Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משתתף בצערך אם אתה חושב ש-106 ראלי זה הכל במכוניות. בעיה שלך, לא שלי.

נהגתי באוטו הזה, בהחלט חביב, אבל זה מסוג המכוניות שעד 60 קמ"ש בקו ישר הם חיות רעות מעל 6 אלף טור. כל השאר, די התאכזבתי מהאוטו.

פורסם
משתתף בצערך אם אתה חושב ש-106 ראלי זה הכל במכוניות. בעיה שלך, לא שלי.

נהגתי באוטו הזה, בהחלט חביב, אבל זה מסוג המכוניות שעד 60 קמ"ש בקו ישר הם חיות רעות מעל 6 אלף טור. כל השאר, די התאכזבתי מהאוטו.

 

רפי, אפשר לדעת באיזה רכב אתה נוהג ?

פורסם
משתתף בצערך אם אתה חושב ש-106 ראלי זה הכל במכוניות. בעיה שלך, לא שלי.

נהגתי באוטו הזה, בהחלט חביב, אבל זה מסוג המכוניות שעד 60 קמ"ש בקו ישר הם חיות רעות מעל 6 אלף טור. כל השאר, די התאכזבתי מהאוטו.

 

1. זאת הייתה בדיחה.

2. המכונית הראשונה שלי הייתה מתוצרת אלפא

3. איך שסיכמת את ה-106 פאתטי ולגמרי לא ברור.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
משתתף בצערך אם אתה חושב ש-106 ראלי זה הכל במכוניות. בעיה שלך, לא שלי.

נהגתי באוטו הזה, בהחלט חביב, אבל זה מסוג המכוניות שעד 60 קמ"ש בקו ישר הם חיות רעות מעל 6 אלף טור. כל השאר, די התאכזבתי מהאוטו.

 

1. זאת הייתה בדיחה.

2. המכונית הראשונה שלי הייתה מתוצרת אלפא

3. איך שסיכמת את ה-106 פאתטי ולגמרי לא ברור.

בסך הכל הבעתי את דעתי על האוטו. אתה זה שכביכול "זלזלת". התרשמותי מהאוטו לא היתה מדהימה (לעומת הצפיות), בייחוד אחרי מה שחבר שלי, בעל האוטו שנהגתי עליו, סיפר. זה הכל.

פורסם

אני חייב... לא יכול להתאפק...

 

אלפא 75 זה מסוג המכוניות שבין 65 ל-92 קמ"ש מעל 4700 סל"ד אבל מתחת

ל-4933 בפניה בזווית של 96 מעלות יחסית למאדים הן חיות רעות, אבל אחרי זה אז הן

מחלידות ומתפרקות :lol:

 

לאלפא שלנו היה אקוואריום בדלתות כל פעם שירד גשם, אגב. אבל הבעיה הסתדרה די מהר

אחרי שהדלתות החלידו ונשרו מהציר שעליו ישבו.

 

(פאנאט-דיסקליימר: צחוק, הומור וכ"ו - כמובן שלא הייתי אומר לא למרבית הרכבים

שאלפא מוכרת כיום).

פורסם

אני מתלבט אם להיכנס לדיון..

למעשה אני במרכז ולכן אני לא אתפוס עמדה קיצונית..

 

אבל בסך הכל שתי ה"חבורות" מאוד דומות אחת לשניה..

כל אחת סוגדת לרכב\דגם אחר..

 

שתיהם סוגדות לרכב..

 

אם אנשים ללא נסיון היו שותקים ולא מבלבלים את השכל זה לא היה קורה..

 

ההכפשות התחילו בגלל הסיבה הכי מטופשת שיש.. "טעם וריח".

MAKE LOVE

 

סתם סתם..

נו קישקושים...

 

יאללה אני רוצה פייט טוב...!!!

מתי מארגנים ג'ימיל'הקאנה?

CF VS IAROC

 

 

ד"א רפי, וואלה יש לך יציאות... לא מהעולם הזה... :roll::lol:

 

ד"א אני רוצה לציין בפומבי (זה חלק מהתהליך של הריפוי.. הוראות מקבוצת התמיכה)

האלפא שלי מחלידה ומתפרקת ואני לא מתכחש!!!!

 

אךך.. כמה שאני מרגיש משוחרר..

פורסם
אני מתלבט אם להיכנס לדיון..

למעשה אני במרכז ולכן אני לא אתפוס עמדה קיצונית..

 

אבל בסך הכל שתי ה"חבורות" מאוד דומות אחת לשניה..

כל אחת סוגדת לרכב\דגם אחר..

 

שתיהם סוגדות לרכב..

 

אם אנשים ללא נסיון היו שותקים ולא מבלבלים את השכל זה לא היה קורה..

 

ההכפשות התחילו בגלל הסיבה הכי מטופשת שיש.. "טעם וריח".

MAKE LOVE

 

סתם סתם..

נו קישקושים...

 

יאללה אני רוצה פייט טוב...!!!

מתי מארגנים ג'ימיל'הקאנה?

CF VS IAROC

 

 

ד"א רפי, וואלה יש לך יציאות... לא מהעולם הזה... :roll::lol:

 

שני דברים

אחד- בפורום הזה לא סוגדים לשום רכב, גם לא לראלי, יש אמנם את "ילדי הראלי" אבל הם לא רוב בפורום.

שתיים - ג'ימקאנה בין הפורומים תהיה מאוד משעממת מטבען של האלפות להתפרק... או להשרף... או WHATEVER וטבען של הצרפתיות פשוט לא להניע.

:-)

פורסם
אני הכי אהבתי את זה שדיבר נגד 'דעות קדומות' בנוגע לחובבי רכב שאינם אלפיסטים. אני לא יודע אבל לי נראה שאהבה למותג ספיציפי היא האמאמא של הדיעה הקדומה...

 

אז אתה טמבל....

 

טמבל, טמבל, אבל מגיע לעבודה ב-156 (לא ברמה של קליאו ספורט אבל סימפטי...) 8)

 

דרך אגב, טמבלים זה מה שאלפא, סליחה - פיאט, חושבים על הלקוחות שלהם שקונים 147GTA עם בקרת משיכה שלא ניתנת לנתוק. :lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
...במקום להיכנס למריבות,אני חושב שג'ימיקאנה מול הראסטות תפתור עיניינים (ותיתן הרבה פרנסה למוסכי סמל"ת)...

תאמין לי, לא חסר לנו במועדון שאוכלים אותך בלי מלח :D

ההבדל הענק בנינו, שהמכוניות שלנו לא בנויות "רק" למהירות". יש במכונית גם דברים אחרים שכנראה לעולם לא תבין.

 

:shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

איך הם בדיוק אוכלים? ועוד בלי מלח???? איכס!

לא בנויות??? זה לא פורום לגו פה??? שיט. :roll:

 

תומר הוא מסוג האנשים שלא מבינים כלום...מה ציפית יש לו 106 ראלי.. :shock::shock::shock::shock::shock::wink:

 

וכמו שההוא אמר במלחמת הכוכבים או בסיגנון.. :?

MAY THE FORCE BE WITH YOU.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

רפי.

 

אני שמח לבשר לך שמכל בעלי המאה וששים שיש כאן,אני הכי אוהב אלפות. אין כאן בעל ראלי שיש לו שעות הגה על אלפות כמו שלי יש.בסופ"ש יש לי היום 156 צמודה (או מולטיפלה :lol: ) שאני מעדיף לא לקחת,כי המאה ושש יותר עושה לי את זה.אבל זה קטע אישי.לא קשור בכלל לאלפא .

 

אין אוטו שיותר עושה לי את זה מאלפא 166 ידנית (שעומדת כרגע מחוץ לחלון שלי) וכל פעם שאני עולה על 156 אני פאקינג נדהם מכמה שהצליחו לשלב בין הקטע הספורטיבי והמשפחתי באוטו הזה-והכל בפרופורציות נכונות להחריד.בדיוק מספיק רעש,בדיוק מספיק כוח-והכל באוטו משפחתי.

 

הויכוח על מה יותר טוב מטומטם לחלוטין.

 

אין כאן יותר טוב.

 

אלה מכוניות שמייצגות 2 גישות כל כך שונות,שזה פשוט לא ייאמן.

 

המאה ושש מייצגת גישה מסויימת והאלפא מייצגת גישה שונה לחלוטין.

 

אין לי ספק שבעמק האלה כל 106 נהוגה בידי נהג טוב תעיף לאלפי עזאזל כל אלפא שתתייצב מולה (אלא אם זו סוד משופרת היטב) ואין לי ספק שבנסיעה לאילת דרך הכבישים היותר מאתגרים,נהג האלפא יגיע קודם לאילת,יאכל משהו טוב בדרך ויזכה לצחוק על נהג המאה ושש שיגיע הרבה אחריו-וגם עם כאבי גב בנוסף לכל.

 

אבל זו בפירוש לא הפואנטה כאן ואין כל מריבה ,כי אין כל כך על מה.

 

אבל.מכיוון שאני מכיר את "החומר" משני צידי המתרס,תן לי לספר לך משהו ...

 

 

אלפא זה לא פרארי.

 

נכון שזה מאוד מפתה לחשוב ככה ומאוד מפתה לחשוב שאתה איזה איטלקי חם דם,אבל...אה....אתה לא.

 

קוראים לך רפי,לא RAFAELLE.

 

כשאני נוהג על הפיז'ו שלי,אני לא מדמיין ששמי פייר .אני לא מארגן עם חברי טעימות קרואסונים ואם מישהו אומר שוונטורי זה אוטו מכוער (זו מכונית ספורט צרפתית) אני לא נפגע עד עימקי נשמתי-בעיקר מכיוון ש..יש לי פקאקט מאה ושש.

 

חלק מהאהבה שלי למכונית היא בגלל שהיא נוסעת טוב.הבאתי אותה למצב שהיא נוסעת כמו שבא לי.לא משנה אם זה חזק או לא.זה מה אני רוצה.

 

אבל היא לא מממשת לי פנטזיות נסתרות...אני לא נוהג בה וחושב שאני פייר מסאן ז'ארמן.כי אני תומר מישראל...

 

יש לי הרבה לקוחות וחברים שיש להם אלפות.אני חולה על התחת של המכוניות האלה.מכוניות נפלאות.אבל הם אוהבים אותן בגלל הביצועים.בגלל הרעש.לא בגלל שזה פרארי.כי זה לא.

עוד מעט מישהו בטעות יעליב מחשב של "אוליבטי" ותקום צעקה גדולה על העלבה של "אמא איטליה".פאק..אני צריך להיזהר..קניתי לפני איזה חודש פאסטה "זארה".נראה לי שזה מקולקל.אני מקווה שזה לא מעליב אף אחד.כי זה פאסטה איטלקית....

 

נו באמת....

 

אני מבין שאנשים שכותבים כאלה שטויות הם בהחלט מיעוט. גם כי את הרוב אני מכיר-וגם מכיוון שאלפיסט אמיתי יידע מראש שהג'וניור שלו לא בנוי בכלל להתחרות באיזה אוטו צרפתי מודרני.כי הוא קלאסי ויפה בדרכו שלו ואין שום קשר בין השניים.

 

אבל "לחיות בבועה" ולהצהיר שזה כל כך טוב.להיות כל כך אטום לדברים אחרים....

 

נו באמת.

 

מצד שני-מכיוון שאני קרוב לתחום ויש לי הרבה חברים ולקוחות שמגדירים את עצמם כאלפיסטים שרופים אמיתיים ואני יודע שמדובר במיעוט ממש אטום שחי יותר על הפוזה הבלתי מובנת של איטליה איטליה איטליה מאשר על היופי שבמכוניות עצמן.

 

זה די עגום,כי אתם ממש מפספסים את החוויה האלפיסטית האמיתית.לקנות מכונית בשביל הפוזה זה די עגום.ועוד אלפא,שיש לה כל כך הרבה מה להציע כמכונת נהיגה...

 

זה לא עיניין של חלוד או לא חלוד,של מהיר או לא מהיר.זה עיניין של פיספוס טוטאלי של כל החוויה.ניחא.שנה שנתיים יעבור לכם ותיקנו ב.מ.וו,אימפרזה או כל דבר אחר ש"יעשה לכם" את זה. ואני יודע מה אני אומר,כי אני טיפ טיפה מכיר את זה.

 

מצד שני-האלפיסטים האמיתיים -ומדובר באנשים יקרים אחד אחד,ישארו נאמנים לנצח.

 

מהם אני מחזיק תותחים ואלפיסטים א-מ-י-ת-י-י-ם אחד אחד.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני הכי אהבתי את זה שדיבר נגד 'דעות קדומות' בנוגע לחובבי רכב שאינם אלפיסטים. אני לא יודע אבל לי נראה שאהבה למותג ספיציפי היא האמאמא של הדיעה הקדומה...

 

אז אתה טמבל....

 

טמבל, טמבל, אבל מגיע לעבודה ב-156 (לא ברמה של קליאו ספורט אבל סימפטי...) 8)

 

דרך אגב, טמבלים זה מה שאלפא, סליחה - פיאט, חושבים על הלקוחות שלהם שקונים 147GTA עם בקרת משיכה שלא ניתנת לנתוק. :lol:

 

אתה נוהג באלפא ואתה עוד אומר דברים כאלה?? אני ממש לא מבין אותך....

 

אני אהבתי אלפא עוד לפני שנהגתי באחת, אחרי שנהגתי בפעם הראשונה ב147 האהבה שלי לאלפא פרצה כל גבולות, כל פעם שאני נוסע באלפא אני רק אוהב אותה יותר ויותר

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA


×
×
  • תוכן חדש...