שמונה עשרה...

 

 

 

:lol::lol::lol:

 

L O L

LOL

 

 

:lol::lol::rofl:

פורסם
ומעולם לא אמרתי משהו רע על הקליאו (כמובן שעל ה RSI יש הרבה מה לומר ).

 

רק כי ממש משעמם לי וזה לא בסדר שתמתייחסים רק לעגלות של פיג'ו ושל אלפא...

 

מההההההההה זההההההההההההההההההההההההההההההה??? :evil:

מה יש לומר על RSI, מכונת הנהיגה המושלמת המדהימה, מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שיוצרה אי פעם בעיר ליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המכונית שגורמת לכל חובב נהיגה לצאת מגידרו ולהשקיע את כל כולו ברכב...

 

 

 

 

 

 

 

 

אה...

לא...

זו רק RSI....

:lol:

:-)

פורסם
ומעולם לא אמרתי משהו רע על הקליאו (כמובן שעל ה RSI יש הרבה מה לומר ).

 

רק כי ממש משעמם לי וזה לא בסדר שתמתייחסים רק לעגלות של פיג'ו ושל אלפא...

 

מההההההההה זההההההההההההההההההההההההההההההה??? :evil:

מה יש לומר על RSI, מכונת הנהיגה המושלמת המדהימה, מכונית ההנעה הקדמית הטובה ביותר שיוצרה אי פעם בעיר ליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המכונית שגורמת לכל חובב נהיגה לצאת מגידרו ולהשקיע את כל כולו ברכב...

 

 

 

 

 

 

 

 

אה...

לא...

זו רק RSI....

:lol:

הבעיה היחידה לטעמי של ה RSI :

היא מכוערת!!!!!!!! :lol::p:twisted:

פורסם
אתה נוהג באלפא ואתה עוד אומר דברים כאלה?? אני ממש לא מבין אותך....

 

אני אהבתי אלפא עוד לפני שנהגתי באחת, אחרי שנהגתי בפעם הראשונה ב147 האהבה שלי לאלפא פרצה כל גבולות, כל פעם שאני נוסע באלפא אני רק אוהב אותה יותר ויותר

 

קודם כל, אני בד"כ לא נוהג באלפא.

 

דבר שני, תומר אמר זאת מצויין. ה-156 מהווה דוגמא נהדרת לאיך צריך לעשות מכונית סלון-ספורטיבית. היא מספיק נוחה כדי לא להיות ספרטנית ומתנהגת מספיק טוב ומעניין כדי לא לשעמם. שפו. כל הכבוד. אבל אני לא צריך את הפשרה לכיוון הנוחות. היא לא רעה, היא גם לא בשבילי.

 

דבר שני ועיקרי, אני לא מאוהב באף מכונית ואף סמל. אני אוהב לנהוג. אני אוהב מאפייני התנהגות, כוח, ניהוג, בלימה וכו' מסויימים. מבחינתי, אם מחר יעשו פאביה GTI שעושה את כל מה שאני אוהב אני אקנה סקודה.

 

כל השאר, איך נאמר... דעות קדומות... :lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

:roflmao::hihi::roflmao::hihi:

 

ייייאאאאווו!!!! אני יושב פה וניקרע מצחוק מכל הבלגן שעשיתי!!!!

 

נו, האמת שהיסתקלתי עכשיו שוב זה באמת ניראה שיצא לי חריף קצת... נו, הייתי עצבני רצח כמה ימים.

חבל שלא יצאתי ברור... למרות שאפילו יצאו לי כמה מילים לטובת ה 106, אבל זה לא חשוב.

 

חוץ מזה, אתם יודעים טוב מאוד כבר מה אני חושב ואיך אני מדבר.

ואני עדיין טוען שאלפא זה הכי הכי בעולם!!!! כלום לא ישנה את זה.

מה תגידו לאדם כמוני שמעדיף שתיהיה לו 147 1.6 105 כ"ס על אימפרזה STI...

 

חוץ מזה, אני מסכים שהאלפות של פעם הן יותר אלפות, אבל גם לאלפות של היום לא

חסר... זאת אומרת, יש דברים שהייתי משנה, אבל למרות הכל הן יודעות לעשות את הדבר

הקטן הזה שאף 911 טורבו, או M3 מסוגלות לעשות.

 

רק מי שיכול להבין יבין, ויש כאלה שמבינים.

זה שהאלפא שלי לא מיתקלקלת זה אומר שאני לא באמת אוהב אותה?

אף אחד פה לא יודע עד כמה אני אוהב אותה.


×
×
  • תוכן חדש...